loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 25 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
پسرم بالاخره به دنيا اومد



1 . پسرم به دنيا اومد - خرید لباس مردانه
iranian-enmarket.com/پسرم به دنيا اومد/
‎پسرم هيراد پسرم به دنیا اومد من و همسری و نی نی بالاخره دخترم به دنيا اومد - صفحه 1
هشتم پسرم به دنیا امد ولی نذاشتن بیارمش خونه - … برديا من و پسرم و باباش فرشته
...




2 . خاطره زایمان و اومدن زود هنگام گل وجودم - همه هستی من پسرم امیررضا و ...
amirreza-011.persianblog.ir/post/12/
‎وقتی بابایی اومد با آژانس به سمت تهران و بیمارستان آتیه حرکت کردیم و از شانس ...
به این دنیا بیاد پس کمکش کن تا صحیح و سالم پاهای کوچولو به این دنیا برسه ...
بالاخره به بخش اومدمو تقریبا به هوش اومده بودم به پرستار میگفتم بچمو میخوام و اون
...




3 . روز به دنیا آمدن ژوان عزیزم، زیباترین روز زندگی من و پوریا
sweetjoanne.niniweblog.com/post21.php
‎تو این فاصله پوریا اومد و فیلم لحظه به دنیا اومدن نی نی رو بهم نشون داد. ... بعد
بالاخره دختر گلمو که توی یک تخت کوچولو بود آوردند و گذاشتند پیش تخت من، خدایا
از دیدن صورت نازش سیر نمی شدم، تمام بدنم شده بود چشم و فقط به دخترم نگاه می کردم.




4 . کوچولوی ناز ما
ninikade.blogfa.com/
‎بالاخره عزیز بابا و مامان روز اول فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه به دنیا اومد. ... شهر
پاک پاک بود همه چی عالی بود و یه روز خوب بود که همه چی آماده ی به دنیا اومدن پسرم بود.




5 . بالاخره دخترم به دنيا اومد - صفحه 1 - نی نی سایت
mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=116646
27 آگوست 2011 ... سلام برهمگی دخترم 1/6 به دنیا اومد الان 5 روزشه وخوابیده خیلی خوشحالم امیدوارم همه نی
نی ها به سلامتی پا به ایندنیا بذارن. 1390/6/5 - 1:38 عصر.بالاخره تو ماه آخر یه اسم برای پسرم به دلم نشست و با شوهرم به ...5 Jul 2015بالاخره نینیم به دنیا اومد ولی......25 Aug 2014پسرم 24 روزه به دنیا اومده ولی هنوز سینه ام رو نمیگیره خواهش می ...25 May 2013
Images for پسرم بالاخره به دنيا اومد




6 . 3 - آتیلا شیطون بلا امید مامان و بابا
www.atila1387.blogsky.com/page/3
‎آتیلا به دنیا اومد. ... اتفاق نمی افُته و حتی آتیلای وابسته هم بالاخره از مامانش جدا
میشه. .... به دنیا اومدن پسرم٬ سختی های روزهای اول بچه داری برای یک مادر بی تجربه٬ ...




7 . پسرم بالاخره به دنیا اومد - وقتی به من پیشنهاد ازدواج داد
zemestan1.mihanblog.com/post/5
3 فوریه 2015 ... پسرم بالاخره به دنیا اومد ... ... اومدم برای تشکر از همه ی اونایی که برای من و پسرم دعا
کردن. پسرم بالاخره به دنیا اومد. خبر دارین که من اومدم یعنی رفتم ...




8 . برای پسرم - به دنیا آمدن پسرم
www.barayepesaram.blogfa.com/post-14.aspx
‎و بالاخره از درون خودم پسری پا به زندگیم گذاشت که از همون نگاه اول که دیدمش ازش
شرمسار و ... پسرم زود به دنیا اومده بود و بردنش بیمارستان 10 روز داخل دستگاه بود .






10 . ღ پسرم دنیای من ღ - دلنوشته های مادرانه
simna.blogfa.com/category/2/دلنوشته-های-مادرانه
‎19 نوامبر 2013 ... هم پیش تو وهم پیش زیباترین هدیه ای که به من بخشیدی. ... معلومه که از برف خوشش
اومد. ... لذتی برتر از این نيست كه جوانه ای در درونت بپرورانی و از آنگاه که قدمهای





11 . دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم:)) - یک عاشقانه آرام
ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir/post/470/
‎خواهری مهربونم ممنون که اینجا به دوست جون ها خبر دادی. پسرم بالاخره در 39 هفته و دو
روزگیش به دنیا اومد. ماجرا از اونجا شروع شد که مامان خانوم همش نگرانم بود که چرا درد ...




