loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 23 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
خداي من همين نزديکي هاست .



1 . دانشجویان رشته اتاق عمل زابل ورودی 90 - خدای من همین نزدیکی هاست
otaqeamal90.blogfa.com/post/115
‎خدای من همین نزدیکی هاست. اگر روزی دلم گرفت. یادم باشد که خدا با من است... یادم باشد
که که فرشتگان برایم دعا می کنند... یادم باشد که ستاره ها شب را برایم روشن روشن ...




2 . مرجع وب فارسی | يادم هاست نزديکي همين خداي يادم باشد نزديکي هاست ...
chess0831.ir/.../يادم هاست نزديکي همين خداي يادم باشد نزديکي هاست همين نزديکي.html
‎خدای من همین نزدیکی هاست … اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است یادم باشد
که فرشتگان برایم دعا می کنند یادم باشد که ستاره ها شب را برایم روشن روشن ...




3 . مرجع وب فارسی | خدای من همین نزدیکی هاست …
chess0831.ir/posts/خدای من همین نزدیکی هاست ….html
‎خداي من همين نزديکي هاست … اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است یادم باشد
که فرشتگان برایم دعا می کنند یادم باشد که ستاره ها شب را برایم روشن روشن ...




4 . در امتداد ارامش=== تنها به نام خدا - خدای من همین نزدیکی هاست
sepidehsad.blogfa.com/post/7
‎در امتداد ارامش=== تنها به نام خدا - خدای من همین نزدیکی هاست - همــه درهـا اگـه بسـته اس ،
رو بـه آسمون دعا کن … اونـجا کــه پنـجره بازه تو فقط خدا خدا کن … .




5 . خدای من همین نزدیکی هاست … | سایت تفریحی مهر سل
www.gem-live.ir/خدای-من-همین-نزدیکی-هاست/
‎tanhae.com 13741513421 خدای من همین نزدیکی هاست … اگر روزی دلم گرفت یادم
باشد که خدا با من است. یادم باشد که فرشتگان برایم دعا می کنند یادم باشد که ستاره
ها ...




6 . شب های بارانی - خدای من همین نزدیکی هاست
shabhayebarani-m.blogfa.com/post/74
‎که بهار نزدیک است که فردا منتظرم می ماند. یادم باشد که من راه رفتن و دویدن می دانم و
جاده قدمهای مرا خواهد شمرد. اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدای من همین نزدیکی هاست.




7 . حسه شیرین تنهایی.. - که خدای من همین نزدیکی هاست
www.sweetlive2.blogfa.com/post/277
‎tanhae.com 13741513421 خدای من همین نزدیکی هاست ... اگر روزی دلم گرفت یادم
باشد که خدا با من است. یادم باشد که فرشتگان برایم دعا می کنند یادم باشد که ستاره
ها ...




8 . تفریحی - خدای من همین نزدیکی هاست …
amir0097nahavand0097.manymoons.biz/page-530865.html
‎که بهار نزدیک است. که فردا منتظرم می ماند. یادم باشد که من راه رفتن و دویدن می دانم. و
جاده قدمهای مرا خواهد شمرد. اگر روزی دلم گرفت یادم باشد. که خدای من همین نزدیکی هاست.






10 . خدای من همین نزدیکی هاست … - همخونه
www.hamkhone.ir/member/39551/blog/view/161666/
‎17 نوامبر 2014 ... tanhae.com 13741513421 خدای من همین نزدیکی هاست ... اگر روزی دلم گرفت. یادم
باشد که خدا با من است. یادم باشد که فرشتگان برایم دعا می کنند.





11 . و خدایی که همین نزدیکی هاست
www.mvm3mehdi18.blogfa.com/tag/و-خدایی-که-همین-نزدیکی-هاست
اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است یادم باشد که فرشتگان برایم دعا می
کنند یادم باشد که ستاره ها شب را برایم روشن روشن خواهند کرد یادم باشد که قاصدکی
...




12 . خدای من همین نزدیکی هاست | وبلاگ 24
weblog24.com/weblog/baejazekhoda5703/711952
پست با عنوان خدای من همین نزدیکی هاست در این صفحه نمایش داده شده است. همچنین شما
میتوانید با کلیک بر روی عنوان وبلاگ مرجع صفحه وبلاگ مربوطه را مشاهده فرمائید.




