loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 20 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
لايق بهتريني



1 . ویسگون - لايق بهتريني.......
wisgoon.com/pin/592608/
‎لايق بهتريني....... ... عکس و تصویر لايق بهتريني....... لايق بهتريني....... 1 سال، 8
ماه قبل. ۳ · گوناگون · دانلود تصاویر. دیدگاه دیگری وجود ندارد. Loading... شهرام sh.




2 . ویسگون - شما لایق بهترین ها هستید دوستان گلم...،
wisgoon.com/pin/5658870/
‎عکس و تصویر شما لایق بهترین ها هستید دوستان گلم...،. شما لایق بهترین ها هستید
دوستان گلم...، ... اندازه این گل زیبایی و درونت ب اندازه اسمون.تو لایق بهترینی بانو.




3 . قلب کوچکی دارم که تقدیمش میکنم به تو که لایق بهترینی. ........روزت ...
www.hammihan.com/post/1771187
‎قلب کوچکی دارم که تقدیمش میکنم به تو که لایق بهترینی. ........روزت مبارک عزیزم.




4 . ﺗﻮ :: ﻻﯾﻖ ﺑﻪ ﺍﻭﺝ ﺭﺳﯿﺪﻧﻲ ، ﺗﻮ : ﻻﯾﻖ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ - کلوب
www.cloob.com/u/.../ﺗﻮ_::_ﻻﯾﻖ_ﺑﻪ_ﺍﻭﺝ_ﺭﺳﯿﺪﻧﻲ_،_ﺗﻮ_:_ﻻﯾﻖ
‎16 ژانويه 2015 ... ﺗﻮ :: ﻻﯾﻖ ﺑﻪ ﺍﻭﺝ ﺭﺳﯿﺪﻧﻲ ، ﺗﻮ : ﻻﯾﻖ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﭘﺲ ﺩﺳﺖ ﺑﮑﺎﺭ ﺷﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻦ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺑﺎﻭﺭﮐﻦ ﺍﺯﻫﻤﯿﻦ
ﺍﻻﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﻭﺝ ﺑﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﻨﻬﺎﯾﺖ ﺑﺮﺳﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺍﻻﻥ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﺯ




5 . ویدیو های تو لایق بهترین هایی - آپارات
www.aparat.com/liveyourdream/تو_لایق_بهترین_هایی
‎این مرد،میتواند یکی ازماباشد؛که ابتداتصمیم گرفته و وارد راه(همان راه و مسیری که شما
درآن پیشرفت خواهید کرد و انتهای آن نقطه وصول موفقیت تان است) قرار ...




6 . هرچه گشتم جزتو لایق ترندیدم
www.pmt00.blogfa.com/
‎هرچه گشتم جزتو لایق ترندیدم - دل من نرمتر از جنس حرير، دلم از جنس بلور، گر تو را
قصد ... را از تو به یادگار دارم محبت بهترین میراث باقی مانده از توست مهربان بودن.




7 . عشق من تو برام بهترینی .... پس لایق بهترین خوشی هایی
mahyamamani.ninipage.com/post-89.nini
‎1 جولای 2014 ... عشق من تو برام بهترینی .... پس لایق بهترین خوشی هایی. دختر گلم! عکسهای پایین
را 9/خردادماه/1393 که به اتفاق خاله ها به مرق یکی از روستاهای.




8 . ashley2star: بـــــــــانــــــــــــو ...قدر خودت را بدان ...تو ...
doustfa.com/view/post:579095
‎19 مه 2014 ... ashley2star: بـــــــــانــــــــــــو ...قدر خودت را بدان ...تو لایق بهترین ها هستی ...پس
بدان ...هر کسی لایق دوست داشتن های تو نیست ...




