loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 26 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
كالباس از آشغال‌گوشت‌هاي گوساله و اونجاي ِ گاو درست مي‌شود



1 . ایسنا - محتویات سوسیس و کالباس ایرانی تصاویر
www.isna.ir/fa/news/.../محتویات-سوسیس-و-کالباس-ایرانی-تصاویر
‎17 سپتامبر 2014 ... حقیقتا باید گفت خیر زیرا خمیر مرغی که در کشور تهیه می شود مایعی است ... مثل
اينکه در جاده تهران بود خيلي تميز بود واز گوشت خالص گوساله استفاده ميشد ....
ميدين و کلکي پشتش نيست چرا اطلاع رساني درست و واقعي نميشه و چرا اصلا ..... لب
به سوسيس کالباس نزدم توي اين مملکت کسي به فکر سلامتي ِ ديگران ...




2 . چند دستور تهیه سوسیس و کالباس در منزل - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/ashpazi/sondewich1/13669.html
‎3 دستور مختلف تهیه سوسیس کالباس در منزل را برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم. ...
یه شب یه شام ِ درست حسابی بپزی بخوریم، بعد سرِ فرصت همهٔ درزای درو پنجره هارو
ببندیم، .... فیله ی مرغ یا گوشت گوساله ی مخلوط با گوشت گوسفند: 1 کیلو .... نان
این ساندویچ کنجدی است و خمیر آن از تخم مرغ درست می شود و شبیه به "بریوش" است.




3 . ساندویچ مغز - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/ashpazi/sondewich1/29584.html
‎یه شب یه شام ِ درست حسابی بپزی بخوریم، بعد سرِ فرصت همهٔ درزای درو پنجره هارو .....
نان این ساندویچ کنجدی است و خمیر آن از تخم مرغ درست می شود و شبیه به "بریوش"
است. ... مواد لازم : گوشت گوساله چرخ‌ شدهچهار پیمانه پیاز خرد شده یک عدد کرفس خرد
شده یک ... طرز تهیه سوسیس کالباس در منزل را به سه روش برای شما آموزش داده ایم .(
دستور ...




4 . طرز تهیه ساندویچ لذیذ گوشت
penology-ba.indexland.ir/ogle/طرز تهیه ساندویچ لذیذ گوشت
‎گوشت گاو 450 گرم روغن 1 قاشق غذاخوری پیاز بزرگ خردشده 1 عدد سس تند ... گوشت
را به نسبت برابر، نیمی گوسفندی و نیمی گوساله، با هم دو بار چرخ کنید. ... گوشت
مرغ، یکی از مهمترین مواد غذایی محسوب می‌شود که سرشار از پروتئین‌های مختلف است.
... برای او ساندويچ‌های كوچك كه حاوی كالباس مرغ، گوشت استیكی یا ساندويچ استیك ...




5 . طرز تهیه هشت نوع سس برای گوشت های کبابی - صفحه نخست
daily-ba.indexland.ir/.../طرز تهیه هشت نوع سس برای گوشت های کبابی
‎مواد لازم براي تهيه شیشلیک : گوشت دنده گوساله یا گوسفند : یک کیلوگرم پیاز : 2
عدد ... این غذا با گوشت چرخ کرده تهيه می‌شود و مراحل پخت آن نیز بسیار آسان است. ....
گاهی شرایط ِ ناجور زندگی را تحمل می کنیم، و لحظه هاي خوبش را می گذاریم براي بعد،
.... تولید گوشت گاو ۱۰برابر تولید دیگر انواع گوشت به محیط زیست زیان می‌رساند.




6 . طرز تهیه هشت نوع سس برای گوشت های کبابی
dudo-ba.indexland.ir/.../طرز تهیه هشت نوع سس برای گوشت های کبابی
‎مواد لازم براي تهيه شیشلیک : گوشت دنده گوساله یا گوسفند : یک کیلوگرم ....
گوشت مرغ، یکی از مهمترین مواد غذایی محسوب می‌شود که سرشار از پروتئین‌هاي مختلف
است. ... گاهی شرایط ِ ناجور زندگی را تحمل می کنیم، و لحظه هاي خوبش را می گذاریم
براي ... تولید گوشت گاو ۱۰برابر تولید دیگر انواع گوشت به محیط زیست زیان
می‌رساند.