13 . خدای من همین نزدیکی هاست ? - کلوب
www.cloob.com/u/foad82/115018141/خدای_من_همین_نزدیکی_هاست_?
19 ژانويه 2015 ... اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است یادم باشد که فرشتگان ... مرا خواهد
شمرد اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدای من همین نزدیکی هاست. 99.




14 . و انگار همین نزدیکی هاست . . .
www.mfvonline.blogfa.com/
‎25 فوریه 2015 ... زندگی عشق است و دیگر هیچ . . . و من عاشق عشقم ! ! ! --------------------------------- به نام
خدايی كه . . . نگاه مهربانش را از همان روز ازل بدرقه راهم كرد و لبخندش ...




15 . شعر نو من خدایی دارم که در این نزدیکی هاست
www.shereno.ir/.../شاعر شعر من خدایی دارم که در این نزدیکی هاست.html
‎و چشمانم رد پاهایت را یک به یک می بلعد کلامت را نسنجیده می نوشم چرا که نفس در
بند متروک ترین فاصله هاست ورق میزنم لحظه ها را دیدی؟؟ من همین نزديکي ها گم شده ام




16 . دنیای اینترنت | خدای من همین نزدیکی هاست …
amir0097nahavand0097.2oor.ir/page-530865.html
‎که بهار نزدیک است. که فردا منتظرم می ماند. یادم باشد که من راه رفتن و دویدن می دانم. و
جاده قدمهای مرا خواهد شمرد. اگر روزی دلم گرفت یادم باشد. که خدای من همین نزدیکی هاست.




17 . ...خدایی که در همین نزدیکی هاست...
khodayemannazdikast.blogfa.com/
‎من خدایی دارم ، که در این نزدیکیست... نه در آن بالاها... مهربان ، خوب ، قشنگ چهره اش
نورانیست.... گاهگاهی سخنی می گوید ، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده ی من او مرا
می ...




18 . من,تو و خدایی که در همین نزدیکی هاست
ebsn.blogfa.com/
‎20 آوريل 2014 ... من,تو و خدایی که در همین نزدیکی هاست - نباید به دنبال خوشبختی بود باید آن را
اتقاقی در راه پیدا کرد...




19 . خدای من همین نزدیکی هاست - وبسایت عاشقانه تنهایی
www.tanhae.com/خدای-من-همین-نزدیکی-هاست
‎خدای,من,این,نزدیکی,هاست,تنهایی,بهار | وبسایت بزرگ عاشقانه تنهایی ... همین الان دلت
واسه کی تنگ شده ؟ اگه بود بهش چ... 65, 3043, frontierspride. « جای کی خالیه؟




20 . بنام خدایی که همین نزدیکی هاست
freedom69.blogfa.com/
‎شاعر زن میگه : به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال ِ من آفرید. خدایی که اول تو را از
لجن / و بعداً مرا از لجن آفرید ! برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید !





21 . "سکوت قلب" - خدای من همین نزدیکی هاست
www.roozegaretalkh1373.blogfa.com/.../خدای-من-همین-نزدیکی-هاست-
‎"سکوت قلب" - خدای من همین نزدیکی هاست - ××کاشکی یکی بود که فقط با یکی بود×
×




22 . و خدایی که در این نزدیکیست
beytoote97.blogfa.com/
‎و خدایی که در این نزدیکیست - ... گفت : تو چه میدانی شاید موعدش نزدیک باشد(
۶۳احزاب). گفتم: و خدایی و صبور!من بنده ام و ... همین عزّت مرا بس که بنده ی تو هستم و
همین افتخار مرا بس که تو پروردگارِ من هستی. •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•. .... و انگار همین نزدیکی
هاست .




23 . ...لحظه هایی با خدا
khoda-nazdik.blogfa.com/
‎تا به کی قهر من و خواهش تو؟ ... آرامش خدایی می خواهم. ... من یه عالمه دعا نیاز دارم. ... خدای من
....مهمانان خانه ات دارند گروه گروه وسایل خود را برای. آمدن به خانه ات جمع می کنند....و من ...




24 . HADIS - خدای من همین نزدیکی هاست!!
hadis6977.blogfa.com/post/126
‎خدای من همین نزدیکی هاست!! اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است. یادم باشد
که فرشتگان برایم دعا می کنند یادم باشد که ستاره ها شب را. برایم روشن روشن ...




25 . به نام خداوندی که در همین نزدیکی هاست
someloveone.blogfa.com/
‎به نام خداوندی که در همین نزدیکی هاست وبلاگ blog. ... وای خدای من یک سگ با یک گربه
چه دوستی باحالیه وقتی این حیون ها می. تونن باهم دوست باشن حتی اگر با هم قبلا ...




