loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 17 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
اينجا شيرازست با تاسف



1 . منتظران ظهور
maasoom14.mihanblog.com/
‎27 آگوست 2014 ... مىخواهند نور خدا را با دهانهاى خود خاموش كنند ولى خداوند نمیگذارد تا این كه نور خود ...
برچسب ها : لینک های مرتبط : نظرات (0) · اینجا شیرازست ...با تاسف.




2 . منتظران ظهور - مطالب ابر غفلت از نماز صبح
maasoom14.mihanblog.com/post/tag/غفلت از نماز صبح
‎پشت پرده چالش سطل آب یخ · هشدار جدی · لبیک یا حضرت معصومه · اینجا شیرازست ...
با تاسف · شیعه های واقعی به گوش باشید · بیاد سردار شهید عبدالله اسکندری ...




3 . منتظران ظهور - مطالب ابر غروب جمعه
maasoom14.mihanblog.com/post/tag/غروب جمعه
‎پشت پرده چالش سطل آب یخ · هشدار جدی · لبیک یا حضرت معصومه · اینجا شیرازست ...
با تاسف · شیعه های واقعی به گوش باشید · بیاد سردار شهید عبدالله اسکندری ...




4 . منتظران ظهور - مطالب ابر مد کلاس تفریح روشنفکری موفقیت هرزگی ...
maasoom14.mihanblog.com/.../مد کلاس تفریح روشنفکری موفقیت هرزگی مشروب بی فرهنگی مستی
‎پشت پرده چالش سطل آب یخ · هشدار جدی · لبیک یا حضرت معصومه · اینجا شیرازست ...
با تاسف · شیعه های واقعی به گوش باشید · بیاد سردار شهید عبدالله اسکندری ...




5 . سخنان گهربار؛جنت؛بهشت؛مومن - منتظران ظهور
maasoom14.mihanblog.com/.../آیت الله مجتهدی تهرانی؛سخنان گهربار؛جنت؛بهشت؛م...
‎پشت پرده چالش سطل آب یخ · هشدار جدی · لبیک یا حضرت معصومه · اینجا شیرازست ...
با تاسف · شیعه های واقعی به گوش باشید · بیاد سردار شهید عبدالله اسکندری ...




6 . آینده مبهم بوستان جنت با واگذاری 2 هزار مترمربع زمین به رهپویان وصال ...
shiraz1400.ir/?p=20095
‎12 آگوست 2015 ... هاجری با بیان اینکه کانون فرهنگی رهپویان وصال در کشور بی‌بدیل است و ... جوانان
شهر بوده بنابراین نباید این جا را از دست دهیم و کمیسیون فرهنگی باید از ..... واقعا
جای تاسف داره با اینکه شیراز کمبود شدید فضای سبز و پارک داره این ... مردم و فرهنگ
شیرازست دوستان از این دولت و مسئولین انتظاری نداشته باشید




7 . چند خاطره نابینایی زیبا و در عین حال تأسف بار - محله نابینایان
gooshkon.ir/1394/02/18/چند-خاطره-نابینایی-زیبا-و-در-عین-حال-تأس/
8 مه 2015 ... ا: دسته بندی با توجه به احساسی که ما نسبت به اون خاطره داریم. که شامل شاد و ... یادمه
شیرازم که بودیم، تعدادیمون نشسته بودیم تو چمن و مأمور اومد و گفت: بلند شین. یه
بووغ به مأمور ... اینجا است که فرمودم: با هم به هم بخندیم. خدا نگهدار همه ...




8 . سرعت dial up خودتونو اینجا بگید ... [آرشيو] - P30World Forums ...
forum.p30world.com/archive/index.php/t-435345.html
‎با سلام . تو این تاپیک دوستانی که از اینترنت دیال اپ استفاده میکنند ... من توی
شیرازم مینویسه سرعت سیستم:38 و سرعت دانلود میانگین روی 3 یا چهار هستش ...
واقعا برای ایران امروزی تاسف میخورم که با وجود این همه افراد با هوش باید ...






