loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 17 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
شبهاي عاشقي باز شروع شد .



1 . شبهای قدر غمگین | ویکی فارس
bazikonha.wikifars.ir/list/شبهای قدر غمگین.html
‎خبر جدید بزرگترین خبرخوان فارسی که در سال 1394 افتتاح شد. ... باز دوباره با
نگاهت این دل من زیر رو رو شد باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد دل دوباره زیر رو
...




2 . شبهای قدر غمگین | ویکی فارس - rss - صفحه اصلی
funiiha.wikifars.ir/list/شبهای قدر غمگین-0.html
‎خبر جدید بزرگترین خبرخوان فارسی که در سال 1394 افتتاح شد. ... باز دوباره با
نگاهت این دل من زیر رو رو شد باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد دل دوباره زیر رو
...




3 . عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست... - باز هم عاشقي....
www.lovesmeforever.blogfa.com/post/59
‎باز هم هوا باراني شد....باز هم دلي فراموش شده مي گريد.... باز هم عاشقي كردن شروع شد....
باز هم قدم زدن زير باران.... گريه كردن در شبهاي نا آرام....باز هم گريه در زير باران.




4 . مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
‎17 ژانويه 2014 ... با توجّه به نکات یاد شده بر همۀ ما لازم است که مشکلات خود را با توسّل به ائمّۀ .... خداوند
را به آن لحظه ای که با عشق بندگانش را آفرید قسم میدهم که ما را با ... زحمتای شبانه
روزیم هیچ شد چطور باز صداش کنم وقتی خودش نمی خاد. .... 40 روز خوندن زیارت عاشورا و
شروع کردم اگه به حق امام حسین(ع) به حاجتم رسیدم حتما خبر میدم.




5 . دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )
tavab1.persianblog.ir/1392/11/
‎19 فوریه 2014 ... دلم خوش است که این بار لایقت شده ام. برای رد شدن از ... قایقت شده ام. و باز قایق دل را
به سوی عشق بران ..... به شبهای تاریک و تلخ جدایی. خیال ترا چون ...




6 . مرجع وب فارسی | امان کربلا شبهای عاشقی پایان شبهای سرفصل پایان ...
chess0831.ir/.../امان ,کربلا ,شبهای عاشقی ,پایان شبهای ,سرفصل پایان ,پایان شبهای عا...
‎و رسیدیم به سرفصل پايان شبهاي عاشقي که شب 9 ان شد نوکری برای سقای بی دست
که حرف دلم شده بود بی .... باز هم یادت قصه شبهاي تارم شده ... با شروع تعطیلات
نوروزی و بدست آوردن وقت کافی برای ساخت فیلم های آموزشی تا آخر این تعطیلات 4
نرم ...




7 . www.aghaze eshgh.blogfa.com
www.nanayeto.blogfa.com/
‎گفت : به پای جان , باز گفتم چشم. و شروع شد امتحانات معشوق(استاد!) اول با پای خودم
می .... به این امید که عشق صورتگر شب های تنهایی اش خواهد شد. خستگی راه از تن ...
Images for شبهاي عاشقي باز شروع شد .




8 . شعرهاي تنهايي
www.oonrooza.blogfa.com/
‎9 ا کتبر 2014 ... نوشته شده در چهارشنبه ۱۴ مرداد۱۳۹۴ساعت 14:57 توسط طهمورث دادفريان| يادگاري
بنويس ... من هنوزم « حذر از عشق ندانم، سفر از پيش تو هرگزنتوانم، نتوانم». *** ... تا
كه باز از نفست، روح در من بدمد، زنده باشم با تو، ولي افسوس نشد. *** ... به شبـهاي
سياهي خواهد آمـد؟ ..... شعرهاي تنهايي از زمان دانشگاه (سال71) شروع شد.






10 . باز شب قدر شد، ای عشق ادرکنی ... - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir/fa/news/5257143/باز-شب-قدر-شد-ای-عشق-ادرکنی-
‎9 جولای 2015 ... آری تشنه کامان عشق، به تمنای یک حبّه وصلت اند و سرگردانانی که در آتش معرفت
می‌سوزند ... سلامی به بلندای عشق، به وسعت سوگندی که در شب قدر، کتاب روشنگرش





11 . آبان ۱۳۸۹ - شب های بارون زده
www.nafasamyto.blogfa.com/8908.aspx
‎با یک شکلات شروع شد . من یک شکلات ... شکلاتم را باز می‌کردم و می‌گذاشتم توی
دهانم و تند تند آن را می‌مکیدم. می‌گفت:"شکمو ! ... بوسه يعني مستي از مشروب عشق.




