loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 26 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
يه تلنگر به خودم :



1 . سیاهی و سفیدی - یه تلنگر به خودم و دوستان دانشجو........
siahiosefidi.blogfa.com/post-96.aspx
‎یه تلنگر به خودم و دوستان دانشجو........ حدودد 3000متر ارتفاع جاییه که هستم! هوا سرده.
خوشبخنانه آسمون اطراف قله دماوند امشب ابری نیست. و آسمون پر از ستاره.




2 . جایی برای من ... ! - یه تلنگر اول به خودم ... !
www.iman4363.blogfa.com/post-226.aspx
‎26 آگوست 2014 ... یه تلنگر اول به خودم ... ! » لا يُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَنْ ظُلِمَ وَ کانَ اللَّهُ سَميعاً
«. خداوند بدگويى بلند و آشكار (مانند غيبت، بهتان، نكوهش، ...




3 . قایقی خواهم ساخت دور باید شد دور - یه تلنگر به خودم
www.hant83.blogfa.com/post-155.aspx
‎یه تلنگر به خودم. اگر قدر تک تک لحظه هامو و بودن با افرادی که دوستشون رو بدونم
هیچ وقت حالم خراب نمیشه و هیچ وقت پشیمون نمیشم هیچ وقت بد اخلاق نمیشم و همیشه ...




4 . یه تلنگر به خودم و دوستان دانشجو........ - بلاگدیس
fsiahiosefidia.blogdis.com/page-504211.html
‎یه تلنگر به خودم و دوستان دانشجو........ حدودد 3000متر ارتفاع جاییه که هستم! هوا سرده.
خوشبخنانه آسمون اطراف قله دماوند امشب ابری نیست. و آسمون پر از ستاره.




5 . خویشاوند خداها - یه تلنگر به خودم
www.hashtsoo.blogfa.com/post/10
‎یه تلنگر به خودم. خیلی ساده عادت کردیم که بی تفاوت از کنار هم بگذریم و تو این
عادت با اعتماد به نفس تاریخیمون متعصب شدیم. اما ای کاش میفهمیدیم که گذشته ما ...




6 . یه تلنگر اول به خودم ... ! | پرنسیا
peransia.com/blog/iman4363/994262
‎یه تلنگر اول به خودم ... ! » لا يُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَنْ ظُلِمَ وَ کانَ اللَّهُ سَميعاً
«. خداوند بدگويى بلند و آشكار (مانند غيبت، بهتان، نكوهش، سعايت و نفرين) را ...




7 . طهورا - يه تلنگر به خودم يه درد دل با شما
aslamyyoung.blogfa.com/post-31.aspx
‎يه تلنگر به خودم يه درد دل با شما. همه عمر برندارم سر از اين خمار مستي كه من هنوز نبودم ،
كه تو در دلم نشستي. تو نه مثله آفتابي كه حضور و غيبت افتد دگران روند و آيند و ...




8 . یه تلنگر به خودم : - با ولایت تا ظهور - صفحه نخست
bavelayattazohoor.cofeblog.ir/post/8
‎یه تلنگر به خودم : - ... برچسب‌ها: یه تلنگر خودم, یه, تلنگر, خودم,. نوشته شده در
پنجشنبه 18 تير 1394ساعت 13:04 توسط نرگس | نظر بدهید ...






10 . بسم رب الشهدا والصالحین - پستی ثابت واسه تلنگر به خودم
hamsangar1718.blogfa.com/post/79
‎پستی ثابت واسه تلنگر به خودم. فقط یه دعا می کنم: الهی مادرت این صحنه رو نبینه ...
گناه مصداق پا گذاشتن روی خون شهداست. مراقب باشیم. پا گذاشتن روی خون شهدا ...





11 . یــه خط رو خـــودم
www.hasssty.blogfa.com/
‎با یه تلنگری به هق هق میفتم؟ دردِ خودمه! عده ای را به فراموشی سپردم؟ حافظه ی خودمه!...
دلم می خواد این جوری باشم,مجبور به تحمل من نیستید.... × قوانین وب. ◅سلام علیکم.




