loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 28 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
من خو خوانواده اي در حد لا ليگا ها چي



1 . جوک و طنز در حد لالیگا HMdj.blogfa
www.hmdj.blogfa.com/
‎جوک و طنز در حد لالیگا ☻HMdj.blogfa - در این وبلاگ همه چی قاطی پاتیه ✓✓ از همه جا
از ... پروفسور فلسفه با بسته سنگینی وارد کلاس درس فلسفه شد و بار سنگین خود
را ... در حالی که صدای خنده فرو می نشست، پروفسور گفت : حالا من می خوام که متوجه این
.... یه کلیپ 2 دقیقه ای فوق العاده از دختری که حرف دل خیلی از ما جووناااااااا رو میزنه.




2 . جوک و طنز در حد لالیگا HMdj.blogfa - جدید ترین جوک ها
www.hmdj.blogfa.com/category/174
‎جوک و طنز در حد لالیگا ☻HMdj.blogfa - جدید ترین جوک ها - در این وبلاگ همه چی قاطی
... میگن اگه اینارو واسه مذاکراته هسته ای میفرستادیم تا حالا ،حتما مجوزه بمبه هسته ای
رو ... یعنی من تا الان فکر میکردم این دخترایی که تو رانندگی روسری شون میفته. ....
نون : در عجبم از نخود و لوبیا با این جثه‌ی ریز، که چه بادهای عظیمی در خود نهفته‌ دارند !




3 . هر چی حالا که چی؟ - مطالب خرداد 1392
khataremarg.mihanblog.com/post/archive/1392/3
‎من ... خو خوانواده ای در حد لا لیگا ... ها چی ...!!!!!! دوشنبه 20 خرداد 1392 ... بله من همیشه با
این که خانواده بوده یا خوانواده مشکل داشتم البته میدونید که ممکن هم هست که کلا این ...




4 . در حد لالیگا!!!...
sharma.blogfa.com/
‎آمریکائیه می گه "من می خوام پول دار ترین مرد جهان بشم" غوله آروزشو برآورده می کنه بعد
می ... پیاده بشه می گه:آقایونو خانوم ها از حالا به بعد این خانوم هر چی گوزید گردن من! ....
موقع پیاده شدن به منتها علیه سمت راست خود نگاه کنید موتوری نیاد … ..... ﺩﺍﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ
ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺩﺍﺭﺩ؟ ... اگه قهوه اي دنبال طالعش نباش، ريدي تو شورتت، حواست نيست.




5 . کلیک نکن اوخ میشی!!! - جک در حد لالیگا!!!!
sokshok.blogfa.com/post/104
‎جک در حد لالیگا! ... من نمیدونم این چه کاریه که همیشه میگن باید ازصفر شروع کنیم، ...
یه دفه میفهمی یکی از اعضای خانواده داشته تمام مدت نگات میکرده … ... ۲٫ دومیش چی بود
؟ … چی بود …! اَه یادم رفت … ! . . نمیدونی در نبودنت چه ها کشیدم ... یه گوسفند رو
سوار یه پورشه کن، خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی، شاهزاده رویاها و فرد
...




6 . پیک الاغی
ravaniravani.blogfa.com/
‎از اون جا که حافظه ی من در حد ماهی قرمز شب عید بیش نیست ، به کل این دفترها رو
فراموش کرده ... بود ) ، بسیار در نظرم جالب اومد که در اووون سال ها و با اووون سن اندک ،
عجججب چیزی گفتما ! ... چرا همه چی قاتی پاتیه ؟ ... شعرهای فلسفانه در حد لالیگا (1) :
... از سوی دیگر ،دکترعارف عزیز از پیش درنامه ای غیررسمی ،دلایل انصراف خود را
حضور ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 5,198
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,987
  • بازدید ماه : 6,987
  • بازدید سال : 30,060
  • بازدید کلی : 291,148