loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 119 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
من درختي بودم



1 . سال ها پیش در این شهر درختی بودم(شاعر: محمد جواد ... - دیوان اشعار فاطمیه
divane-fatemie.blogfa.com/post/285
‎سال ها پیش در این شهر درختی بودم. یادگار کهن از دوره ی سختی بودم. هرگز از همهمه ی باد
نمی‌لرزیدم. ناز پروده چه اقبال و چه بختی بودم. به برومندی من بود درختی کمتر.




2 . من درختی سبز بودم پُر زِ بار شاخ و برگم... - دلنوشته های دلنشین
https://www.facebook.com/Delneveshteh.../posts/147665078695040
‎من درختی سبز بودم پُر زِ بار شاخ و برگم سبز ، قامت استوار در مسیرِپُر نشیبِ
زندگی‌ از سرِ پاکیِ دل ، بخشندگی سایه‌ گستر بر سرِمردم شدم آنچه می پنداشتند...
Images for من درختي بودم




3 . من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار :: گروه ادبی بداهه
bedahe.blog.ir/post/من-درختی-بودم-اینجا-سبزو-قامت،استوار
‎17 دسامبر 2014 ... من درختی بودم اینجا سبز و قامت،استوار یک نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل
شاهی مقتدر جاه و مقامی داشتم بخت بد...بی مهری ات خوار و گدایم کرده ...




4 . من درختي بودم ... - **ستاره شب**
asmar.persianblog.ir/post/258/
‎من درختي بودم ميوه هايم همه تو ريشه هايم، تنه ام هر چه که بود همه از عشق تو بود برگ
سبزي هم اگر بود دلم بود کنارت روييد تو رسيدي يک روز به زمين افتادي دل سبزم ...




5 . قصه یک درخت ... تقدیم به بانوی آب و آینه - قدم کلیک هایتان بر چشم
abo-ayene.persianblog.ir/post/24/
‎30 آوريل 2011 ... سالها پیش در این شهر درختی بودم یادگاری کهن از دوره سختی بودم هرگز از همهمه باد نمی
لرزیدم سایه پرورد چه اقبال وچه بختی بودم. به برومندی من بود ...




6 . هنرنان - من درختی هستم که روزی آدم بودم (مهدی حاج محمدی )
artnan.blogfa.com/post/130
‎من درختی هستم که روزی آدم بودم . بخدا آدم از نسل حوا بودم . روزی با قامت ایستاده به
تماشای ابر آسمان دیدم آمدند دو دل داده یکی دختر و دیگری پسر . خدایش هر دو خوشکل
بودند ...




7 . من یک درخت بودم - سید احمد حسینی/ چسبی به نام زخم غزل متن
chasbibenamezakhm.blogsky.com/1394/01/09/.../من-یک-درخت-بودم
‎من یک درخت بودم. کسی نیست که بیرون از این خواب‌ها بیدار باشد. راستش را بخواهید
هیچ‌کس در خواب‌هایم نیست. زنده‌ها خواب نمی‌بینند. راستش را اگر بخواهید من یک درخت ...




8 . شکوفه های نسل دیجیتال - اگر یک درخت بودم ...
sobhanlotfi.blogfa.com/post/5
‎من اگر یک درخت بودم دوست داشتم یک درخت سیب بودم. برای اینکه سیب یک میوه ی
بهشتی است و بسیار مفید است.سیب خاصیت های زیادی دارد. ولی ما می دانیم که همه ی ...






10 . من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار - گروه ادبی بداهه
bedahe-blog.9089.org/page-94752.html
‎من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار. من درختی بودم اینجا سبز و قامت،استوار یک
نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل شاهی مقتدر جاه و مقامی داشتم بخت بد...بی مهری





11 . ربط دار - درخت بودم بهتر بودم
rabtdar.blogfa.com/post-53.aspx
‎داشتم فکر می کردم اگر من یه درخت بودم وسط یه جنگل بزرگ سالیان سال در کنار یه
درخت دیگه مثل خودم زندگی کرده بودم. بهش انس گرفته بودم. بعد از عمری سرما و گرما و
...




