loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 10 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
چرا چشم هاتو مي بندي



1 . دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام احساس آواره
pop-music.ir/آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-بنام-احساس-آواره
‎ Rating: 4.6 - 249 votes11 جولای 2014 ... بگیر بالا سرت رو تا ببینی چی ازم مونده. تو این مدت چه آتیشی منو اینجوری سوزونده.
چرا چشمات رو می بندی روی تصمیم دیروزت. من منم من مرد رویاهات ...




2 . چرا این ساعتا کوکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا چشماتو میبندی؟................ - هم میهن
www.hammihan.com/post/1114340
‎چرا این ساعتا کوکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا چشماتو میبندی؟................ ilike. و 7 نفر · 0 نظر.
محتوای سایت توسط کاربران تولید شده است و «شبکه اجتماعی هم میهن» هیچ
مسئولیتی ...




3 . دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام احساس آواره
www.musicma.ir/2014/07/12/سامان-جلیلی-احساس-آواره/
‎12 جولای 2014 ... ... این مدت چه آتیشی منو اینجوری سوزونده چرا چشماتو می بندی روی تصمیم دیروزت من
منم ؛ مرد رویاهات که شد اینجوری پا سوزت که شد اینجوری پا سوزت.




4 . دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام احساس آواره
nicmusic.org/1393/04/دانلود-آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-بنام-احسا/
‎ Rating: 3 - 1 vote12 جولای 2014 ... چرا چشمات رو می بندی روی تصمیم دیروزت من منم من مرد رویاهات چشات که شد اینجوری
پا سوزت که شد اینجوری پا سوزت میذاری این عشق و بازی تا نشه تو ...




5 . دانلود آهنگ چرا چشماتو میبندی؟ از سعید سعادتمند آلبوم فرشته من ...
https://wikiseda.org/Saeed...Man/Chera Cheshmato Mibandi
‎دانلود ترانه چرا چشماتو میبندی؟ از سعید سعادتمند ، حجم فایل 3.46 مگابایت برای
دانلود اینجا کلیک کنید، متن ترانه چرا چشماتو میبندی؟ از سعید سعادتمند.




6 . سوزوت اینطوری مونده مرده رویاهات تصمیم دیروزت چشماتو میبندی ...
chess0831.ir/.../سوزوت اینطوری مونده مرده رویاهات تصمیم دیروزت چشماتو میبندی اینجوری سوزونده بگیر بالا.html
‎بگير بالا سرت رو تا ببینی چی ازم مونده تو این مدت چه آتیشی منو اينجوري سوزونده
چرا چشماتو می بندی روی تصميم ديروزت من منم ؛ مرد روياهات که شد اينجوري پا سوزت




7 . اینجوری پاسوزت مونده اینجوری پاسوزت چشماتو میبندی بگیر بالا ...
weblog24.com/.../اینجوری-پاسوزت-مونده-اینجوری-پاسوزت-چشماتو-میبندی-بگیر-بالا.html
‎... شد بگير بالا سره تو تا ببنی چی ازم مونده ببن تو این مدت چه اتیشی منو اينجوري
سوزونده چرا چشماتو ميبندي روی تصمیم دیروزت منم من مرده رویاهات که شد اینطوری پا ...




8 . سوزوت اینطوری مونده مرده رویاهات تصمیم دیروزت چشماتو میبندی ...
weblog24.com/.../سوزوت-اینطوری-مونده-مرده-رویاهات-تصمیم-دیروزت-چشماتو-میبندی-اینجوری-سوزونده-بگیر-بالا.html
‎چرا چشماتو ميبندي روی تصميم ديروزتدارم اهنگ آواره سامان جلیلی رو گوش میدم ناخود
آگاه اشکام میریزناین اشکا تنهایی رو همیشه ترجیح دادم میدم به همه آدمای بی رحم ...




