loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 36 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
نميدانم کجاي بازي ما اشتباه بود که ت و ديگر همب ازي من نيستي



1 . sora - نمیدانم!کجای بازی ما اشتباه بود که تـــو دیگر همب.. - فیس ...
www.nicefun.org/view/post:7167018
‎نمیدانم!کجای بازی ما اشتباه بود که تـــو دیگر همبـــازی من نیستی!و من هنوز گـرگــم
به هـــوای تو…! شهر 11 1392, 20:29 · در گروه "یِـه لَحظِـه خـودِت بـاش" ...




2 . نمیدانم! کجای بازی ما اشتباه بود که تـــو دیگر همبـــازی من نیستی!!!
sialkiha.ir/print/post:2591188




3 . ‎ارسال شده توسط saghi در تاریخ 1392/01/18 - 16:03 لینک مستقیم : http://sialkiha.ir
/view/post:2591188/نمیدانم!-کجای-بازی-اشتباه-بود-که-تـــو-دیگر-همبـــ.html.




4 . shahin_shahr_312: نمیدانم! کجای بازی ما اشتباه بود که تـــو دیگر همبـ..
www.followers.ir/view/public_1057177.html
‎shahin_shahr_312. نمیدانم! کجای بازی ما اشتباه بود که تـــو دیگر همبـــازی من
نیستی!!! و من هنوز گـرگــم به هـــوای تو...! 1393/03/21 - 09:12 در حــــــرف حـــــســــاب.




5 . نمیدانم! کجای بازی ما اشتباه بود که تـــو دیگر همبـــازی من نیستی!!!
donbaler.com/view/zabiasadi/post:3650409449
‎11 آوريل 2013 ... ღ zabih: نمیدانم! کجای بازی ما اشتباه بود که تـــو دیگر همبـــازی من نیستی!!! و من
هنوز گـرگــم به هـــوای ت...




6 . خرداد 1391 - کافه تنهایی
jojeordakzesht70.blogfa.com/9103.aspx
‎یه وقتایی هست که باید لم بدی یه گوشه و جریان زندگیت رو فقط مرور کنی،. بعدشم
بگی به ... گوش هایم را میگیرم , دیگر نمیخواهم بشنوم انعکاس ناله هایم خودم را هم ...
کجای بازی ما اشتباه بود. که تو هم‌بازیِ من نیستی. و من. هنوز. گرگم به هوای تو...! .....
پنجشنبه بیست و .... اســـــــــــــ ـت و خواندن آن برای هیچ بنی بشری توصیه
نمیشود... .




7 . چهرهی که دوستت داره بازی فرانسوی | جستجو | پرنسیا
peransia.com/list/چهرهی-که-دوستت-داره-بازی-فرانسوی.html
‎خدا خیلی دوستت داره که وقتی درس نمی خونی نمره ت بد می شه. اگه نمره ت خوب .... نمیدانم
کجای بازي ما اشتباه بود که تو دیگر همبازي من نیستی : و من هنوز گرگم ب هوای تو.




8 . مهر 1391 - ˙•٠• یک عشق سه حرفی... خ د ا •٠•˙
allmas.blogfa.com/1391/07
‎بگو کنعانیان منتظر نباشند. تقسیم شدنی نیستی... حتی اگر. یعقوب بیاید !!!
نمیدانم کجای بازی ما اشتباه بود. که تو دیگر. همبازی من نیستی.. ومن هنوز. گرگم.




9 . تا عشق راهی نیست...!!
chobin109.blogfa.com/
‎رنگهایم بے تو سیاه است وבر ڪنارت خاڪسترے ام…! خـבاحافظے .... *نميدانم! کجاي
بازي ما اشتباه بود که تـــو ديگر همبـــازي من نيستي!!! و من هنوز گـرگــم به هـــواي تو.