26 . خدا همین نزدیکی هاست
eslamnet.blogfa.com/
‎من از عمامه و تسبیح و تاج و مسند شاهی، اگر افتد به دست آدم خود خواه می ترسم من نمی
ترسم زدرگاه خدای مهربان، اما ز برخی از طرفداران این درگاه می ترسم خدای من،نمی دانم چرا
...




27 . خدای من همین نزدیکی هاست ? - harfe del
t4nha.gohardasht.com/blog.asp?post=92
‎25 مارس 2015 ... که فردا منتظرم می ماند. یادم باشد که من راه رفتن و دویدن می دانم و جاده قدمهای مرا خواهد
شمرد. اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدای من همین نزدیکی هاست.




28 . اگر روزی دلم گرفت یادم باشد خدایی همین نزدیکی هاست
shabhayetanhayi.ir/.../اگر-روزی-دلم-گرفت-یادم-باشد-خدایی-همین-ن/
‎17 دسامبر 2014 ... اگر روزی دلم گرفت يادم باشد ؛. كه خدا با من است،. كه فرشته ها برايم دعا مي‌كنند،. كه
ستاره‌ها شب را برايم روشن خواهند كرد… يادم باشد؛. كه قاصدكي در راه ...




29 . یک نفـــــــــــس تا آسمان...عاشقانه
seyed0912.blogfa.com/
‎به نام خدایی که همین نزدیکی هاست..., یک نفـــــــــــس تا آسمان. ... همین خوب ها هستند که
زمین را برای زندگی زیبا می کنند. ... کاش به من هَم بالی میدادی برای ِ پریدن .




30 . چرا خدا اینروزها بینمان غریب است؟
mersede17.blogfa.com/
‎درباره خدایی که همین نزدیکی هاست. امید ها خسته شدند..... مانده ام چرا؟؟؟؟؟ راهم میدهی و
جواب..... جواب نمیدهی....... من میگویم قبول.... جواب نده...... اما راهم نده تا بیخود امیداور





31 . خدای من همین نزدیکی هاست | جستجو | اسپیناد
espinad.com/list/خدای-من-همین-نزدیکی-هاست.html
‎خدای من همین نزدیکی هاست از بین کلیه وبلاگها و اطلاعات سایت جستجو شده و نتیجه
آن در لیست زیر نمایش داده شده است. جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و کاملتر در خصوص هر
...




32 . به نام خدایی که همین نزدیکی هاست
dehbeh7.blogfa.com/
‎به نام خدایی که همین نزدیکی هاست - دل نوشته های من و سرگرمی های مختلف وجالب و - به
نام خدایی که همین نزدیکی هاست.




33 . خدای من همین نزدیکی هاست | انجمن های غزلکده
www.qazalkadeh.ir/threads/1140/
‎1 ژوئن 2014 ... اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است یادم باشد که فرشتگان برایم دعا می
کنند یادم باشد که ستاره ها شب را برایم روشن روشن خواهند کرد یادم ...




34 . خدای من همین نزدیکی هاست …(دل نوشته )
www.98love.ir/Forum/Catgory/39/Post/14822
24 نوامبر 2013 ... که فردا منتظرم می ماند. یادم باشد که من راه رفتن و دویدن می دانم و جاده قدمهای مرا خواهد
شمرد. اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدای من همین نزدیکی هاست.




35 . دانلود آهنگ جدید | خدای من همین نزدیکی هاست …
esfania.ir/posts/خدای من همین نزدیکی هاست ….html
‎که بهار نزدیک است که فردا منتظرم می ماند یادم باشد که من راه رفتن و دویدن می دانم و
جاده قدمهای مرا خواهد شمرد اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خداي من همين نزديکي هاست




36 . من خدایی دارم... - لبخند زندگی
www.labkhandezendegi.com/article/من-خدایی-دارم
‎1 آوريل 2012 ... خدای من همان خدايی‌ست كه با من كار می‌كند، با من كتاب می‌خواند، با من می‌نويسد، با من
غصه‌دار می‌شود و با ... در همين نزديكی. ... تاروپودش از پر فرشته هاست




37 . اشعار سهراب سپهری - و خدایی که در این نزدیکیست ...
dbluesky1983.blogfa.com/cat-1.aspx
‎14 آگوست 2011 ... كوه نزديك من است:پشت افرا ها سنجدها و بيابان پيداست ... ياد من باشد هر چه پروانه كه
مي افتد در آب زود از آب درآرم ياد من باشد ... کعبه ام زیر اقاقی هاست.