9 . چرا چشماتو میبندی………. « آکادمی ترانه
www.academytaraneh.com/arcs/77366/چرا-چشماتو-میبندی/
28 ا کتبر 2013 ... چرا چشماتو میبندی به روی فصل تنهاییم چه اسون دل بریدی از دلی که دست غم دادی ازم
چیزی نمیپرسی از این حالی که میبینی به چی دلخوش بشم سردم




10 . دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام شطرنج
behmelody.org/1393/03/دانلود-آهنگ-علیرضا-روزگار-به-نام-شطرنج/
‎چرا این ساعتها کوکن چرا چشماتو میبندی. چه شطرنجی زدم با تو حالا هرجا برم کیشه. چه
شانسی داره اون شاهی. که چشماش مات تو میشه. همین قدر باورت اینه ،به فکر روز آیندم.





11 . در چشم هات دوره می کنم تمام فصول را :: وبلاگ نرگس و مهسا
narges-mahsa.blog.ir/post/در-چشم-هات-دوره-می-کنم-تمام-فصول-را
‎چشم می بندی که یعنی توی بازی شب شده. .... چشم هات را هم می بندی و یک امید و انگیزه
ای تهِ دلت را گرم . .... چرا قبول میکنم فصل سوم تموم شد در کانا جیم - بلاگ ریدر[PDF]




12 . 14 خاطره ى آواز خواندن طاهر و بابا نجف
shahrvand-newspaper.ir/1393/07/23/.../13930723-30-14-35.pdf
‎یکی این که حیاط بزرگی داشت و دوم این که زود تعطیل می شد. ساعت ... طاهر هم چشم
هایش را می بست، می خواند. ... گفتم: »طاهر چرا وقتی می خونی چشم هات رو می بندی؟«.




13 . چرا ترانه ها یمان غم انگیزند؟ - [در متن با حاشیه]
mediamanager.persianblog.ir/post/88/
‎چشم هات می بندی .. دست هام بگیری ، شایدم از لرزش دستام و باورن اشکام که می ریزن
روی دستام. آخ بمیرم و نبینم ....... نمی دونم ما ایرانی ها چرا شاد نیستیم؟ خیلی سخته ...




14 . واحد - مــحتشـم 14
mohtasham14.persianblog.ir/tag/واحد
‎مـیخونم با زمزمه با چشم ترم. الهی کم نشه سایت از رو ... روضه هاتو دوست دارم شال عزاتو
دوست دارم. روضه هاتو دوست دارم ... می لرزی و چشماتو می بندی چرا ؟ با چشم خون دیده ...




15 . مهر 1388 - من گم شده ای که دیگه نمیخواد پیدا بشه
elnaz-magmag.blogfa.com/8807.aspx
‎تُو رو تو گريه مي بوسم...تو رو كه غرق لبخندي...رو اين حالي كه من دارم چرا چشمهاتو مي
بندي...بذار اين آخرين بوسه تمام باورت باشم...بذار فردا تو اين خونه تو آغوش تو پيدا
...




16 . دسته‌بندی عباس معروفی - کوچه باغ شعر
n-poems.blogsky.com/category/cat-33
‎فقط دارم تعریف می کنم چرا بغض کرده بودم ... می دانی؟ حتا صدای قلبم هم نمی آمد.
انگار همه اش را برای نفس هات شمرده باشم .... کجا چشم باز کنم که در منظرم قاب شوی؟




17 . فاطمه اختصاری - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/فاطمه_اختصاری
‎24 ژوئن 2015 ... و بسته می شود وسط شعر، چشم هات. و باز می کنی چمدان ... دیگر چرا غم می خوری؟ حالا که
تهرانی .... آهسته می بندی به خود فکر سقوطم را بالا می آیم از خودم ...




18 . خرداد 1391 - نهـــایی ღ سرزمین ت - بلاگفا
zahraesi.blogfa.com/1391/03
‎گاهی کامل فراموش میکنی و بعد میبینی که باید منتظر می ماندی. و گاهی آنقدر منتظر
... میدونی چرا وقتی می خوای بری تو رویا چشم هات رو می بندی؟ وقتی میخوای گریه ...






20 . غزل - بی قافیه...
sodayedel.persianblog.ir/tag/غزل
‎ن: پاسخ بده از اینهمه مخلوق چرا من؟ تا شـــرح دهم از همه ... تمــــام دارو نـــدارم را به زلف و
قافیــه می بندی نه اینکــــه .... بایـــد به چشــــم هات به نـدرت نگاه کرد. هر کــس نظاره ...