12 . یه تلنگر اول به خودم ... ! | وبلاگ 24
weblog24.com/weblog/iman4363/994262
پست با عنوان یه تلنگر اول به خودم ... ! در این صفحه نمایش داده شده است. همچنین شما
میتوانید با کلیک بر روی عنوان وبلاگ مرجع صفحه وبلاگ مربوطه را مشاهده فرمائید.




13 . جملات زیبا یک تلنگر - جملات زیبا گیله مرد
foshtom.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا_یک_تلنگر
‎حتی اگر همه ی اینها باشه ولی با ظرافت خاص خودش انجام نشه،. درست برعکسش نتیجه
میده و میشه : نهی از معروف و امر به منکر ... بقول گیله مرد که میگفت : امر به معروف و ...




14 . جستجوی یک تلنگر به خودم - خانه
weblog.city/search/یک تلنگر به خودم.htm
‎عبارت «یک تلنگر به خودم» از بین تمامی وبلاگها و اطلاعات سایت جستجو شده کلیه
اطلاعات با ذکر منبع نمایش داده شده است همچنین مسولیت مطالب آن بر عهده نگارنده آن ...




15 . جستجوی تلنگر به خودم - خانه
weblog.city/search/تلنگر به خودم.htm
‎عبارت «تلنگر به خودم» از بین تمامی وبلاگها و اطلاعات سایت جستجو شده کلیه
اطلاعات با ... یه تلنگر به خودم: مگه تو خودت کامل هستی که انتظار داری همسرت کامل
باشه؟




16 . ghalbi-tanha: [center] [red]یه تلنگر به خودم و دوستام[/red ...
sangariha.com/view/post:6754141
‎24 جولای 2015 ... یه تلنگر به خودم و دوستام یادمون نره اینجا سنگر شهداس و ما بهشون مدیونییم اگه الان هر
کدوممون راحت پشت هر سیستمی نشستیم و اینجا دور هم جمع شدیم




17 . ghalbi-tanha: [center] [red]یه تلنگر اول به خودم بعد به ...
sangariha.com/.../[center][red]یه-تلنگر-اول-به-خودم-بعد-به-دوست....html
‎13 جولای 2015 ... ghalbi-tanha: [center] [red]یه تلنگر اول به خودم بعد به دوستام[/red] [green]
یه شخصی (آقا توکل)که قدیمیای سنگر هم میشناسنش و منم خیلی ...




18 . پازاج: حذف سوریان یک تلنگر برای او بود | ورزش 3
www.varzesh3.com/.../پازاج-حذف-سوریان-یک-تلنگر-برای-او-بود
‎28 جولای 2015 ... البته این نتیجه‌ و حذف از این تورنمنت تلنگری برای او بود تا خودش را جمع و جور کند
تا در فاصله اندک به مسابقات جهانی به خودش بیاید. پازاج با ...




19 . یه تلنگر به خودم! - سوتک
sutak.parsiblog.com/Posts/41/يه تلنگر به خودم!/
9 جولای 2007 ... اما این کار رو کردم تا یادم بیفته یه زمانی یه تصمیمی گرفته بودم... تصمیمی که با
سواد کم من، مجبورم می کرد به مطالعه درباره ی اصولی که براشون ...




20 . افسران جوان جنگ نرم - یه تلنگر کوچیک به خودم !
www.afsaran.ir/link/259600
‎18 ژوئن 2013 ... افسران - یه تلنگر کوچیک به خودم ! saeedna ... چون با قرار دادن آدرس لینک یه فرد
دیگه به عنوان URL خودتون، قصد داشتید به دیگری توهین کنید.





