loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 23 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
پشت اين چشم ها



1 . پشت این چشمها - آوازه های من
avazehayeman.persianblog.ir/post/143/
‎پشت این چشمهای شوخی که ، رو به مردان روبرو داری دو عدد چشم داری از داخل ، دوعدد چشم رو
به تو داری چشم بیرونی ات مونالیزاست ، اخم و لبخند مبهمی دارد غم نبینی همان غمی ...




2 . سایت عاشقانه نغمه سرا » پشتـــــ این چشمـــ ها …
naghmehsara.ir/?p=3273
‎پشتـــــ این چشمـــ ها … naghmehsara.ir03. پشتـــــ این چشمـــ ها … ابرها درگــــیرند
… و منـــــ … کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ … در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ …
Images for پشت اين چشم ها




3 . پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت - کلوب
www.cloob.com/.../پشت_این_چشم_ها_ابرها_درگیرند_و_من_کنار_خنده
‎25 مارس 2015 ... پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت. ... در این دقایق دلتنگی.... 99. نمی
پسندم!می پسندم. درج کامنت. 3. 0. 0. 3 نفر. کامنت بنویسید.




4 . پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت - کلوب
www.cloob.com/.../پشت_این_چشم_ها_ابرها_درگیرند_و_من_کنار_خنده
‎28 جولای 2015 ... پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت. ... محمد دهقانپور. کمی مهربانتر باش
لطفا … برای شانه ام سنگین است این سرسنگینی ها …




5 . شاید رنگی از عشق... - پشتـــــ این چشمـــ ها …
saeed066.blogfa.com/post/101
‎پشتـــــ این چشمـــ ها … ابرها درگــــیرند … و منـــــ … کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ …
در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ … نوشته شده در دوشنبه دوم دی ۱۳۹۲ساعت 19:17 ...




6 . پشت این چشم ها - اس ام اس عاشقانه
jokland.ir/post/65458
‎پشت این چشم ها · صفحه نخست ارسال مطلب چت روم قوانین ... 48 بازدید ); آدم ها..( 44
بازدید ); پرسه زدن( 42 بازدید ) ... خـُدایــ♥ــآ~~ · زن · عاشقانه · غریبانه · رسمش این
نیست




7 . پشت این چشم ها ابرها در گیرند و من کنار خنده هایت می مانم ... در این دقایق ...
www.hammihan.com/post/4855266
‎پشت این چشم ها ابرها در گیرند و من کنار خنده هایت می مانم ... در این دقایق دلتنگی.




8 . پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت می مانم
www.lenzor.com/p/M1uiV
‎پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت می مانم.






10 . کلبه عشق - پشتـــــ این چشمـــ ها …
www.eshgh-133.blogfa.com/post/114
‎پشتـــــ این چشمـــ ها … naghmehsara.ir03. پشتـــــ این چشمـــ ها … ابرها درگــــیرند
… و منـــــ … کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ … در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ …





11 . پشتـــــ این چشمـــ ها … - سایت عاشقانه 98 لاو
www.98love.ir/Forum/Post/27652
‎تصویر: http://naghmehsara.ir/wp-content/uploads/ پشتـــــ این چشمـــ ها … ابرها
درگــــیرند … و منـــــ … کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ … در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ
...




12 . ویسگون - پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت می مانم در ...
wisgoon.com/pin/7152987/
‎پشت این چشم ها ابرها درگیرند و من کنار خنده هایت می مانم در این دقایق دلتنگی.




13 . برچسب پشتـــــ این چشمـــ ها … - رزقرمز
darddel18.blogsky.com/tag/پشتـــــ-این-چشمـــ-ها-…
‎پشتـــــ این چشمـــ ها … ابرها درگــــیرند … و منـــــ … کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ …
در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ … برچسب‌ها: پشتـــــ این چشمـــ ها … [ چهارشنبه 23 ...




14 . عشق رویایی - پشتـــــ این چشمـــ ها … - اس ام اس عاشقانه - بلاگفا
eshgheroyaiiiiii.blogfa.com/post/409/پشتـــــ-این-چشمـــ-ها-…
‎عشق رویایی ♥♥ - پشتـــــ این چشمـــ ها … - خدا را دوست دارم...حافظ را هم...ولی خداحافظ
را نه.




15 . جملات عاشقانه،،،اس ام اس عاشقانه - پشتـــــ این چشمـــ ها …جملات عاشقانه
eshghe-latif.blogfa.com/tag/پشتـــــ-این-چشمـــ-ها-…جملات-عاشقانه
پشتـــــ این چشمـــ ها … ابرها درگــــیرند … و منـــــ … کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ …
در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ … برچسب‌ها: پشتـــــ این چشمـــ ها …جملات عاشقانه ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 2,065
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,355
  • بازدید ماه : 10,845
  • بازدید سال : 33,918
  • بازدید کلی : 295,006