21 . خوشگلای شرقی2
mobina4030.blogfa.com/
‎می دونی چرا؟ میدونی چرا. وقتی میخوای بری تو رویا چشمهاتو می بندی؟؟ وقتی میخوای
گریه کنی چشمهاتو می بندی؟؟ وقتی میخوای خدا رو صدا بزنی چشمهاتو می بندی؟




22 . بهمن ٩٢ - نوستالژی های سال ها بعد
mahdiehweblog.persianblog.ir/1392/11/
‎15 فوریه 2014 ... واقعا چرا؟؟! نصفه شبی قصد جون خودتو کردی؟ می خوای بکُشی خودت رو با ..... عزیزم من
این ها را که می بینی بارها به اشکال مختلف و سال ها به جمله بندی های مختلف، .... است
هنوز، که تو هم می دیدی اش، با همان چشم هات، من که از خودم درنمیاورم، من ...




23 . متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com
www.lord-2013.blogfa.com/category/34
‎ماه که تو رو می بینه دل به نگات می بنده. تو نگات ... بریز تو پیشم غصه هاتو عشقم
.... چرا اما دوست دارم غیره تو مگه کسی میتونه ماه اسمونه من باشه توی روزای پاییزی و
سرد ..... کوچـه بـه کوچـه راه می رم بـا چشـم گریـون و کبـود ..... چشامو وقتی می بندی.




24 . حرفهای نگفته ام با تو
baharhaghshenas.blogfa.com/
‎گر چه از زندگیم می پاشم ؛ باشد از چشم هات می افتم ... از روزی که اومدم هند حال وهوام به
کارهای سپید نزدیک شد ؛نمیدونم چرا... می ..... بندی دگر دوباره به پایم نیفکند.... و.




25 . خیلی خوش امدید - عباس معروفی
m-f91.blogfa.com/tag/عباس-معروفی
‎مجنون حرف هات مي شوم ديوانه ي دست هات ... شعرهاي من چشم دارند حتي چشم هاي شعرم را که
مي بندم تو بر کلماتم راه مي افتي و مي رقصي ... چرا هرکس که به های و هوی دنیا دل
نمی‌دهد می‌شود بی سر و پا؟ سال بلوا ... همين که دگمه هام را باز مي کني مي بندي يعني همه
چيز




26 . اس ام اس بوسه - اس ام اس جديد 93 - بلاگفا
smskhooneh.blogfa.com/category/18
‎میدونی چرا وقتی می خوای بری تو رویا چشم هات رو می بندی؟ وقتی می خوای گریه کنی
چشم هات رو می بندی؟ وقتی می خوای خدا رو صدا کنی چشم هات رو می بندی؟ وقتی می خوای
...




27 . خط خطی های رنگی زندگیم
www.sza65.blogfa.com/
‎13 فوریه 2014 ... اول از چشم طرف عکس می انداخت بعد از روی خطوط چشم همه ویژگی هات رو بهت می گفت،
ویژگی های اخلاقی و ..... قزی چرا انقدر زود نظراتت رو می بندی!




28 . گنجواره ی ناب ترین اشعار ایرانی - اشعار مریم حیدر زاده
lat.blogfa.com/category/55
‎دسته بندی : دو بیتی های ناب 1. چشم تو ... پيش چشمان تو ياس و ناز و مريم پرپراست
.... وقت قرار ما گذشت و من نمي دانم چرا .... جمله هات تموم مي شه ، با نمي خوام ، با نمي شه.