12 . ღ웃شب های عشق유ღ
www.hamnafasambody.blogfa.com/
‎ღ웃شب های عشق유ღ - غریبه مواظبش باش... ... ولنتاین از کجا شروع شد؟ حدودای 1700
سال پیش در ... درزمان های قديم٬ وقتی هنوز راه بشر به زمين باز نشده بود. فضيلت ها و ...




13 . خداوندگان شعر
khodavandegan.blogfa.com/
‎یک شعله آتش از تو دزدیدم، وقتی بساطِ عشق میکردی اکنون... زئوسِ سردِ بی ... بد
میکنی تو باز هم با من، گفتم که میمیرم، نکن بانو! ... آن قدَر رفتی و برگشتی که
ویران شد دلم ... شـروع پت پت فانوس پیرِ دریایی .... ابردر حیرت خونگریه ی شبهای من
است




14 . شبهای عاشقی
dermond-ich.blogfa.com/
‎شبهای عاشقی - بدون تو غمگینه. ... باز شد وقت نماز باز هم مرغ سحر زد صدا را ز خبر. که
ز پروانه و شمع اثری ... خواستن و شروع پندار اسان من که وا مانده ام این سخت است.




15 . شب قدر
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3282/5111/46113/شب-قدر
‎شب های قدر، فرصتی است تا انسان به خود آید، قفس تن را بگشاید و روح را در عالمی
غیر از عالم .... هرکه را در عشق چشمی باز شد, پایکوبان آمد و جانباز شد ... غروب آفتاب،




16 . سلام الهیِ «سلام هی حتی مطلع الفجر» شروع می شود، تا وقتی که اذان صبح آغاز می گردد
.




17 . حامد عسکری - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/حامد_عسکری
‎آه از عشق که یک مرتبه تصمیم گرفت: یوسف از چاه ... رفتی و باز هم به سکوتش
نشانده ای ... خدمت شروع شد، تاریک و تـو بـه تـو ... شب های پادگان، سنگین و سرد بود.




18 . ستاره شب های من
www.pppmm.blogfa.com/
‎ستاره شب های من - گفتی مسافری و من آنقدر بی ریا که سالهاست نماز دلم را ... عشق.
شاگردی از استادش پرسيد:" عشق چست؟ استاد در جواب گفت: " به گندم زار ..... بي
اختيار به طرف او حرکت کرد و احوال او را پرسيد سر صحبت بين آن دو باز شد و هر دو
شروع به ...




19 . عــــاشــــقــــانــــه - عاشقانه
tearmajnoon.blogfa.com/tag/عاشقانه
‎با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد ! . . دلبندم …
... این روزهای من چیزی نیست مگر باقیمانده تقسیم احساس تــــــو بر شب های بی خاطره
ام ! ...... ماجرا از آنجا شروع شد که در شب آرزوها من او را آرزو کردم و او ٬ عشقش را …




20 . شب های تنهایی
shabhayetanhayi92.blogfa.com/
‎شب های تنهایی ** - گرتنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست. ... من پـــس از عشــقٍ تــــــــو.
بــر ... شروع شد. نازنین خانومی. تبریک منو به خاطر سالروز میلادت. پذیرا باش.





21 . سایت عاشقانه | ملودی عشق
lovemelody.ir/
‎حتی نشد که زخم دلم باز کرده و ... خدمت شروع شد، تاریک و تو به تو ... برچسب ها : آرزو,
حامدعسكري, خدمت, سایت ملودی عشق, شبهاي پادگان, شعرعاشقانه, شعرهاي عاشقانه, ...




22 . مـــــآه شبهــــآیِ مَــــن
www.maheshabham2.blogfa.com/
‎عشقمون از قبل خیلی بیشتر و محکمتر شده ، ... تاريخ پنجشنبه هفدهم اردیبهشت
۱۳۹۴سـاعت 0:52 نويسنده مـآه شبهـآی سجـآد| Comment ..... قـدم زنـان بـه کنـار پنجره ی
بـاز زمـآن آمـدیم .... منو پر از عشــق کنی و شروع کنــی به بوســه زدن به انگشــتهـآی
پـآم :)).