12 . كوير تشنه - روزی درختی بودم
www.kavireteshne.blogfa.com/post-53.aspx
‎كوير تشنه - روزی درختی بودم - ... آخرین فرزند ام من در میان عشق پدر و مادر پدرام مثل
نادر ... روزی درختی بودم. روزی درختی بودم تنومند و زیبا ، با قدی کشیده . . . !!! عاشق ...




13 . من درختی سبز بودم…. - ترانه های کودکان
tkoodakan.net/من-درختی-سبز-بودم
‎18 فوریه 2014 ... به نام خدا. من درختی سبز بودم…. چندسال پیش، صاحب خانه ای که من الان در باغچه ی
پشت دیوارخانه اش قرار دارم، مرا از مرکز توزیع نهال شهرداری تحویل ...




14 . Rainy Man - اي كاش من هم يك درخت بودم...
rainyman80.blogfa.com/post-8.aspx
‎اي كاش من هم يك درخت بودم... بله تعجب نكنيد خيلي دوست داشتم يك درخت باشم، اين
فكر خيلي وقته كه تو سرم. چند وقت پيش داشتم تو خيابان راه مي رفتم كه باران شروع
...




15 . من درختی بودم پای تا سر همه سبز همه سر سبز امید همه سرمست بهار ... - کلوب
www.cloob.com/u/.../من_درختی_بودم_پای_تا_سر_همه_سبز_همه_سر
‎14 نوامبر 2014 ... من درختی بودم پای تا سر همه سبز همه سر سبز امید همه سرمست بهار که به۹ هر شاخه ی من
نغمه ی فروردین بود و به امداد سبکپویه نسیمی ناگاه برگ برگم ...




16 . هر شب - کاش درخت بودم
harshab.blogfa.com/post-23.aspx
‎10 مه 2011 ... هر شب - کاش درخت بودم - نوشته های شخصی علی مرادی. ... هر قدر هم که پا های کوچک من
توپ را محکم به دیوار خانه شما پاس می داد ، دیوار خانه تان توپ ِ وا ...




17 . زندگی من درختی نیست! - همشهری آنلاین
hamshahrionline.ir/details/76321
‎9 مارس 2009 ... حدیث لزرغلامی: اگر زندگی یک درخت را به من می‌دادند با آن چه می‌کردم؟ یعنی اگر درخت
بودم، زندگی‌ام چه‌طور بود؟




18 . روزی که من درخت بودم - روزنامه جام جم
press.jamejamonline.ir/Newspreview/1645763254011033845
‎روزی که من درخت بودم. کی بود یکی نبود. پسر بچه‌ای بود به نام سپند. سپند پسر
خوبی بود ولی یک عادت بد داشت که معلم‌ها و مادر و پدرش هم به خاطر آن خیلی ناراحت و ...




19 . شکوفه های بهاری - اگر يك درخت بودم
amirmohamadzeynivand.blogfa.com/category/8
‎من اگر درخت بودم وقتي بزرگ مي شدم ميوه مي دادم و اجازه مي دادم پرندگان روي شاخه هاي من
لانه بسازند . در روزهاي گرم به آدمها سايه مي دادم تا استراحت كنند.در فصل بهار شكوفه ...




20 . آرزوهای درخت کوچولو - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=152407
‎19 ژانويه 2011 ... "تمام درخت های جنگل برگ های سبز زیبا دارند و من فقط سوزن های تیز دارم. ... بود و من
خیلی دوست داشتم و دوست داشتم که جای درخت کوچولو بودم چون آرزو ...





21 . من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار - گروه ادبی بداهه - صفحه اصلی
bedahe-blog.blogreader.ir/page-51408.html
Created with Raphaël 2.1.0 من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار. من درختی بودم
اینجا سبز و قامت،استوار یک نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل شاهی مقتدر جاه و ...




22 . من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار | بای دو
bedahe-blog.baido.ir/page-149210.html
من درختی بودم اینجا سبز و قامت،استوار یک نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل
شاهی مقتدر جاه و مقامی داشتم بخت بد...بی مهری ات خوار و گدایم کرده است دست و پایم ...




