loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 31 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
کسي هست اين آدرس رو بخواد



1 . دی 1391 - زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 - Blogfa
zananetar1.blogfa.com/1391/10
‎.قول میدم این بار توی همین ادرس بنویسم. آدرس زیر رو که داشته باشید دیگه هرگزگم
نمیشم ... از اونجایی که بسیار لطمه دیده بودم واقعا به دنبال کسی میگشتم که مرهم درد
هام باشه و فقط با حرف زدن ... اما من داشتم بهش علاقه مند میشدم و میدونستم این علاقه یک
طرفه هست .... ومریم اگه بخواد طلاق بگیره هم خونرو رمیداره هم مهریشو درخواست میکنه




2 . معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام | شاهوار دات نت
www.shahvar.net/persian-telegram-bot/
‎در این مطلب قصد معرفی چندین ربات‌ مختلف فارسی پیام‌رسان تلگرام را داریم که با
استفاده ... بر ارسال یک پیشنهاد عالی به همراه تصویر پیشنهاد ، آدرس کافه‌ای که این
پیشنهاد را برای شما ... راستی: یک نکته جالب دیگر در مورد کافه‌چی این است که اگر
موقعیت خود را برای کافه‌چی ...... پس چرا تا حالا کسی این جایزه رو از تلگرام نگرفته؟




3 . بيوگرافي علي اكبر رائفي پور | سربازان مبارز
smob.ir/در-باره-ما/
‎این متن در قرآن هست و دلیل نمیشه که هر کس برای حرف زدن باید همون رشته ی ... عزیزای
دل من وقتی درمورد کسی چیزی نمیدونید لطفا چیزی هم نگید. .... کننده ها تو سایت
فاراقلیط ادرس محل احیای شب نیمه شعبان رو گذاشتن و استاد هم تو تهران برگزار
کردند ...... اخه تو کی هستی که بخوای درباره حلال و حرام بودن مال بقیه نظر بدی تازه
ادعای دین و ...




4 . بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف
www.baharnews.ir/article/18470/
‎20 ا کتبر 2013 ... گروه سياسي: پست زير مطلب قابل تامل و البته تكان‌دهنده‌اي است كه توسط یك دختر
جوان ايراني در فیسبوک دكتر ظریف وزير ... من از ترس اینکه شوهر و پدرم شرمنده م
نشن به کسی نمیگم چقدر درد میکشم. ..... لطفا آدرس فیسبوکش رو در زیر این کامنت
اعلام کنید (150982) ... بیا من دکتری بیکار تا دلت بخواد نشونت میدم.




5 . چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم - میهن فال
www.mihanfal.com/چگونه-کسی-را-که-دوستش-داریم-عاشق-خود-کنی.html
‎2 مه 2013 ... برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی .... صورت تمایل
مطالب زیبای خود را از طریق یکی از این ادرس ها برای ما بفرستید: ...... كه نورا گفت
بهتره از اون بخواي يكي از اعضاي خانوادش در جريان اين موضوع باشه ...




6 . روانشناسی و مشاوره
man-psychology.blogfa.com/
‎روانشناسی علم یاری رساندن است ما درهجوم مشکلات کنار شما هستیم کافیست ما را
یاری ... ولی اون خانم شماره تلفنای من و خونمون و /ادرس محل کارم و خلاصه همه چیزو راجع به
من میدونست. ... یه چیزی تو وجودم میگه چرا بهش محبت میکنی کسی که باهات این کارو
کرد. ... چون تنها بودم و به جای این که یکی باشه کمکم کنه من تو تنهاییم تو محل کارم
رو ...




7 . ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﻴﻤﻴﻞ ﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﻫﻚ ﺷﺪﻩ در ﻛﻠﺶ ﺁﻑ ﻛﻠﻨﺰ ! :: آموزش بازی کلش آف کلنز
clash-of-clans-game.blog.ir/1393/.../ﺣﻞ-ﻣﺸﻜﻞ-ﺟﻴﻤﻴﻞ-ﻭ-ﺑﺎﺯﻯ-ﻫﻚ-ﺷﺪﻩ-در-ﻛﻠﺶ-ﺁﻑ-ﻛﻠﻨﺰ
2 مارس 2015 ... خوب حالا تصویری مشابه عکس 2 را مشاهده می کنیم و از این قسمت گزینه Help and .....
می خواهند ، برای پیدا کردن اولین رسید خرید جمتان کسانی که خودشون با گیفت ...
آدرس فیسبوک خود را که در بالا و در قسمت آدرس بار مرورگر خود هست را کپی ..... هر
وقت بخوای بری تو کلش باید اون کد را بزنی یا اینکه یک بار میزنی تا ...




