loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 26 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
فرشته ي زميني ، فرشته بمان .



1 . مرجع وب فارسی | فرشته کوچولو قصه ها
chess0831.ir/posts/فرشته کوچولو ی قصه ها.html
‎خدا با مهرباني گفت فرشته ي قصه هاي زيبا بچه ها ي ديروز ... خدا فرشته هاي
مهربونترشو مي فرسته زمين اما به شکل منو تو.اين فرشته ها ...... jتو فرشته بمان. در
جاده هايي ...




2 . فرشته من عالی... | جستجو | بای دو - صفحه اصلی
baido.ir/list/فرشته ی من عالی....html
‎فرشته گفت: تا بازگردم بال هايم را اينجا مي سپارم اين بال ها در زمين چندان به کارم
نمي .... دلم ميخواد يه بار بيام اينجا بنويسم فرشته ي مرد هم وجود داره! ... فرشته بمان.




3 . قصه فرشته | جستجو | بای دو - صفحه اصلی
baido.ir/list/قصه ی فرشته.html
‎فرشته گفت: تا بازگردم بال هايم را اينجا مي سپارم اين بال ها در زمين چندان به کارم
نمي .... دلم ميخواد يه بار بيام اينجا بنويسم فرشته ي مرد هم وجود داره! ... فرشته بمان.




4 . فرشته من | جستجو | دنیای اینترنت
boxiaozui.com/list/فرشته ی من.html
زيرا شاعري كه بوي آسمان را بشنود زمين برايش كوچك است و فرشته اي كه مزه عشق را
بچشد آسمان برايش تنگ. ... که شاد باشي فرشته اي که خدا فقط به بعضي بنده هاش داده
يه فرشته ي خوب مهربون صبورو مرهم دردات اره اوت فرشته .... تو همچنـان "فرشته" بمان




5 . یکسالگیت مبارک فرشته کوچولو - تیانا عمر مامان و بابا
ninituchuloooo.niniweblog.com/post142.php
‎7 نوامبر 2013 ... یکسالگیت مبارک فرشته کوچولو - خاطرات روزانه - تیانا عمر مامان و بابا. ... نویسم،و
تقدیمت می کنم امید دارم شادیهایت را ببینم،تا آن روز سالم بمان و رشد کن. ثمره عشق
الهام و ابراهيم:فرشته ي زميني تيانا جون كه در 20 ابان 91 خوشبختي ...




6 . فرشته ی زمینی
slamdokht.blogfa.com/
‎فرشته ی زمینی - ... بر گشتم به سمت صدا، دختري را ديدم كه در گوشه ي نمازخانه
نشسته بود. ... با توام و همه ي بيچاره هايي كه مثل تو گير كرده اند توي افكار عهد عتيق!




7 . بـــال یـــکــ فــرشـــتــه ی کوچولو :)
malekeasemony.blogfa.com/
‎19 مارس 2014 ... بـــال یـــکــ فــرشـــتــه ی کوچولو :) - مهـــربانم برای فرشتــــه بودن نیـــازی به ... بی
مادری یعنی : کسی نباشد وقتی که زمین خوردی تورا در آغوش بگیرد. .... بنده ي من ! ......
بیا تا برای همیشه کوچک بمانی وهرگز بزرگ نشوی زیبای من.




8 . روز فرشته زمینی | جستجو | دانلود آهنگ - آرشیو
ijio.org/list/روز فرشته ی زمینی.html
‎دو تا فرشته ي بازيگوش که خودشان را عالم دهر مي دانند و به هر سمتي که دلشان بخواهد
راهيم مي کنند. بعضي وقتها .... مواظب باش اون فرشته توست که به زمين اومده… تاازتو
حمايت کنه… مواظب باش دل فرشته را نشکني… فقط ي ..... تو همچنـان “فرشته” بمان




9 . نظرات ياداشت قصه سقوط يك سنگ - دل نوشت هاي فرشته ي زميني
fereshtehmehdi.parsiblog.com/Comments/3/
‎از فرشته خانوم تشكر مي كنم به خاطر معرفيه وبلاگ قشنگتون...منم بروزم ... از طرف
آقا مهدي براي فرشته نازنينشان و بر عكس. هركه تورا از من ... با من بمان تا هميشه ...




10 . آرميتا يـــــــــك فــــرشته ي زمــــيني
armita-goon.blogfa.com/
‎آرميتا يـــــــــك فــــرشته ي زمــــيني - فقط ارمیتا جوووووووووون.





11 . تفریحی - سالروز تولد فرشته ي زميني مبارك
manymoons.biz/page-723097.html
‎احسان عزيزدلم ،فرشته ي زميني،مايه ي ارامش و بهانه ي زندگي ميليون هاطرفدار،اسطوره،
تك ستاره،صدايي همانند مهرباني افتاب و زيبايي مهتاب،صداي اسماني ايران،مرد ...




12 . فرشته سیبیلو روزت مبــارک | جستجو | پرنسیا
peransia.com/list/فرشته-ی-سیبیلو-روزت-مبــارک.html
‎فرشته به زمين آمد و از ديدن آن همه فرشته بي بال تعجب کرد. او هر که را که ميديد،به ...
فرشته هاي آسمان به يک فرشته ي زميني حسادت مي کنند. ... بمان اي آواز خوش هستي من




13 . فرشته زمینی من روزت مبارک | جستجو | پرنسیا
peransia.com/list/فرشته-ی-زمینی-من-روزت-مبارک.html
‎گراميداشت روز مادر، گراميداشت فرشته اي آسماني است که خداوند به هر انساني در ...
فرشته هاي آسمان به يک فرشته ي زميني حسادت مي کنند. ... بمان اي آواز خوش هستي من




14 . اس ام اس هاي تبريک تولد فرشته آسماني سالروز زميني شدنت
www.marivantvto.ir/.../اس-ام-اس-هاي-تبريک-تولد-فرشته-آسماني-سا-2/
‎3 فوریه 2015 ... اس ام اس هاي تبريک تولد فرشته آسماني سالروز زميني شدنت ... اس ام اس تبريک جشن
تولد. ي تنها دليل رد کردن هر دليل و اي تنها بهانه ي آوردن هر بهانه عاشق مهرباني تؤام….
براي من بمان و بدان که تو تنها بهانه براي بودني ...




15 . مصراع دیو چو بیرون رود فرشته دراید | جستجو | دانلود اهنگ
acvo.biz/list/درباره ی مصراع دیو چو بیرون رود و فرشته دراید.html
چشمِ بهشته مي شود، آينه ي فرشته ام رخ بهشته است ... توسط پيک‌ها از زمين مي‌رسند،
باز مي‌کنند، و آنها را داخل جعبه مي‌گذارند. ..... تو همچنـان “فرشته” بمان بانوی سرزمین من
...




16 . مرجع وب فارسی - فرشته از راه رسیده من... | جستجو |
fetros.ir/list/فرشته ی از راه رسیده ی من....html
‎او را مردي محكم و راسخ نموده تا زمين را جايگاهي براي عشق آسمانيت قرار دهد. باتو مرد
ميشوم و باتو به پرواز درمي آيم... با من بمان اي مهربانترين فرشته ي خاكي من...!
دوستت ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 4,064
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,853
  • بازدید ماه : 5,853
  • بازدید سال : 28,926
  • بازدید کلی : 290,014