loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 11 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
_ خ دايا ب لندم کن _



1 . خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن
lover-allah.persianblog.ir/
‎8 آوريل 2015 ... خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن.




2 . ~ خدایا ~ جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم - کلوب
www.cloob.com/u/.../~_خدایا_~_جوری_دستم_را_بگیر_و_بلندم_کن
‎1 ژانويه 2015 ... خدایا ~ جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم یادشان بماند من هم خدایی دارم . . .
یادشان بماند ژست خدایی برازنده بنده ی خدا نیست . . . یادشان بماند ...




3 . خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم - کلوب
www.cloob.com/.../خدایا_جوری_دستم_را_بگیر_و_بلندم_کن_که_همه
‎9 ژانويه 2015 ... خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم یادشان بماند من هم خدایی دارم....
یادشان بماند ژست خدایی برازنده بنده ی خدا نیست... یادشان بماند خدای ...




4 . بهار منــــــ بمانــــ در کنارمـــ - خدایا دستم به آسمانت نمیرسد تو بلندم کن....
www.3320331.blogfa.com/post/4
‎خدایا دستم به آسمانت نمیرسد تو بلندم کن.... ای دل! شدی سنگ صبوری برای همه . همیشه
شریک دردهایشان بودی و همنشین دل خرابشان. . همیشه لحظه های تنهایی شان با تو ...




5 . خدایا جوری دستم و بگیر و بلندم کن
www.98love.ir/Forum/Post/82258
‎15 مارس 2015 ... خدایا جوری دستم و بگیر و بلندم کن که همه اطرافیانم یادشان بماند من هم خدایی دارم...!!!➡.
یادشان بماند ژست خدایی برازنده بنده ی خدا نیست...!!!➡.
Images for _ خ دايا ب لندم کن _




6 . خدایا...جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافیانم یادشان... | دل نوشته
www.persianfal.com/page225-post17214.html
‎16 مه 2015 ... خدایا...جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافیانم یادشان باشد من هم خدایی دارم...
یادشان بماند ژست خدایی برازنده ی بنده ی خدا نیست... یادشان بماند.




7 . خدایا جوری دستم را بگیر بلندم کن - یک مدیر
www.1mo.ir/list/خدایا جوری دستم را بگیر بلندم کن.html
‎خدايا جوري دستم را بگير و بلندم کن که همه اطرافمیادشان بماند من هم خدایی دارم....یادشان
بماند ژست خدایی برازنده بنده ی خدا نیست...یادشان بماند خدای من و یوسف یکیست.




8 . خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافیانم یادشان
www.lenzor.com/p/wsUPy
‎خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافیانم یادشان بماند من هم خدایی دارم....
یادشان بماند ژست خدایی برازنده بنده ی خدا نیست... یادشان بماند حرفهایشان تا همیشه
...






10 . خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم یادشان بماند - ویسگون
wisgoon.com/pin/3458871/
‎خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم یادشان بماند من هم خدایی دارم....
یادشان بماند ژست خدایی برازنده بنده ی خدا نیست... یادشان بماند خدای من ...





11 . خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن - سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
khasdl.ir/Forum/Post/4840
‎17 جولای 2015 ... خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم یادشان بماند من هم خدایی دارم....
یادشان بماند ژست خدایی برازنده بنده ی خدا نیست... یادشان بماند خدای ...




12 . غزل کرمعلی - خدایا جوري دستم را بگیر و بلندم کن ك همه اطرافم یادشان ...
pelan.tv/99964/ghazalkaramali/غزل-کرمعلی
‎خدایا جوري دستم را بگیر و بلندم کن ك همه اطرافم یادشان بماند من هم خدايي دارم.... یادشان
بماند ژست خدايي برازنده بنده ي خدا نیست... یادشان بماند خداي من و یوسف یکیست.




13 . افسران جوان جنگ نرم - خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم ...
www.afsaran.ir/payamak/1173965
‎31 ژانويه 2015 ... خدایا جوری دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافم یادشان بماند من هم خدایی دارم....
یادشان بماند ژست خدایی برازنده بنده ی خدا نیست... یادشان بماند خدای ...




14 . ˙·٠• سکــــــــوت مطلق •٠·˙ - خدایا“بلندم کن “
sokoot-motlagh.blogfa.com/post/248
‎13 ژوئن 2012 ... ٠•○♥سکــــــــوت مطلق♥○•٠·˙ - خدایا“بلندم کن “ - زیباترین جملات عاشقانه عکس -
˙·٠•○♥سکــــــــوت مطلق♥○•٠·˙




15 . حرفهای خلوت من وخدا.... - خدایا
khodayekhobamii.blogfa.com/tag/خدایا
‎خدایا دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن! برچسب‌ها:
خدایا, خداوندا دستم به دامانت بلندم کن, خدیا رهایم مکن, خدایا دوستت دارم. نوشته شده در
...




16 . من و خدایم - خدایا بلندم کن
secret-man.blogfa.com/tag/خدایا-بلندم-کن
‎26 سپتامبر 2013 ... من و خدایم - خدایا بلندم کن - ... خدایا ؛ دستم به آسمانت نمی رسد ؛ اما تو که. دستت به
زمین می رسد " بلندم کن ". برچسب‌ ها: خدایا دستمو بگیر, خدايا ...




17 . مهر ٩۳ - روز هفـتــــــــم
roozehaftom.persianblog.ir/1393/7/
‎10 ا کتبر 2014 ... آنقدر خسته، که فقط می توانی بنگری به دردهایی که نمک به زخم لحظه های ... خدایا! جوری
دستم را بگیر و بلندم کن که همه اطرافیانم یادشان بماند من.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 214
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 419
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1,822
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,611
  • بازدید ماه : 3,611
  • بازدید سال : 26,684
  • بازدید کلی : 287,772