10 . فرجی‌دانا رییس کدام دانشگاه ها را تغییر داده و رییس کدام دانشگاه‌ها در ...
www.khabaronline.ir/detail/334415/society/education
‎26 ژانويه 2014 ... تغییر روسای دانشگاه‌ها، همزمان با آغاز به کار هر دولتی به سوژه روز آموزش عالی کشور
تبدیل می شود. ... (اینجا). از سوی دیگر یکی از نکات مهم در زمینه عزل و نصب روسای





11 . حافظ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/حافظ
‎هرساله در تاریخ ۲۰ مهرماه مراسم بزرگداشت حافظ در محل آرامگاه او در شیراز با حضور .....
ابو اسحاق در هم پیچیده شد و این واقعه در شعر حافظ بازتابی تأسف انگیز دارد.




12 . بابک جهانبخش: فقط می توانم بگویم تاسف آور است! | سایت خبری ...
www.musicema.com/node/182204
‎5 جولای 2013 ... موسیقی ما – بهمن بابازاده: کنسرت بابک جهانبخش در کرج با حاشیه ها و درگیری های
فراوان شب ... ام اما به نظرم بدترین و تاسف آور ترین برخوردها اینجا با ما شد و فقط می
توانم بگویم تاسف آور است.» ..... بااااااابکم شیرازم بیادق کردیم.




13 . مقایسه وایمکس: ایرانسل یا مبین نت؟ - وبلاگینا
weblogina.com/article/review-wimax-mobinnet-irancell/
‎9 مارس 2011 ... توجه: نسخه جدیدی از این مقاله با عنوان "وایمکس در سال ۱۳۹۱: مبین‌نت یا ایرانسل؟ ... من
ساکن شیرازم و 18 ماهه که وایمکس ایرانسل دارم. ..... واقعا جای تاسف داره که هیچ مرجعی
به کار این شرکت کلاه بردار مبین نت ...... طرف تو خارج داره با سرعت نور دانلود میکنه
حالا ما اینجا نشستیم داریم پوز سرعت 100 کیلوبایت رو میدیم :|.




14 . مسیح علی نژاد
masihalinejad.com/
‎گفتگوی کامل با برادر ریحانه طراوتی را اینجا می توانید بخوانید و بشنوید: من
مسیح علی نژاد روزنامه ... خیلی آدم شادی است. این کلیپ هم به نظر من واقعا جای تاسف
دارد که آدم می بینید اینطوری با جوانان برخورد شود. ... اکنون در شیرازم. این عکس،
ملاقات من ...




15 . معاون اجتماعی ناجا:استفاده از ماهواره همچنان ممنوع /دستگیری دو نفر در ...
www.khabaronline.ir/detail/315284/society/Police
‎29 سپتامبر 2013 ... معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نیویورک گفت:
استفاده ... تو شیرازم دیروز 700 دستگاه رو برادران سپاه داوطلبانه از مردم تحویل
گرفتن و در ... اینجا ماهواره می گیرن آنتن دیجیتال تحویل می دن ما هم خدائیش گرفتیم
جنسشم خوب بود .... بی حجابی در این تابستان که گذشت واقعا تاسف آور بود.




16 . دانلود مستند عمامه های انگلیسی / قسمت اول - بلاگ
efrat.blog.ir/post/دانلود-مستند-عمامه-های-انگلیسی-اختصاصی
‎دانلود با کیفیت متوسط و حجم ۱۶۰ مگابایت (پیشنهاد می شود) ..... میخوانده، یک کسی
میگوید من گفتم اینکه این شیخ هر روز این روضه را در اینجا ...... سلام بنده اهل شیرازم و
ما اهالی شیراز کاملا میدانیم که چگونه این خاندان شیرازی راه حق را گم ..... واقعا خجالت
اور و تاسف باره که این خزعبلات رو در برای مرد بزگی مثل ایت الله شیرازی میگین[PDF]