38 . خدا همین نزدیکی هاست - لبیک ای خدای خوب من
haminnazdikiha91.blogfa.com/post/119/لبیک-ای-خدای-خوب-من-
‎محرم شدن. تمثیل حج، تمثیل آفرینش انسان است و تو ای انسان، ای آنکه مشتاقانه به
لقای محبوب شتافته ای، اینجا تمثیل مرگ است که فرمود:«موتوا قبل أن تموتوا».




39 . و خدایی که در همین نزدیکیست...
khodaymann.blogfa.com/
‎4 ژانويه 2014 ... ... در همین نزدیکیست... - من خـــــــــدایی دارم ، که در این نزدیـــــــــکی است نه در آن بالاها
. ... فکر می کردم چند دقیقه ای وقت داری که بایستی و به من بگویی:"سلام"، اما تو
خیلی مشغول بودی. ..... او ديد كه پيش فرشته هاست. و به كارهاي آنها نگاه ...




40 . خدای من همین نزدیکی هاست - انجمن علمی و تفریحی دوستان
www.dostanforumes.ir/thread192398.html
‎26 مارس 2014 ... اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است یادم باشد که فرشتگان برایم دعا می
کنند ی.





41 . و خدایی که همین نزدیکی هاست .....
bia2mori.blogfa.com/
‎ای اشک دوباره در دلم درد شدی / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی. از کودکی ام هر آن زمان
خواستمت / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی. [ پنجشنبه هجدهم تیر ۱۳۹۴ ] [ 18:38 ] [ M ] ...




42 . خدا همین نزدیکی هاست
kumail.blogsky.com/
‎1 نوامبر 2013 ... خدا همین نزدیکی هاست - GOD IS NOW HERE - خدا همین نزدیکی هاست. ... "من و تو به
یاد باران یا شاید به یاد تو ،من و باران" . فرقی نمی کند چه در کنارم ...




43 . خدای من همین نزدیکی هاست …(دل نوشته )
www.top2pic.rzb.ir/tag/خدای من همین نزدیکی هاست …(دل نوشته )
بازدید : 52; تاریخ : 02 / 09 / 1392; نویسنده : Top2pic; 0 نظر. خدای من همین نزدیکی
هاست … اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدا با من است. یادم باشد که فرشتگان برایم
...




44 . خلوت با خدای خودم
salehin.ir/index/BpPortalsVShow/9723/702088
‎خدا همین نزدیکی هاست . ... خلوت با خدای خودم-1 خلوت با خدای خودم-2 خلوت با خدای خودم-
3 ... نوید. خدای من چگونه میتوان به تاولهای پا گفت که تمام مسیر طی شده اشتباه بود؟




45 . و به نام خدايي كه در همين نزديك هاست: یک هکر
np-love.ahacker.ir/
‎منبع : عشق جاويدان من عشق جاويدان من ... شاپ سنتر · اخبار و رسانه · واژگان ایرانی · و
به نام خدايي كه در همين نزديك هاست · تنهایی محیا · کلاسد · وب سایت صادق شیرافکن ...




46 . خدایی همین نزدیکی هاست... - انجمن تهران پاتوق
www.forums.tehranpatogh.ir/Thread-❀خدایی-همین-نزدیکی-هاست-❀?...
‎30 مارس 2015 ... اگر روزی دلم گرفت یادم باشد ؛ که خدا با من است، که فرشته ها برایم دعا می‌کنند، که
ستاره‌ها شب را برایم روشن خواهند کرد… یادم باشد؛ که قاصدکی در راه ...




47 . نزدیک بهشت
mastealast.persianblog.ir/
‎بهشت همین نزدیکی هاست. ... های زیادی با خدا است]دارم، فکر می کنم در من رخنه کرده و
تمام! اما از یک سو هم. خوشحالم که او در ..... دوست داری اذیت کنی خدای من؟ آیا انصاف است؟[PDF]




48 . Untitled
takhtesiah.net/PDF/Moshavereh/moshaverhmoalef.pdf
‎ترجيح دادم بر خالف عادات ايراني، همين ابتدا از منشأ اين سرآغاز ، از خداي نابم تشكر ...
خدايي كه پشت من و تو ايستاده تا بتونيم تمام موانع، سدها و ... هاست، همين نزديك .




