loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 15 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
حالا مي خوام براتون عکسهاي بامزه بذارم



1 . لطیفه و sms - حالا می خوام براتون عکسهای بامزه بذارم
latyfe1.mihanblog.com/post/13
‎18 فوریه 2012 ... حالا می خوام براتون عکسهای بامزه بذارم · داغ کن - کلوب دات کام. نظرات(10). محمد.
چهارشنبه 17 دی 1393 10:46 ق.ظ. سلام خیلی باحال بود مطالبت :)




2 . لطیفه و sms
latyfe1.mihanblog.com/
‎حالا می خوام براتون عکسهای بامزه بذارم · قشنگ بود؟؟؟؟؟ داغ کن - کلوب دات ...
اگرخواستید موضوع هایی که به وبلاگ من مربوط می شه رو می تونید در. نظرهایتان به من
بگید.




3 . خیلیییی قشنگ - قشنگ ترین و زیباترین عکس های نــــ94ــ
www.jostgood.ir/msdnfsfacrcqdsvdmnjdsdsncrctdymj.html
This site may harm your computer.من اومدم ی مدتی نبودم الان هستم براتون عکسایی خیلی خوشگلی میخوام بذارم.
جدیدترین عکس های خنده دار و بامزه خرداد 9230 مه 2013 ... با اون بود که من فهمیددم
زندگی یعنی ...




4 . تیر 1392 - آواتار
avatar-aang-katara.blogfa.com/1392/04
‎ایندفعه می خوام براتون از اسامی عکس بذارم . بنظرم اسامی تو ... برچسب‌ها: کاتارا,
عکس های کاتارا, کاتارا در اواتار, عکس بامزه از کاتارا · ✮ ادامه مطلب✮ ... براتون عکس
های قسمت اول کورا رو اوردم. خودم این ..... حالا 2 عکس باحال : اخیییییییییی گوگولی.




5 . انجمن قهرمانها - عکس
www.superwoman.blogfa.com/category/1
‎این دفعه میخوام براتون از کارتون لوراکس عکس بذارم. ... که امیدوارم این کارتون رو
دوست داشته باشید من که خودم خیلی دوسش دارم حالا شما رو نمی دونم!!.. چه بامزه!!!!!!! چه نازه
!




6 . اس ام اس های خنده دار - جملات و عکس های عاشقانه و دلتنگی
eshqam.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_های_خنده_دار
‎عکس های سلفی (خود گرفته !!) ناصرالدین ... پسره با گریه : بی تو دنیا برام معنی و
مفهوم نداره ! دختر : به .... می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه
ای بهم می خوره. پس سال نو .... حالا به ما که رسیده میگه : قهوه ، فقط تلخ باشه پیلیززز
:| ..... یه پشه اومده پیشم نمیدونم از پشه های پیشکسوتِ تابستونه بهش احترام بزارم




7 . جک و خنده بازار
khandehbazar57.blogfa.com/category/1
‎جک و خنده بازار - جک - جک - عکسهای خنده دار - ترول های طنز - کلیپ - بخند و شاد باش -
جک ... اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می کنه! ... میگه یکی اینکه
قاطی پسته ها کنی بذاری جلو مهمون که زیاد نشون بده، ... بم گفت آرزو کن, گفتم یه
خونه میخوام ,گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم؟ ...... آه چه جالب شما مرد
هستيد!




8 . دوست من سلام - عکسا و جمله ها(خنده دار ، عاشقانه و.....)
runny.blogfa.com/cat-8.aspx
‎اونی که خوشگل و پولدار و مجرده هیچ دلیلی نداره به من محل بذاره ! ..... هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها. حالا
ازتون میخوام بهم بگین کدوماش درست. ..... یه سری جمله های خنده دار براتون گذاشتم. ....
براتون یه سری عکس گذاشتم ببینین تا چند دیقه ی دیگه چند تا عکس دیگه میذارم.
Images for حالا مي خوام براتون عکسهاي بامزه بذارم






10 . فقط بخندید
www.faghat-khande777.blogfa.com/
‎امروز تصمیم گرفتم یه وب بزنم که چیزای خنده دار توش بذارم.اخه بعضیا بهم ...... از
حالا میخوام چیزایی که میگه و جالبه رو براتون بذارم با اسم جالب از تاریخ.امیدوارم ...





11 . 49 . مامان صفورا - آوای دلنشین - نی نی وبلاگ
safoora-shahab.niniweblog.com/user-safoora.php
‎در اینکه وقتی داری چیزی برام تعریف می کنی 500 بار میگی مامان مامان که توجه منو ....
بامزه میگی عیب نداره جیجه و دستاتم یه حالت باحالی می کنی می خوام بخورممممممممممت
بغل ..... سلام دختر کوچولوی مامان که حالا واسه خودت یه کودک 3 ساله شدی با خواسته های
و آرزوهای ... برات آوردن که سعی می کنم یه چندتایی عکس بذارم ازشون اگه فرصت بشه.