7 . این پیرزن 20 سال گوشت انسان می خورد ع | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../این پیرزن 20 سال گوشت انسان می خورد...
‎قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو مي‌کند مي‌ذاشت برای پیره زن . ... باید فرو خورد خشم
راباید فرو نشاند غلیان درون راچه مي شود انسان را که خون مي خورد و دم نمي زند؟ ... فیله
گوساله: ۸ تکه▫ کالباس تنوری مرغ: ۴ ورقه▫ پنیر گودا: ۴ ورقه▫آرد سفید: به‌ميزان ... و
مکمل نمودن گوشت بلدرچین به جای گوشت مرغ و دام هایی از جمله (گاو و گوسفند) مي
باشد.




8 . بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/کیلو گوشت
گوشت گاو و گوساله سرد و خشک است و برای غذاها گوشت خوبی نمی باشد در قدیم کسی
...... آیا درست است که خوردن گوشت خوک باعث بی غیرتی می شود ؟ ...... نشان می‌دهد که
مصرف منظم سوسیس و کالباس برای صبحانه خطر بروز بیماری‌های قلبی را افزایش
...... لویی پاستور در خانواده یک گروهبان مستعفی ِ ارتش شکست خورده ناپلئون بنام
ژان ...




9 . @@@ حکایت نامه @@@ [بایگانی] - سایت و انجمن گفتگوی بورسی
forums.boursy.com/archive/index.php/t-265.html
‎29 ژانويه 2011 ... 1- سلول مغز یک انسان میتواند 5 برابر اطلاعاتی که ویکیپدیا دارد را در خود ..... موشی
درخانه تله موش دید، به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد ...... گفتهاند: نان ِ خود خوردن و
نشستن ..... من گاو هستم، پدر گوساله؛ همان دختر۱۳ ساله اي كه شما ديروز در كلاس، او را
...... من همبرگر و سوسيس و کالباس درست ميکنند و خيلي هم لذت ميبرند .




10 . دست نوشته های صالح کنکوری و مهدی سنتوری!
www.mshz0.blogfa.com/
‎او پس از بازگشت از نزد راهب به تمام مستخدمين خود دستور ميدهد با خريد بشكه هاي ... یه
آقای خوش تیپی هم اومد تو گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش





11 . زنگ تفریح بورسی [آرشيو] - برگه 34 - تالار بورس
forum.talarebourse.com/archive/index.php/t-46827-p-34.html
‎21 آگوست 2012 ... درست نيست ما از ايه قران به اين نتيجه اشتباه برسيم . ... آيا قبول داريد که عادل به
کسي گفته مي شود که حق را ادا کرده باشد ؟ ...... ميان ِ چشم ها مانده ست سرگردان ، هزاران
سال ...... تو گفت : ابرام اقا قربون دستت پنج کيلو فيله گوساله بکش عجله دارم … ...
از گوشتهاي فيله رو برداشت گذاشت روي آشغال گوشتهاي پيرزن …




12 . مطالب خنده دار ، جالب و عجیب [بایگانی] - صفحه 7 - سایت بدنساز
forum.bodybuilder.ir/archive/index.php/t-862-p-7.html
‎7 جولای 2012 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ... به گاو وگوسفند و
خروس گفت . ...... گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم
. ... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .




13 . کون قصاب سبیل کلفت - شک می کنم - صفحه اصلی
pesaredivaneh.irunmarket.ir/list/کون قصاب سبیل کلفت.html
‎قصاب میخواست سگی که به طرف مغازه اش نزدیک می شود، دورش کند. ... به قصابه می گه
:می خوام برام تیکه تیکه اش کنی، با گوشتش کباب درست کنم، سر و پا و روده و معده
رو خوب .... نه از سوسیس و کالباس مریض شوند،و نه از تصادف پراید ساقط. .... دستت
پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم . ... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند




14 . تر - برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
www.elm2.arisfa.com/تر/
This site may harm your computer.توصیه می شود 4 مغز را هفته ای یک بار درست کرده، به صورت پودر در آورده و در یک
ظرف .... بوعلی‌سینا، شانزده بیماری مهلک را به مصرف گوشت گاو و گوساله مرتبط
می‌داند که اولین ... این غذاها شبیه به مزه سوسیس، و با مصرف سیر و زیره مزه آن ها شبیه
به مزه کالباس می شود. ...... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند می‌ذاشت برای
پیره زن .