9 . کی‌روش: ملی‌پوشان و هوداران فوتبال ایران لایق بهترین‌ها هستند | شفقنا ...
sport.shafaqna.com/news/23829
‎2 ژوئن 2015 ... به گزارش شفقناورزشی، کارلوس کی‌روش پس از اینکه محمود اسلامیان در تمرین امروز (
سه‌شنبه) برای بازیکنان و کادرفنی تیم ملی صحبت کرد، با ...




10 . منصوریان: ایران و ایرانى لایق بهترین‌ها هستند | شفقنا ورزشی: داغ ...
sport.shafaqna.com/news/22632
‎30 مه 2015 ... شفقنا ورزشی: علیرضا منصوریان با انتشار عکسی از خوشحالی بازیکنان نفت بعد
از بازی با الاهلی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این خوشحالى ...





11 . تو بهترین منی - من لایق تو نیستم
takin999.blogfa.com/post-17.aspx
‎من لایق تو نیستم. رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت. راهی بجزگریز برایم نمانده
بود. این عشق آتشین پرازدرد بی امید. دروادی گناه و جنونم کشانده بود. رفتم که داغ ...




12 . کودکان سرزمین من لایق بهترین‌ها هستند / 4 کتابخانه گویا راه‌اندازی ...
www.mehrnews.com/.../کودکان-سرزمین-من-لایق-بهترین-ها-هستند-4-کتابخانه-گویا-راه-اندازی
‎27 آگوست 2014 ... همچنین مهتاب کرامتی، سفیر «کودکان امید»، بچه‌های ایرانی را لایق بهترین‌ها دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر، این کمپین که فعالیت خود را یک سال و ...




13 . مهتاب کرامتی، سفیر کمپین کودکان امید: کودکان سرزمین من، لایق ...
toranji.ir/mahtab-keramati-children-campaign-ambassador-of-hope-the-land-of-my-children-deserve-the-best/
‎26 آگوست 2014 ... ... کودکان را شکوفا کنیم و در گوشه و کنار کشور عزیزمان، امکانات آموزشی برایشان
به وجود آوریم زیرا کودکانِ سرزمین من نیز، لایقِ بهترین‌ها هستند.




14 . شما لایق بهترین‌ها هستید | اپلستان
www.applestan.com/archives/26777
‎20 مارس 2013 ... در طی سالی که گذشت اپلستان با فراز و نشیب های زیادی مواجه بود. یکی از مشکلاتی
که سر راه ما قرار داشت مسئله هاست اپلستان و خدمات دهیِ بد ...




15 . تویی لایق بهترینها ، تویی که لایق قلب منی و حافظ احساس من - عشقم ...
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com/.../تویی-لایق-بهترینها-،-تویی-که-لایق-قلب-منی-و-حافظ-احساس-من
‎16 ژانويه 2015 ... تویی زیباترین زیبایی ها ، تویی مظهر خوبی ها ، این تویی همان لایق بهترینها. تویی
تنها بهانه نفس کشیدنم ، این تویی تنها ترانه زندگی ام.




16 . کی روش: هواداران ایرانی لایق بهترین ها هستند | گویا ورزش
gooyavarzesh.com/news/iranfootball/keyrosh-layegh/
‎2 ژوئن 2015 ... به گزارش گویاورزش ، با تکمیل شدن ترکیب تیم ملی کشورمان برای آمادگی مقدماتی
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ امارات ، کارلوس کی ...




17 . «مهتاب کرامتي»:کودکان سرزمين من لايق بهترين ها هستند | آوینی فیلم
avinyfilm.ir/content/8476
‎27 آگوست 2014 ... «مهتاب کرامتي»:کودکان سرزمين من لايق بهترين ها هستند. اين کمپين که فعاليت خود
را يک سال و نيم پيش در ايران آغاز کرده است، در فاز جديدي از ...




18 . قانون جذب - *ثروت * " من لایق بهترین هستم و اکنون بهترین را...
https://fa-ir.facebook.com/Jazebe/posts/637724746288547
‎*ثروت * " من لایق بهترین هستم و اکنون بهترین را می پذیرم " اگر بخواهید عبارتهای
تاکیدی شما برایتان به حقیقت در آیند ، لازم است به جملات زیر اعتقاد نداشته ...