12 . گل پسرم به دنیا اومد - خلاصه باران
kholaseyebaran.blogfa.com/post/50/گل-پسرم-به-دنیا-اومد-
‎روز 2 بهمن نی نی گل من به دنیا اومد دقیقا همون تاریخی که دکتر واسه زایمانم گفته بود
... نظر دادن که نی نی شبیه کیه بالاخره هم به این نتیجه رسیدن که فعلا معلوم نیست.




13 . برای پسرم آریا - وب سایت شخصی محمد رحیمی
mohammadrahimi.ir/2014/04/16/برای-پسرم-آریا/
‎16 آوريل 2014 ... 9 ماه انتظار بالاخره به پایان رسید و پسرم آریا به دنیا آمد. ... مادربزرگم خدا بیامرز
تعریف می کرد که قدیما بچه به دنیا می اومد تا چند روز چشماش بسته ...




14 . وبلاگ شخصي پرهام اوجاني
parhamojani.blogfa.com/
‎بالاخره روز موعود فرا رسید و دکتر ناصری گفت پرهام رو می تونیم مرخص کنیم . ...
آماده باشند. منو ساعت 3 وارد اتاق عمل كردند و بالاخره ساعت 3 و 45 پرهام جونم به دنيا اومد.




15 . خوشگل بابا به دنیا اومد. :: رنجنامه های مرد متأهل
rangname.blog.ir/1393/07/12/خوشگل-بابا-به-دنیا-اومد
‎4 ا کتبر 2014 ... ۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۰ من و دخترم. سلام به به ! به دنیا اومد این فسقلی شیرین بالاخره . .... من
خیلی خیلی خیلی ذوق کردم چه روز خوبی هم به دنیا اومدن روز عرفه




16 . تیر 1392 - ساراوهمسریه گلش وپسر نازش
paria2008.blogfa.com/9204.aspx
‎... باز می کردم هی به یکیشون می گفتم پسرم چه ساعتی دنیا اومد دیگه یکیشون اومد ...
با مقایسه با مریض های دیگه شما حالت خیلی خوبه بالاخره بعد کلی اومدند منو بردن ...




17 . شهریور 1387 - زایمان، شیرین ترین سختی دنیا
zaymanlinks.blogfa.com/8706.aspx
‎بالاخره تو اتاق عمل متخصص بيهوشي آمد بالاي سرم و گفت دخترم چند سالته و من
گفتم .... خدا رو شکر بچه ها با اینکه زود به دنیا اومده بودند ولی کامل بودند و مشکلی
نبود ...




18 . عزیز دل آمدی و زندگیمان را شیرین تر کردی
www.aziziedel.blogfa.com/
‎بالاخره به دنیا اومد دومین فرشته ناز خونه ما.با اینکه یه دوره خیلی سخت ... خدارو صد
هزار مرتبه شکر دخترم اصلا اذیت نمیکنه و شب بیداری ندارم. البته امیرمهدی هم زمان ...




19 . دو قل نی نی - خاطره به دنیا اومدن 2 قلوهام...
2qolnini.blogfa.com/post-4.aspx
‎دو قل نی نی. خاطره به دنیا اومدن 2 قلوهام... ۱۰ /۲ / ۸۸. واي خدا جونم واقعا ازت ممنونم كه اين
2 تا فرشته هايه آسمونيتو به من بخشيده چه جوري ازت تشكر كنم هر كاري كنم بازم كمه




20 . فرزند مهناز افشار به دنیا آمد تبریک بهرام رادن به او و همسرش - مجله ...
asemaniha90.com/?p=33254
‎26 مه 2015 ... با تبریک به مهناز عزیز و همسر مهربون و جنتلمنش، لحظه شمارى میکنم براى دیدن ...
بچه ها خوشحال باشید نیوفولدر بالاخره به دنیا اومد ... ایول بچه ها نیوفلدر خوب اومدین





21 . God's gift
ourhoney.blogfa.com/8811.aspx
‎عمل به دنیا اوردن دخترم بالاخره تموم شد و منو اوردن بخش ریکاوری تا بیحسی پاها ...
پرستار شیفت اومد و گفت دست تنهاست و اگه میتونیم دخترمو پیش خودمون نگه داریم.




22 . کنجد مامان
www.konjedeman.blogfa.com/
‎6 سپتامبر 2012 ... خوب بالأخره یه وقت پیدا کردم تا بیام یکم بنویسم. سلام: بالأخره منم خاله شدم.
هوراااااااااا. پسر خاله ی مهدیار هم خدا رو شکر به سلامتی به دنیا اومد و هممون رو خوشحال کرد
و ... همش خدا رو شکر میکنم که پسرم بزرگ شده و سال اول با همه ی سختی هاش ...