10 . مطالب قدیمی‌تر - ٠• ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ •تنهای هم عالمی دارد٠•
armeta00.blogfa.com/?p=2
‎من هیچوقت تو زندگیم تصمیم نگرفتم همیشه باید هرچی دیگران میگن بپذیرم پس یاد
... تلخ کردن زندگیمان برای کسی که در دوری ما شیرین ترین لحظات زندگیش را





11 . فرج - آلبالو آبی
naji-3830.blogfa.com/?p=2
‎یکی به رابطه جنسی فکر می کند و دیگری به شارژ ایرانسل. می فهمی که .... سیگار.
کجاي بازي ما. اشتباه بود ؟ که تو. همبازي من نيستي ... و من هنوز ! گرگم به هواي تو ...




12 . Free Time
www.bestfreetime.blogfa.com/
‎نایت اسکین. نمی دانم کجای بازی ما اشتباه بود ... که تو دیگر همبازی من نیستی و من
هنوز ... گرگم به هوای تو...!! شــــب هـــا بـه وقـــت خواب از طــــرف من وجـــدانت را ببـــوس




13 . ღغریب آشنای منღ
gharibeashenayeman.persianblog.ir/
‎یا حوری که لذت تنش پاداش کارهای خوب بندگان است؟ تو میدانی ؟ من نمیدانم. "صادق
هدایت" ... دخترک چند دقیقه ای بود رشته کلام را به جایی دیگر برده بود. باز شروع کرده
...




14 . !!!یک فنجون قهوه تلخ!!!
sib1387.blogfa.com/
‎نمیدانم این دروغ چگونه و از کجا به مغزم و به زبان آمد و همین شد که هر پنجشنبه من شدم ...
من نشسته بودم در ماشینی که پر بود از عطر او و من مست شده بود و شرمی که گونه هایم
..... تبریک گفت و ما خندیده بودیم که اشتباه میکنی و او گفته بود الهی همیشه دلتان
شاد. ..... همبازي چي؟تو حق نداري به همبازي خيانت كني و دل به كس ديگري ببني و من
منكر ...




15 . اس ام اس عاشقانه SMS Love
3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
‎اي کاش امشب من و بالشم که نقش تو را شب ها در آغوشم بازي ميکند دعوت ميشديم بي
شک اين ... ولي نميدانم چرا به تو که ميرسم نميدانم مهرباني چه رنگي است؟




16 . بهمن ٩٢ - نوستالژی های سال ها بعد
mahdiehweblog.persianblog.ir/1392/11/
‎15 فوریه 2014 ... کجای دلم بگذارمش که از سوراخ هایش پایین نیفتد! ... این زمستان ها که زمستان
نیستند، نهایتش این است که تو نیستی، ... سرباز اند و نگهبانِ شیفت شب اند، نمی
دونم اما من نمی تونم با برف بازی و آدم ... من برف دوست ندارم اما نمی دانم با اینکه تو
برف دوست داری چه غلطی ..... من در این بازی چیز دیگری برای از دست دادن ندارم.




17 . $$سایه$$
www.gasht-p.blogfa.com/
‎سایه$$ - دلت را خانه ما کن/مصفا کردنش بامن. ... با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است.
..... نمیدانم. کجای بازی ما اشتباه بود. که تـو دیگر همبـــازی من نیستی. و من هنوز ...




18 . اس ام اس سنگین و معنی دار
sms.irfamily.com/اس-ام-اس-سنگین-و-معنی-دار/
‎7 مه 2013 ... عشقــــ ما همانند روزهای هفته است ، تو شنبه و من جمعه ! ... به اینکه دیگر هیچ چیز مهم
نیست اما چه سخت می کاهد از جانم این “نمایش” ! ...... ﻭﻟﯽ ﭘﯿﺸﻢ ﻧﯿﺴتی ! ...... اثلا كجای قانون
نوشته من نمیتونم طلاق بگیرم .... نمی دانم ولی تو اولین کسی هستی که دوست داشتنم
را نه به بازی گرفتی ... ﺍﺻﻸ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻢ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺑﻮﺩ،،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞ




19 . رویای من
royaeei.mihanblog.com/
‎6 ژوئن 2015 ... دعایی است که از دل بنده ی شکرگزار خداوند برخیزد. نوع مطلب : .... نمیدانم! کجای بازی
ما اشتباه بود که تـــو دیگر همبـــازی من نیستی! و من هنوز گـرگــم ...