8 . شوهرم میگه من فقط به عشقم نزدیک میشم تو کلفت این خونه ای :: خانواده ...
khbartar.blog.ir/post/.../من-فقط-به-عشقم-نزدیک-میشم-تو-کلفت-این-خونه-ای
14 ژوئن 2015 ... سلام من دختری ۲۵ ساله هستم از بچگی ناف بر پسر خالم بودم و کسی جرات خواستگاری
... پس خواهرم بهتر است با این ناملایمات بسازی وبه همسرت محبت کنی ... این پست رو
که خوندم یاد رمانهایی که قبلا خونده بودم و۲طرف به .... خانم آدرس دقیق بده بیاییم تا
میخوره بزنیمش چ پررو هس ب خانوادت بگو مطمئن باش پشتت هسن.




9 . IP مورد نظرتان را روی نقشه گوگل پیدا کنید - گویا آی تی
www.gooyait.com/1390/07/19/find-your-ip-on-google-map.html
‎... است . وبسایت معتبر Download.com جدیدا برنامه های خود را به این روش عرضه
میکند . ..... ولی این امکان هست که سایتی که بخواد ip ما رو داشته باشه، ولی ما با vpn
رفته باشیم و ip مون تغیر کرده باشه،. ... سلام میشه از روی ای دی هم ادرس کسی را پیدا
کرد؟




10 . قبلش اين صفحه رو بخونيد - Why Linux is better
www.whylinuxisbetter.net/faq_per.php
‎من اين سايت رو براي كساني طراحي كردم كه كاربران ويندوز و يا مكينتاش هستند و
چيزي ... هدفم رو هم بگم: 1) به كاربران ويندوز و مكينتاش نشون بدم كه فضاي ديگري هم





11 . :::مرکز تخصصی پی اس پی PspcenteR ::: - کسی هست این آدرس رو بخواد ؟
pspcenter.mihanblog.com/post/427
21 نوامبر 2013 ... کسی هست این آدرس رو بخواد ؟ کسی هست این آدرس رو بخواد ؟ id: mohammadalikeley
@yahoo.com. نوشته شده توسط MohammaD در پنجشنبه 30 آبان ...




12 . چگونه کسی را عاشق خود کنیم؟ | آسمونی
www.com/family/romance/how-can-anyone-love-her
‎14 آگوست 2015 ... سعی کنید این رابطه رو معمولی جلوه بدید. ... برای اینکه کسی عاشقتان باشد بهتر
است در ابتدا خود یک عاشق واقعی باشید و این رو .... آدرس وبسایت.




13 . خواستگار دارم ولی پرده بکارتم را از دست داده ام ... | پرسمان دانشجويي ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../خواستگار-دارم-ولی-پرده-بکارتم-را-از-دست-داده-ام
‎پاداش کسی که به کار خیری راهنمایی کند همانند پاداش انجام دهنده آن است. ... طبعا شما
پس از اين آسيب در وضعيت روحي نامناسبي قرار داريد، اما بهتر است قدري به .... توجه :
اگر سوال تان را در سایت درج می کنید، شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل تان را وارد کنید
...




14 . شایعه قرعه کشی در لاین و جوایز - شایعه | نقد و بررسی شایعات
www.shaye.ir/425/شایعه-قرعه-کشی-در-لاین
‎ Rating: 2.9 - 92 votes17 مه 2015 ... سوال این است که آیا واقعا جایزه ای در کار است؟ .... سلام خسته نباشید من تو لاین
برنده ایفون ۶ پلاس شدم و ادرس رو دادم ثبت کردم… ...... چطور میشه در مورد این افراد
سودجو مستقیما با شما یا کسی که میخواد جلوی این قضایا رو بگیره ارتباط داشت؟ ...
هست و طرف مربوطه اونقدر بی کار نیست که گوشی این همه ادم رو بخواد هک ...