23 . یاداشت های من برای پسرم رادین
mamane-radin.blogfa.com/
‎پسرم تو بیمارستان(پست ثابت). در ساعت 10:37 دقیقه روز 25اردیبهشت سال 1389
غنچه ی زیبای من به دنیا اومد و لباسش رو تنش ... دیدی پسر گلم بالاخره روز تو هم شد.




24 . ویسگون - آرزوهایت را کنار نگذار دنیا بالاخره مجبور می شود با دلت کنار ...
wisgoon.com/pin/3029020/
‎دنیا، به شایستگی هایت پاسخ می دهد نه به آرزوهایت پس، شایسته ی آرزوهایت باش.




25 . گاهی زندگی سر آدم ... بالاخره به دنیا اومد .خوشکله... 0 .... پسرم بالاخره دنیا اومدعشقمه.
7.




26 . رادین
radin2008.blogfa.com/87103.aspx
‎عمل به صورتی بی حسی موضعی بود ودکتر با من صحبت می کرد تا اینکه بالاخره
پسرم ساعت 6:38 توسط دکتر "کین ایل سونگ" به دنیا اومد و صدای گریشو شنیدم از ...




27 . بالاخره حس نوشتنم اومد | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24
weblog24.com/list/بالاخره-حس-نوشتنم-اومد.html
‎تبریک به نسیم _ بالاخره پسرش متولد شد x ، امروز 1605193 بالاخره پسر نسیم
مصطفی به دنیا اومد ، بالاخره بعد از کلی پیشنهاد بررسی گزینه های مختلف به نتیجه
...




28 . بالاخره پسرم اومد خونه : بهراد بهترین - صفحه اصلی
simorgh24.ir/intpage.php?p=pg/other/1vm6vbak2p6fo8c
‎مامانی آخه وقتی به دنیا اومدی ۳.۴۰۰ بودی اما الان ۲.۸۰۰زیزم الاهی مامان فدات بشه که حاضر
نیست یه خال موت کم شه باز هم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که سالم سلامت اومدی پیش ...




29 . اسفند 1389 - دو نفر و نیـــــــــــم - بلاگفا
donafaronim.blogfa.com/1389/12
‎اینم استیکر های دیوار ،بالاخره دلمو زدم به دریا وچسبوندم البته فروشنده می گفت که
جدا می شه . ... جونای مامان لطف کردن و اومدن، حسابی خوش گذشت ،کلی هم چیز های خوش مزه
خوردیم و. ... ،من وخاله زهرا که عاشقش شدیم ان شالله بتونم اونو تو تنت ببینیم گل
پسرم. ... پسر نازنینمون سید یاسین در 90.1.20 در بیمارستان مهر به دنیا اومد وبا
خودش ...




30 . خود خودم - بالاخره ما اومدیم! - من و پسرم و باباش - بهترین های نت
khublink.ir/.../خود خودم - بالاخره ما اومدیم! - من و پسرم و باباش.html
‎جریان به دنیا اومدن عزیز دلم از اونجا شروع شد که ساعت هفت صبح سه شنبه 19 آذر ماه
رفتم بیمارستان و آقا مسیحای نازنین ما ساعت 9 و 20 دقیقه پا به عرصه ی وجود ...





31 . امانت پروردگار
hamideh223.blogfa.com/
‎امانت پروردگار - مادرانه های من برای پسرم. ... بالاخره بعد از یه چشم اتتظاری وحشتناک
دخمله زندایی افسانه هم به دنیا اومد کشت ما رو تا بالاخره افتخار داد بیاد تو این دنیا ...




32 . نظر شهرام محمودی به دنیا امدن پسرش پدر شدنش | جستجو | دانلود آهنگ - سجی
saji.ir/list/نظر شهرام محمودی به دنیا امدن پسرش پدر شدنش.html
‎بالاخره انتظار شهرام محمودي به سرآمد. انتظار به دنيا آمدن پسرش آرسام. در آغوش کشیدن
و چشم در چشم شدن با او. پاره وجودش. آن قدر حس پدرشدن برایش شیرین است که هیجان ...




33 . دخترم به دنیا اومد - آکواریوم
pinkyrose.persianblog.ir/post/354/
‎18 ژانويه 2013 ... دختر نازم روز 24 دی ماه خیلی زودتر از اونکه فکرشو میکردم به دنیا اومد ... بالاخره
اونقدر صبر کردم تا دخترم متولد ربیع بشه خدایا شکرت دو شب اول درد ...