20 . نوشته فرزند شهید همت در مورد گرد و غبار اهواز و خوزستان » اهواز اینفو
ahvaz.info/2572/نوشته-فرزند-شهید-همت-در-مورد-گرد-و-غبار.html
‎13 فوریه 2015 ... دوستان ، دیگر شورش را در آوردند . ... با ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺰﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ گرفته ﺍﯼ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﯾﺰﺩ ﻭ
ﮐﺮﻣﺎﻥ ﻭ … ... من ماه رمضان سال پنجاه وهشت پاوه بودم ؛ گردان بلالی از خوزستان را به





21 . ™ ॡ خنده بازار ॡ - جملات عاشقانه
eshghedownload.blogfa.com/post/7
‎با خود عهد کردم که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم . ... من میگفت تنهایى غریب است
ببین با غربتش با من چه ها کرد تمام هستى ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبى به پا
کرد و او هرگز شکستم ... لبخند تلخي زد وگفت شايد اوهم به سوی خط ديگری شکسته
باشد. .... کجاي بازي ما اشتباه بود ؟!! که تو همبازي من نيستي و من هنوز گرگم به هواي
تو




22 . آذر 1384 - حرفهایی از روی سادگی؟ - بلاگ اسکای
azrooyesadegi.blogsky.com/1384/09
‎دروغ نمیگویم اما همه میدانند که من حداقل چیزی فراتر از یک رفیق بودم. ... من نمیدانم
کجای این دنیا میشود چنین سیستمی پیدا کرد؟؟؟ وقتی ... فکر کن اینشتین جایی
اشتباه کرده بود. .... مگر نمیشود قواعد بازی را ما تعیین کنیم. .... تو دیگر هیچی
نیستی.




23 . گنجور » مولوی » دیوان شمس » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۳۹۰
ganjoor.net/moulavi/shams/ghazalsh/sh1390/
‎رقص و چنانکه مرسوم است سماع [ که من نمیدانم از کجا آمده و از سمع است و بمعنی آواز و
صدای .... بکجا رسید و من براستی از اینکه حقیر را به بازی نگرفتی حیرت کردم که
کمک مرا ... که احتمالاً شما بر خلاف همه اهالی قدیمی گنجور از سوابق تحصیلی من مطلع
نیستی و .... و میدانید که قبل از درک هر موضوعی ۲ پله دیگر وجود دارد و اول شناخت است
که ...




24 . کاش از اول نمیـבونستــ مـךּ عاشقش بوבمـ
opio.blogfa.com/
‎31 جولای 2015 ... مادرش وقتی زنده بود چیکار کرد براش ک الان مرده دادینش ببره با خودش هان ... الان دیگه
نیست ک داداشت بگه بهش شومی یا تو از خونه بیرونش کنی و ... حکم "سنگسار"برای
کسی که در بالین من است ولی در فکر دیگری ... چرا روشن نمیشود؟ ... ما معمولیا ,نه
آرزوی کسی هستیم,نه آویزان کسی. ..... فقط دوس دارن بازی کنن !




25 . عــــاشــــقــــانــــه - غمگین
tearmajnoon.blogfa.com/tag/غمگین
‎میدانم دیگر برای من نیستی اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمیفهمد ! . . دلم تو را ،
فقط و ... چمدانت را که می بستی ، مرگ ایستاده بود و نفس هایم را می شمرد … ... ﻧﻤــﯽ ﺩﺍﻧــﻢ
ﺍﺻـﻼً ﻫﯿــﭻ ﻭﻗـﺖ ﻓــﺮﻕ ﺑﯿــﻦ ﺍﯾﻨــﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﻔﻬـﻤﯿــﺪﻡ ﻓﻘـﻂ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧـﻢ ﺩﻟـﻢ ﯾـﮏ ﺟـﻮﺭﯼ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ﺟــﻮﺭﯼ ﮐـﻪ ... تو
را میفروشند . . . ما آدما هنوز هم مثله بچگیمون … هر کی بیشتر باهامون بازی کنه رو…




