loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 33 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
قدر ندانستي



1 . عاشقی ممنوع - قدر ندانستی...
shrezvan.blogfa.com/post/80
‎قدر ندانستی... ارزوي خيلي ها بودم. از ان دست نيافتني هايشان... ساده اسيرت شدم كه قدر
ندانستي.... نوشته شده در شنبه بیست و پنجم شهریور 1391ساعت 12:5 توسط ...
Images for قدر ندانستي




2 . ای دل تو ندانستی قدر گل و بستان را( عماد خراسانی) - پیچک( عماد خراسانی)
emad-khorasani.iran.sc/m/posts/70
‎ای دل تو ندانستی قدر گل و بستان را. بیهوده چه می نالی بیداد زمستان را. ظلمات شب
هجران بیهوده ندادندت. تو قدر ندانستی آن چشمه حیوان را. مغرور شدی ای دل در گلشن وصل
...




3 . متون عاشقانه(عاشق تنها) - قدر ندانستی
ashegetanha.blogfa.com/post/98
‎آرزوی خیلی ها بودم از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی…!!!
[ یکشنبه بیستم اسفند ۱۳۹۱ ] [ 18:23 ] [ هستی ] [ 15 نظر ] ...




4 . دل نوشته - قـــــــدر ندانستی
gandooom.blogfa.com/post/540
‎آرزوی خیلی ها بـــــــودم از آن دست نیافتنی هایشان... ســـــــاده اسیـــــــرت شدم!!! که
قـــــــدر ندانستی... نوشته شده در چهارشنبه هفدهم خرداد ۱۳۹۱ساعت 23:9 توسط زلی جون
...




5 . قدر ندانستی - سرزمین ارامش
mahsajj.loxblog.com/.../ قدر ندانستی/ قدر ندانستی.htm
‎قدر ندانستی - ... قدر ندانستی. آرزوی خیلی ها بودم از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده
اسیرت شدم که قدر ندانستی. [ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:عاشقانه, قدر ندانستی, ] ...




6 . عاشقانه - قدر ندانستی
boyandgirl2.blogfa.com/post/53
‎آرزوی خیلی ها بودم. از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی…!!!
تاريخ دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۱سـاعت 12:25 نويسنده MOSTAFA.16♥Comment ...




7 . حرف دل تنگ من - قدر ندانستی
s-zebardast.blogfa.com/post/45
‎آرزوی خیلی ها بودم. از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی…!!!
[ دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۱ ] [ 23:39 ] [ MaHnO0sH ] [ آرشیو نظرات ] ...




8 . غریبانه -قدر ندانستی..
www.ooooo1372.blogarchive.ir/blogfa/post/542347/قدر-ندانستی..
‎آرزوی خیلی ها بودم ... از آن دست نیافتنی هایشان... ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی...!
ooooo1372.blogfa.com :منبع. سایر مطالب همین وبلاگ ...






10 . رسم زمونه - قدر ندانستی - قالب وبلاگ
hamdam02.blogfa.com/post/8
‎قدر ندانستی. آرزوی خیلی ها بودم. از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده اسیرت شدم که
قدر ندانستی…!!! نوشته شده در جمعه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۱ساعت 11:58 توسط ...





11 . نوشته های فریاد - قدر مرا ندانستی .......
www.nedaifaryad.blogfa.com/post-81.aspx
‎قدر مرا ندانستی ....... هميشه با تو يكرنگ بودم ، هميشه در بيشتر لحظه ها به يادت بودم .
.... عهد بستي ، عهد بستم ، اشك ريختي ، اشك ريختم ...... دلتنگم مي شدي ، دلتنگت ...




12 . از چی بگم؟؟ - قدر ندانستی…!!!
nimazeus2afm.blogfa.com/post/25
‎قدر ندانستی…!!! آپلود عكس , آپلود رايگان عكس , آپلود تصوير , آپلود فايل , آپلود
سنتر ,. آرزوی خیلی ها بودم از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده اسیرت شدم که قدر ...