29 . lily on Instagram: “ﭼﺸﻢ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﯼ ﻭ #ﺑﻐﺾ ﮐﻬﻨﻪ ﺍﺕ ﻭﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎﺯﻩ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺁﺩﻡ ﮐﻪ ...
https://instagram.com/p/qy8fi7QmHb/
‎17 ژانويه 1970 ... ﭼﺸﻢ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﯼ ﻭ #ﺑﻐﺾ ﮐﻬﻨﻪ ﺍﺕ ﻭﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎﺯﻩ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺁﺩﻡ ﮐﻪ #ﺗﻨﻬﺎ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺩﻓﺘﺮ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺁﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﯾﺎﺩﺵ
ﺑﺨﯿﺮ ﺭﺍﺳﺘﯽ ! #ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺑﺎ ﺁﺑﯽ ﭼﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﻮﯼ ﺍﯾﻦ…”




30 . مرداد ۱۳۹۲ - الهـــــه ی بـــــاران
elahebaran92.blogfa.com/1392/05
‎به یغمـــا می برم چشـــم به رنگـــ آسمانتـــ را. بمــــان ای کشتی ... حالا نپــرس. چرا
کلمات در شعـــرهایتــــ می رقصنــد. .... وقتی چشـــم هاتـــــ را می بندی. از کار بی کار





31 . چرا گرفته دلت...!
cheragereftehdelat.blogfa.com/
‎تو مکث می کنی و دکمه هاتو می بندی. و دور می ... پشت درهای بسته ی دنیا ، تکیه دادم به
فکر این که چرا. سهمم از جاده های چشم به راه، این دو تا پای نابلد باشد! آب این شهر را ...




32 . وقتی چشمانت رامی بندی،نگاهم تنها می ماند - لیلا رضایی
www.lilieta.blogfa.com/author-lilieta.aspx
‎وقتی چشمانت رامی بندی،نگاهم تنها می ماند - شعرهای نیمه شبانه. ... باز و بسته می
ترسم. چرا که راه ثالثی ندارم. رد شدن از آن باز ... چشم هات توی جا اسپندی ! به جیغ می
کشم ...




33 . پلک چشم راستت هنوزمي پره
iranpress.ir/dokhtaran/dokhtaran/News.aspx?NID=427
‎معذرت مي خواي و زود درو مي بندي. ... لپ هات گل انداخته و از تصور اين که همکارهات اين
طوري ببيننت، خجالت مي کشي. ... مي فهمي پدرشه، ولي نمي فهمي چرا زد توي گوشت.




34 . شهریور ۱۳۹۳ - رمیده دل
mankhodamkhodam.blogfa.com/9306.aspx
‎هنوز هم می گویم شاید نشود خیلی چیزها را تغییر داد، خیلی قانون ها را نقض کرد، خیلی
... آوار شود، چشم می بندی روی هوار هوار آوار پیش روت، دست می کنی توی خورجین ِ کلمه
هات، می .... چرا هیشکی نیست براش حرف بزنم گریه کنم مرگم رو ترسم رو زار بزنم؟




35 . داستان کوتاه | ماندالایز
https://mandalays.wordpress.com/category/داستان-کوتاه/
‎توی آینه زُل می زنی به صورتت ، به چشم هات ، به پُفی که دورشو گرفته وَ به موهات ؛
تیغ ... دندوناتو به هم فشار می دی و نفس های صداداری می کشی ، پلک هاتو محکم می
بندی و ... می ره ، از این کاشی ها بدم میاد ، سردمه ، سرم درد می کنه ، چرا هیشکی به دادم
نمی رسه ؟




36 . بک دونگ سو[چرا چشم هات این قدرغمگینه] - آپارات
www.aparat.com/.../بک_دونگ_سو[چرا_چشم_هات_این_قدرغمگینه]
‎12 فوریه 2015 ... بک دونگ سو[چرا چشم هات این قدرغمگینه]. از. ستاره. ارسال شده در ۲۳ بهمن .... تمام حقوق
این سایت متعلق به آپارات می باشد. مسولیت محتوای ویدئو ها با ...




37 . اول شخص مفرد
avalshakhsemofrad.blogfa.com/8909.aspx
‎توی اتاق های قایمکی ِ سقط قسط می بندیم زنانگیمان را . ... توی پشت بام های بی ماه ،
بی چون و بی چرا ، بی چراغ , دنبالتان می گردیم هنوز . چشم هایمان را سیاه می کنیم . ...
چشم هات را می بلعی می لمی کنار تصویری به اندازه ی تمامت. ... توی می ترسم از دوستم
دارد می ترسم ازدوستت دارم ترین لحظه هات تمام راه ها را به دنیات می بندی خمار و بیقرار
...