12 . آذر 1393 - آوای دلنشین
safoora-shahab.niniweblog.com/archive1393|9.php
‎همونطوری که گفتم می خوام این پستو اختصاص بدم به مروری از عکسای آتلیه ات از ...
تا حالا وقتی نیگاشون می کنم دلم غش میره برات روند بزرگ و بزرگ تر شدنت چقدر ...
یه تعدادی هم عکس سه تایی انداختیم که فقط همین عکسو اونم ادیت شده می تونم بذارم:




13 . .... بابای آرمیتا داره براتون بازی میذاره که یکم سرگرم بشید و آرومتون بگیره زبان :
.




14 . اس ام اس جدید
armin9088.persianblog.ir/
‎26 ژوئن 2015 ... بجای اینکه من براتون توضیح بدم چرا اون مطلبو حذف نکردم شما باید .... عکس گلت به
میخه .... مبارک بادت / امسال که آمدی به خانه ما تا عیدی ندی عمرا بزارم بری بیرون… ...
تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است … ... حالا نمیخاد با ریتم بخونید
معمولی هم بخونید قبوله ! ...... طنزنوشته های کوتاه جدید و جالب (new)(٢)




15 . دستفروش دوره گرد
dastforosh.blogsky.com/
‎خب طبیعیه آدم دلش می خواد بدونه دوستانی که توی غم و شادی و عصبانیت و خوشحالی ...
حالا با اینکه واقعا خیلی از دوستان از تکاپو نوشتن افتادن گفتم ازتون بخوام ...
بزرگسالیتون رو بفرستید این وبلاگ، بذارم اینجا بقیه حدس بزنن عکس برای کیه.
... آقا یک عکسهای بامزه ای دریافت کردم که نگو! .... کاش می شد عکسشو براتون بذارم.




16 . عشق از جنس لی مین هو - Blogfa
lmh-hunter.blogfa.com/
‎وااااااای خییلی جالب شده ها من که به شخصه اصلاااااااااااااااااااا فکرشم نمیکردم این دو تا
با هم .... ولی از اینجا به بعد نمیدونم چرا مینهو تصمیم گرفته با یه میمون عکس بندازه
気持ち .... خب حالا میخوام براتون تیزر آلبوم رو بذارم که جدید جدیده و بازم میگم با
ذکر ...




17 . جوک های خیییییییلی خنده دار!!!!!!
shahrzadma.blogfa.com/
‎یارو بش گفته بندری بذارم؟ ... برای خواندن سری جوک های جدید و بامزه بر روی ادامه
مطلب کلیک کنید. ... خواستم از حالا بگم برنامه ریزی کنید ..... باید خوب غذا بخوره،
هر چی که می خواد براش فراهم بشه و برای یک سال هیچ بحث و دعوایی سر ... بعد به
قصابه گفت: می خوام برام تیکه تیکش کنی با گوشتش کباب درست کنم. ......
گالری عکس.




18 . بچه خرگوش های دیدنی (40 عکس) | تاپ ناپ
topnop.ir/news/2174/بچه-خرگوش-های-دیدنی
‎ Rating: 5 - 967 votes25 دسامبر 2010 ... خلق تصاویری جالب با اشیاء روزمره (20 عکس) .... غزل برفی عکس اولیه نژادش چیه
برام خیلی مهمه ... سلام من چند روز پیش خرگوشم رو واگذار کردم بدلیل اینکه خیای
بزرگ شده بود و حالا می خوام یه مرغ عشق ما ه بگیرم اگه کسی ..... را چی بزارم می تونید
کمکم کنید تا اسم اخریم بتونم انتخاب کنم خرگوش اخریم مثل خرگوش ...




19 . سفر - رویای رنگی
bluepacific.persianblog.ir/tag/سفر
‎که چندان جالب به نظر نمی رسه. ... حالا می خوام اینجا براتون مقایسه کوچیکی بذارم از
هتل پنج ستاره هرمز در ... (تو عکس های اتاق تو وبسایت خود هتل می تونید ببینید).




20 . عکس های خنده دار 93 بایگانی | سایت تفریحی سوسول
sosol.ir/tag/عکس-های-خنده-دار-93/
‎عکس خنده دار/ترول خنده دار/خنده دار/عکس/عکس های خنده دار . . با لبخنــد ... سلام و وقت
بخیر به همه ی طرفداران عزیز سایت سوسول توی این پست میخوام عکس های خنده دار جدید





21 . ویسگون - چندتا عکس خوشگل دخترونه میخوام بزارم برا دختراییی که ...
wisgoon.com/pin/2532056/
‎از اینا زشتر تا حالا ندیدم . 11 ماه، 3 هفته ... میخوام چندتا عکس بامزه بزارم براتون ....
میخوام براتون عکس های خز وخیل توپ بزارم خخخخ بفرمایید زیر بغل بیا منو بخور.




22 . مطالب و عکس های جالب . خنده دار
letsfun.blogfa.com/
‎گنجشکها این ضرب المثل را بر فراز پیاده رو های پر رفت و آمد به کار می برند. ... باید
سند بذاری درشون ییاری ! ... خواستم بگم بی حالی ما حداقل هفت قرن سابقه داره ! :) ...
سلامتیه کسایی که آرامش دیگران براشون مهم تر از برطرف کردن تنهایی خودشونه ....
یارو تا دیروز توی خونه شون نمیزاشتن چایی بخوره که یه وقت شب سیل نیاد حالا به ما
که ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,104
  • بازدید ماه : 2,104
  • بازدید سال : 25,177
  • بازدید کلی : 286,265