15 . عکس نعلین پاره رهبر و ساده زیستی آیت الله خامنه ای - دیوار
www.dwar.ir/عکس-نعلین-پاره-رهبر-و-ساده-زیستی-آیت-الل/
‎9 مارس 2014 ... چه کسی میتونه این ادعا رو بکنه ایا من میتونم بگم که حکومت علوی درست میکنم نه
حاکم میتونه این کار رو بکنه مگه نه ؟ ... ساده زیستی این آقا هم همان است که از کاخهای
شاه استفاده میکنه و ماشین بی ام و سوار میشه .... اگه واسه حرفت مدرک داری به ما هم آدرس
بده تا مطلع بشیم ..... توکی هستی که بخوای خوشت بیاد یا نیاد.اونی که ...




16 . جک و خنده بازار
khandehbazar57.blogfa.com/category/1
‎یارو اومده آدرس میپرسه یه ساعت توضیح دادم “سمت راست فلان جا” .... زمانی بود اگه
تلوزیون کسی تلتکست داشت انگار اینترنت 2 مگ نامحدود دستشه! .... -پيرمرد:ده
سالي هست كه اسم اين پتياره رو فراموش كردم اگه بفهمه جِرَم ميده! ..... هر چي من بخوام مي
خوري؟




17 . دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی حس خوبیه
ninemusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-شادمهر-عقیلی-حس-خوبیه.html
‎چون شادمهر، ستون های مارکت موزیک لبنان و امارات و ترک ها رو با این موزیکش پوکوند. “
””” کسی فحاشی می کند که ضعیف است و توانایی و خلاقیت در موزیک، تنظیم و صدا را
ندارد.”””” ... سلام.خسته نباشید.بی زحمت آدرس این آهنگو به ایمیلم بفرستید.




18 . با گوگل یک سرویس دهنده ایمیل بسازید! - وبلاگینا
weblogina.com/article/email-service-with-google/
‎بی شک همه کسانی که با سرویس های رایگان ایمیل کار کرده اند در مورد اینکه ... خوب
برای داشتن یک اکانت ایمیل در گوگل تنها کافی است تا به این آدرس رفته و برای خود
یک یوزر بسازید. ..... من هم تقریبا سه سالی هست که این سرویس رو استفاده میکنم.




19 . سوالات خود را در ارتباط با سنترهای GMAT در این تاپیک مطرح کنید ...
www.applyabroad.org/forum/archive/index.php/t-2257-p-2.html
‎كسي هست كه جدا دنبال امتحان GMAT باشند؟ ... میشه استفاده کنید و اصلاً این فکر رو
نکنید که آرامش و سکوت ابتدای امتحان باقی خواهد ماند اگر فرضاً ... اولا اینکه میگید
باز نکرد باید توی قسمتی که ادرس مینویسید تا حوضه امتحانی نشونتون بده ...
راستش رو بخوای من چون رشت هستم برام خیلی راحتتره که برم ارمنستان.




20 . جنایت جدید داعش سربریدن همزمان ۱۵ اسیر سوری فیلم (۱۸ )
www.daesh.ir/1393/.../جنایت-جدید-داعش-سربریدن-همزمان-15-اسیر-س/
‎16 نوامبر 2014 ... از چهره عناصر داعش در این فیلم کاملا مشخص است که این تروریستها اتباع کشورهای
... آدم کشی کار هر کسی نیست ولی بهشون دسترسی پیدا کنم خرخرشونو می جَوَم





21 . جام‌جم | مشاوره
sara.jamejamonline.ir/Message/7
‎سلام چرا جواب سوال من رو نمیدید خواهشا ضروری هست فرستادم قبلا بخوانید وپاسخ دهید
... كسی از این موضوع خبر نداره به جز اون پسر سگ صفتی كه این كارو كرده هر .... حتما
تا روز چهارشنبه سوال شما در ایمیلی كه با آدرس جام جم دریافت خواهید كرد، پاسخ داده می ...




22 . واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!
www.khanjarekhyanat.blogfa.com/
‎به سلامتی اونایی که هم دل دارن و هم معرفت اما کسی رو ندارن ! http://asheganeh.ir/ .... درد
من این است ک هر روز از خودم میبرسم مگرخودش مرا انتخاب نکرد..!؟؟ normal_2726_2.