38 . با تو بودن را دوست دارم
del-bia-berim.blogfa.com/
‎آرزوت که عروس لحظه هات شم من دلیل لحظه لحظه خنده هات شم ... چشم هایم به مهمانی اشک ها می
روند ... از این بسوزم که نیستی یا از آن بنالم که چرا هستم؟ .... چشاتو می بندی .




39 . مَنــــــــ و خاطرات: -_-...-_
manokollikhatereh.blogfa.com/
‎چرا؟؟ مگر واژه ها خشکیده اند ؟؟ یا قلب ها بی صدا شده اند ...چرا صدایی از قلب ها نمی آید ...
چرا؟؟ مطمئنی میزند؟ ..... وباز چشم هاتو می بندی بلکه تو فضای خیال حسش کنی




40 . در امتداد من: یک هکر
daremtedademan.ahacker.ir/
‎چشم هات رو می بندی .. موسیقی گوش ... ایدئولوژی و باوری که بعد از مدت ها رفتن و
نرسیدن پیدا می کنی و خودت هم نمی فهمی چرا این قدر در قالب تو می گنجد .. این "به موقع





41 . من هنوز به چشم های تو ایمان دارم - بلاگفا
sharabhasti.blogfa.com/author/sharabhasti?p=2
‎من هنوز به چشم های تو ایمان دارم - تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست. ... میدانی چرا
خاتونم !!!!! بی شک شیرین ترین .... و تو باز پنجره را می بندی . .... زلالی چشم هات




42 . پلکان واژه ها - شعر
nafahatenafas.blogfa.com/category/1/شعر?p=2
‎پی نوشت 4: روستای نجيب شعر من است؛ باغ اندام تو وجب به وجب / چشم داری غزل غزل
بادام؛ گونه داری بغل بغل .... هی غزل می نویسم از چشمت بس که چشمان تو غزل خیز است
..... دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟ ..... چاک گریبان
گذاشتند تو را / شراب و شعبده در چشم هات ریخته اند / اگر به سفره ی ایمان گذاشتند
تو را.




43 . من هنوز توی چشم هات زندگی می کنم - needadd
biglies.needadd.ir/page-476435.html
‎من هنوز توی چشم هات زندگی می کنم ... اشک هایم را به بهانه ی اصلاح آرایش چشمم با
دستمال پاک می کنم. ... گوشی ام را سر می دهم توی کیفم و اشک هام را آرام پاک می کنم. ...
اعدام رضا قرای | listبارم بندي زيست پيش دانشگاهي خرداد 94 | چرا بازی کلش حرام است
...




44 . Saeed Majidi - 'Havaset Hast Be Tanhaim' MP3 - RadioJavan.com
https://www.radiojavan.com/.../Saeed-Majidi-Havaset-Hast-Be-Tanhaim
‎28 Aug 2014 ... چرا چشمات رو می بندی به روی فصل تنهایم ؟ ... رسیدن تا به مرز تو چرا چشم هاتو می
گیری ؟ (2) ... به کابوسی که می بینم به رویایی که می چینی ؟




45 . جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پرکند.
www.lovem2008.blogfa.com/
‎دل نوشته من برای اویی که می دانم روزی خواهد آمد. ... چرا چشم دلم کوره عصای رفتنم
سسته. کدوم موج ... مبارک باشه این دلبستگی هات ... بهت ميگم چشماتو مي بندي ؟




46 . مهر ۱۳۹۰ - هــــمــه ی دنـیــــای یـــه دیـــوونــه - Blogfa
hesse-baroon.blogfa.com/9007.aspx
‎و من نمی فهمم این که داری ازش حرف می زنی زندگــیه یا مسابقه اسب دوانی . و من نمی فهمم
چرا هیچ کس برنمی داره بنویسه از مردا . ... (دوس دارم وقتی که چشمهاتو می بندی.




47 . دانلود آهنگ جدید
daremtedademan.digiup.ir/
‎چشم هات رو می بندی .. موسیقی گوش ... ایدئولوژی و باوری که بعد از مدت ها رفتن و
نرسیدن پیدا می کنی و خودت هم نمی فهمی چرا این قدر در قالب تو می گنجد .. این "به موقع
" ها ...