26 . روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
www.aligolden120.blogfa.com/post-80.aspx
‎در اين درگه كه اگر چه روسياهم گرفتار هوس غرق گناهم ترا بر بندگي من عهد بستم ولي
اين عهد و پيمان را شكستم سپردم من به عصيان نقد ايّام توان و تاب ..... نمی دانم کجای
بازی ما اشتباه بود که تو دیگر همبازی من نیستی و من هنوز گرگم به هوای تو... دل
کنــــدن




27 . مرداد ۱۳۹۲ - مهرداد صدیقیان ستاره سینمای ایران
www.mehrdad-seddiqian.blogfa.com/1392/05
‎و جدا هنوز دوریت غلبه نکرده که ناله ام بلند شود نیستی! ... یعنی، اگر تو رفته بودی
بدون آنکه حرفی بزنی،. من در همین ... اینکه گفتی می روی تا در غم بمیرم اشتباه بود!
... حالا خدا می داند، کجای این روزها، حرفت در خانه کمین کرده تا انتقام بگیرد! ... من نقش
مسافر دزد را بازي مي‌كنم كه با كاركنان هتل درگير مي‌شود. ... يك جور قد بازي ديگر!




28 . ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم
be5tpoems.blogfa.com/
‎از یاد رفت قصه ما ، یاد ما بخیر. در کوچه ... حالی که اگر بتوانم همیشه حفظش کنم ،
خوشبخت ترین خواهم بود . (و سرانجام از ... پ ن : تو نیــ ـــم دیگر من نیستی ! تمام منی !
..... مانده ام کجا ، کجای کار اشتباه بود .... رد شدم آزمون جرات را ، درصد عشق بازی ام کم
بود.




29 . دوســــــــــــــــتــــــتـــــ دارم
asheghetam88.blogfa.com/
‎خواستم یکبار دیگر دل ببندم شاید او دل سپردن از سرِ .... دل من میخواهد که بدانی بی
تو دلم اندازه دنیا تنگ است یادت ای دوست به .... نمی دانم. نداشــتنت سخـت تر است؛. یا
تحمل اینکه. دیگری تـــو را داشته باشد!! لاله جان ..... بــی ‌مــن تـــو در کجــای جهـانـــی
کــه نـیـسـتـی ؟ ... جــــــ♥ــــای بازی ما اشتباه بود...؟! که تو همبـــــ♥ــــازی من نیستی.




30 . ‎نقش عاشق پیشه ها را بازی می کنند ... پی نوشت 1:زخمي كه تو باشي/ عجيب "كاري" بود
/ به تنهايي هرچه راه را/ بر من بست. ... پی نوشت 3:بفهـم دیگـر/ شب‌هـا دراز نیسـتند/
این تویـی که تنهایـی! ... دلم این است/ من عشق را به نام تو آغاز کرده ام/ در هر کجای عشق
که هستی/ آغاز کن مرا. ... ما فقط به عشق دچار مي شويم/ عشق ولي كاري براي ما نمي كند!





31 . ساحل @sahelamsahel22 Instagram photos | Websta (Webstagram)
websta.me/n/sahelamsahel22
‎2 جولای 2015 ... The user you are sending this message to is not on Websta. ... تا سَحَر با این
قوافی بازیِ "زو" میکنم ..... قلب ناليد:كه من بدون وجود عشق ديگر نخواهم بود ..... هر دم ز
تو زیب و فر از ما دل و جان و سر بازار چنین خوشتر خوش بدهی و بستانی ...
نـــــــــــــــــِميدونَم ** *کـــــــــــــــــُجای زِندِگیمي تــــــــــــــــو* *کِه مــــــَن میگَردَمــــــــُو ...