23 . ܓ تو فقط لیلی باش ܓ
womanart.blogfa.com/
‎به جاش میتونین سوالاتتون رو در "جمع آسمانی ما" مطرح کنید، به این آدرس: ... این دقیقا
عمل به دستورالعمل مارکس هست که شهید مطهری سالها قبل اون رو به ما ... بخواد فقط اون
قسمتهایی از اسلام که موید نظراتش هست رو بگیره، و دیگه کاری به ... میخواد به جای
اینکه امیدمون به ابزار باشه، به اون کسی باشه که تمام این ابزار به اراده او کارآمد میشن.




24 . عکس متحرک از شب اول عروسی روی تخت خواب | فان چیز - سایت تفریحی
funchiz.ir/.../39/عکس-متحرک-از-شب-اول-عروسی-روی-تخت-خواب-18/
‎کسانی که هنوز عروسی نکرده اند نبینند. ولی می دونم پیر و جوان این مطلب رو می بینند
. برو پایین . . . . . . . جوگیر نشید! .... عکسم رو هم که مال 2 سال پیش هست توی همون
مصاحبه دیدی . فقط الان بزرگتر شدم . ..... ادرس ایمیلت بهم بده داداش. [میخوام جوابشو
بدم ...




25 . دانلود سریال الکاپو فصل3 تا قسمت60(آخر) فصل 1و2 با کیفیت عالی
https://www.newdownload2.com/دانلود-سریال-الکاپو-فصل-سوم-تا-قسم/
23 آگوست 2015 ... چگونه با کسی که دوستش داریم صحبت کنیم؟ ... خلاصه داستان : این سریال، داستانی
در مورد زندگی “پدروپابلو” است. ...... میتونن این قسمت ادرس را ریدایرکت کنید داخل
یه ادرس وبلاگ از خودتون تا اینجوری کارگروه مصادیق جرائم رایانه ای نتونن ..... دقیقا
مثه این میمونه که کامنتی که خود شما قرار دادین رو بخوام حذف کنم




26 . ایده‌های دکتر علی اصغر جهانگیری برای خوداشتغالی | مجله پنجره خلاقیت
www.khalaghiyat.com/portal/.../ایده¬های-دکتر-علی-اصغر-جهانگیری-برای-خ/
‎18 مارس 2014 ... لازمه پیشرفت هر جامعه‌ای، حتما خلاقیت و کارآفرینی است و امروز این ..... آدرس سایت رو
چک کردم گویا اشتباه است ...... دوست عزیز اقای حدیث به نظر من هر کسی تو هر شغلی
که هست اگه واقعا علاقمند شغلش باشه می تونه ایده ای پیاده کنه .




27 . لیست شرکت های فعال ایرانی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی
nafti.ir/لیست-شرکت-های-فعال-ایرانی-در-زمینه-نفت،/
‎13 فوریه 2013 ... من هم این سوال رو دارم اگه کسی بتونه جواب بده ممنون می شم ..... کپی مدرک بوده دیگه
الباقی دیگه چیزی نیست نوشته هست ادرس رو میخوان چیکار کنن ... کرد چون همه جا در
دست رس هستن و اگه کسی بخواد میتونه این اطلاعات رو پیدا کنه از لحاظ ...




28 . دنـ ــیــای عــلـ ـمـی مــ ـن
parisashadmand.blogfa.com/
‎اين شركت اعلام كرده است كه به زودي فروش انبوه محصول خود را در قفسه .... گزارشگر:
تا حالا شده دلتون بخواد مثل کس دیگه ای باشید ؟ ... نه حرف دیگه ای ندارم فقط بهتره
آدرس محل سکونتم رو بگم شاید کسی علاقمند باشه برام کارت پستال بفرسته.




29 . ترک خود ارضایی - استمنا
www.bazgasht88.blogfa.com/
‎هر کسی هستی، هر چه قدر در گناه افراط کرده ای، هر چقدر به خودت ظلم کرده ای... همین حالا
زمان باز ... هر چی که بخوای بهش میرسی فقط کافیه با تمام وجودت و خالصانه از خدا طلب
کنی. باور کنید اراده .... این مطلب رو روست عزیز ما با نام درد دل ارسال کرده است که به
صورت زیر می باشد: از چی بگم؟ ...... ما را با این عنوان و این آدرس لینک کنید: ترک خود
...