15 . نوشته هایی از جنس خاطرات روزانه
nevisandeh-yekta.blogfa.com/author-nevisandeh-yekta.aspx?p=3
‎سلاممم به همه ی دوستای خوبم. خوبین؟! چه خبرا؟! من که هنوز درس خوندمو شروع نکردم!! :(.
گذاشتم با خوندنای خاخور شروع کنم من هم!! میگما... گاهی اوقات به زور. یه پست میذارم ...




16 . مهر 1389 - سر سلامتی - Blogfa
narmak.blogfa.com/8907.aspx
‎گفتنی است در کنار این آرامگاه بازمانده‌های شهر گندی شاپور نیز دیده می‌شود. ..... یادمان
باشد که : منتظر ِ تنها یک جرقه است ، انبار مهمات . ... ای و حالا که من با این بدبختی
توانسته ام این کلبه را برای خودم درست کنم باید اینگونه بسوزد! ..... یه آقای خوش
تیپی هم اومد تو گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم .




17 . قالب وبلاگ - شپلستان دهدشت - Blogfa
sagharshapal.blogfa.com/author-sagharshapal.aspx
‎لطفا هر کی درست اعلام کرد روز شنبه توی فری نت باشه، تا جایزه هارو بدیم و بریم ....
و یا اینکه می شود یک نفر ماهی 600هزار تومان حقوق بگیرد و هر ماه بیش از یک میلیون
تومان خرج کند! ...... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .
..... خودم به شخصه مدت زیادیه که طرف چای ، قند، سوسیس ، کالباس ، همبرگر و این
غذاهای ...




18 . طنزستان وغیره...
hmdk.iran.sc/user-admin
‎غضنفر ساندویچی باز میکنه یه بنده خدایی میاد میگه آقا یه ساندویچ کالباس لطف
کنین لطفا ..... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند می‌ذاشت برای پیره زن .




19 . مطالب طنز و خنده دار | سایت تفریحی مهر سل - Part 2
www.gem-live.ir/tag/مطالب-طنز-و-خنده-دار/page/2/
‎همین چند دقیقه پیش یه ساندویچ کالباس درست کردم رفتم تو تراس ...... اگر شما با
توجه به موارد گفته شده؛ هنوز هم رویت می شود یارانه بگیری به مرحله دوم برو! مرحله دوم:
واقعا که ...... ﭼـــﻮﻥ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺍﮊﺩﻫـــﺎﯼ ِ ﺩﯾﮕﻪ ﻣـــﯿﮕﻦ ﺗـــﻮﻭﻭ ﭼﺸﻤﺸـــﻮﻥ ...... قصاب آشغال گوشت‌های اون
آقا رو کند و گذاشت برای اون خانم… .... میگه :پَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم !




20 . داستانهای پند آموز [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن هاي گفتگو پی سی ...
www.p30data.com/forum/archive/index.php/t-15059-p-2.html
‎27 نوامبر 2009 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ..... آمد بر زمین تا رسید





21 . زنگ تفریح بورسی [آرشيو] - برگه 34 - تالار بورس
forum.talarebourse.com/archive/index.php/t-46827-p-34.html
‎21 آگوست 2012 ... درست نيست ما از ايه قران به اين نتيجه اشتباه برسيم . ... آيا قبول داريد که عادل به
کسي گفته مي شود که حق را ادا کرده باشد ؟ ...... ميان ِ چشم ها مانده ست سرگردان ، هزاران
سال ...... تو گفت : ابرام اقا قربون دستت پنج کيلو فيله گوساله بکش عجله دارم … ...
از گوشتهاي فيله رو برداشت گذاشت روي آشغال گوشتهاي پيرزن …




22 . مطالب خنده دار ، جالب و عجیب [بایگانی] - صفحه 7 - سایت بدنساز
forum.bodybuilder.ir/archive/index.php/t-862-p-7.html
‎7 جولای 2012 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ... به گاو وگوسفند و
خروس گفت . ...... گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم
. ... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .




23 . کون قصاب سبیل کلفت - شک می کنم - صفحه اصلی
pesaredivaneh.irunmarket.ir/list/کون قصاب سبیل کلفت.html
‎قصاب میخواست سگی که به طرف مغازه اش نزدیک می شود، دورش کند. ... به قصابه می گه
:می خوام برام تیکه تیکه اش کنی، با گوشتش کباب درست کنم، سر و پا و روده و معده
رو خوب .... نه از سوسیس و کالباس مریض شوند،و نه از تصادف پراید ساقط. .... دستت
پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم . ... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند




24 . تر - برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
www.elm2.arisfa.com/تر/
This site may harm your computer.توصیه می شود 4 مغز را هفته ای یک بار درست کرده، به صورت پودر در آورده و در یک
ظرف .... بوعلی‌سینا، شانزده بیماری مهلک را به مصرف گوشت گاو و گوساله مرتبط
می‌داند که اولین ... این غذاها شبیه به مزه سوسیس، و با مصرف سیر و زیره مزه آن ها شبیه
به مزه کالباس می شود. ...... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند می‌ذاشت برای
پیره زن .




25 . نوشته هایی از جنس خاطرات روزانه
nevisandeh-yekta.blogfa.com/author-nevisandeh-yekta.aspx?p=3
‎سلاممم به همه ی دوستای خوبم. خوبین؟! چه خبرا؟! من که هنوز درس خوندمو شروع نکردم!! :(.
گذاشتم با خوندنای خاخور شروع کنم من هم!! میگما... گاهی اوقات به زور. یه پست میذارم ...




26 . مهر 1389 - سر سلامتی - Blogfa
narmak.blogfa.com/8907.aspx
‎گفتنی است در کنار این آرامگاه بازمانده‌های شهر گندی شاپور نیز دیده می‌شود. ..... یادمان
باشد که : منتظر ِ تنها یک جرقه است ، انبار مهمات . ... ای و حالا که من با این بدبختی
توانسته ام این کلبه را برای خودم درست کنم باید اینگونه بسوزد! ..... یه آقای خوش
تیپی هم اومد تو گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم .




27 . قالب وبلاگ - شپلستان دهدشت - Blogfa
sagharshapal.blogfa.com/author-sagharshapal.aspx
‎لطفا هر کی درست اعلام کرد روز شنبه توی فری نت باشه، تا جایزه هارو بدیم و بریم ....
و یا اینکه می شود یک نفر ماهی 600هزار تومان حقوق بگیرد و هر ماه بیش از یک میلیون
تومان خرج کند! ...... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .
..... خودم به شخصه مدت زیادیه که طرف چای ، قند، سوسیس ، کالباس ، همبرگر و این
غذاهای ...




28 . طنزستان وغیره...
hmdk.iran.sc/user-admin
‎غضنفر ساندویچی باز میکنه یه بنده خدایی میاد میگه آقا یه ساندویچ کالباس لطف
کنین لطفا ..... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند می‌ذاشت برای پیره زن .




29 . مطالب طنز و خنده دار | سایت تفریحی مهر سل - Part 2
www.gem-live.ir/tag/مطالب-طنز-و-خنده-دار/page/2/
‎همین چند دقیقه پیش یه ساندویچ کالباس درست کردم رفتم تو تراس ...... اگر شما با
توجه به موارد گفته شده؛ هنوز هم رویت می شود یارانه بگیری به مرحله دوم برو! مرحله دوم:
واقعا که ...... ﭼـــﻮﻥ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺍﮊﺩﻫـــﺎﯼ ِ ﺩﯾﮕﻪ ﻣـــﯿﮕﻦ ﺗـــﻮﻭﻭ ﭼﺸﻤﺸـــﻮﻥ ...... قصاب آشغال گوشت‌های اون
آقا رو کند و گذاشت برای اون خانم… .... میگه :پَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم !




30 . داستانهای پند آموز [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن هاي گفتگو پی سی ...
www.p30data.com/forum/archive/index.php/t-15059-p-2.html
‎27 نوامبر 2009 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ..... آمد بر زمین تا رسید





31 . زنگ تفریح بورسی [آرشيو] - برگه 34 - تالار بورس
forum.talarebourse.com/archive/index.php/t-46827-p-34.html
‎21 آگوست 2012 ... درست نيست ما از ايه قران به اين نتيجه اشتباه برسيم . ... آيا قبول داريد که عادل به
کسي گفته مي شود که حق را ادا کرده باشد ؟ ...... ميان ِ چشم ها مانده ست سرگردان ، هزاران
سال ...... تو گفت : ابرام اقا قربون دستت پنج کيلو فيله گوساله بکش عجله دارم … ...
از گوشتهاي فيله رو برداشت گذاشت روي آشغال گوشتهاي پيرزن …




32 . مطالب خنده دار ، جالب و عجیب [بایگانی] - صفحه 7 - سایت بدنساز
forum.bodybuilder.ir/archive/index.php/t-862-p-7.html
‎7 جولای 2012 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ... به گاو وگوسفند و
خروس گفت . ...... گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم
. ... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .




33 . کون قصاب سبیل کلفت - شک می کنم - صفحه اصلی
pesaredivaneh.irunmarket.ir/list/کون قصاب سبیل کلفت.html
‎قصاب میخواست سگی که به طرف مغازه اش نزدیک می شود، دورش کند. ... به قصابه می گه
:می خوام برام تیکه تیکه اش کنی، با گوشتش کباب درست کنم، سر و پا و روده و معده
رو خوب .... نه از سوسیس و کالباس مریض شوند،و نه از تصادف پراید ساقط. .... دستت
پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم . ... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند




34 . تر - برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
www.elm2.arisfa.com/تر/
This site may harm your computer.توصیه می شود 4 مغز را هفته ای یک بار درست کرده، به صورت پودر در آورده و در یک
ظرف .... بوعلی‌سینا، شانزده بیماری مهلک را به مصرف گوشت گاو و گوساله مرتبط
می‌داند که اولین ... این غذاها شبیه به مزه سوسیس، و با مصرف سیر و زیره مزه آن ها شبیه
به مزه کالباس می شود. ...... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند می‌ذاشت برای
پیره زن .




35 . نوشته هایی از جنس خاطرات روزانه
nevisandeh-yekta.blogfa.com/author-nevisandeh-yekta.aspx?p=3
‎سلاممم به همه ی دوستای خوبم. خوبین؟! چه خبرا؟! من که هنوز درس خوندمو شروع نکردم!! :(.
گذاشتم با خوندنای خاخور شروع کنم من هم!! میگما... گاهی اوقات به زور. یه پست میذارم ...




36 . مهر 1389 - سر سلامتی - Blogfa
narmak.blogfa.com/8907.aspx
‎گفتنی است در کنار این آرامگاه بازمانده‌های شهر گندی شاپور نیز دیده می‌شود. ..... یادمان
باشد که : منتظر ِ تنها یک جرقه است ، انبار مهمات . ... ای و حالا که من با این بدبختی
توانسته ام این کلبه را برای خودم درست کنم باید اینگونه بسوزد! ..... یه آقای خوش
تیپی هم اومد تو گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم .




37 . قالب وبلاگ - شپلستان دهدشت - Blogfa
sagharshapal.blogfa.com/author-sagharshapal.aspx
‎لطفا هر کی درست اعلام کرد روز شنبه توی فری نت باشه، تا جایزه هارو بدیم و بریم ....
و یا اینکه می شود یک نفر ماهی 600هزار تومان حقوق بگیرد و هر ماه بیش از یک میلیون
تومان خرج کند! ...... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .
..... خودم به شخصه مدت زیادیه که طرف چای ، قند، سوسیس ، کالباس ، همبرگر و این
غذاهای ...