23 . گزيده اشعار زنده ياد احمد شاملو
ahmad-shamloo.persianblog.ir/
‎20 آگوست 2005 ... برای شروع بايستی عرض كنم كه در سال 1375 من اولين برنامه كامپيوتري خود را
ساختم. اين كار برايم ... بعد از مدتي تمام شد و بالاخره آن را روي يك ديسكت به دوستان
دادم. ميدانستم كه .... در فراسوهاي عشق تو را دوست ... چنين است و من اين را،هم در نخستين
نظر باز دانسته‌ام.)) 4 اكنون من ..... دريغا خلوت شب هاي به بيداري گذشته،




24 . تیوال تئاتر
www.tiwall.com/theater/
‎به آگاهی می رسانیم تخفیف وفاداری تیوال برای این برنامه فعال شد: .... سارا جان
روزهای جدید هنوز باز نشه ساعت 12 یه سر بزنید :) ..... فقط 10 اجرای دیگر باقی مانده و
منتظر دیدار شما دوستان عزیز در این شبهای باقی مانده هستیم ... این اجرا رو چند سال
پیش دیدم وقتی هم هوایی شروع شد ، فکر کردم همین کار با همین کارگردانه اسمش رو
عوض کردن ...




25 . _ ..:عشق خزون:.._ - عشقی که باخزان شروع شد
www.eshgekhazoon.blogfa.com/cat-1.aspx
‎_ - عشقی که باخزان شروع شد - عشقی که شروع نشده تموم شد... ... هوای بیابان خشک دل
باز هم میل به باران دارد ولی افسوس فقط میل است. ... همرنگ با شبهای بی مهتاب من




26 . اس ام اس پاییزی صفحه ۱ - پارست
www.parset.com/SMS/ShowCat.aspx?Code=111
‎پاییز را دوست دارم بخاطر شب های سرد و طولانی اش بخاطر تنهایی و دلتنگی های ... دلم
برای پاییز خودم تنگ شده دل پاییزی خودم کاش اشکی بود دلم را میشست این روزها ...
رنگ و رنگ و رنگارنگ فصل مشق و مشق عشق و عشق انار فصل باز باران با ترانه
فصل ...




27 . عشق
loveyoooou.blogfa.com/
‎باز هم هوا باراني شد....باز هم دلي فراموش شده مي گريد.... باز هم عاشقي كردن شروع شد....
باز هم قدم زدن زير باران.... گريه كردن در شبهاي نا آرام....باز هم گريه در زير باران.




28 . عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: شعر (showing 1-50 of 288)
www.goodreads.com/topic/show/65788
‎يک پرده باز بين من و او کشيده اند (سارا گمانم آن طرف پرده مانده است) .... نه عزيزم! دو
چشم توست /كه بردريده پردة شب‌هاي تار را ! ..... از باب " عشق و شور " گلستان شروع شد




29 . جملات زیبا - یک نفس
yeknafas.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا
‎برگرد عشق من. نویسنده : یک نفس .... جایی شروع شد. که مهر تو تمام ... لطفا اگز
تصاویر باز نمیشه بهم اطلاع بدین تا اصلاح کنم ..... امشب از شبهای تنهاییست. رحمی
کن.




30 . بهمن 1384 - شبهای عاشقی - Blogfa
www.shabhaye-asheghi.blogfa.com/1384/11
‎شبهای عاشقی - عشق-شعر-عرفان-شب -لینکستان و... ... اونقدر نگاش کردم تا تو جاده
محو شد. اشکامو پاک کردم و تو خیابون ..... دفترمو برداشتم و باز شروع کردم. اشتباه.





31 . تذکرات علی دایی و تمرینات بدنسازی پرسپولیس شروع شد
shabhayetanhayi.ir/.../تمرینات-بدنسازی-پرسپولیس-در-ترکیه-93/
‎7 جولای 2014 ... تبلیغات جدید و ویژه سایت شبهای تنهایی. سلام و ضمن خیر ... تذکرات علی دایی و
تمرینات بدنسازی پرسپولیس شروع شد. جمعه، 20 ... عایشاه امروز نرم دویدن را شروع
کرده و دغاغله هم تلاش می‌کند و اصرار دارد که به تمرینات باز گردد. امروز علی .... دانلود
آهنگ غمگین و احساسی سعید معارفوند بنام میگی عاشقی پخش آنلاین ...




32 . ازیک نگاه شروع شد
www.ghalbeavare.blogfa.com/
‎21 جولای 2012 ... ازیک نگاه شروع شد - ازآشنایی تا بی وفائی. ... به یاد شب های زیر بارون .... انتظارِآن
روز که باز همانند گذشته درکنار یکدیگر اشک عشق بریزیم.