20 . فیس بوکیاش بیان تو
www.323fun.blogfa.com/
‎یه دوست پسرم نداریم بهش بگیم تو باید ماله من باشی....... چون لایق بهترینی ! :-".
نوشته شده در یکشنبه نوزدهم آذر 1391ساعت توسط nazi| یه لایک ...





21 . گنجینه ی بهترین شعرها - اشعار هوشنگ ابتهاج
temenna.blogfa.com/category/32
‎لایق ِ صحبت ِ بزم ِ تو شدن آسان نیست. تب و تاب ِ غم ِ عشق ات ، دل ِ دریا طلبد. هر
تــُنـُـک حوصله را طاقت ِ این توفان نیست. سایه صد عمر در این قصه به سر رفت و هنوز.




22 . امپول سینافکت دارم مطب دکترم جواب نمیده،سینافکتو باید به کجا تزریق ...
ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1058871
‎روش نوشته زیر جلدی یعنی یا ناف یا بازو. زندگي قانون باورها و لياقتهاست، هميشه
باور داشته باش که لايق بهتريني. ُرها پست ها : 214عضویت:1392/5/ ...




23 . پشتکار اصلی ترین عامل موفقیت هر جوان است/ ما ایرانیها لایق ...
titre1.ir/.../پشتکار-اصلی-ترین-عامل-موفقیت-هر-جوان-است-ما-ایرانیها-لایق-بهترینها-هستیم
‎7 آگوست 2013 ... پشتکار اصلی ترین عامل موفقیت هر جوان است/ ما ایرانیها لایق بهترینها هستیم.
دارنده مدال طلای فیزیک جهان گفت: پشتکار، تمرکز و علاقه دریچه ای ...




24 . فقط همین امروز - ما ارزشمند هستیم و لایق بهترین ها هستیم
emroztoday.blogfa.com/post/41
‎نه این به این معناست که ما لایق بهترین ها هستیم و اگر خود برای خود نمی خواهیم و یا از
درون این احساس را نداریم ناشی از مشکلات کودکی ماست . اینکه به دیگران اجازه دهیم ...




25 . هفته دوم مهر 1390 - متن عاشقانه و غمگین
gharibane125.blogfa.com/1390/07/2
‎عزیزم تو و قلب عاشقت لایق و سزاوار تموم خوشبختیا و زیبایی های عالمی... تو لایق
بهترینی... امیدوارم بتونم لایق تو و عشق پاکت باشم... منو بخاطر همه ی بدی هام ...




26 . مینو لایق بهترین ها -نامه به خودم - سایر مطالب همین وبلاگ - صفحه اصلي
www.minoobehtarin.blogarchive.ir/blogfa/post/343523/نامه-به-خودم
‎چرا که تو بهترین دین( اسلام) بهترین پوشش(حجاب) و از همه مهم تر تنها خدا و بهترین
خدا (الله) را داری پس قدرتمند ترینی.عزیزم کسی که زندگی ات را میسازد و به او شکل ...




27 . سکــوت و فریــاد - بهترین متن ها و شعر ها و اس ام اس های عاشقانه
calmandcry.blogfa.com/post-56.aspx
‎من لايق عشق تو نبودم. عشقي که نهفته در دلم بود. در راه محبت تو کم بود. سکوت تنها
دوستی است که هرگز خيانت نمی کند . عشق دو دستی تقديم نمی شود. پس برای آنکه ...




28 . نصاری: لایق پیروزی برابر فولاد بودیم | ورزش 3
www.varzesh3.com/news/.../نصاری-لایق-پیروزی-برابر-فولاد-بودیم
‎14 آگوست 2015 ... نصاری: لایق پیروزی برابر فولاد بودیم ... می دانید که فولاد یکی از بهترین تیم های
ضدحمله زن در لیگ ایران است و ما با روش خودشان علیه شان استفاده ...