38 . طنزستان وغیره...
hmdk.iran.sc/user-admin
‎غضنفر ساندویچی باز میکنه یه بنده خدایی میاد میگه آقا یه ساندویچ کالباس لطف
کنین لطفا ..... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند می‌ذاشت برای پیره زن .




39 . مطالب طنز و خنده دار | سایت تفریحی مهر سل - Part 2
www.gem-live.ir/tag/مطالب-طنز-و-خنده-دار/page/2/
‎همین چند دقیقه پیش یه ساندویچ کالباس درست کردم رفتم تو تراس ...... اگر شما با
توجه به موارد گفته شده؛ هنوز هم رویت می شود یارانه بگیری به مرحله دوم برو! مرحله دوم:
واقعا که ...... ﭼـــﻮﻥ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺍﮊﺩﻫـــﺎﯼ ِ ﺩﯾﮕﻪ ﻣـــﯿﮕﻦ ﺗـــﻮﻭﻭ ﭼﺸﻤﺸـــﻮﻥ ...... قصاب آشغال گوشت‌های اون
آقا رو کند و گذاشت برای اون خانم… .... میگه :پَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم !




40 . داستانهای پند آموز [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن هاي گفتگو پی سی ...
www.p30data.com/forum/archive/index.php/t-15059-p-2.html
‎27 نوامبر 2009 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ..... آمد بر زمین تا رسید





41 . زنگ تفریح بورسی [آرشيو] - برگه 34 - تالار بورس
forum.talarebourse.com/archive/index.php/t-46827-p-34.html
‎21 آگوست 2012 ... درست نيست ما از ايه قران به اين نتيجه اشتباه برسيم . ... آيا قبول داريد که عادل به
کسي گفته مي شود که حق را ادا کرده باشد ؟ ...... ميان ِ چشم ها مانده ست سرگردان ، هزاران
سال ...... تو گفت : ابرام اقا قربون دستت پنج کيلو فيله گوساله بکش عجله دارم … ...
از گوشتهاي فيله رو برداشت گذاشت روي آشغال گوشتهاي پيرزن …




42 . مطالب خنده دار ، جالب و عجیب [بایگانی] - صفحه 7 - سایت بدنساز
forum.bodybuilder.ir/archive/index.php/t-862-p-7.html
‎7 جولای 2012 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ... به گاو وگوسفند و
خروس گفت . ...... گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم
. ... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .




43 . کون قصاب سبیل کلفت - شک می کنم - صفحه اصلی
pesaredivaneh.irunmarket.ir/list/کون قصاب سبیل کلفت.html
‎قصاب میخواست سگی که به طرف مغازه اش نزدیک می شود، دورش کند. ... به قصابه می گه
:می خوام برام تیکه تیکه اش کنی، با گوشتش کباب درست کنم، سر و پا و روده و معده
رو خوب .... نه از سوسیس و کالباس مریض شوند،و نه از تصادف پراید ساقط. .... دستت
پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم . ... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند




44 . تر - برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
www.elm2.arisfa.com/تر/
This site may harm your computer.توصیه می شود 4 مغز را هفته ای یک بار درست کرده، به صورت پودر در آورده و در یک
ظرف .... بوعلی‌سینا، شانزده بیماری مهلک را به مصرف گوشت گاو و گوساله مرتبط
می‌داند که اولین ... این غذاها شبیه به مزه سوسیس، و با مصرف سیر و زیره مزه آن ها شبیه
به مزه کالباس می شود. ...... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند می‌ذاشت برای
پیره زن .




45 . نوشته هایی از جنس خاطرات روزانه
nevisandeh-yekta.blogfa.com/author-nevisandeh-yekta.aspx?p=3
‎سلاممم به همه ی دوستای خوبم. خوبین؟! چه خبرا؟! من که هنوز درس خوندمو شروع نکردم!! :(.
گذاشتم با خوندنای خاخور شروع کنم من هم!! میگما... گاهی اوقات به زور. یه پست میذارم ...