21 . دلنوشت یک پرستار جوان - تلنگر به خودم
para3tar.blogfa.com/tag/تلنگر-به-خودم
‎حس می کنم امروز به جای اینکه دنیای مجازی و نت و گوشی در خدمت ما باشه اکثر ما در
خدمت اونها هستیم .وقتی میگیم دنیای مجازی بهتر از دنیای واقعیه داریم خودمون فریب ...




22 . یه تلنگر به خودم : :: با ولایت تا ظهور
bavelayattazohoor.blog.ir/post/349/عمومی-یه-تلنگر-به-خودم
‎یه تلنگر به خودم : ... نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها
راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در ...




23 . یه تلنگر اول به خودم ... ! | اسپیناد
espinad.com/blog/iman4363/994262
‎وبلاگ ' یه تلنگر اول به خودم ... ! ' به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی دریافت
و با ذکر منبع نمایش داده شده است همچنین مسولیت مطالب آن بر عهده نگارنده آن ...




24 . بهشتِ من... - 132 - به فکر خود باشیم (یه تذکر یا یه تلنگر به این ...
iravana.blogfa.com/post/150
‎31 جولای 2014 ... 132 - به فکر خود باشیم (یه تذکر یا یه تلنگر به این روزای خودم!!) ... - "الحــمدلله
الـذی هـــدانـا لـــهذا و ما کنـا لـــنهتــدی لــولا ان هـــدانـا الله" ---> 43 ...




25 . *** تلنگری به خودم *** - دهکده کوچک ما
avonlea.ir/category/*** تلنگري به خودم ***/
‎31 مارس 2015 ... بدست یه دوست در دسته *** تلنگری به خودم *** ... باورم نمیشد، انگار در شوک بودم، از
شادی در پوست خودم نمی گنجیدم، به قولی از آن خوشم شد که شدم ...




26 . یادم تــ ـــــــــــــو را فراموش... - تلنگر به خودم
oo-nafas-oo.blogfa.com/post/154/تلنگر-به-خودم
‎9 فوریه 2014 ... این پستو گذاشتم واسه تلنگر به خودم خدایا منو ببخش اگه یه وقتای زیره حرفام
میزنم. یه وقتا شیطون میره تو جلدم و منو تو زمان گم میکنه که حتی ...




27 . حموم ِ زنونه - يه تلنگر
hamomzanone.blogfa.com/post/180
حموم ِ زنونه - يه تلنگر - ... به دلاكي فكر كردم كه دبيرستاني بود و يه كارنامه واسه خودش
درست كرده بود . كارهاي بد هر روزش رو يادداشت مي كرد ؛ در موردش فكر مي كرد ؛ به ...




28 . دیــگه نـــه دلتنــگ نــــه تنـــها!!! - یک اتفاق ، یه تلنگر خیلی با حال....
emrani123.blogfa.com/post-71.aspx
‎لطــــــفا با لبخـــــند وارد شویـــــد ... یک اتفاق ، یه تلنگر خیلی با حال.... سلامی
دوباره ... هرچند میخوام که به خودم قول بدم حداقل حرف های تنهاییم رو بذارم بعد امتحانات
مثه ...




29 . به یه جایی از زندگی که رسیدی می فهمی - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/.../به_یه_جایی_از_زندگی_که_رسیدی_می_فهمی
‎23 نوامبر 2014 ... به سلامتی اونایی که چند سال پیش کادوشونو به یه بی لیاقت دادن . .... حتما اجازه
گیری ،نکند که ترک بردارد چینی نازک احساس دلم،به خودم .... ادمهای دور و برشون که
بودن و نزدیک بودنشون مانع از دیدنشون میشه احتیاج به یه تلنگر دارند.




30 . شادمهر عقیلی | دانلود آهنگ و موزیک ویدئو فوق العاده زیبای حس خوبیه ...
www.14musicbaran.org/.../52-شادمهر-عقیلی-دانلود-آهنگ-و-موزیک-ویدئو-فوق-العاده-زیبای-حس-خوبیه?...
‎28 جولای 2015 ... ولی شادمهر باید به خودش بیاد و به قول معروف یه تلنگر به خودش بزنه که چیکار کرده
که یه آدم کــــــــــسخول و احمق مثل تتلو اومده داره یه همچین حرفایی ...