29 . هوشنگ ابتهاج - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/هوشنگ_ابتهاج
‎لایق ِ صحبت ِ بزم ِ تو شدن آسان نیست. تب و تاب ِ غم ِ عشق ات ، دل ِ دریا طلبد. هر
تــُنـُـک حوصله را طاقت ِ این توفان نیست. سایه صد عمر در این قصه به سر رفت و هنوز.




30 . بانو....قدر خودت را بدان...تو لایق بهترین ها هستی...پس بدان...هر - out of ...
noor1356.parsiblog.com/Posts/122/
‎یشنهاداتی برای عدم ترشیدگی دختران · روش شوهر یابی دختران · دل نوشته دختران مجرد
· توکه ماه بلند آسمونی · من در آستان چشمان تو · یک پنجره برای شنیدن.





31 . من لایق بهترینم
no-sho93.blogfa.com/
‎من لایق بهترینم. مَن لآیــق بهــــــــــــــــتَرینآم. 5 اسفند 93. بعده دانشگاه اومدم با خط
ایرانسل با اون گوشیه لاین نصب کردم. دیدم عکس خودشو با دختر گذاشته !




32 . BBC فارسی - افغانستان - سلیمان لایق: چشم اگر بینا بود هرروز ...
www.bbc.com/.../120511_zs_layeq_meena_iv_bbc_persian.shtml
‎11 مه 2012 ... سلیمان لایق از مقامات پیشین حزب دموکراتیک خلق افغانستان در ... کنم که اگر یک
فاصله زمانی سی سال و چهل سال در نظر گرفت شود، ما بهترین نمونه ...




33 . 064715636-best-eastern-hotel-metropol - دفتر خدمات مسافرت هوایی و ...
layegtour.com/hotel/.../064715636-best-eastern-hotel-metropol/
‎15 ژوئن 2015 ... ... For foreign tourists. صفحه اصلی; ۰۶۴۷۱۵۶۳۶-best-eastern-hotel-metropol ... لایق
تور. دفتر جهانگردی و گردشگری لایق. تبریز خیابان عباسی.




34 . مقاله انگیزشی :: کنکوری موفق
success-ways.blog.ir/1394/05/09/مقاله-انگیزشی
‎31 جولای 2015 ... زندگی قانون لیاقت ها و باور های تو پس خودتو باور کن چون تو لایق بهترینی , برات
بهترینا رو آرزو میکنم , امیدوارم هیچکدوم از آرزو هات آرزو نمونه!




35 . شعر نو - تقدیم به بهترینم
www.sufferman.blogfa.com/cat-1.aspx
‎شعر نو - تقدیم به بهترینم - شعر نو , شعر سپید ,شعر آزاد و داستان و ... ... دل من ديگه
تورو لايق عشق نميدونه ، دل من خسته شده نميکشه نميتونه. تو يه خوابی تمومش کن ...




36 . \" من لایق بهتریــــن ها هستم \"
www.talarharf.rozblog.com/Forum/Post/2005
‎8 دسامبر 2014 ... پاسخ : 1 RE \" من لایق بهتریــــن ها هستم \". ممنون از انرژی مثبتی که دادی. امضاي
کاربر : خیلی ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺖ ﮐـــــــﻪ “ﺑﯽ ﺗــــــﺎﺑﻢ” ﺩﻟـــــــﻢ ﺗــــــــﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ !




37 . شما ارزشمند هستند! شما بهترین لایق! - InnerSelf.com
innerself.com/.../7998-you-are-worthy-you-deserve-the-best.html
‎من گاهی اوقات یک مرکز عقب نشینی دوست داشتنی بازدید، هاربین چشمه های آب گرم، در
نزدیکی کالیستوگا، کالیفرنیا، کالیفرنیا، که در آن برخی از بهترین ماساژ بر ...