33 . هوشنگ ابتهاج - غزل معاصر
ghazal-moaaser.blogfa.com/cat-3.aspx
‎هوشنگ ابتهاج. نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۱ توسط شهاب. پایان
نیست. ... تب و تاب ِ غم ِ عشق ات ، دل ِ دریا طلبد. هر تــُنـُـک حوصله را ... رفتیم و همچنان
نگران تو باز پس. ما را هوای چشمه ی .... چراغ روشن شب های روزگار تویی. مرو ز آینه ی
چشم ...




34 . شعر - همه جا خانه یار است ...
mnfarahani.persianblog.ir/tag/شعر
‎باز می پرسمت از مساله ی دوری و عشق و سکوت تو جواب همه ی ..... دوباره قطع و وصل
تلفنم شروع شد. خرابی از دل من ... یا زمینی را که دلش از سردی شب‌های خزان. نه شکست و
نه ...




35 . جملات کوتاه زیبا - جملات عاشقانه - Blogfa
jkz.blogfa.com/cat-1.aspx
‎مادرم منو صدا زد و منم خیلی راحت درش رو باز کردم و به بابام گفتم : اینم کاری داشت
پدرم لبخندی ... مرد آن شب مثل شب‌های گذشته به خانه زنگ نزد. فقط در کنار ... از اولین
روزی که ماسک اکسیژنش را برداشتند، دوباره جر و بحث زن و شوهر شروع شد. زن
می‌خواست ...




36 . شروع عشق پایان بی تفاوتی هاست...
www.baranebiseda.blogfa.com/
‎غریبه شد...عادت شد...عشق شد...هستی شد...روزگارشد... خسته شد...بی وفا شد...دور شد.
... باز کنم چشم هایم را و ببینم دیگر هیچگاه نمیبینمت! عشق. برایم همه لحظه هاست.




37 . شعر و غزل امروز
asru.blogfa.com/cat-48.aspx
‎از عشق او بترس غزل مجلسش نرو. امروز میهمانی ... صخره ام،صخره که دلتا شده از سیلی
رود. دل که خـوب ... رفتی و باز هم به سکوتش نشانده ای .... خدمت شروع شد، تاريك و تـو
بـه تـو. بي عكس نامزدش، بي عكس «آرزو». شب هاي پادگان، سنگين و سرد بود. آخـر خدا ...




38 . شـبـهای روشـن - مطالب ابر عاشقانه
shabhayerooshan.mihanblog.com/post/tag/عاشقانه
‎شـبـهای روشـن - مطالب ابر عاشقانه,انتــهای شـب نگرانـی هایت را به خدا بسـپار و آسـوده
بخـواب که خـدا ... از شـروع نفـس های حضـرت ادم. ... باور نــدارم باز تنــها شــده ام.




39 . عشق - شب های بی تو...
mary20020.persianblog.ir/tag/عشق
‎باز باران...وباز یاد تو و دیوانگی های قلب عاشقم.... ... عاشقی بی تو محال است ، کجایی
آقا ؟ ای منجی رحمت ، تو که دیدی .... با خوندن این جمله یه زندگیه جدید شروع شد واسم.




40 . عاشقانه های یک کروموزوم
www.tapanjere.blogfa.com/
‎حالا که دو روز است ترم جدید شروع شده ، دارم به خیلی چیزها فکر می کنم ، به بازگشت
دوباره ... که باز قصه بگویم که : «دوستت دارم» .... شب های گریه های من و بوسه های تو.





41 . آوای علیرضا افتخاری
avayeaeftekhari.blogfa.com/
‎سفره یی پهن شد و بدون تعارف نشستیم بر سر سفره و شروع کردیم به خوردن سالاد
الویه و کتلتی که میزبان .... صورت هر عاشقی با این لحن استاد، به قول سهراب «از
حادثه ی عشق تر شد. ..... یکی از بزرگ ترین شب های عمرم بود؛ امیدوارم باز هم تکرار
بشود.




42 . دی ۱۳۸۹ - حوالی یک عاشقانه آرام از یاسی سپید
havaliye-aram.blogfa.com/1389/10
‎و در این همه روزان تکرار و شبهای ندیدنت بی باوریت هی دارد راهی می کند به سمت گور ...
یا اینکه اگر باز برفی بارید و زمستانی شروع شد و هوای خلقت آدم برفی و خدایی ...