31 . *بسم الله* سلام يه تلنگر نوشت کوچولو اول به خودم : نگار خانوم يه دختر ...
parsiyar.ir/rosesorati/Feeds/8310919/
‎ بسم الله سلام يه تلنگر نوشت کوچولو اول به خودم : نگار خانوم يه دختر بچه دو ساله
است، که به خاطره کتکاي بابا مرگ مغزي شده و دو کليه و کبدشو تو بيمارستان مسيح
...




32 . KimBumSmile: یه تلنگر به خودم... - فیس پلاک
facepelak.ir/view/post:232746
19 نوامبر 2014 ... گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با
یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس ... یه تلنگر به خودم.




33 . يه تلنگر برا اميدواري اميد به زندگي | جستجو | دانلود آهنگ
saji.ir/list/یه تلنگر برا امیدواری و امید به زندگی.html
‎اما دلم گرفته...هیچ وقت دیگر هیچ دانشجویی را نمی اندازم... فکر می کردم می توانم نمره
هایشان را تغییر دهممی خواستم بهشان تلنگر بزنم... اما نشد...تلنگر به خودم خورد :(.




34 . دنیای وبلاگ | تلنگری به خودم | جستجو | - آخرین مطالب سایت
donyayeblog.ir/list/تلنگری به خودم.html
‎اینطوری یا می رفتم دنبال یه حرفه و توش متبحر می شدم یا می چسبیدم به رشته خودم و
توش حرفه ای می شدم و می تونستم برا خودم کار کنم.حالا هم که دیگه پیر شدم و تو هیچ ...




35 . لبیک یا علی النقی ایها الهادی - یه تلنگر به خودم - دهمین خورشید
dahominkhorshid.mihanblog.com/post/201
19 مه 2014 ... یه تلنگر به خودم. ... کاش لااقل یه بار در هفته بهمون سر بزنید تا از نظرات سازندتون
استفاده کنیم. ... اما بدا به حال کسایی که سنگر رو خالی کردن




36 . اسفند 1389 - عقاید یک دلقک
www.aclownbeliefs.blogfa.com/8912.aspx
‎بشتابید و از این قافله ی جمعیت ، اندکی پیش افتید، و مقدم به همه ، یک تلنگر
بزنید ... هر وقت یه چهره ی مناسب از جلوش رد میشد ، یه حرکتی به خودش میداد و با گوشه
ی ...




37 . حـرف هايـى بـراى نـگـفـتـن - حرف خدا
zoheirhanifeh.blogfa.com/tag/حرف-خدا
‎یه عهدی با خودم بسته بودم، که دیروز کمی بهش بی توجهی کردم! یکی دوباری هم به ...
وقتی با تلنگر های خودم حواسم رو جمع نکردم؛ خدا با یه تلنگر جدی تر منو به خودم آورد!




38 . باجی سید بسم الله الکریم سلام علیکم یه تلنگر به خودم این شب ها این ...
feizbook.ir/view/post:1832949
‎31 ا کتبر 2014 ... یه تلنگر به خودم این شب ها، این دهه، این ماه، همونی بود که یک سال انتظار اومدنشو
کشیدم.پس خودم، لطفا غافل نشو. دقت، تمرکز، توجه، خودسازی، توسل، ...




39 . مرداد 1391 - تیله کوچولو
tilekocholo.niniweblog.com/archive1391|5.php
‎یه زمانی هرجا میرفتم حرف خوشگلیم بود اما حالا احساس میکنم روز به روز دارم زشت تر و
لاغر تر میشم . ... تلنگری که خودم به خودم بزنم و خودمو از این بحران بیارم بیروون .