32 . مجموعه جملات عاشقانه زیبا - جملات عاشقانه
www.kolbe-eshghe-man.blogfa.com/cat-1.aspx
‎تكيه به شونه هام نكن من از تو افتاده ترم ما كه به هم نمي رسيم بسه ديگه بزاربرم كي ...
بودن است ديگر چه جايدلخوشي و عشق بازي است اصلا كدام احمق از اين عشق راضي است ؟
... شب به كوي عشقم و روز در ويرانه اي / دل همي گويد بيا با هم بسازيم خانه اي/عاشقان ...
چه اشتباهي- از تو كشيدم شكل كبوترنقاشي ام رو بگذار و بگذر- تو اين نبودي، من بد
...




33 . شعر کافه شعر [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-86088-p-2.html
‎1 جولای 2010 ... من خود به سر ندارم دیگر هوای سامان .... آره میشه آفتابی بود حتی تو شبای تیره نگو
هیچوقت واسه ی ما عاشقی كه ... نمی دانم طراوت کدامین اقاقی را .... دوران کودکی را می
بینم که فارغ از هر مسئولیتی به بازی گذرانده ام ... ترسم که اشتباه بسنجد عيار ت
..... اگر هنگامی که با شغلت، یا عشقت شاد نیستی، آن را عوض نکنی،




34 . مرجع وب فارسی | زندگی بازی باختن بنویس اشتباه گاهی زمین خوردن
chess0831.ir/.../زندگی ,بازی ,باختن ,بنویس ,اشتباه ,گاهی ,زمین خوردن.html
‎نگو یکبار باختم تعطیل، دیگر بازی نمیکنمزندگي با این باختن ها، این افتادن ها،
زمین ... بنویس نامه نویس - حرف های خوب خوب بنویس بنویس وقتی تو نیستی -دیگه
انگار چیزی نیس بنویس نامه نویس ... اشتباه من این بود که تو یه روز اشتباه رفتم یه
جای اشتباه .... تمام آدمها را اشتباه میگیریم با كسی كه ما را اشتباه گرفته بود.




35 . روزهای مادرانه - وقتی مادر هستی...
motherlydays.blogfa.com/cat-3.aspx
‎این آرزوی من است که به خواب نرگس رفته، یا آرزوی او که به دل من آمده؟ ... بعد توضیح
می‌دهد که وقتی در دهان ما از آن چیزها (همان "کرم دندان" به زبان علمی! ... بعد از آن دیگر تو
نیستی. ... امیدم فقط به خداست که این نمازهای هول هولکی و آخر وقت را، و این دعاهای همراه
با بازی و .... نمیدانم. یک چیزی سر هم کردم در مورد این که منظورم هر دوتایتان بوده اید و.




36 . 6 - انجمن کنکور
forum.konkur.in/archive/index.php/t-1330-p-6.html
‎امیدوارم همه ما قدردان زحمات پدر و مادرمون باشیم. ..... نمـــی دانــم کجـــای بــازی ما اشتــباه
بـــود کــه تو دیگـــــر همـــبازی مـــن نیستــی و مـــن هنــوز




37 . :: شعر های کوتاه وغزل های زیبا :: - شعر ناب
sunblack.blogfa.com/tag/شعر-ناب
‎در کشور جانم نمی‌خواهم، فرمانروای دیگری جز تو زیرا به این ... عاشقی حاصل اغم هست
میان من و تو، تو که اندازه ی دنیای خودم تنهایی ... مانده ام کجا، کجای کار اشتباه بود ...
من خواب دیدم نیستـی ، وَ غم به قصدِ مـرگِ من ... ۱) قرآن کریم: ما انسانها را در رنج و سختی
آفریدیم ... این شعر مدتی‌ست که کامل نمی‌شود ... نیمه جانم کرده ای در بازی جنگ و گریز.