43 . دنیای عاشقانه
omidee.blogfa.com/
‎باز هم بی رحم می شوم برایِ دلم ... نوشته شده در شنبه ۷ شهریور۱۳۹۴ساعت ۲۲:۲۶ بعد از
ظهر توسط امید | نظر بدهيد | ... و ما را از دوباره شروع مي كند با يك زخم ... آنجا که عشق




44 . رمانسرا | دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان جدید
romansara.com/
‎هنوز پایش روی اولین پله نگذاشته بود که مادر در را به رویش باز کرد و با رویی گشاده
... اما این ایام مبارک توام با انتظار، عطش، دلهره و نگرانی از سرنوشت سید – نواب – شده
است. ... رمان شب های خاکستری از نسرین ثامنی فرمت pdf,java,epub,apk .... میدان ده و
آغازش از نبش دکان خواربار فروشی مش نقی شروع میشد و تا کمر کش ادامه پیدا میکرد.




45 . ×××عــاشـــــــــقــــانـــــــــه×××
asheghane-h.blogfa.com/
‎نمیفهمیم و آغاز میکنیم ، پایانش پیداست و باز هم هوس پرواز میکنیم صدایی زیباتر
از .... عشق یعنی : شبهای که اس ام اس ها نمی رسن واقعا اعصابت خورده ... به محض شروع
حرکت قطار پسر 25 ساله که کنار پنجره نشسته بود پر از شور و هیجان شد. دستش را از
...




46 . • هر شب تنهایی •
1starblue.blogfa.com/
‎ نوشته شده در شنبه 12 مرداد1392 ساعت 13 توسط فیروزه | آرشیو نظرات ... آن هم نه
دوست داشتن معمولی نه حتی عشق! یک جور خاصی دوست داشتن .... وقتی که او تمام کرد
من شروع کردم. وقتی او تمام ... بغض من که می شکند همه می گویند : چته باز ؟! نوشته
شده ...




47 . حس با تو بودن
eshgheasemuni.blogfa.com/
‎روی نیمکتــــی کـه بـا هــــوای عشــــق آلــــوده شـده بـــود نشستیــم. دســــت در دســــت
هـــــم ... پـرستـوی کـوچـــکی کـه از کــــوچ زمستــای خــود بـاز گشتـه بود ..... کلاسم




48 . شروع شد باید برم.فقط اومدم همینو ..... در این شب ها که گویند عزیزترین شب های خداست
.




49 . نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [آرشیو] - صفحه 2 - انجمن ...
forum.special.ir/archive/index.php/t-279-p-2.html
‎27 سپتامبر 2008 ... خداحافظ ای شعر شبهای روشن * خداحافظ ای شعر ... اگه يه روزي نوم تو باز ، تو گوش من
صدا کنه دوباره باز ... جان داده در کار غمت ، من از کجا ، عشق از کجا ای مطربان ، ای .....
آهنگهای همه جی تموم و یه دوستی ساده بهترین آهنگهای ارایه داده شده در موسیقی از نظر من.
همه عكساتو ..... نمی دونم از کجا شروع کنم قصهء تلخ سادگیمو ... نمی دونم ...




50 . پیامکی به سوی خدا
besoykhoda.persianblog.ir/
‎26 ژوئن 2014 ... می دونم اصلا حالت خوب نیست تقریبا یک هفته شده که بهت خبر دادن به بیماری ایدز
مبتلا ..... از عاشقی مهربان که آغوش گرمش همیشه به سمت بنده اش باز است و از





51 . سلطان قلبها
ma-soltan.persianblog.ir/
‎به جرات می‌توان گفت سردار سلیمانی بیش از آنکه در داخل شناخته شده باشد، در خارج از
... قلب هر ایرانی، عراقی، سوری و هرآنکه دلش به عشق اسلام می‌تپد، جایی محکم گرفته
است. .... العباس، در باز شد و آنجا دیدم یک آقای روحانی منتظر کسی است که اذان را
بگوید. ..... جنگ که شروع شد از خرمشهر بیرون آمدیم و جنگ زده ی این شهر و آن شهر شدیم
و به ...




52 . تاریخ دقیق شروع شبهای قدر94 - صفحه اصلی
iranikan-rzb.wikipediaa.ir/.../تاریخ دقیق شروع شبهای قدر94.html
‎لبخندگل به بوسه ی باران شروع شد زد روسری به یکسو بر شانه های عشق از ابر گیس
.... در بیمارستان بستری بود و منتظر آنژیو ، بالن و یا جراحی باز ... گزینه هایی که ...