40 . پس از خیانت به شوهرم آیا خدا مرا می‌بخشد؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2473
‎1 جولای 2014 ... من حدود ۹ سال بود که بنا به اقتضای زن بودنم تشنه محبت و احترامش بودم اما افسوس که
... اما بعداز چند ماه من با یک تلنگر یکدفعه به خودم آمدم و از نیمه راه یک گناه بسیار





41 . شما جزء کدام گروه هستید؟؟؟ - گروه تحقیقاتی عباس منش
abasmanesh.com/fa/youre-part-of-which-group/
‎14 آگوست 2015 ... اگر بخواهم راجع به خودم صحبت کنم باید چندین شبانه روز برای شما و دوستان .....
زندگی من پر از مثالایی هست که خودم با یه تلنگر کوچیک باعث ...




42 . دلنوشته
fati1376-1998.blogfa.com/
‎↓منم یه دخترِ بد →با یه مخ رد →با یه عالمه درد ... مـــــــــــن بـــه خودم افتخار میکنم. که
تا بحال دست هیچ پسری ... خوش حالی خودمه!! با یه تلنگری به هق هق میفتم؟؟ دردِ خودمه!




43 . يه تلنگر برا اميدواري اميد به زندگي | جستجو | - مرجع وب فارسی
foot98.com/list/یه تلنگر برا امیدواری و امید به زندگی.html
‎یه تلنگر برا امیدواری و امید به زندگی ... بعضى وقتا مى خوام اصلا به روى خودم نیارم.
... شبهاییه که بی دلیل دوست داری زل بزنی به یه نقطه و ناخود آگاه اشکات بریزه.




44 . تلنگــر | فیس‌بوک
https://fa-ir.facebook.com/Talangor.0
‎ یک تلنگر گاهی فصل پنجم تقویمی ست که تنها قلبت لحظه تحویلش را میداند‏ ... هر
کس بسته به شرایطش نظر و تعریف خاص خودش رو داره، ملاک حرکت ما که نمی تونه یه ...




45 . تلنگر درگوشی
www.talangore-yavashaki.blogfa.com/
‎پیش خودش گفت اگه الان چیزای خوبی بگم پادشاه یه کیسه طلا بهم میده و خداحافظ... اما
اگه چیزای بد راجع به سرنوشت پادشاه به وزیراش بگم اونا از ترس مملکنشون و مردم و ...




46 . با غریبه ها آشنا
shabestan.blogsky.com/
‎گاهی آدم برای اینکه به خودش بیاد به یه تلنگر احتیاج داره. یه تلنگری که بتونه آدم
را متحول کنه. و گاهی فقط یه معجزه میتونه جون آدم را نجات بده. خدایا شکرت از عمره ...




47 . تلنگـــــری براحـســـــاس
mohammadsaffar.blogfa.com/
‎تلنگـــــری براحـســـــاس - هر گونه کپی برداری با یک صلوات مجاز است. ... الان یه
دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده. ... میگه نه! حیف نون میگه به جهنم بخاطر
خودت گفتم من « خودم زن دارم. نوشته شده در پنجشنبه سوم مهر ۱۳۹۳ساعت توسط
مـحـمـــد ...




48 . الف - واکنش‌ها به اظهارات جنجالی یک جامعه شناس درباره پدیده پاشایی
alef.ir/vdccpiqie2bqpp8.ala2.html?252556
‎14 دسامبر 2014 ... خودم به شخصه هم سنتی و هم آهنگهای کلاسیک را گوش می کنم ولی از آهنگهای ..... یه کم به
خودتون بیایید اینا تلنگر به شما این استاد میتونست بیخیال ...




49 . سروقامتان جاده ولایت - تلنگر به خودم
www.fajr0.blogfa.com/post-2061.aspx
‎تلنگر به خودم. فقط یه دعا میکنم: الهی مادرت این صحنه را نبینت... گناه مصداق پا
گذاشتن روی خون شهداست. مراقب باشیم. پا گذاشتن روی خون شهدا آسان نیست.