34 . شیرین پسر
smjh86.persianblog.ir/
‎14 دسامبر 2014 ... روز 27 مرداد برادر جون ما سید محمد حسن به دنیا اومد و بالاخره شیرین پسرم از تنهایی
دراومد. حالا دیگه توبزرگ شدی و باید مواظب برادر کوچیکتر خودت ...




35 . عشق - دخترم به دنیا اومد
suryas.blogfa.com/post/58
‎دخترم به دنیا اومد. سلام دوستان. بالاخره دخترمو با هر بدبختی بود به دنیا آووردم. واسه
به دنیا آووردنش مردم و زنده شدم. دخترم امروز 11 روزه هستش. به وب دخترم هم سر بزنید.




36 . تکست و متن آهنگ ها - وبلاگ هواداران محمدرضا شایع
shayeafans.rozblog.com/cat/10
‎قبل رسیدن همیشه بالاخره هست و کل شهر خبری نی // بدو گنده تر از بغلیشی جات نذاره
، کار ندارن ..... چندتا دستمال زیر پتو جشنه ، ههه دخترم به دنیا اومد اینطرف یکی هست ...




37 . ماکان زیباترین هدیه خدا به مامان و بابا - اولین سالگرد تولد پسرم
makan88.blogfa.com/post-26.aspx
‎اولین سالگرد تولد پسرم ... زمانی که شیرین ترین و عزیزترینمون بدنیا اومد. نمی
دونین توی دلم چه ... بالاخره به اتاق خودم بردنم و بعد از ساعتی ماکان رو آوردند . نمی
تونم ...




38 . قصه زندگی مامانی دو تا وروجک - فرزندخوانده
farzandkhandeh.persianblog.ir/post/86/
‎15 دسامبر 2013 ... توی اون دوره خانه نشینی بالاخره به کار پاره وقت راضی شدم. .... حال گریه کردن و درد
کشیدن بودم تا اینکه روز موعود رسید دخترم به دنیا اومد و من اماده شدم ...




39 . عشق مامانی بهاروبابایی جاوید
love-baharejavid.persianblog.ir/
‎14 سپتامبر 2014 ... پسره عزیزم با اومدن تو خونمون پر از شور و نشاط شده الهی قربونت برم که خونمونو
روشن ... بالاخره بعد از کلی انتظار پسرم 29 اردیبهشت به دنیا اومد.




40 . چتری برای سه نفر... - خاطره زایمان
for-my-partner.blogfa.com/post/71
‎8 مه 2014 ... قرار بود اگه تا شنبه 12 بهمن پسرم طبیعی به دنیا نیاد سزارین رو انتخاب کنم که
تاریخ تولدامون ... دکترم زود اومده بود و من ساعت 10 وارد اتاق عمل شدم. ... خلاصه تا





41 . آذر ۱۳۹۲ - من و دخترم ری را
rira87.blogfa.com/9209.aspx
‎18 دسامبر 2013 ... روزهای بعد از به دنیا اومدن سینا زیاد نتونستم بهش برسم. ... نمی شه وبلاگ «من و
دخترم ری را» تا این که امروز بالاخره تصمیم گرفتم یه فضای جداگانه ...




42 . برای سامی پسرم
samidonyayeman.persianblog.ir/
‎5 آگوست 2013 ... هانی کوچولو داداش سامی به دنیا اومد. هوراااااااا. پسرم هانی به دنیا اومد ... بعد از دو هفته
گذشت از امتحان ایلتس که تو باکو دادم، بالاخره جواب امتحانمون اومد.




43 . خاطرات فرزند دلبندم
jegarpare.blogfa.com/
‎بازم خدا رو شکر به خوبی و خوشی گذشت و پسرم صحیح و سالم اومد پیشمون . .... اول یه
خبر دست اول اینکه پسر دختر خاله هم به دنیا اومد و زود زود اومد بغل مامانش یعنی در ...
عرشیای مامان چند وقتیه بد جوری تو شکم مامانی تکون میخوری و بالاخره یه بار بابایی
...




44 . سید امیر عرشیا عشق مامان بابا
pesaram.ninipage.com/
‎پسرم از چشم ونظر دور باشه(بگو ماشالا...) تولد غافلگیر کننده امیر عرشیا گل پسرم،
فرشته ی کوچولو ... بعد از یه عمل دردناک بالاخره گل پسره مامان،عشق مامان،نفس مامان،
جیگره مامان، امیرعرشیای ... اینم عکس زندگی مامان وقتی به دنیا اومد تو بیمارستان.