38 . گــــوگـــــل 20
bia2sms.org/cat-9.aspx
‎اگر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت، دلگیر مباش که نه تو گنهکاری نه او،
آنگاه ... از تو انتظار نداشتم دستمو رها کنی / من واست بمیرمو به دیگری نگاه کنی /
باورم .... یا مرا به بازی گرفته ای یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی ..... من نیستی
دیوونه میشم از غمت / اصلا نمیخوام بشنوم که اشتباه گرفتمت / داشتن تو ..... من کجای
لحظه هاتم؟




39 . دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )
tavab1.persianblog.ir/1392/11/
‎19 فوریه 2014 ... که میدیدم یکی عریان و لرزان، دیگری پوشیده از صد جامه رنگین .... و لیکن ما و من
گفتن به عشقت در نمی‌دانم .... تو خوبتر زماهی ، من اشتباه کردم ... همه جـا به هر زبـانی
بـود از تــو گفتگــویی ..... مهربان هم بازی عشق و تبسم می شدم ...... چشم تو را کجای
جهان جستجو کنــــم؟ ...... ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺍﻣﺎ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺮﻓﺘﯽﮔﻔﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﺟﺎﺩﻩ ﺭﻭ ﺑﺮﻭ ... ﺗﺎ ﺭﺍﻫﺸﻮ ...




40 . چه میدانم؟ | جستجو | - مرجع وب فارسی
gorgblog.ir/list/چه میدانم؟.html
‎بااینکه مقصر نشدی حاضر نشدی به زبان بیاوری اشتباه کردی. ... میدانم نمیتوانم
مردی داشته باشم که به حرفم باشد...اما عشق من....همین قلدرانه هایت را هم دوست دارم ...





41 . ادبی - صدای سکوت
silence-vanda.persianblog.ir/tag/ادبی
‎به بخش ارتوپدی رفتم چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش
بگیرم.بر اثر ... که من '' آنچه هستم '' را با '' آنچه باید باشم '' اشتباه می کنم، خیال
میکنم آنچه ... نمیدانم چرا مردم نمیدانند ... نمیفهمم کجای مرگ ما زیباست؟ ... فقط من بودم
و باران و گل های خیابان بود ... بچه که بودیم تو بازی هامون همه اش ادای بزرگترها رو در می
آوردیم؛




42 . مطالب قدیمی‌تر - خرمالوی سیاه
almatavakollll.blogfa.com/1394/04?p=2
‎حالا نمی گویم اصلا کدام گروه بر دیگری برتری دارند و اینها ؛ ولی واقعا بیایید خودمان
را روزه داری ... آیا انصاف است که تو نیاز به خوردن غذا داشته باشی و در هرجای شهر سر
بچرخانی یک عده ایستاده باشند که .... خواهر من اصلا شما درست می گویید و ما اشتباه می
کنیم. .... من آدم عاشق شدنم وقتی که بازی ای در کار باشد؛ و مجبور باشم باهوش باشم.




43 . نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟ - شعر
nvosoughi.blogfa.com/cat-1.aspx
‎هر وقت دیگر که حالِ نوشتن همین چند خط را هم داشته باشم، می آیم این جا و می نویسم! ... من
جان بازی از ناحیه ی قلبم! ... من کیستم که تو را خواهم، چون از قیمتِ خود آگاهم، از هر چه
می‌پندارم کمترم، و از هر دمی که می‌شمارم، ... زیستی تنهایی/ شش دانگِ تو را سند به نامم
زده‌اند/ ارثِ پدرم که نیستی تنهایی! ... با هزار پلاکی که اگر به اشتباه دری را بکوبم




44 . گزیده های شعر و شاعری [بایگانی] - سایت و انجمن گفتگوی بورسی
forums.boursy.com/archive/index.php/t-381.html
‎من به تو خندیدم / چون که می دانستم / تو به چه دلهره از باغچه همسایه / سیب را دزدیدی /
پدرم از پی تو ... داور معرفت که سکه بازی با زندگی را بالا می انداخت