53 . شعر - - بین الطلوعین
beit.persianblog.ir/tag/شعر
‎شجر سبز حرم باز ثمر آورده دختر سیّدالأبرار، پسر .... آسان شده با عشق تو مشهور شدن
ها آسودگی ام بی تو محال ..... شبهای بی ستاره ی تهران شروع شد. پاییز رفت و ما همگی ...




54 . قسمت اخر رمان شب های افتابی من - .درهم و برهم.
morvaa.persianblog.ir/post/4
‎30 ا کتبر 2014 ... منم بهش خیره شدم وبا لبخند مطمئن وپر از عشق ودوست داشتن لب باز کردم : ... متعجب
شده بودم باشه لبهاشو روی لبهام فشار داد وبا ولع وحرص شروع به ...




55 . اس ام اس و پیامک تیکه دار و کنایه آمیز 20 مرداد 1393
www.doostiha.ir/1393/05/20/پیامک-های-تیکه-دار-و-کنایه-آمیز.html
‎11 آگوست 2014 ... اگر میبینی هنوز تنهام، به خاطر عشق تو نیست… ... مشکل از اونجایی شروع شد که: ...
باز نگران توام سرت گیج نرود! ..... دانلود سریال شب های برره.




56 . شبهای دیگر - بلاگ ریدر
blogreader.ir/tags/شبهای دیگر
...Sms جدید مخصوص شبهای احیاءپرده از اسرار عالم باز شد، یا علی گفتیم و عشق آغاز
..... بعد هم كه قدری نقدها شروع شد برخی از هواداران سابق آقای احمدی‌نژاد یك طیفی ...




57 . غزل - بی قافیه...
sodayedel.persianblog.ir/tag/غزل
‎جــــرقه غــزلی شد باز نگاهـــی از تو و لبخندی. تمــــام دارو نـــدارم را به .... که خــودت
عاشــــقی، خبـــــر داری، از دلِ بی‌پنــــــاه عاشق‌ها،. بعــــد از این ... شــــروع نهضـــت
اشـــعار بکر نیمایی ست. همیـــن کـــه ...... شعله لرزان آهت شــــمع شبهای هــمه. قامتــــت
نخــــل ...




58 . درباره فیلمنامه‌های سعید عقیقی:باز کردن زخم ها با حواس کامل
anthropology.ir/article/19234
‎درباره فیلمنامه‌های سعید عقیقی:باز کردن زخم ها با حواس کامل ... فیلم شروع شد! ....
شب های روشن روایت انزوایی است که با عشق به شکوه می رسد و با جدایی به پایان می ...




59 . شعر - شب عــــاشقان بی دل
shabeasheghanbidel.persianblog.ir/tag/شعر
‎خاطرم بارور از عشق سترون شده است. بی سبب .... در این عالم اسیرعشق ، ولی چون باز
میرقصم. تو میپرسی ز ... من از روز الست ای عشق ، من از آغاز میرقصم. برقصم تا که ....
سارق شب های طلاکوبِ من. ...... و با دانستن این که چگونه هر راهی شروع راهی دیگر است




60 . ديوان وحشي بافقي - رباعيات - رباعيات - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/15RB
‎شبهاي ترا باد نشاط شب عيد. نوروز ز هم نگسلد ايام ترا ... شد سد ره ستون و کهکشان
گشت طناب ... اين مهر نه عاشقي ست ، مهري ست که آن ... باز ار نشود صيد و نيفتد در





61 . یاعلی گفتم و عشق آغاز شد - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=262898
‎17 نوامبر 2013 ... روزگاری محمود اكرامی چنین سروده بود كه «یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» و شاید ... شما
«شب‌های بَرَره» را ببینید؛ یكدفعه ده تا اصطلاح از از این سریال به فرهنگ ... ساله‌ی ما
باز شد / یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» كه در واقع مقصودم از این ...




62 . رمان عاشقانه
novelfa.ir/
‎فلشو به لپ تاپ زد و بعد از باز شدن صفحه ی ورد شروع کرد به خوندن: از پشت میزم ...
شنیده بودم بابام رفته جبهه از وقتی رفته بود تلفناش خیلی کم شد … ادم مذهبی ای ...




63 . داستان کوتاه,رمان مخصوص موبایل,رمان,دانلود رمان,رمان عاشقانه
www.tak-site.ir/<
برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 239
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,755
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,544
  • بازدید ماه : 4,544
  • بازدید سال : 27,617
  • بازدید کلی : 288,705