30 . پرسش و پاسخ - تفریح‌وار: هر روز یک نوشتار
www.tafreevar.com/question-answer
‎و چه طور می تونم اسم ایمیل کسی رو که برام پیغام می فرسته پیدا کنم؟ ...... تنها راه
استفاده از پروکسی فایر یا وی پی ان است که در این ادرس میتونید ان را خریداری





31 . دانلود JDK و SDK برای ایرانیان :: آموزش برنامه نویسی اندروید
androidcode.ir/page/android-SDK-JDK-update
‎اجرت با خدا کسانی هستند ک برای این اموزش ها 400 تومن میگیرند .... بله می تونید هر
سوالی که در نظرتون هست رو بپرسید و منم اگر در توانم باشه پاسخ میدم. ۳۰ مرداد ۹۲ ...




32 . همه چیز درباره ایدز | شادابطور:کلیپ های توپ,عکس های خفن
shadabtor.ir/همه-چیز-درباره-ایدز/
‎14 نوامبر 2014 ... کار این ویروس به این صورته که ایمنی بدن رو به شدت پایین میاره و ... hiv1 همه گیر
تر هست و در سر تا سر نقاط جهان وجود داره ولی تا این لحظه hiv2 بیشتر در آفریقا
مشاهده شده ... زمان مناسب برای آزمایش بشید و در این مدت رابطه ای با کسی انجام ندید ....
امیدوارم تستم منفی باشه اخه تو ۱ بار رابطه اونم با کاندوم اگه ادم بخواد ...




33 . پرسش های رایج درباره تلگرام پاسخ (شما هم بپرسید!) - مهندس آی تی
mohandeseit.ir/1394/04/تلگرام-چگونه-انجام-دهیم/
23 ژوئن 2015 ... سیاست تلگرام بر این است که اگر کسی به میل خودش گروه را ترک کرده ..... سلام من
یکی از مخاطبین ب اشتباه پاک شده اگه بخوام دوباره برگردانمش ...




34 . دانلود Disa v0.8.31 برنامه نصب دو اکانت واتس آپ و یکپارچه سازی ...
www.appbest.ir/دانلود-disa-v0-6-3-برنامه-نصب-دو-اکانت-واتس-آپ-و-ی/
‎23 آوريل 2015 ... این روش بصورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار گرفته است. .... این برنامه ۱۰۰
درصد تست شده هستش و تا الان جز دو سه نفر که اونم مراحل خراب انجام دادن کسی مشکلی
نداشته. .... چرا اين ادرس سايت باز نميشه؟http://waplugin.bitballoon.com ..... فقط اگه
بخوام og رو نصب کنم واسه شماره ای که به disa دادم بايد اول disa رو ...




35 . پیامبر - یه دختر معمولی با یه زندگی معمولی
mamooli.persianblog.ir/tag/پیامبر
‎4 مه 2014 ... حضرت علی می پرسه چه کسی این تصمیم رو گرفت؟ ... عبدالله که گوینده است میگه
عمر فردی صریح اللهجه و راستگو بود و هرچی می دونست گفت. .... فقط نازل می شد، اما
اگه خدا بخواد کسی رو جانشین پیامبر کنه یه جوری بهش خبر میده. ..... بپرسید" که
تنها پست توی برچسب "از من بپرسید" هست، بپرسید، یعنی این آدرس: ...




36 . دکترا نمیخوانم: ساعت رولکس برای شکم گرسنه - روزنوشته های محمدرضا ...
www.shabanali.com/ms/?p=1136
‎طبیعی است کسی میتواند این مقطع را به پایان ببرد که معلومات خود را در حوزه ای با
..... رو بار خاور ، دکترا واسه ایران مثل این می مونه که بار خاور رو بخوای رو پراید سوار ...




37 . یک Developer | Developer کسی است که توسعه میدهد… هر چه را که ...
thearash.net/?lang=fa
‎این وسط عده‌ای هم هستند که عمدا به این موضوع توجه نمی‌کنن و اون رو بی‌اهمیت می‌دونن؛




38 . غافل از این .... اما ممنونم میشم از این به بعد وبلاگ من رو با این آدرس جدیدش دنبال کنید
.




