loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 41 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
شعر کوچه از فريدون مشيري



1 . شعر نو : فریدون مشیری - كوچه
www.shereno.com/6/31/479.html
‎شاعر: فریدون مشیری, شعر: كوچه, دفتر: ابر و کوچه, بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه
گذشتم همه تن چشم شدم خیره.




2 . فریدون مشیری کوچه - بیتوته
www.beytoote.com/art/song/fereydoun-moshiri-street.html
‎فریدون مشیری شعر اشعار فریدون مشیری کوچه شعر فریدون مشیری اشعار عاشقانه
شعر کوچه مشیری ,شعر نو,اشعار مشیری,فریدون مشیری کوچه,شعر کوچه فریدون ...




3 . دکلمه شعر کوچه ی فریدون مشیری با صدای خود شاعر - آپارات
www.aparat.com/.../دکلمه_شعر_کوچه_ی_فریدون_مشیری_با_صدای_خود
‎15 ژانويه 2015 ... سینیور(senor) بی تو ، مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم همه تن چشم شدم خیره به
دنبال تو گشتم شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم شدم آن عاشق ...




4 . کوچه " استاد فریدون مشیری " - سو تیام
www.sutiyam.blogsky.com/1385/02/10/post-35/
‎کوچه " استاد فریدون مشیری ". بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم. همه تن چشم
شدم خیره به دنبال ... سلام خان خیلی زیبا بود من با این شعر خاطرهها دارم...... امتیاز: 4 0.




5 . شعر کــوچه اثری ماندگار از زنده یاد فریدون مشیری و پاسخ هما میر افشار
www.karkan.ir/post-4151
‎شعر کــوچه اثری ماندگار از زنده یاد فریدون مشیری و پاسخ هما میر افشار. “فریدون
مشیری”. تو، همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت. من همه، محو تماشای نگاهت. آسمان صاف و
شب ...




6 . شعر کوچه فریدون مشیری و پاسخ آن توسط هما میر ... - بغض های بی صدا
4biddenarea.blogfa.com/post/94
‎×شعر کوچه فریدون مشیری و پاسخ آن توسط هما میر افشار.......!!×(عالیه). شعر کوچه از
فریدون مشیری...!! بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم. همه تن چشم شدم خیره به ...




7 . در جواب شعر"کوچه" فریدون مشیری... - پروانگی - به
zanane.miyanali.com/.../در_جواب_شعر"کوچه"_فریدون_مشیری...
‎25 آگوست 2013 ... در جواب شعرکوچه فریدون مشیری... - پروانگی. ... در جواب شعر"کوچه" فریدون مشیری.
... گر چه میدانم که هرگز نشود خاطره کوچه و آن شب تکرار : حسرتی ...




8 . نامه هایم - متن کامل شعر بی تو مهتاب شبی......فریدون مشیری
art62.blogfa.com/post-40.aspx
‎متن کامل شعر بی تو مهتاب شبی......فریدون مشیری. بی تو، مهتاب شبی باز از آن
کوچه گذشتم. همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم شوق دیدار تو لبریز شد از جان ...




9 . پاسخ هما میرافشار به شعر کوچه فریدون مشیری : - عشق یا عادت
eshgh-ya-adat.persianblog.ir/post/62/
‎بی تو طوفان زده ی دشت جنونم صید افتاده به خونم تو چه ‌سان می‌گذری غافل از اندوه درونم
؟ بی من از کوچه گذر کردی و رفتی بی من از شهر سفر کردی و رفتی! قطره‌ای اشک ...




10 . Fereydoon Moshiri :: Poems :: فريدون مشيري
www.fereydoonmoshiri.org/fmpage0203.htm
‎The Official website of Fereydoon Moshiri سایت فریدون مشیری. ... ابر و کوچه ...
كــوچـــه. بي تو، مهتاب‌شبي، باز از آن كوچه گذشتم،. همه تن چشم شدم، خيره به دنبال تو ...





11 . دانلود نسخه PDF شعر زیبای کوچه از فریدون مشیری - دانلود دهوند
https://www.dehdownload.com/.../دانلود-نسخه-pdf-شعر-زیبای-کوچه-از-فریدون-م/
‎20 نوامبر 2012 ... در این مطلب دانلود نسخه الکترونیکی(PDF) شعری از شاعر توانمند معاصر کشورمان
فریدون مشیری با نام “کوچه” که یکی از بهترین آثار این شاعر ...




12 . شعرناب .::. - کوچه...در جواب شعر کوچه ی فریدون مشیری شعری از علی دهقان
www.sherenab.ir/Pages-View-28899.html
‎10 آگوست 2014 ... مجموعه اشعار شاعران معاصروجوان،بزرگترین سایت ادبی شعر و ادب فارسی،نقد
تخصصی،داستان،شعر کوتاه،شعر نیمائی ،سپید،کلاسیک،غزل،افراغ ...




13 . Moshiri 01(....فریدون مشیری (بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,054
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,843
  • بازدید ماه : 3,843
  • بازدید سال : 26,916
  • بازدید کلی : 288,004