17 . ﮐﺸﻒ ﻓﺮﺻﺖ،ﺧﻠﻖ ﺛﺮوت ﺑﺎ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ و ارزش آﻓﺮﯾﻨﯽ - شرکت ملی گاز ایران
nigc.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=0515bd5f-966b-4034-b609...
ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺎ. ﺑﺮﻧﺪ ﭘﺪﯾﺪه ﺷﺎﻧﺪﯾﺰ. ﺑﺎﺑﮏ ﺑﺨﺘﯿﺎري. ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪ آﯾﺲ ﭘﮏ. ﺑﻬﺮوز ﻓﺮوﺗﻦ. ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪ.
ﺑﻬﺮوز. ﺷﻬﺮام ﻓﺨﺎر ...... اﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎ و ارزﺷﻬﺎي ﺧﺎﻧﻮاده ﺑﺮاي ﻓﺮزﻧﺪ ﻣﻼك ﻋﻤﻞ و ﭼﺮاغ راه او در
ﻣﺴﯿﺮ ﮐﺎر و ﺗﻼش واﻗﻊ ﻣﯽ. ﺷﻮد ...... وﻗﺘﯽ اﯾﻦ ﺻﺤﻨﻪ رادﯾﺪم واﻗﻌﺎ ﺗﺎﺳﻒ ﺧﻮردم . ﺑﻪ ﺧﻮ ...... ي ﺷﯿﺮازم ﮐﺎر ﻣﯽ.
ﮐﻨﻨﺪ.




18 . PARSNIKOO پارس نیکو
parsnikoo.persianblog.ir/
‎چیزی که باعث شد با کمال تاسف این متن را بنویسم، اتفاقی است که درباره معرفی
حسن .... اهل همینجا، متولد شیرازم و بزرگ شده شیراز، مرودشت و . ... بود گفتم: اما اینجا
برعکسه، اینها به دلیل تفاوت فرهنگیه و اصلا هم زشت نیست اتفاقا آخر با فرهنگیه.




19 . اینجا شیراز قلب ایران | فیس‌بوک
https://fa-ir.facebook.com/Heart.of.Iran
‎ایجاد صفحه. به تازگی; 2013; تاریخ تولد. اینجا شیراز قلب ایران در فیس‌بوک
است. برای ارتباط با اینجا شیراز قلب ایران ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی
کنید.




20 . اینجا توحش را جای حیات وحش جا می‌زنند و می‌فروشند! فیلم - سایت ...
https://www.tabnak.ir/.../اینجا-توحش-را-جای-حیات-وحش-جا-می‌زنند-و-می‌فروشند-فیلم
‎5 جولای 2014 ... ‌طبیعی است که با‌‌ رها کردن دو الاغ میان گله شیرهای زندانی که چه بسا تا چندین نسل
پشتشان، ..... باعث تاسف جهانی واسه فرهنگ کشورمون میشه. .... باغ وحش شیرازم فوق





21 . دانستنی های کنکور- برنامه ریزی درسی - مشاوره ی تحصیلی
m-ganji.ir/goftego/
‎ااااستاااااد جووووون تولدتون با یه عالمه تاخیر مبارررررررررک! ...... کلی هم من و بچه های
مدرسه هزینه اش کردیم ولی با کمال تاسف میاد سرکلاس میشینه و ...... استاد میدونید
سوالای بنده جوری هست که با پرسیدن سوال در اینجا نمیشه حق مطلب رو ...... ساکن
شیرازم.




22 . لطفا نظر بدهید [45] - دکتر علی شریعتی
shariatti.blogsky.com/comments/post-69
‎فقط باید بابت از دست دادن چنین افرادی باید تاسف خورد. ... مطلبت رو خوندم ولی
نظری متناسب با اون نتونستم بنویسم. نمی دونم ... اولا" اهل شیرازم. ... اینجا چه خبر
است؟




23 . طلبه‌ای که با کافه‌داری، تبلیغ می کند! عکس
jahannews.com/vdchxznkw23nxvd.tft2.html
‎1 جولای 2015 ... گفتگوي كوتاهي را با این طلبه جوان در مورد نسبت طلبگي با كافه داري و ... اینجا
جوان ها با فکرها و تیپ های مختلف می آیند و ساعتی از روز خود را در آن ...... ای اونایی که
فقط تاسف خوردید چشماتونو باز کنید ببینید وضع جامعه چطوریه؟ ... شیرازم خیلی
وقته دارم راجب همچین کاری تحقیق میکنم تا اینکه خبرنامه ی شمارو دیدم