39 . آرشیو سوالات حقوقی - محسن بزرگی وکیل پایه یک دادگستری
www.1vakil.com/legal-questions-archive.html
‎اين مسأله باعث نارضايتي همسر بنده شده و مدعي است كه سهمي براي اينجانب در نظر
گرفته ..... من تک فرزندم و پدر مادرم سنشون بالاست و نه کسی رو دارم که کمکم کنه نه
از پس .... فرموده بودید رو بهشون گفتم اون که باید دستور ثبت رو بده گفت که اگه
بخوای ..... چگونه میتوانم تغیر ادرس و تغیر وکیلم را باطلاع دادگاه برسانم که اگر
دادنامه ای ...




40 . هر چی بخوای پیدا میشه
elaheb.blogfa.com/
‎هر چی بخوای پیدا میشه ✍ - اطلاعات جدید - ✍ هر چی بخوای پیدا میشه. ... من متوجه این
متن بالایی نشدم کسی هست برام توضیح بده؟ [ دوشنبه 12 فروردین1392 ] [ 16:23 ] ...





41 . هر چی از تی ام بکس بخوای اینجا هست.
tmbaxvoodoo.blogfa.com/
‎واقعا این خوشحالی رو با تمام طرفدار های تی ام بکس تقسیم میکنم. ... بدهد پس به
شعبه دوم سایت تی ام بکس بروید به آدرس زیر که هر چی بخواهید از تی ام بکس درون آن
است ... 1-چندتا از آهنگ های تی ام بکس ریمیکس شده است و توسط چه کسی ریمیکس
شده؟




42 . هرچى که دلم بخواد!
sokoote-shirin.blogfa.com/
‎اینم از آدرس ایمیلم: sokoote_shirin@ymail.com ... شیطان ۱۰۰ بار بهتر از بی نماز
است، او سجده بر آدم، و این سجده بر خدا نکرد! ... بود، یک نفر اومد و واسش چراغ گرفت تا
جلوش رو ببینه و بره مسجد، وقتی رسیدن به مسجد، اون کسی که واسش چراغ گرفته بود
...




43 . هر کی ما را رها میکنه میگه "تو دختر خیلی خوبی هستی ولی...." - سایت ...
doctorshiri.com/fa/.../هر-کی-ما-را-رها-میکنه-میگه-تو-دختر-خیلی-خ/
‎16 فوریه 2014 ... واین که چون اولین دوس پسرش من بودم و ۳سال باهم بودیم ممکنه بخواد با کسای .... مهم این
هست که این جذابیت و زنانگی داره برای چه کسی و تو چه ارتباطی ...




44 . جوک و طنز در حد لالیگا HMdj.blogfa
www.hmdj.blogfa.com/
‎اگه تو این 6 سال متنی نوشتم، عکسی گذاشتم، حرفی زدم که باعث ناراحتی کسی شدم.
.... اگه عکس کوچیک هست ، آدرس عکس رو داخل آدرس بارتون کپی کنید تا با اندازه
بزرگ بتونید ..... ۲- اگه گرسنت باشه بخواي چيزي بخوري ، فقط کمي برفک موجوده !




45 . ترک خود ارضایی-استمنا
a-m-f.blogfa.com/
‎هزینه دانلود این فایل ، یک صلوات است با نیت هدیه به حضرت زینب کبری ( سلام الله
علیها ) . ... اگر کسی را که این کار را انجام می دهد بشناسم با او هم غذا نمی شوم. .... در این
زمینه دارند که می خواهند با کسی مطرح کنند می توانند به این آدرس مراجعه نمایند: .... که
بخوای پیش بری و هر چقدر که دلت میخواد این کار کثیف رو انجام بدی هر اتفاقی هم که
...




46 . فرسنگ - سفر به کوبا - سرزمین سیگار و کمونیسم - هاوانا - قسمت اول
farsang.blogfa.com/.../سفر-به-کوبا-سرزمین-سیگار-و-کمونیسم-هاوانا-قسمت-اول
‎این پول رو بیشتر برای توریستها درست کردن و بیشتر خدمات به توریست ها با این
... هم که اندازه کرگدن هستن انقدر گرون قیمتند که کسی نمی تونه گوشتشون رو بخره.
.... موازی یا عمود به هم هستند و هرکدوم یه شماره داره و خیلی راحت میشه آدرس رو پیدا کرد.