23 . ترانه های کودکان - من درختی سبز بودم….
www.taranehaykoodakan.blogfa.com/post-593.aspx
‎ترانه های کودکان - من درختی سبز بودم…. - شعر و سرود و داستان برای کودکان و
نوجوانان.




24 . غمگین و عاشقانه.... - من درختي بودم
www.araz-2012.blogfa.com/post-89.aspx
من درختي بودم. پاي تا سر همه سبز. همه سر سبز اميد. همه سرمست بهار. كه به9 هر شاخه ي من
نغمه ي فروردين بود. و به امداد سبكپويه نسيمي ناگاه . برگ برگم همه را مشگر ...




25 . دانلود فیلم و سریال | من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار
bedahe-blog.scriptbartar.ir/page-689730.html
‎من درختی بودم اینجا سبز و قامت،استوار یک نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل
شاهی مقتدر جاه و مقامی داشتم بخت بد...بی مهری ات خوار و گدایم کرده است دست و پایم ...




26 . وبلاگ اختصاصی عاشقان (عشق) - من درختي بودم...
love-khodemonitar.blogfa.com/post-4.aspx
‎من درختي بودم. پاي تا سر همه سبز. همه سر سبز اميد. همه سرمست بهار. كه به9 هر شاخه ي من
نغمه ي فروردين بود. و به امداد سبكپويه نسيمي ناگاه . برگ برگم همه را مشگر ...




27 . یادداشت های من - داستان یک درخت گردو
sepehreydivandi.blogfa.com/post-20.aspx
‎این موضوع را معلم انشا آقای نیک اندیش در سال تحصیلی گذشته (در بهمن ماه 90) به ما
داده بود و گفت از زبان یک درخت انشا بنویسید. فصل اول: من گردویی بودم که در یه ...




28 . من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار - آیتا بلاگ
bedahe.aytablog.com/page-833398.html
من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار. من درختی بودم اینجا سبز و قامت،استوار یک
نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل شاهی مقتدر جاه و مقامی داشتم بخت بد...بی مهری
...




29 . دانشجویان بیهوشی سنندج ورودی88 - من درختی بودم - Blogfa
www.bihooshi88.blogfa.com/post-94.aspx
‎من درختی بودم. پای تا سر همه سبز. همه سر سبز امید. همه سرمست بهار. که به۹ هر شاخه ی
من نغمه ی فروردین بود. و به امداد سبکپویه نسیمی ناگاه . برگ برگم همه را مشگر ...




30 . سالها پیش در این شهر،درختی بودم... | باحسین تا بی نهایت
www.bahosain.com/content/سالها-پیش-در-این-شهر،درختی-بودم
‎سالها پیش در این شهر،درختی بودم. یادگاری کهن از دوره ی سختی بودم. هرگز از همهمه ی
باد نمی لرزیدم. سایه پرورد چه اقبال و چه بختی بودم. به برومندی من بود درختی کمتر.





31 . نامه‌ای به درخت / ای کاش کنه درختی بودم! - نوشته های مخملی
makhmalin.blogfa.com/post-46.aspx
‎7 مارس 2013 ... همینطور برایم سوال پیش آمده که آیا درختی وجود دارد که برای سال آینده یک رئیس جمهور
تازه محصول دهد؟ و همینطور خیلی سوالات دیگر. درخت جان من وقتی ...




32 . مرجع وب فارسی | حالا هیزم زغالی بودم تنومند درختی بودم روزی درختی
chess0831.ir/.../حالا هیزم زغالی بودم تنومند درختی بودم روزی درختی.html
‎سوزش تبرهایش بیشتر میشد كه ناگهان چشمش به درخت دیگری افتاد، او تنومند تر
بود . . .مرا رها كرد با زخم هایم، او را برد . . . و من كه نه دیگر درخت بودم، نه تخته سیاه
مدرسه ...




33 . من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار | |دانلودآهنگ جدید - مخزن بلاگ
bedahe-blog.makhzanblog.ir/page-215219.html
من درختی بودم اینجا سبز و قامت،استوار یک نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل
شاهی مقتدر جاه و مقامی داشتم بخت بد...بی مهری ات خوار و گدایم کرده است دست و پایم ...