24 . یک کشته و ۲۷ زخمی بر اثر زمین لرزه ۷/۷ ریشتری در سراوان و خاش
www.irinn.ir/.../جان-باختن-۴۰-تن-بر-اثر-زمین-لرزه-۷-و-۷-ریشتری-در-سراوان-و-خاش-(-تکمیل-می-شود-)
‎16 آوريل 2013 ... خالقی، فرماندار سراوان، با اشاره به زمین لرزه عصر امروز در این شهرستان استان
سیستان و ... کشوری، خلبان حمیدرضا پهلوانی با ابراز تأسف از وقوع زلزله 7/7
ریشتری عصر امروز در .... با سلام من تو چابهارم این جا خیلی شدید میلرزید در حدی که
بوفه کم مونده بود بیوفته ... من شیرازم،دقیقا زلزله رو ساعت 15:16 احساس کردم.




25 . پروژه بين‌الحرمين شيراز و سؤالاتي چند - - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir/fa/mobile/.../پروژه-بين‌الحرمين-شيراز-و-سؤالاتي-چند
‎29 دسامبر 2008 ... بهتر است خوانندگان محترم «تابناك» بدانند كه با كمال تأسف، همين ... من از اهالی
شیرازم و دقیق جریانات پروژه بین الحرمین را دنبال میکنم. ... کسانی که خواهان احداث
خیابان به جای این پروژه هستند باید گفت مگر قبلا اینجا خیابان بوده؟




26 . برق قدرت دانشگاه آزاد تبریز
powelectro88at.blogfa.com/89123.aspx
‎گاه با يک گل سرخ گاه با يک دل تنگ گاه بايد باريد بر سر صخره و سنگ. گاه بايد ...
ما اینجا داریم میمیریم، پس داری به کی میرسی؟ ... چون تو رو شناختم، هرگز برای چیزی
تاسف نمی خورم چون این کار رو برای تو کردم. ..... من همان شاهد شیرازم و نتوانی یافت.




27 . آغاز فعالیت ۱۸ اپراتور خدمات اینترنت جدید از آبان ماه - زومیت
www.zoomit.ir/it.../23574-18-internet-operators-to-begin-work-aban
‎2 روز پیش ... وی با اشاره به اینکه ورود ۱۸ اپراتور به بازار اینترنت FCP در حال بررسی نهایی است
، ادامه داد: ۶ شرکت ... اوضاعی شده اینجا... من خودم سرعت ۲۵۶ دو ... من شیرازم . من مدتی بود
... واقعا فقط تاسف برای شرکت های ایرانی با فرمول ثابتشون :




28 . آیا با من میمانید؟ - روزنوشته های محمدرضا شعبانعلی
www.shabanali.com/ms/?p=574
‎همه پاسخ هایی که لازم است را اینجا فشرده می نویسم: در مورد موافقان و کسانی که پس .....
شاید محمدرضا واست مهم باشه من لیسانس مکانیک دانشگاه شیرازم.حقوق ماهیانم ۶۷۰
تومانه و ... نابغه و با مطالعه خوشم میاد.گرچه خودم زیاد مطالعه نمیکنم و واقعا تاسف
میخورم.




29 . Biography Mosayyeb Zamani
mosayyebzamani.blogfa.com/
‎23 دسامبر 2013 ... ... دانشجویی شیرازم که 3،4 سال باهم بودیم و خاطرات زیادی داشتیم رو اینجا .... سرانجام
صاحب کار درحالی که با تأسف با این درخواست موافقت میکرد ، از ...




30 . آنتـــی غـــم
ad1991.blogfa.com/1392/06/3
‎اهل شیرازم روزگاروم بد نی به خودوم می بالم که تمدن دارم تخت جمشید و پاسارگاد دارم
حافظ و سعدی و خواجو دارم ... ایوب و لقمان بیان ایران و با اینترنت پرسرعت اینجا کار





31 . ایسنا - جزئیات حمله به علی مطهری در شیراز
www.isna.ir/fa/news/.../جزئیات-حمله-به-علی-مطهری-در-شیراز
‎10 مارس 2015 ... این افراد با چوب و سنگ به خودروی وی حمله کردند و اجازه عبور به خودرو را نمی‌دادند. .... من
دانشجوي دانشگاه شيرازم. ... با احساساتشان راه بيفتند اينجا، آنجا، عليه اين شعار
بدهند، عليه آن شعار بدهند؛ اين شعاردادن‌ها کاري از پيش نمي‌برد. .... جاي تاسف است که
يک گروه اقليت 50 نفري قانون را نقض نمايد و کلانتري که محل اجراي ...