47 . زنده باد نوشتن، زنده باد وبلاگ - حسین درخشان
hoder.ir/posts/287
‎همین که این خبر سروصدای چندانی به پا نکرده نشانه ای است از پایان تب وبلاگ در ...
اتفاقا من به عنوان کسی که نقشی هم در معرفی و گسترش وبلاگ داشتم و وبلاگم با نام
... اول می خواستم اگر میشه آدرس این “چند مجله‌ی خواندنی و جدیِ اینترنتی” رو که در متن
... ها این باشه که دنبال کردن اونها -مخصوصا اگر تعداد زیادی از وبلاگ ها رو بخواد دنبال
...




48 . من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.
alisa50-50.blogsky.com/
‎12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟ ... خلاصه
چند روز بعد خواهرجونم دخترکوچولو ما رو میزنه زیر بغلش به مامانم میگه این ...... ...من
روی مامانم حساسم(این جمله رو برای اولین بار شنیدن از من ) و اجازه نمیدم کسی بخواد با ...




49 . همه چیز درباره «دارک وب»: شبکه‌ی مخفی خلافکاران اینترنتی - زومیت
www.zoomit.ir/it-news/security/22084-dark-web-revealed
‎12 جولای 2015 ... البته این مورد دارای شروطی است؛ به عنوان مثال نمی‌توان قاتلی را برای ... به همین دلیل
معمولا آدرس آن به طور عمومی انتشار داده نمی‌شود، حتی اگر کسی نیز دارای این .... من آدرس
این دارک نت رو میخوام لامصب خود جنس هرچی بخوای میتونی توش ...




50 . نیشابور از سبزوار عقب مانده است / کسی در ارتقای سبزوار به مرکز ...
www.asrarnameh.com/interviews.php?id=8189
‎4 ژانويه 2015 ... نیشابور از سبزوار عقب مانده است کسی در ارتقای سبزوار به مرکز ... با این حال اگر
بحث توسعه صنعتی را که با دخالت مستقیم دولت های وقت و .... از آن گذشته بحث





51 . سعید زبردست: خزنده وب (Web Crawler)
blog.zebardast.ir/2010/06/web-crawler.html
‎27 ژوئن 2010 ... هنگام پردازش این آدرس ها، لیست لینک ها و آدرس های موجود در صفحات آن ها را ... فیلد
User agent ممکن است شامل URL ای باشد که به سایت سازنده خزنده اشاره می کند. ....
وقتی کسی بخواد به این آدرس ایمیل ارسال کنه بخش REMOVEME رو از ...




52 . ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام Telegram - برا تو
barato.ir/education-add-id-telegram/
‎25 ژوئن 2015 ... برای اد کردن از طریق ایدی به این صورت عمل کنید ادرس زیر را در مرورگر ... میتونه
شماره شما رو وارد کنه و از شما بخواد که کد ارسالی به تلگرام رو بهش ..... بسازم آیا
کسانی که در لیست کانتکتهای من هستن و شماره تلفن من هم دارن این متوجه ...




53 . جزیره کیش :: خاطرات و یادداشتها - تور کیش
www.hellokish.com/kish/comments.php
‎برنامه موسيقيش با امير عبدالله هست كه معروفترين خواننده خليجه. ... سلام خواستم به
همه مخصوصا كيش اوليها اين نكته رو متذكر بشم كه به هيج وجه از سوييت يا ويلاهاي ...




54 . اطلاعات لوازم آرایشی
lavazem-arayeshi.blogfa.com/
‎13 آوريل 2011 ... بچه ها آیا کسی هست که بخواد مدیریت این وبلاگ رو به عهده بگیره؟ ... بچه ها در پست
درخواست تو قسمت نظراتش مینو جون آدرس اون دکتر رو نوشته.




55 . نکاتی برای اینستاگرام(2) | رسانه‌های اجتماعی
socialmedia.ir/social-networks/insta-tips.html
‎29 دسامبر 2013 ... ذکر این نکته لازم است که شخص بلوکه شده، می‌تواند با حساب کاربری .... سلام,چطور
میشه در اینستاگرام به کسی پیام خصوصی داد ؟ ... سلام من کد اینستاگرامم رو پاک
کردم الان هرکاری بخوام انجام بدم، از من ..... سلام منم مثله چن تا از دوستان که نظر
گذاشتن نمیتونم برم و وقتی لاگین رو میزنم ارور میده و این ادرس رو مینویسه:




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 1,233
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,554
  • بازدید ماه : 1,554
  • بازدید سال : 24,627
  • بازدید کلی : 285,715