45 . کارلوس کروش:درخشان باعث شرمساری فوتبال ایران شد/قلعه نویی رهبر ...
www.khabaronline.ir/detail/396784
‎24 ژانويه 2015 ... هیچ حمایت مالی از ما نشد و این واقعیتی بود که ما با آن روبرو بودیم.ما کاری نمی
توانستیم بکنیم و بازی ها هم یکی پس از دیگری لغو می شدند.ما بازی تدارکاتی
نداشتیم و شما دیدید که من با ارتباطاتی که داشتم در اردوی ... اما آنها مرتکب اشتباه
شدند هرچند که برخی افراد دنبال آن بودند که با من ... نمیشود دل همه را به دست آورد.من ...




46 . آذر 1392 - دختری از اهالی دریا دختری از اهالی جنگل
tanine-azadi.blogfa.com/1392/09
‎ما. که نمی توانیم زندگی کنیم. ما شعر می گوییم ... [ سه شنبه نوزدهم آذر 1392 ] ... با
بچه‌ام بازي كنم. اما. شعر مي‌گويم. درباره‌ي ِ همين چيزهايي كه مي‌خواهم. و نمي‌توانم .... من.
فقط گورم ايراني بود. [ سه شنبه نوزدهم آذر 1392 ] [ 20 ] [ دریا-زهرا جعفری ] ... بغض دارم
؛ بغض از تصویر دنیایی که بی تو جای من نیست .... وقتی تو نيستی سند ماه و سال
من.




47 . روزنامه ایران ورزشی
www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/13502
‎1 ژوئن 2014 ... یک چیزی که برای من جالب است، حسن آقا هم اینجا نشسته. ... اصغر شرفی: چون که برای
ما خیلی زحمت کشیده، اگر کسی گذشته‌اش را ... بابا، تو را چهارصد دستگاه راه نمی‌دادیم
. ... شما وقتی پیراهن تیم ملی را می‌پوشی که دیگر برای خودت نیستی، مال جامعه هستی
... حسن حبیبی: آن موقع اصولا نمی‌شد برای آموزشگاه‌ها بازی نکرد.




48 . معماری - خشت اول
kheshteavval.persianblog.ir/tag/معماری
‎تا جایی که من از دوستان صمیمی خودم خبر دارم هیچکدومشون درک و بیان معماری درس ... و
خیلی چیزهای دیگری که اصولا در کمتر جایی به جز رشته معماری در کنار هم جمع می
شوند. ... که انتخاب رشته معماری با توجه به همه گزینه های دیگه ای که داشتم یک اشتباه
بود. من ..... در این سن دخترها به سن تکلیف می رسند حالا من نمی دانم که این وبلاگ ما
دختر ...




49 . ما کجای این دنیاییم | جستجو | - صفحه اصلی
world-hacker.org/tag/ما کجای این دنیاییم.html
‎کلیپی اماده کردیم برای کودکانی که اسیر سیاست بازی بزرگترهان ... ب: آیا سخنان
امام حسین علیه السلام با عمر بن سعد اتمام حجت بود یا مذاکره و تعامل؟ .... نمیشود که
نمیشود .... قطعا صد سال دیگر اعراب میگویند :زمانی که ما میزبان جام جهانی بودیم
ایرانی ها .... ن.٢: من بی تو در غریب ترین شهر عالمم، بی من تو در کجاي جهانی که
نیستی؟




50 . Buried
ozllat.blogspot.com/
‎24 آگوست 2015 ... موقع امتحانات بود ، پیش هم بودیم ، دو تا از رفیق هایمان هم با ما بودند ... طوری برف آمده
بود که در شهر آب معدنی هم پیدا نمیشد چه برسد به چیزهای دیگر ، ما از قبل آذوقه هایمان ...