34 . من همسن این بودم همش بالای درخت بودم اسمم مونده میمون درختی اخه الانم ...
www.hammihan.com/post/5473306
‎من همسن این بودم همش بالای درخت بودم اسمم مونده میمون درختی اخه الانم اینکارو میکنم.




35 . درختی که من بودم « دست نوشته - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-2618.htm
‎20 سپتامبر 2010 ... دست نوشته | درختی که من بودم کنار خیابان آهسته می روم و می ایستم جایی منتظر
تاکسی. وانتی با بار موزائیک می ایستد. راننده اش مردی میانسال و از ...




36 . متن شعر زیبای(سالها پیش در این شهر درختی بودم …) - تارنمای بزرگ ...
farhangeeshgh.ir/?p=1929
‎سایه پرورد چه اقبال و چه بختی بودم. به برومندی بود درختی کمتر. رشد میکردم و میشد
تنه ام محکم تر. من به آینده خود روشن و خوشبین بودم. باغ را آینه صبر به آیین بودم.




37 . سه نقطه' ذهن من ... - ای کاش فقط یک برگ بودم ...
nznn.blogfa.com/post-113.aspx
‎پاییز آمده در حیاط کوچک خانه مان. درخت انجیر برهنه شده در باد. زمین پوشیده شده از
برگ.... با خود می اندیشم که ای کاش فقط یک برگ بودم. برگ همین درخت انجیر که حالا
...




38 . نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟ - من بد بودم، اما بدي نبودم!
nvosoughi.blogfa.com/post-48.aspx
‎نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟ - من بد بودم، اما بدي نبودم! - نسترن وثوقی (ادبیات و
هنر و ... تا در بهار تو من درختي پر شكوفه شوم". و برف آب شد، شكوفه رقصيد، آفتاب ...




39 . ۳- يک شعر زيبا... - مهربان
affectionate.persianblog.ir/post/4/
‎17 آگوست 2006 ... بس حقيرم مبين و تند مرو. اندکي سرگذشت من بشنو. من درخت تناوري بودم. رايت سايه
گستري بودم. بر سر باغي افسري بودم. در ميان سران سري بودم.




40 . هزاران درختی بودم | جستجو | پرنسیا
peransia.com/list/هزاران-درختی-بودم.html
‎من درختي بودم ، با هزاران شاخه ، با هزاران امید سال هائی بگذشت تا که من خشک شدم تا
ریشه صبح یک روز خزان ، دیدم از دور کسی می آید با تبر می آید گام هایش همچو یک دیو





41 . هیزم زغالی بودم تنومند درختی بودم | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24
weblog24.com/list/هیزم-زغالی-بودم-تنومند-درختی-بودم.html
‎مرا رها کرد با زخم هایم ، او را برد ... من که نه دیگر درخت بودم ، نه تخته سیاه مدرسه ای ، نه
عصای پیر مردی ...خشک شدم ..بازی با احساسات مثل داستان تبر درخت می مونه .




42 . روزنامه كيهان90/3/24: اگر مداد دست يك نويسنده بودم...
www.magiran.com/npview.asp?ID=2299933
‎14 ژوئن 2011 ... ديروز وقتي راحت لم داده بودم به پشتي و استراحت مي كردم، پيش خودم فكر مي كردم ...
در وسط نقاشي اش موقعي كه شاخه بريده درخت را كشيد من به ياد روزي ...




43 . من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار | جستجو | |دانلودآهنگ جدید
6ma.ir/list/من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار.html
‎پارسا بودم‌، به کار دین شدم ناپارسا شد دژم جان من از نیرنگ آن‌ چشم دژم شد دوتا پشت من
از افسون آن زلف دوتا از دل عاشق به عشق اندر درختي بردمد کش برآید جاودان برگ و ...




44 . و من درختی کاجم در حسرتی هزار ساله؛ کاش سیب بودم یا خرمالویی - asmani
asmani1111.blogdis.com/page-440281.html
‎و من درختی کاجم در حسرتی هزار ساله؛ کاش سیب بودم یا خرمالویی. کودک انگشت بر
دهان به دوچرخه سواری همسالانش نگاه میکند دلش ضعف میرود برای یک بار سوار شدن و ...