32 . SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو - دانشگاهی که ...
snn.ir/detail/News/284031/83
‎4 ژانويه 2014 ... گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»؛ با این که بیش از یک سال از تاسیس .... بايد
بگويم جاي تاسف دارد که دغدغه مسولان دانشگاه فرهنگيان براي گرفتن پول از ..... با
سلام دوستاي خوبم اول بايد بگم که من با کلي اميد و آرزو اينجا اومدم . ... همه که شاکي
هسن من بومي شيرازم خيلي هم دانشگاه فرهنگيان عاليه خيلي هم بهمون خوش ...




33 . AnvariOnline.Net » با دروغی به نام وایمکس ایرانسل آشنا شوید
www.anvarionline.net/?p=437
14 آگوست 2010 ... تماس میگیرد و به سایت هم مراجعه می کنید، چنان برای شما با اطمینان صحبت ..... اینجا
برای خطوط ثابت ماکسیمم یک هفته صبر میکنید و یک روتر رایگان و ...... اینم بگم
بزرگ شده شیرازم تا نگین پس وایمکسو چجور استفاده میکنه اگر خط ...... واقعا این
مملکت بر پایه ی دروغ استواره و چیزی جر تاسف خوردن نمیشه گفت…




34 . با تــو خوبه حالـــم - Blogfa
for-amir.blogfa.com/author-for-amir.aspx?p=2
‎و اول اونو بوسیدم و بغلش کردم بعد گفتم: ااااااااااااااااااای مامان حدیث هم اینجاست:دی ...
واااااااااااااااااااای ... خب شیرازم کلـــــی خوش گذشت که اگه بخوام همه ی اتفاقات رو بگم
میشه مثنوی هفتاد من... خلاصه بگم که ...... ایشون: با کمال تاسف باید بگم آذری هستم.




35 . X.Vision XDVB 373 - Digikala.com
www.digikala.com/.../گيرنده-ي-ديجيتال-ايکس-ويژن-XDVB-373
‎ولی تو نظرات دیدم که پیشنهاد شده بود فرکانس شهر ( من که شیرازم) رو باید بدونم. ....
با توجه به کامنتای دوستان که اینجا دیدم احتمال داره که دستگاه من دچار ایرادی باشه ...




36 . ﺧﻮﺩﺳﻮﺯﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﺯﺍﺩ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻓﯿﻠﻢ ﺷﺨﺼﯿﺶ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮ...اینجا ...
www.lenzor.com/p/KJP92
‎12 مه 2015 ... ﺧﻮﺩﺳﻮﺯﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﺯﺍﺩ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻓﯿﻠﻢ ﺷﺨﺼﯿﺶ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮ...اینجا ایران است. ...
۲۱:۱۶ ۹۴/۰۲/۲۲. تاسف داره واقعا. paria ... من شیرازم. عکسشو دیدم.




37 . رویداد - پاسخ به سؤالات کارشناسان - وب سایت دکتر حسن روحانی
www.rouhani.ir/event.php?event_id=72
‎6 ژوئن 2013 ... با شعار نمی‌توانیم در جهان سیاست گام برداریم / فن آوری هسته ای در دولت اصلاحات
تکمیل شد ... این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: جای تاسف است که بخش
مهمی از قانون اساسی بویژه فصل سوم آن که حقوق ملت را ..... ما دوس داریم دکتر شیرازم
بیان تا سنگ تموم براش بزاریم. .... پیغام خود را اینجا وارد کنید.




38 . رشته های دانشگاهی با بیشترین میزان درآمد | کاتالاکسی
alhosseini.org/2008/07/11/205/
‎11 جولای 2008 ... در ضمن فید وبلاگتون خراب شده، یه نکاهی به اینجا بندازید شاید مشکل را یافتید:
...... اول بگم من بچه شیرازم قبول کن شهرتون خیلی داغونه.خصوصا کوت ...... ولي با
كمال تاسف كامنتها تبديل شده به يك جنگ بچه گانه و ضايع كردن همديگه.