38 . کی‌روش: ملی‌پوشان و هوداران فوتبال ایران لایق بهترین‌ها هستند | 30بلاگ
fifa-ri.30blog.ir/page-470284.html
‎30 بلاگ یک سایت خبرخوان فارسی می باشد که در سال 1394 افتتاح شد,سی بلاگ,
30blog,کی‌روش: ملی‌پوشان و هوداران فوتبال ایران لایق بهترین‌ها هستند.




39 . مسافر دل - بهترين اس ام اس هاي سال 89-90
mosafera-dal.blogfa.com/post/37
‎مرا صد بار گراز خود باني دوستت دارم به زندان جنايت هم گر كشاني دوستت دارم چه سود
از مهرورزيدن چه حاصل از وفا كردن مرا لايق بداني يا نداني دوستت دارم ...




40 . میده (الان حال خوب منو نگاه. کن) تقاصش رو پش میده ... امروز نه فردا ... خودش نشد دخترش
.
Previous





41 . دی 1391 - از اینجا یاد بگیرم
am11290.blogfa.com/1391/10
‎زندگی قانون باورهاولیاقت هاست باورداشته باش که لایق بهترینی... کوتاهترین
فاصله برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده یه دنیالبخندبرای تو... اینوبدون. اینوبدون
که ...




42 . همه چی تبادل لازم داریم (@hameee_chi) | Instagram photos and videos
www.online-instagram.com/.../1021607914962961396_1741366551
‎تو لایق بهترینی خدا هر چیزیو که بگیره بهترشو میده... تقاصشو پس میده... امروز نه
فردا... خودش نشد دخترش... خواهرش... کاری کن همیشه تو حسرت داشتنت بمونه... یه روز ...




43 . بهترین اس ام اس های عاشقانه برای شما
www.sms-love-me.blogfa.com/
‎چون خلایق هرچه لایق (بزن اون دست قشنگرو). *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*. یار و همسر نگرفتم
که گرو بود سرم او شده مادر و من با همه پیری پسرم او جگر گوشه هم از شیر بریده و هنوز




44 . دوستت دارم
www.alboom.blogfa.com/8806.aspx
‎جانم فدای تو كه لایق بهترینی ! - داشتن تو در زندگی برای من بالاترین مهم ترین هاست
. - همسرم ، بالاترین موهبت زندگیم ، وجود تو در كنارم هست . - اگر معنای عشق را می ...




45 . بهترین اس ام اس های دنیا
nicesms.persianblog.ir/
‎30 ا کتبر 2008 ... بهترین اس ام اس های دنیا. ... در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ
یرای تو بهترین کس دنیام می نویسم دوستت دارم ..... ترانه لایف




46 . اس ام اس عاشقانه - اس ام اس های من
www.smshaye-man.blogfa.com/cat-1.aspx
‎عزیزم تو زیباترینی ، تو بهترینی…. تو مثل همان لحظه ای ... دوستت دارم ای
زیباترینم و ای بهترینم…. فرستاده: .... لایق بوده داده/ به بلبل چهچهه مستانه داده/ به
جغد هم در ...




47 . دی ۱۳۹۲ - پشتکلا.............وطنم........... - بلاگفا
poshtekala.blogfa.com/9210.aspx
‎18 ژانويه 2014 ... وطنم........... - تو لایق بهترینی.................... - پشتکلا.............وطنم........... ... پشتکلا...
..........وطنم........... تو لایق بهترینی.................... قالب وبلاگ.




48 . عکس های زیبا..............از ارتفاعات عمارلو......تا درفک....... - پشتکلا ...
poshtekala.blogfa.com/post-23.aspx
‎20 ا کتبر 2013 ... پشتکلا.............وطنم........... - عکس های زیبا..............از ارتفاعات عمارلو......تا درفک.....
.. - تو لایق بهترینی.................... - پشتکلا.............وطنم...........