45 . nima: من درختي بودم
nimablogger.blogspot.com/.../blog-post_113744829389951306.html
‎16 ژانويه 2006 ... من درختي بودم ميوه هايم همه تو ريشه هايم، تنه ام هر چه که بود همه از عشق تو بود برگ
سبزي هم اگر بود دلم بود کنارت روييد تو رسيدي يک روز




46 . ویسگون - من ازهمون اول عاشق درخت بودم.... والا شانس نداشتم که...
wisgoon.com/pin/2579802/
‎در جنگلی دور افتاده بودم میخواستم برای عشقم نامه ای بنویسم، میخواستم شروع کنم
قلم نداشتم تنه درخت را بریدم ولی جوهر نداشتم رگ دستم را بریدم و با خون آن نوشتم ...




47 . جیم - انجمن - اگر من ... بودم! www.jeem.ir
jeem.ir/forum.php?id=350
‎اگر درخت بودم: سیب یا به شایدم نارنج! 19- اگر همراه بودم: همیشگی تا ته خط20........-
اگر نشریه بودم: جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!




48 . من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار - گروه ادبی بداهه
bedahe-blgir.leon-z.com/page-608029.html
‎من درختی بودم اینجا سبز و قامت،استوار یک نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل
شاهی مقتدر جاه و مقامی داشتم بخت بد...بی مهری ات خوار و گدایم کرده است دست و پایم ...




49 . طوفان خاكستر عشق - خاكستر سروده: دكتر محمد حسين علي آبادي
moghareb.blogfa.com/post-201.aspx
‎بس حقيرم مبين و تند مرو اندكي سرگذشت من بشنو من درخت تناوري بودم رايت
سايه‌گستري بودم بر سر باغي افسري بودم در ميان سران سري بودم تن به آزار ناكسي
دادم




50 . alikhalili - #حضرت-زهرا-مناجات تک درختی بودم و نجار پایم را ب ...
www.nicefun.org/view/post:9972879
‎با خودم گفتم چرا هیزم، مگر خرما چه بود؟ جای آتش سایه ای بودم...نسیمی می وزید هی دعا
کردم نسوزاند مرا نجار بعد... ناگهان زل زد به من انگار حرفم را شنید من که از رخت درخت ...





51 . 1 سال و 3 ماه و 1 ساعت و 30 دقيقه قبل - شبکه مذهبی منتظران
www.m-12.ir/view/post:156200

جای آتش سایه ای بودم...نسیمی می وزید
هی دعا کردم نسوزاند مرا نجار بعد... >ناگهان زل زد به من انگار حرفم را شنید
من که از رخت درخت خود به بیرون آمدم ...




52 . دانلود کارتون دوستان درختی شاد - happy tree friends
ircartoon.net/?p=208
‎کارتون زیبا و دوست داشتنی و البته خشن دوستان درختی شاد - happy tree friends
18 در این کارتون‌ها طراحی، هماهنگ و جذاب است. ... یکی از هواداران «دوستان شاد درختی»
می‌گوید: «من آنها را نگاه کنم، وقتی در برابر چشمانشان یک .... خیلی دنبالش بودم ممنون
...




53 . من و تو آشنای فصل های مشترک بودیم
www.sarzaminehades.blogfa.com/
‎من و تو آشنای فصل های مشترک بودیم - کنون طرح جدائی بین ما بیگانه می ریزد... ...
درخت، فصل خزان هم درخت می ماند تو «پیش فصل» بهاری نه اینکه پاییزی. تو را خدا به
...




54 . Index - من درختی بودم اینجا سبزو قامت،استوار - نیلوبلاگ
bedahe-blog.niloblog.com/blogs/page-515005.html
‎من درختی بودم اینجا سبز و قامت،استوار یک نگاه سرد تو هیزم سرایم کرده است مثل
شاهی مقتدر جاه و مقامی داشتم بخت بد...بی مهری ات خوار و گدایم کرده است دست و پایم ...




55 . سایرین - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/سایرین
‎می ‌رفتی و من خیره بودم رو به یک تردید. ای کاش یک لحظه نگاه تو ... بعد از تو من بودم
، زمستان بود و سگ لرزه. من بودم و یک قلب از ... درخت خانه خوب می‌داند. این پاییز که ...