49 . و خدایی که در این نزدیکیست
ahsanalhdys.blog.ir/
‎خب بچه ایی که تواین خونه است فرداروز تومدرسه با افتخار نمیگه پدر من شغلش اینه.
... خب همین توی مادر میشی عامل اصلی بیکاری بچه ات و بعدم دنبالش همین بی احترامی
های به ... البته این بیشتر تو تازه به دوران رسیده هاست که فقر شخصیتی دارن، که ...




50 . خدا همین نزدیکی هاست ! - نودهشتیا
www.forum.98ia.com/t432468.html
‎خدا همین نزدیکی هاست ! ... روی زمین، آسمون، روی کوه و تو به من گفتی: مامان تو دروغ می
گی، چون وقتی باهم به کوه رفتیم من خدا رو ... خدای مهربان تو، در همین نزدیکیهاست.





51 . ﺍﯼ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ : ﺧﺒﺮ ﺍﺯ ﺩﻟﻬﺮﻩ ﻫﺎﯾﻢ ﺩﺍﺭﯼ - سفرآرام
safarearam.persianblog.ir/.../ﺍﯼ_ﺧﺪﺍﯾﯽ_ﮐﻪ_ﺑﻪ_ﻣﻦ_ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ_:__ﺧﺒﺮ_ﺍﺯ_ﺩﻟﻬﺮﻩ_ﻫﺎﯾﻢ_ﺩﺍﺭﯼ
‎3 مارس 2015 ... ﺍﯼ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ : ﺧﺒﺮ ﺍﺯ ﺩﻟﻬﺮﻩ ﻫﺎﯾﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﺍﯼ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ... ﺍﯼ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ؛ﭼﯿﻨﯽ
ﺭﻭﺡ ﻣﺮﺍ ﺑﻨﺪ ﺑﺰﻥ ... ﺗﻮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺮﺵ ... ﻣﻦ ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ. ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﭺ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻠﭽﻠﻪ ﻫﺎﺳﺖ .




52 . به نام خدایی که همین نزدیکی هاست.. - انجمن تفریحی و سرگرمی پت و مت
www.pat-o-mat.com/.../269339-به-نام-خدایی-که-همین-نزدیکی-هاست
‎29 ژوئن 2015 ... خدایی که همین نزدیکی هاست خدا رو شکر میکنم بابت همه چیزهایی که بهم یاد داده یاد داده
که وقتی ساکته برا اینه که می خواد ... جمله ای زیبا از نظر من.




53 . خدایا من همین نزدیکی هاست. - صراط مستقیم
seratemostaghim.persianblog.ir/post/92/
‎2 جولای 2013 ... خدایا من همین نزدیکی هاست. نویسنده : رسول ... به نام خدا بسیار نزدیک به ما ... خدا جز از
باطن و سیر الی الله نیست،و خدایی که قابل کشف و وصال است.




54 . شعر - همه جا خانه یار است ...
mnfarahani.persianblog.ir/tag/شعر
‎در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست. آسمان با قفس تنگ چه فرقی ..... وصل عاشق و
معشوق هم، آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد ..... در همین نزدیکی به پایان خواهم رسید آه .




55 . و خدایی که همین نزدیکی است - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=71315
‎31 جولای 2008 ... و خدایی که همین نزدیکی است. و خدایی که همین ... گلهای قرمز، کهانار می شود، من همین طور
می مانم که آخر چه طوری؟ خدایا! ... نام تو راز تمام زندگی هاست.




56 . و خدایی که در همین نزدیکیست | فیس‌بوک
https://fa-ir.facebook.com/saheali93
‎عکس و خدایی که در همین نزدیکیست . ' همین نزدیکی ها خدایی هست که من دوستش دارم
خدایا بابت آن روز. عکس و خدایی که در همین نزدیکیست . ' فرا رسیدن نوروز و
تحویل ...




57 . پایگاه خبری آزادلـو » آقای استاندار؛ گرمی هم همین نزدیکی هاست!
azadlo.ir/آقای-استاندار؛-گرمی-هم-همین-نزدیکی-هاس/
‎16 ا کتبر 2014 ... دکتر خدابخش عزیز؛ من به عنوان یک شهروند اهل گرمی از شما انتظار دارم. نمیدانم که آیا
این نامه ها به دست شما می رسد یا خیر اما عاجزانه تقاضا دارم اگر از ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1,252
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,041
  • بازدید ماه : 3,041
  • بازدید سال : 26,114
  • بازدید کلی : 287,202