48 . داستان كوتاه - نوشته هاي كوتاه : رها (showing 1-22 of 22) - Goodreads
www.goodreads.com/topic/show/1689878
‎7 فوریه 2014 ... چشم هات که غرق اشک شد و شانه هات به هق هق عجز لرزید به فکر می افتی با دست های بی
... راستی کوسه های گرسنه چرا باید منتظر غرق شدن باشن. .... بنفشه@، یه مقدار با
جمله بندی هات مشکل دارم و جاهایی توصیف هاتو دوست نداشتم، مثل ...




49 . لرستان هم غربی و شرقی شد - دلفان امروز
delfanemrooz.ir/.../ لرستان هم غربی و شرقی شد/
‎21 سپتامبر 2014 ... ... پیش دبستانی سراسر کشور در بحث استخدام در بلاتکلیفی به سر می برند ...
غیر بومی ها وروش روی کار آمدن آنها را هم چک کن چرا چشمهاتو می بندی .




50 . دود عود
doodeood650.persianblog.ir/
‎از 9 که کلاسم تمام میشود تا حدود 12:30 که باید بخوابم ، شلوغترین تایم ام را می
گذرانم . .... و بعد از اینکه که کتاب را می بندی ، چشم هات را هم می بندی و یک امید و





51 . بهترین محدوده کاپ و زمان برای غارت
clash-of-clans.ir/بهترین-محدوده-کاپ-و-زمان-برای-غارت/
‎20 سپتامبر 2014 ... مرجع بازی جنگ قبایل بر روی سرورهای قدرتمند ونداهاست میزبانی می شود. ونداهاست
دارای 5 سال سابقه فعالیت ...... خالی بندی مالیات نداره هرچی میخوای ببند. .... پس خدا
خودت و چشم هاتو بیامرزه. 0. پاسخ دادن. Ali ... چرا اینجوریه ؟ میخام برسم ...




52 . دانلود آهنگ جدید ابی جان جوانی
ninemusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-ابی-جان-جوانی.html
‎دسته بندی ... ۹ موزیک تقدیم می کند ، اثر جدید و فوق العاده زیبای ابی به نام جان
جوانی هم اکنون .... وقتی اسلام رو قبول نداره چرا هواداریش می کنین …به نظر من فقط
معین. آ میرزا در ۲۵ام خرداد, ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۳ ب.ظ. اصلاح بفرمایید: پیش “شراب” چشم تو
باده کنار میرود سری که گرم عشق توست به سمت دار میدود ... ترانه هات یکی از یکی
بهتر …




53 . متن ترانه های جمال وفائی
hafiz.ir/index.php?artiste=جمال وفائی
‎چشم سیات به من میگه حواست دنبال کیه .... لوطی غم هات چیه بگو دردات چیه ... گریه می
کنم به من می خندی چرا نیرکوچتون بیام درو می بندی چرا نیر چرا نیر آه ه ه ه ه خدا میدونه
...




54 . دانلود آهنگ جدید | موزیکور » دانلود گلچین آهنگ های حمید عسکری
musicor.ir/دانلود-گلچین-آهنگ-های-حمید-عسکری/
‎چرا منه ساده فکر می کردم که به عشقت پا بندی. رو کارات چشمامو میبندم. تو رو من چشم
می بندی. بگو مگه دلت پیش کی .... گریه نکن که گریه هات برای من دروغه. Writed By ...




55 . چرا موتور خودرو جوش می آورد - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/maghalat-persia/etlatoomoomi/21537.html
‎آکاایران: چرا برخی لباس ها جرقه تولید می کنند و دلیل جرقه زدن چیست؟ آکایران :
مطمئنا بارها برای شما این .... تحقیقات جدید دانشمندان کپنهاگ نشان می دهد همه چشم آبی
های جهان یک جد مشترک دارند! افراد با رنگ چشم آبی یک گروه ... آذین بندی پایتخت با
فیلم«محمد رسول الله (ص)» .... هات چاکلت - شکلات داغ - طرز تهیه هات چاکلت و شکلات
داغ ...