56 . بدو بوسه دات کام
www.bo2bo3.com/
‎من در آتش میسوختم و او . . . و حالا زغالی بیش نیستم و خطی شدم بر خطوط یخ زده ورق تا
شاید ماندگار باشم و همه بدانند روزی درختی بودم تنومند که عشق مرا به زغالی




57 . تک درختی سبز بودم ، برگ و باری داشتم من ….. | دفتر اشعار من
daftaresher.ir/.../تک-درختی-سبز-بودم-،-برگ-و-باری-داشتم-من.html
‎9 سپتامبر 2012 ... تک درختی سبز بودم ، برگ و باری داشتم من پیش چشم اهل معنا ، اعتباری داشتم من
شاخه هایم چتر آسا ، سایه گستر بود و زیبا زیر چتر سایه سارم ...




58 . بهترین اشعار برای تو که نیستی - ای کاش درخت بودم
ghambarak.blogfa.com/post-729.aspx
‎بهترین اشعار برای تو که نیستی - ای کاش درخت بودم - به شانه هایم زدی تا ... تمام
تلاش و سعی من این است که لذت بهترین شعرهایی که خوانده ام را اینجا با شما قسمت
کنم




59 . درختی سبز بودم وبرگ وباری داشتم.................. - تالش ،دیار ناشناخته ها
sfandiar91.blogfa.com/post/453/درختی-سبز-بودم-وبرگ-وباری-داشتم--
تک درختی سبز بودم ، برگ و باری داشتم من. پیش چشم اهل معنا ، اعتباری داشتم من.
شاخه هایم چتر آسا ، سایه گستر بود و زیبا. زیر چتر سایه سارم ، سبزه زاری داشتم من.




60 . مرجع پیامک فارسی من اگر درختی بودم یا جوب آبی روان .........پنجره ای ...
sunpm.ir/.../من اگر درختی بودم یا جوب آبی روان ...
‎من اگر درختی بودم یا جوب آبی روان .........پنجره ای میخاستم و کمی سکوت...... تا آمدن و
رفتن همه پرنده ها را و بالا و پایین همه سنگها و دشتها را شعر کنم....... افسوس!





61 . هیزم زغالی بودم تنومند درختی بودم | جستجو | اسپیناد
espinad.com/list/هیزم-زغالی-بودم-تنومند-درختی-بودم.html
‎سوزش تبر هایش بیشتر می شد که ناگهان چشمش به درخت دیگری افتاد ، او تنومند تر
بود ...مرا رها کرد با زخم هایم ، او را برد ... و من که نه دیگر درخت بودم ، نه تخته سیاه ...




62 . فتوبلاگ رضا قادري: روزی من درختی سبز بودم
rezaaks.blogspot.com/2008/04/blog-post_23.html
23 آوريل 2008 ... روزی من درختی سبز بودم. بلوار چمران و هتل بزرگ ... ارتباط با من. ارتباط با من ...
عكس كليك كنيد. دیگر عکسهای من در خبرگزاری جمهوری اسلامی-ایرنا ...




63 . کاش چون پاییز بودم
barane1368.blogfa.com/
‎کاش ♥چون♥ پاییز ♥بودم♥♥ - ♥♥انسانهای بزرگ دو دل دارند؛ دلی که درد می کشد و
پنهان است و دلی که می خندد و آشکار است. ♥♥ - ♥♥کاش ... من درختی خشکم شعر من ....
حال من خوب است اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری. و می گویی
...




64 . و من درختی کاجم در حسرتی هزار ساله؛ کاش سیب بودم یا خرمالویی ...
virusdl-rzb.web.davernews.in/.../و من درختی کاجم در حسرتی هزار ساله؛ کاش سیب بودم یا خرمالویی.html
‎و من درختی کاجم در حسرتی هزار ساله؛ کاش سیب بودم یا خرمالویی. کودک انگشت بر
دهان به دوچرخه سواری همسالانش نگاه میکند دلش ضعف میرود برای یک بار سوار شدن و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1,212
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,001
  • بازدید ماه : 3,001
  • بازدید سال : 26,074
  • بازدید کلی : 287,162