50 . دلخوشانه های یک عدد آذرماهی
delkhoshaneh.blogfa.com/
‎راستش حرفش یه جورایی یه تلنگر بود واسم...که به خودم بیام...به این فکر کنم که منم
تا18 سالگیم از کنار خانوادم جم نخوردم و یهو تو این سن اومدم تهران.اومدم و با دست پر ...





51 . زندگيه من به خودم مربوطه
www.bikhialehame.blogfa.com/
‎زندگيه من به خودم مربوطه - اونایی ک از من بدشون میاد نظرشونو بنویسن روی کاغذ ... با
یه تلنگری به هق هق میفتم؟؟ دردِ خودمه!! . عده ای را به فراموشی سپردم؟؟ حافظه ی خودمه!




52 . اي قلم فرياد كن از ...
faryadeghalam12.blogfa.com/
‎شاید. راستش از خودم و از تو خجالت میکشم.از شیطنت های بچه گونم!!!از بعضی. کارایی
که ازسرشورونشاط بیش ازحدم انجام میدم وبعدش یه دفعه با یه. تلنگر به خودم میام !




53 . من یک زن متاهلم وشوهرم فردی شدیدا عصبی مزاج ، بدبین - کلوب
www.cloob.com/c/pasokh/96571361
‎2 فوریه 2014 ... اما بعداز چند ماه من با یک تلنگر یکهو به خودم آمدم و از نیمه راه یک گناه بسیار بزرگ
توبه کرده وبرگشتم. و با درخواست من این رابطه قطع شد. من تا لب ...




54 . اسفند ٩۳ - یه مــــــادر
yemadar.persianblog.ir/1393/12/
‎20 مارس 2015 ... افرا این ماه (ماه هفتمش) با تمرین و پشتکار فراوان خودش شروع به چهار دست ... اما خسته
ام، شاید یه تلنگر درستم کنه، اما حوصله ی تلنگر رو هم ندارم، مثل ...




55 . بهار من - یه تلنگر
nani652.blogfa.com/post/216
‎بهار من - یه تلنگر - ما مثل یه تکه سنگیم و این ضربه ها در نهایت ازمون تندیسی زیبا
... سپاسگزارم که با دعوتش به این مسابقه باعث شد نگاهی دقیقتر به خودم بندازم و ...




56 . عاشقی کار من نیست راحتممممممممم بگذارید. - خودم را می زنم ب نفهمی !!
www.raha-loveme.blogfa.com/post/18
‎خودم را می زنم ب نفهمی !! - مخاطب خاص ندارم ... هیچوقت کاری نکنین که یه زن مجبور شه
احساسشو سر ببره...! تمام زندگی یه زن .... با یه تلنگری به هق هق میفتم؟؟ دردِ خودمه!




57 . اخلاقم گنده ؟؟؟؟؟؟؟به خودم مربوطه.... غرورم از حد گذشته ؟؟؟؟؟؟؟به ... - هم میهن
www.hammihan.com/post/4880276
‎سلیقه خودمه... صدای خنده هام از حد عادی بلند تره؟؟؟؟؟؟؟ خوش حالی خودمه... با یه تلنگر به
گریه میفتم؟؟؟؟؟؟؟درد خودمه ... یه عده رو با خاطراتشون فراموش کردم ؟؟؟؟؟؟؟حافظه خودمه.




58 . محــــــــکوم ولــی بی گــــــناه
gedis.blogfa.com/
‎ﯾﻪ ﺭﻭﺍﻧﯿــــــــــــﻢ ﮐﻪ لنگه ﻧﺪﺍﺭﻩ ☞♚ ✖✖ من کلا سه نفرم ✖✖ معرفی میکنم خودم.... ❗ ... ▫هَر
کـــی اَم بِـه مـا رِسید ▫فِـــــــک کَــــــــــرد خُــــــــــــــــــــــــــداسْ▫ ◇ما هَم دَستامونو تو
جیبِمونْ ◇کَردیــــــم و گُفتـــــیم ↞آ ر ه↠ ...... یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه
بشکنم،.