49 . Problem ( Louis Tomlinson ) - قسمت١٦ - Page 1 - Wattpad
https://www.wattpad.com/135485683-problem-louis-tomlinson-قسمت١٦
‎چون تو لايق بهتريني ... و من بدترين بودم .... تو لايق بهشتي ... اي مادر مهربان بهشت
گوارايت باشد ... آروم لبم رو روي لب سردش گذاشتم .... هر خاطره اي كه باهاش داشتم برام ...




50 . پيج طرفداران مريلا زارعى @lover_merila_zarei Instagram photos ...
https://websta.me/n/lover_merila_zarei
‎Websta is the Best Instagram Web Viewer! ... sada30868 لایق بیش از اینها عزیزم
خانمي با تمام وقار 2w. reza_garusi ... minoomir95 عاشقتم،لایق بهترینی هایی 1d.





51 . سورنا وروجک و بلا
sorenabala.niniweblog.com/
‎4 دسامبر 2012 ... friend - emoticonswallpapers.com. ziba برا ی کادوی تولدت هم رفتیم وبرات یه
گوشی خریدیم به انتخاب خودت...مبارکت باشه گلم تو لایق بهترینی.




52 . با خدا باشو پادشاهـي كن on Instagram: “roze khobi dashte bashin ”
https://instagram.com/p/48iTYsOK1G/
‎17 ژانويه 1970 ... ... تو پیرهن تیم ملی بینیمت; javadm7javadپیام جان این فصل کم حاشیه باش;
amirya3er_3981لطفا حاشيه بزار كنار تو لايق بهتريني پسر.




53 . دوستدارم عشقم ** شعر عاشقانه ** داستان عاشقانه ** جملات عاشقانه ...
eshghesaharsh.loxblog.com/cat/1/3
‎اگر مینویسم از عشق ، بدان که تنها از تو و از عشق تو می نویسم مینویسم که تو
بهترینی ... مینویسم که تو لایق ترینی مینویسم تا بخوانی و به خودت افتخار کنی




54 . بهترین اشعار برای تو که نیستی - ابتهاج
ghambarak.blogfa.com/tag/ابتهاج
‎لایق صحبت بزم تو شدن آسان نیست. تب و تاب غم عشقت دل دریا طلبد. هر تنک حوصله
را طاقت این طوفان نیست. " سایه " صد عمر در این قصه به سر رفت و هنوز. ماجرای من و ...




55 . جمله های بینهایت زیبا - today is new day*امروز روز جدیدیست - Blogfa
www.todaynewday.blogfa.com/cat-1.aspx
‎25 مارس 2010 ... و روز به روز بر این حس فوقاالعاده ام افزوده می شود. خدایا برای همه چیز سپاسگذارم.
دوست گلم تو لایق به اوج رسیدنی تو لایق بهترین چیزهایی. پس دست ...




56 . . ببین آبجی .... ولت کرده؟ رفته؟ رفته سراغ یکی پایین تر از تو ...
instaliga.com/dokhtaroone_wallpapers/...1270286655/all-likes
‎تو لایق بهترینی خدا هر چیزیو که بگیره بهترشو میده... تقاصشو پس میده... امروز نه
فردا... خودش نشد دخترش... خواهرش... کاری کن همیشه تو حسرت داشتنت بمونه... یه روز ...




57 . مصرف كننده ايراني لايق بهترين محصولات جهان است
www.magiran.com/npview.asp?ID=1178545
‎19 آگوست 2006 ... مصرف كننده ايراني لايق بهترين محصولات جهان است شركت ميهن در سال 1354 در
اسلامشهر واقع در 20 كيلومتري تهران آغاز به كار كرد. از ابتدا اصلي ...




58 . روزبه بمانی
www.roozbehbemani.blogfa.com/
‎ترانه ی جدید روزبه بمانی به نام بهترین احساس با صدای مسعود زارعی. ..... امیدوارم
بیشتر از گذشته بتونم در خدمت شما هواداران روزبه بمانی که لایق بهترین هایید باشم.