45 . 10 مسئله عجیب (ولی نرمال) درباره نوزاد تازه متولد شده - سایت نی نی کده
www.ninikadeh.ir/newborn/1007
‎دکتر لیواین در این زمینه می گوید:”مدفوع کودکان تازه به دنیا آمده بیشتر به حالت ....
سلام دخترم دقیقا ۶روز پیش به دنیا اومد همه چیزش هم به لطف الهی خوب بود ولی از ... از
سه بار سقط بالاخره دخترم ایشالا یک ماه دیگه به دنیا میاد ،خدایا شکرت امیدوارم همه این
...




46 . 1ماهگی - بهراد بهترین هدیه خدا - Blogfa
behraaaad.blogfa.com/category/4/1ماهگی
‎11 مه 2012 ... دیشب به افتخار اینکه پسرم مرد شد یه مهماننی داشتیم ... امروز بالاخره ناف پسریمون
افتاد. آخه پسرم راحت شد .... بالاخره پسر ما به دنیا اومد. چهارشنبه ...




47 . ثانيه هاي زندگي
meandlove1.blogfa.com/
‎و بالاخره انتظارها داره تموم میشه و دختر خوشگل من 93/2/1 پا به این دنیا میذاره . ...
برداشت الهی قربونت بریم دخترم من و بابا جون لحظه شماری میکنیم تا تو به دنیا.
بیای و ... دختر گلم تقریبا بعد چهار ماه و نیم به دنیا خواهیی اومد و با اومدنت شور و
صفای.




48 . آپلود عکس - عشقول زندگیمون
mohammadaminnazpesar.blogfa.com/.../mohammadaminnazpesar
‎بالاخره روز آخر از سال 1391 هم رسید من با وجود این گل پسری که خیلی سخت بود خونه
.... اول از همه که 12 بهمن پسر عموی محمدامین جون به دنیا اومد و پسرم دوست پیدا کرد آخه ...




49 . خرداد 1392 - نینی گونه
www.fingili-ha.blogfa.com/1392/03
‎از 10 فروردین که از بیمارستان مرخص شده بود 10 روز به 10 روز خونه مامان و مادر شوهرم
بودم. 14 اردیبهشت از ... گفت بالاخره نوبت زایمانت رسید. گفت اخی ایشالا ... گفتم
بیاد ازم تشکر کنه دوتا بچه سالم براش دنیا اوردم. عمه گفت خوب من ... بمیرم
برادستای کوچولوشون که ازش خون گرفتن. جوابش اومد پسرم 8. دخترم 11. برعکس که
همیشه ...




50 . مهر ٩٢ - طعم عشق رنگ زندگی
ghatrehaye-almas.persianblog.ir/1392/7/
‎همیشه از خانومایی که این کارو میکردن انقد بدم می اومد به نظرم خیلی بی کلاس بودن
ولی ... گریه میکنه تو شیر مرد منی گریه نکنی آبروم ببری ها قوی باش گل پسرم مرد





51 . نوزادم بعد از شیر خوردن بالا می آورد.علت چیست؟ - ماماسایت
mamasite.ir/fa/questionandanswer/47224
‎27 دسامبر 2014 ... بالاخره نی نیم به دنیا اومدا 22 آذر به دنیا اومد رفته بودم برا ... به نظرت یه بار در روز
خطرناکه و ایکه با توضیحاتی که دادم به نظرت دخترم مشکلی داره؟




52 . آرتین به دنیا اوووووووووووووومد " 1تیرماه 1388 " - فرشته کوچولوی من
mohebate-elahi.persianblog.ir/post/38/
‎1 جولای 2009 ... آرتین گلم پسرنازم روز دوشنبه ١تیرماده ٨٨ به دنیا اومد. ... وااای چه کوچولو وظریف بود
عزیز دل مامان بالاخره انتظار سر اومد ومن پسرم رو دیدم چهره معصومش ...




53 . sepehr - برای پسرم...
sepehrlive.persianblog.ir/tag/sepehr
‎من این وبلاگ رو تقدیم می کنم به پسرم که هنوز پا به این دنیا نذاشته و ما منتظریم تا
در ... کرد و من هم صفحات مربوط به روزهای اول به دنیا اومدن سپهر و ماه های اول رو مرور می




54 . کردم. ... بالاخره دیروز گفت بابا و این نهایت آرزویی که فکر کنم یک پدر داشته باشه
.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 251
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 4,234
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,023
  • بازدید ماه : 6,023
  • بازدید سال : 29,096
  • بازدید کلی : 290,184