39 . نمی دانم چرا؟ | سایت شخصی راشد انصاری
www.khaloorashed.com/نمی-دانم-چرا؟/
‎11 دسامبر 2013 ... چشم باید سیر باشد،ورنه حتی با حجاب ... گاه حافظ، اهل شیرازم نمی دانم چطور؟ ... احمدی
نژاد به زبانهای زنده و مرده!” در اینجا: http://www.khabarnew.ir/NSite/FullStory/News/?
..... در نهایت درماندگی و شرمندگی و تأسف و با ترس از نرگس خیام!




40 . غدیر اصلاح طلبان از نگاه دوربین - سرو فسا
sarvefasa.com/khabar/1287
‎16 ا کتبر 2014 ... لطفا همراه با خود نیاورید / حسن بلاغی در حال رتق و فتق امور / ماجرای تلفن همراه ...
اردوی یکروزه علویون مصادف با عید سعید غدیر. .... من اصلاح طلب مقیم شیرازم. .... اگر





41 . سجاد شکیب: سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه این آدرس یه سایت ...
velanet.ir/view/post:45729
‎17 سپتامبر 2012 ... گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط ... بنده
دانشجوی دانشگاه باهنر شیرازم ولی خیلی جای تاسف داره با وجود این طرز ... اگر پست
ایشون تکراری نبود من اینجا نمیتوانستم آن را مشاهده کنم و با این ...




42 . اصلاح صورت با شمع | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/6094
‎26 مارس 2012 ... در اینجا به اصلاح با شمع که توجه خیلی از افراد را به خودش جلب کرده می پردازیم. روش
کار این هست ... خنده داره یا تأسف آور؟ .... سلام!!!..من سیما از شیرازم!




43 . تیر ۱۳۹۱ - ایده های ما - بلاگفا
our-ideas.blogfa.com/9104.aspx
‎13 جولای 2012 ... چند وقت پیش با پدر و مادرم رفته بودیم رستوران که هم آشپزخانه بود هم چند تا میز .....
باهاشون نداشتم مثل لیلا که شیرازم یه مدت کوتاهی با هم همکلاس بودیم ... و وقبح و
زشتیش واسشون ریخته و این واقعا تاسف باره که کسی به اینجا برسه!




44 . دغدغه‌های دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ... - سایت مدیر
www.modir.ir/News/1781.aspx
‎30 ژانويه 2010 ... با تاسف فراوان بنده هم با فوق لیسانس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تو ... پزشکیو
ببینین چقد تو آگهیها اعلام می کنن هنوز که هنوزه اینجا ((منطقه .... اون سال با دکتری
دانپزشکی تبریز 2تا فاصله داشتم و حتی تغذیه شیرازم نیاوردم.




45 . تذکر دکتر حسینی به وزیر کشور درخصوص دشمنی استاندار با نیروهای ...
gandompres.ir/تذکر-دکتر-حسینی-به-وزیر-کشور-درخصوص-دشم/
‎7 ژوئن 2015 ... تذکر دکتر حسینی به وزیر کشور درخصوص دشمنی استاندار با نیروهای سیستانی!
.... واقعا جای تاسف دارد برای این کسانی که ادعای فضیلت ونظر دادن ... بیا حرف بزن
اگه اینجا گشنه داره شهر کنارت زاهدانم گشنه دارن نهبندانم گشنه داره وضعیت ... بپرس
من بجه شیرازم نمایندمو هنوز ندیدم ولی سیدباقر حسینی رو چندین دفعه ...




46 . خدا آخر عاقبت همه کسایی که اینجا وایمستن برای تاکسی - کلوب
www.cloob.com/.../خدا_آخر_عاقبت_همه_کسایی_که_اینجا_وایمستن_برای_تاکسی
3 دسامبر 2013 ... ( شیراز ما پرچمش همیشه بالاست ولی این مورد تاسف آوره )) ... یه موتوری سوارم کرد
نزیک بود ماشین بزنتم گفتم خدا پدرو مادر شهردار بیامرزه با این وضعی که درس کرده
... ولی کاکو من بدون شیرزاز نمیتون شمو نمیدونی من چقد عاشق شیرازم.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1,258
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,047
  • بازدید ماه : 3,047
  • بازدید سال : 26,120
  • بازدید کلی : 287,208