46 . مهر 1389 - سر سلامتی - Blogfa
narmak.blogfa.com/8907.aspx
‎گفتنی است در کنار این آرامگاه بازمانده‌های شهر گندی شاپور نیز دیده می‌شود. ..... یادمان
باشد که : منتظر ِ تنها یک جرقه است ، انبار مهمات . ... ای و حالا که من با این بدبختی
توانسته ام این کلبه را برای خودم درست کنم باید اینگونه بسوزد! ..... یه آقای خوش
تیپی هم اومد تو گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم .




47 . قالب وبلاگ - شپلستان دهدشت - Blogfa
sagharshapal.blogfa.com/author-sagharshapal.aspx
‎لطفا هر کی درست اعلام کرد روز شنبه توی فری نت باشه، تا جایزه هارو بدیم و بریم ....
و یا اینکه می شود یک نفر ماهی 600هزار تومان حقوق بگیرد و هر ماه بیش از یک میلیون
تومان خرج کند! ...... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .
..... خودم به شخصه مدت زیادیه که طرف چای ، قند، سوسیس ، کالباس ، همبرگر و این
غذاهای ...




48 . طنزستان وغیره...
hmdk.iran.sc/user-admin
‎غضنفر ساندویچی باز میکنه یه بنده خدایی میاد میگه آقا یه ساندویچ کالباس لطف
کنین لطفا ..... قصاب اشغال گوشت‌های اون جوون رو می‌کند می‌ذاشت برای پیره زن .




49 . مطالب طنز و خنده دار | سایت تفریحی مهر سل - Part 2
www.gem-live.ir/tag/مطالب-طنز-و-خنده-دار/page/2/
‎همین چند دقیقه پیش یه ساندویچ کالباس درست کردم رفتم تو تراس ...... اگر شما با
توجه به موارد گفته شده؛ هنوز هم رویت می شود یارانه بگیری به مرحله دوم برو! مرحله دوم:
واقعا که ...... ﭼـــﻮﻥ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺍﮊﺩﻫـــﺎﯼ ِ ﺩﯾﮕﻪ ﻣـــﯿﮕﻦ ﺗـــﻮﻭﻭ ﭼﺸﻤﺸـــﻮﻥ ...... قصاب آشغال گوشت‌های اون
آقا رو کند و گذاشت برای اون خانم… .... میگه :پَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم !




50 . داستانهای پند آموز [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن هاي گفتگو پی سی ...
www.p30data.com/forum/archive/index.php/t-15059-p-2.html
‎27 نوامبر 2009 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ..... آمد بر زمین تا رسید





51 . زنگ تفریح بورسی [آرشيو] - برگه 34 - تالار بورس
forum.talarebourse.com/archive/index.php/t-46827-p-34.html
‎21 آگوست 2012 ... درست نيست ما از ايه قران به اين نتيجه اشتباه برسيم . ... آيا قبول داريد که عادل به
کسي گفته مي شود که حق را ادا کرده باشد ؟ ...... ميان ِ چشم ها مانده ست سرگردان ، هزاران
سال ...... تو گفت : ابرام اقا قربون دستت پنج کيلو فيله گوساله بکش عجله دارم … ...
از گوشتهاي فيله رو برداشت گذاشت روي آشغال گوشتهاي پيرزن …




52 . مطالب خنده دار ، جالب و عجیب [بایگانی] - صفحه 7 - سایت بدنساز
forum.bodybuilder.ir/archive/index.php/t-862-p-7.html
‎7 جولای 2012 ... استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با ... سرانجام، حتى از
نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. ... به گاو وگوسفند و
خروس گفت . ...... گفت: ابرام آقا قربون دستت پنج کیلو فیله گوساله بکش عجله دارم
. ... قصاب اشغال گوشتهای اون جوون رو میکند میذاشت برای پیره زن .




53 . کون قصاب سبیل کلفت - شک می کنم - صفحه اصلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,310
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,099
  • بازدید ماه : 4,099
  • بازدید سال : 27,172
  • بازدید کلی : 288,260