13 . عکس و دلنوشته عاشقانه - ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی - blogfa.com
ghasedak-ashegh.blogfa.com/tag/ساده-اسیرت-شدم-که-قدر-ندانستی
‎عکس و دلنوشته عاشقانه - ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی - عاشقانه.




14 . حرف دل - قدر ندانستی
parisa97.blogfa.com/post/63
‎قدر ندانستی. آرزوی خیلی ها بودم. از آن دست نیافتنی هایشان.. ساده اسیرت شدم. که قدر
ندانستی... تاريخ : ۹۱/۱۰/۲۳ | 10:38 | نویسنده : پریسا | آرشیو نظرات ...




15 . ویسگون - قدر ندانستی ...!! آرزوی خیلی ها بودم ...ازآن دست نیافتنی هایش ...
wisgoon.com/pin/1177479/
‎عکس و تصویر قدر ندانستی ...!! آرزوی خیلی ها بودم .. قدر ندانستی ...!! آرزوی خیلی ها
بودم ...ازآن دست نیافتنی هایش... ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی...!!! 1 سال، 6 ماه ...




16 . کلبه تنهایی - قدر ندانستی
www.hadiseh20012.blogfa.com/post/186/قدر-ندانستی
‎آرزوی خیلی ها بودم از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی…!!!
♥ سه شنبه سیزدهم فروردین ۱۳۹۲♥ 14:56 ♥ hadiseh ♥ نظر ...




17 . سایت عاشقانه نغمه سرا » قدر ندانستی…
naghmehsara.ir/?p=656
‎آرزوی خیلی ها بودم. از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی…!!!
نویسنده: محسن تاریخ: ۱۳۹۱/۰۶/۰۵ موضوع: جملات عاشقانه دیدگاه ها: ۲۹ دیدگاه ...




18 . عاشقانه ای برای هیچکس - قدر ندانستی....
www.aabbhh.blogfa.com/post/36/قدر-ندانستی-
‎عاشقانه ای برای هیچکس - قدر ندانستی.... - ... ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی…!!!
نوشته شده در شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 13:44 توسط bahar 3 نظر ...




19 . عـــــــــشــــــــقـــ×ــولانه - قدر ندانستی…
love-andhate.blogfa.com/post/433
عـــــــــشــــــــقـــ×ــولانه❀❀ - قدر ندانستی… - جریان زندگی چیزی جز… مبارزه میان
عاطفه و عقل نیست…




20 . قدر-ندانستی | فیس بوک
www.nicefun.org/hashtag/قدر-ندانستی
‎قدر-ندانستی | فیس بوک. ... نتایج : قدر-ندانستی. نتایج : قدر-ندانستی · دختر
سرزمین خورشید · 1393/06/8 - 00:16 · #ارزوی خیلی ها بودم از ان ... #دست-نیافتنی





21 . بودنم را قدر ندانستی و رفتنم را نامردی... - خطـــ خطـــی های علیـــرضا آزاد
https://www.facebook.com/azadi.91/posts/481706495247809
‎بودنم را قدر ندانستی و رفتنم را نامردی خطاب کردی، و در این دادگاهی که هم شاکی و
قاضی یکیست، حکم هر چه باشد مهم نیست من به آن می خندم! علیرضا آزاد.




22 . بهار زندگی عشق - قدر ندانستی…
bahar137.blogfa.com/post/43
‎قدر ندانستی… آرزوی خیلی ها بودم. از آن دست نیافتنی هایشان…. ساده اسیرت شدم که
قدر ندانستی…!!! تاريخ ۹۱/۰۶/۰۸سـاعت 12:51 نويسنده baharjoon| 28 Comment | ...




23 . شاهزاده ی سرزمین دوستی - قدر ندانستي
emperatoredosti.blogfa.com/post/18
‎قدر ندانستي. ارزوي خيلي ها بودم. از ان دست نيافتني هايشان... ساده اسيرت شدم كه قدر
ندانستي.... [پنجشنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۲ | 16:11 | نویسنده: ALI
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 23,556
  • بازدید کلی : 284,644