59 . مراقب باشیم همدیگر را گُم نکنیم/ این یک تلنگر است! - خبرگزاری مهر ...
www.mehrnews.com/.../مراقب-باشیم-همدیگر-را-گ-م-نکنیم-این-یک-تلنگر-است
‎22 آگوست 2015 ... فکر می‌کنم عده ای از مخاطبان اول به دلیل نام یک بازیگر آشنا به نمایشگاه آمدند ولی
بعدا با خود سوژه ارتباط برقرار کردند و به اصطلاح سوژه خودش را ...




60 . امــــــــــیـــــــــد
behnush.blogfa.com/
‎زندگیم به مرز نابودی رسید دیدم جلو چشم خودم که همه چیز و دارم میبازم امامیترسیدم که
قید ... گفتم دارم به جدای میرسم امـــا یه تلنگر کوچیک اومد تو زندگیم که اصلا جدی ...





61 . دی ٩٢ - یک عاشقانه آرام
ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir/1392/10/
‎به نظرم بچه داری یه جورایی دوره صبور بودن و استقامت و مدیریت خشم و استرس و . ...
به شبکه های اجتماعی و موبایل و اینترنت بیداد میکنه، این فیلم میتونه یه تلنگری
باشه برای همه ما. من خودم به شخصه خیلی موقع ها بیش از حد با موبایلم وقت میگذرونم.




62 . ƊįŠš ĿǑѶÈ ĐÍŜś ĿŐṼɆ - جملات مفهومی
alone-alone73.blogfa.com/tag/جملات-مفهومی
‎به خودم مربوطه!! . غرورم از حد گذشته ؟ ... با یه تلنگری به هق هق میفتم؟؟ دردِ خودمه!! . عده
ای را به ... ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که، تو را فرو بریزند…




63 . مشاهده نظرات بحث و گفتگو:نشانه های علاقه مندی یه پسر به دختر چیه
moshaver41.ir/post/comment/1676/offset/330/comment.../back
‎منو که خوب البته میشناسه اما نمیدونم چطور به خودش اجازه داده که از طرف من حرف ... یا یه
نفر دیگه) خودتون گفتین تقریبا خودش فهمیده پس فقط به یه تلنگر نیاز داره.




64 . از بعضی از چادری ها بدم میاد...شاید یه تلنگر برای بعضی چادری ها ...
forum.roq.ir/p22251
‎24 ژوئن 2014 ... البته اینایی که میگم کسی به خودش نگیره چون قصد هیچگونه توهینی ندارم...ولی
واقعیت روز جامعه هستشو باید همگی هرچند تلخ اونو قبول کنیم.




65 . آبان ۸٤ - کلبه ی پائیزی من
sedayebaranhamishe.persianblog.ir/1384/8/
‎اگه یه نظر کوچیک بهم نمی ندازی. اگه به سمتم نمی ای. اما هیچوقت به خودم واگذارم نکن.
تا خواستم بلغزم یه تلنگر بهم بزن. تا به خودم بیام. رهام نکن. تنهام نذار. می ترسم می
...




66 . انجمن هالیتوزیس ایران-بوی بد دهان - یک هالیتوزیسی
badbreathhalitosis.takbb.com/archive/index.php/thread-38-2.html
‎15 آوريل 2015 ... من احساس می کنم یه چیزی تو دهن من هست که هرگز خوب نمی شم Sad ... وقتی حرفهای
هالیتوزیسارو تو سایتا خوندم دوباره یه تلنگری بم خورد به خودم اومدم ...




67 . بهار نیوز - پازاج: حذف سوریان یک تلنگر برای او بود
www.baharnews.ir/vdcdfn0j.yt0kf6a22y.txt
‎28 جولای 2015 ... البته این نتیجه‌ و حذف از
برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 161
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 351
  • باردید دیروز : 2,065
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,416
  • بازدید ماه : 10,906
  • بازدید سال : 33,979
  • بازدید کلی : 295,067