59 . عشقم مهناز
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.lineblog.ir/
‎27 جولای 2015 ... تو بهترینی ای مهربان ، تو برترینی در میان همه عاشقان. .... بگویم که دوستت دارم ای
بهترینم. .... از خوبی های تو نمیتوان گذشت تو لایق بهترینی




60 . سیاه نوشته های کلاغ پیر
khodapasho.blogfa.com/
‎31 ژانويه 2011 ... تو لایق بهترینی و من لایق لحظه ای با تو بودن نیستم. خدا می داند راست می گویم.
نوشته شده در دوشنبه 11 بهمن1389ساعت 22:4 توسط کلاغ پیر | 2 ...





61 . عشق شیشه ای
www.reihanlove.blogfa.com/
‎از خوبی های تو نمیتوان گذشت تو لایق بهترینی یک روز زیبا با تو میگذرد .... خدايا
کمکم کن تا در بعد عشق او بهترين و شيرين ترين باشم ،. به من کمک کن تا سرودن ...




62 . سیمرغ قافــ ـلانـتی - یکی از بهترین شعرهای دیوان شمس حضرت مولانا ...
wessal.blogfa.com/post-189.aspx
‎10 فوریه 2013 ... گفت که دیوانه نه‌ای لایق این خانه نه‌ای. رفتم دیوانه شدم سلسله بندنده شدم. گفت که
سرمست نه‌ای رو که از این دست نه‌ای. رفتم و سرمست شدم وز طرب آکنده ...




63 . faranak_mp - Instagram Profile - INK361
ink361.com/app/users/ig-789194002/faranak_mp/photos
‎shivakamali1983 - shivak به قيافه احتمالا يادت مياد ، انشالله كه هرجاهستي خوشبخت
باشي كه لايق بهتريني دوست مهربونم. faranak_mp - @shivakamali1983 هم رشته ...




64 . آسمان و ستاره
asemanosetare.diomedia.in/
‎یک دنیا محبت را نثار تو خواهم کرد که لایق بهترینی. هنوز هم مثل اون سالها قلبم با اسم
تو طپش دیگری دارد و هنوز دیدن تو آرزوی منست . کاش می دانستی چقدر ترا دوست ...




65 . صفحه بعدی - طنین عشق
tanine-eshgh.blogfa.com/?p=2
‎ای دختر با حجاب به وجود خودت اعتماد داشته باش و بدان تو لایق بهترینی ." دختر با
حجاب. نوشته شده در شنبه یازدهم شهریور ۱۳۹۱ساعت 14:16 توسط s.k| | 43 نظر ...




66 . یا علی مدد...(انگیزشی!) :: سایت راه موفقیت بهترین ها را به شما ارائه می دهد
konkuri.in/1393/09/13/یا-علی-مدد-انگیزشی
‎4 دسامبر 2014 ... دیگه از خودت خجالت نمیکشی. و خودتو سرزنش نمیکنی که چرا تلاش نکردم. اجازه نده ای
کاش تکیه کلام زندگیت بشه. تو بهترینی و لایق بهترینایی.




67 . ایرانجوان لایق پیروزی مقابل خونه به خونه - دی اسپورت
www.dsport.ir/fa/posts/18800
‎23 آگوست 2015 ... در میانه میدان ایرانجوان یک جوان انرژیک و متفکر نشان از ظهور یک پدیده دیگر در
فوتبال بوشهر را داد،علی رضا زارعی یکی از بهترینهای زمین بود .




68 . لمس زنده گی
lamsezendegi.persianblog.ir/
‎22 نوامبر 2014 ... به خاطر اینکه خودتو لایق بهترین لباس میدونی..نه فقط وقتی که میخوای بری مهمونی !
واسه خودتم مرتبی...وقتی غذا درست میکنی واسه خودتم میز غذا رو ...




برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 6,021
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,932
  • بازدید ماه : 7,932
  • بازدید سال : 31,005
  • بازدید کلی : 292,093