56 . اس ام اس یک قدمی
www.yekghadami.com/
‎نمایش تمامی دسته بندی ها (صفحه نخست); اس ام اس تولد » اس ام اس تولد .... و فکر می
کنی … چرا هیچ کس … ... کودکی بی قرار همیشه پله برقی های ِ جهان را عکس سوار می
شود … ... اسمش رو گوشه جزوه هات مینویسی ... درگهت آوردم چشمان سخنگوی تو خاموشم
کرد.




57 . نــقــاب عـشــق
godloveyousoul.persianblog.ir/
‎24 ژوئن 2014 ... بی قرارتر از همیشه چشم به ذکر تو دوخته ام و می خواهم با تو آشتی کنم. ..... ♥چــــرا
کـــه بـــه ایــــن ایـــمـــان♥ ♥و بــــاور .... تویی که چشمهاتو می بندی:.




58 . کل کل نسل ها :: تـــوفانی از خنده :)
2funny.ir/post/کل-کل-نسل-ها
‎از ایمیل شما هیچگونه استفاده تبلیغاتی نخواهد شد و هر زمان که بخواهید می توانید .....
هم هشتادی ولی هفتادیا منو از خودتون بدونید نسلی که خیلی بدبخته میدونید چرا؟ .....
چون چشم دیدن بهتر از خودشون و ندارن بترکه چشم حسود ایشالله دهه هشتادی ها پرچم
بالاس? ..... برم به پرچم سر بزنم،اما خیالم راحته که تو هستی و دهن این هشتادیا رومی
بندی^/^




59 . باد سرخ - حسین دولت آبادی
www.dowlatabadi.net/article52.html
‎اگر به اين چشم ها خيره نگاه کنی، چاهی بی انتها زير پاهايت دهان باز می کند و مانند
درويش در نامتناهی رها می ... چرا؟ چرا سر شب چفت در را نبسته است؟ چرا؟ چون چشم به راه
و منتظر است؟ .... واسة کی چای بسته بندی می کنی؟ .... گفتم چشم هاتو ببند مرد جوان.




60 . havakesh26 - رقص روی سیم های خاردار - فاطمه اختصاری
havakesh26.persianblog.ir/pages/5/
‎مثلا مگس ها حرکت را در مقیاس زمانی حس می کنند که از سرعت زمانی چشم ما کندتر است
و همین امر به آن ها ... شکسته است، مقنعه را از سرم می کنم و جیغ می کشم، از دور نگاهم می





61 . اس ام اس درباره چشم عاشقانه و جدید - اس ام اس جدید 94
www.amirfb.ir/post/15515/sms-darbare-cheshm-asheghane-o-jadid
‎عمق چشم هات قصه ی هزار و یک شب یلداست! ... چشم هایش را که می بندی؛ دید دلش
بیشتر میشود دلش را که ... نمیدانم، چرا حرفهایم بجای گلو از چشم هایم بیرون میاید!! ^.




62 . بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس Galaxy S4 سامسونگ
www.topinearth.com/.../بررسی-تخصصی-گوشی-گلکسی-اس-Galaxy-S4-سامسونگ
‎30 سپتامبر 2013 ... همچنین GS4 می تواند مردمک چشم کاربر را برای مکث ویدئو تحت کنترل درآورد. ...
طبیعی الهام گرفته بود نیز افتخار می کند، چرا که لبه های صاف GS4 از iPhone 5 ...
با چشم غیر مسلح نیز امتیازات درجه بندی نشده است، اما قابل درک است چنانکه یک ....
مجموعه برنامه های T-Mobile شامل گزینه هایی مانند اپلیکیشن هات اسپات ...




63 . Iran Human Rights Documentation Center - شهادتنامه معصومه کعبی
www.iranhrdc.org/persian/permalink/1000000459.html
‎تقریبا چند ساعت طول کشید تا من را از بچه هایم جدا کردند و ازم بازجویی می کردند.
بعد از اینکه ... چیزی نمی دیدیم و بعد یکدف
برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 144
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1,453
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,242
  • بازدید ماه : 3,242
  • بازدید سال : 26,315
  • بازدید کلی : 287,403