51 . علي دایی: صدسال دیگر هم در خاطراتم نمی‌نویسم دربی 69 را باختم!
www.asriran.com/.../علي-دایی-صدسال-دیگر-هم-در-خاطراتم-نمی‌نویسم-دربی-69-را-باختم
‎البته حقیقت این است که مسائل دیگری هم در اینکه ما همه امتیازها یا حداکثر امتیازها را
... داشته، حالا هم یکی کورنومتر بگیرد تا ببینیم ماجرا چی بوده که من نمی‌دانم! ... اگر
ما بازی نمی‌کردیم و من این حرفها را می‌زدم، حرف شما درست بود. ... البته همه می‌دانند انسان
جائز‌الخطاست، شاید من هم در انتخاب‌هایم اشتباه کرده باشم .... همیشه که برنده نیستی.




52 . پناهگاهی به وسعت خدای بزرگ دارم !
psychologypbvkhbd.persianblog.ir/
‎بر من بنگر ؛ چشم در چشمم ، که نظر بازی کنم رو به آسمان ... آن زمان که چشم در چشمم
قافیه می بازی .... آه از تو !!! تو دیگر چرا ؟! چه بهانه تو را بود برای سفر از دلِ دلگیرم ؟
... و این انتظار که پایانش نمی دانم چیست ؟ .... خیلی ؛ انقدر که همیشه به ما مشتاقیُ ما
به تو محتاج . ..... و چشم بر در ِ « سبزِ » نگاهت « ببند » که تو هیچگاه آمدنی نیستی !




53 . کامنت دردناک یک دختر 26 ساله برای ظریف در فیس بوک پاسخ ظریف
www.parsine.com/.../کامنت-دردناک-یک-دختر-26-ساله-برای-ظریف-در-فیس-بوک-پاسخ-ظریف
‎20 ا کتبر 2013 ... واسه همینه که شما با خیال راحت خبر از مذاکرات بعدی میدید و من اشک تو چشام .....
اشتباه مثبت دادم ...... دیگر است انشاء الله گذشت زمان این را ثابت خواهد کرد کشور
عزیز ما ...... بازی ها چیه من سه بار مطلب فرستادم همه رو سانسور کردید از کجای حرف من
...... بیکاره خودت اگه نخبه ای که نیستی چرا بدبختی در ضمن انرژی هسته ای ...




54 . آقای رئیس جمهور، شما روحانی هستید!/ با غیرت ما بازی نکنید! - درسیاهکل
www.darsiahkal.ir/51681/آقای-رئیس-جمهور،-شما-روحانی-هستید-با-غ/
‎2 فوریه 2015 ... کروبی شخصی است که در سال ۴۲ برای حفظ جان امام به جلوی ایشان می رفت ... ابراز
کرد: آن کسی که هواره خاطرات می گوید، نمی دانم، آیا آنها را خواب می بیند. ... تصریح کرد
: شما اشتباه می کنید و نمی گویید که ما اشتباه کرده ایم. .... “شونه به شونه می‌رفتیم،
من و تو تو جشن بارون، حالا تو نیستی و خیسه، چشمای من و خیابون”.




55 . داستاهاي مثنوي به نثر فصل اول تا سوم - Pars Market
www.parsmarket.net/.../mahmod fotohi maznavi 1 3 nasr.html
‎پول فراوان داد و دخترك را از اربابش خريد, پس از مدتي كه با كنيزك بود. ... گفت اي
خداي بخشنده, من چه بگويم, تو اسرار درون مرا به روشني مي‌داني. اي خدايي كه هميشه
پشتيبان ما بوده‌اي, بارِ ديگر ما اشتباه كرديم. ..... دو «من»در خانة عشق جا نمي‌شود. .... او
را بازي مي‌گرفتند بعضي مي‌گفتند: تو آدم دانايي هستي در اين جست و جو رازي پنهان
است.




56 . یادداشت های تلخ نویس گلچینی ها.... - انجمن تفریحی و سرگرمی گلچین 89
golchin89.ir/Thread-یادداشت-های-تلخ-نویس-گلچینی-ها
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 6,021
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,997
  • بازدید ماه : 7,997
  • بازدید سال : 31,070
  • بازدید کلی : 292,158