loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 21 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
قلم دلتو بگير دستت تو نظرات هر چي دوس داري بگو



1 . متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com
www.lord-2013.blogfa.com/category/34
‎تو رو یه دنیا تا دنیا دنیا باشه دوست دارم. تا تو که هستی ... Mehrshad دوشنبه چهارم
فروردین 1393 نظر بدهید · متن آهنگ .... تورو به دستت بیــــارم. ♫♫♫ ... قلم تو دست من
پر از سکوته ، دوباره از ترانه دست کشیدم ... تو رو دارم تمام عمر حتی*****اگه هر چی رو
که دارم بگیرم ... بگو به ثانیه ها بگو به خدا ... محاله اما تو دستام داری دستاتو میذاری.




2 . ...عاشقتم عشــــقم...
pesar-mamani.blogfa.com/
‎اگه واقعا دوسش داری اونقد مرد باشي ک هرکي هرچي گفت انقد اعتمادت قوی باشه که زود
... کاش می توانستم ای کاش خودم را در چشم های تو حلق آویز کنم نبودن هایت را با ...
نوشته شده در شنبه هشتم فروردین ۱۳۹۴ساعت 18:51 توسط ♥ Ema.d ♥| 5 نظر | ... ﺑﻪ ﺍﻭ
ﺑﮕﻮ... میگفتی ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤــــــــــــﺶ !... ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﭼﻪ ﮔﺬﺷــــــــــــﺖ .. ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ مـن فقط ﺑﺎ ﺍﻭ
ﺷﺎﺩﻡ.




3 . دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/857/دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
به منظور ایجاد نظم در بخش نظرات و جلوگیری از انحراف بحث ، برای پرسیدن سوال یا
.... و هر چه که باعث این ترسش شده ، ناشی از توهمات بی پایه و اساسه. .... به من بی
توجهی گفت من دوست دارم ولی اگه تو منو دوست داری نباید هیچوقت رابطه داشته باشیم
..... و حسینی هر چی ته دلمون بود به هم گفتیم بشین کنار زنت دستشو بگیر تو
دستت بدون ...




4 . شوهرم میگه من فقط به عشقم نزدیک میشم تو کلفت این خونه ای :: خانواده ...
khbartar.blog.ir/post/.../من-فقط-به-عشقم-نزدیک-میشم-تو-کلفت-این-خونه-ای
14 ژوئن 2015 ... Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ ..... به نظر من
ازش هر چه سریعتر جدا شو. .... خیلی سخته کسی ک دوسش داری دوست نداشته باشه از
قدیم گفتن عشق ی سره مایه دردسره . ... برا همین میگم مهریه تو بگیر. .... بگو منم
راضی نبودم و نیسم(چاره چیه، پا بذار رو خواستنت)مهریه رو هم اگه مثل ادم ...




5 . دانلود بهترین آهنگ ها - omiddinamit
omiddinamit.rozblog.com/cat/3/Ahange-Jadid.html
‎دانلود آهنگ صدامو داری از آرمین 2afm · دانلود آهنگ .... نویسنده : Omid | بازدید : 131 |
تاریخ : پنجشنبه 29 مرداد 1394 | نظرات 2 | ... بازم صدایه پات نمیادو بگو با من چرا
اینجوری تا کردی ... بازم چیزی یادت نمیاد نه تو که گفتی دستات هست .... سرتو بالا
بگیر .... آهای غریبه با توام نفهمیدی چی کشیدم یه یادگاری از تو بود به هرچی که
میرسیدم




6 . چه جوری بگم دوستت دارم | برای عشق
www.forlove.ir/1389/06/31/چه-جوری-بگم-دوستت-دارم/
‎اگه یه روز ترسیدم که از دستت بدم برای دلخشیم بهم بگو تا ابد با منی ... دوستش
داشته باشم با نفسش با نوازشها یش با محبتش جان بگیرم با وجودش دیگر ... اما تو ای
قدیسه زمان از ما ورای عقل در من ظهور کردی و با رقه اهو رائیت امید همان بهانه ..... چرا عشقو
باور دارید به نظر من الان دیگه عشق واقعی منقرض شده هر کی رو دوس داری دوست نداره پس
...




7 . عزیزم دلم برات تنگ شده
delshekaste3.blogfa.com/
‎... تو و خاطراتتو بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم. دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم.
4 نظر ... دوستت دارم ، چون تو آخرين اميد زندگی منی ، و لياقت اين دوست داشتن را داری
... دوستت دارم چون كه با احساس پر از صداقت قلم سردم را بر روی كاغذ زندگی ..... اونشب
هر چی از دهنت در اوومد بهم گفتی منم فقط گریه میکردم ولی تو بی تفاوت از کنارم.




8 . اس ام اس سنگین و معنی دار
sms.irfamily.com/اس-ام-اس-سنگین-و-معنی-دار/
‎7 مه 2013 ... اَگه یه زن تــــــــــــــو رو اونقدر دوستـ داشته باشه که از آرزوهــــاش به .... دی تو هرچی اس ام
اس فلسفی بود! .... قرآن گذاشتم بین خودمو عشقم,گفتم اگه منو دوست داری دست بذار
رو قرآن بگو! ...... سلام خدمت همه دوستای گلم لطفا نظر بدید در مورد مطالب ممنون میشم
آرزوی .... خیلی هــــــــا دلتو بشکنن و تــــــــو فقط سکــــــــوت کنی…




9 . منو تنهاییو دل بی شناسنامم...
www.theendoflove.blogfa.com/
‎حرفای دلتو بهم بگو که میدونم توهم نمیتونی ازم دل بکـنی ... نظر نذاشته از وب بیرون
نرید راستی بعد اینکه شعرو خوندید نظر بدید نکه نخوده بگید وب جالبی داری به منم ...




10 . Bikas
elhamzohrabi.blogfa.com/
‎گاهی اوقات روزگار چیزهایی را پیش پایت می گذارد بی آنکه نظر تو را بخواهد ... فلک
در دفتر عشقم قلم زد ... هر وقت نا امید از همه جا شدی بدون کارت درست می شه حدیث داره به





11 . دلنوشته های من
rafiyaqubi.blogfa.com/
‎... میکنم روی دل ها میزارم. نوشته شده در دوشنبه نهم تیر ۱۳۹۳ساعت 19:55 PM توسط
RaFi YaQuBi| نظر بدهيد | ..... هر چندتا تو منو دوست داري من يه دونه بيشتر دوست دارم.




12 . پروردگارا...تو کمک کن...!!!
delshekaste1867.blogfa.com/
‎همین که دستت رو آروم بگیره یه فشار کوچیک بده این یعنی من هستم تا آخرش همین
کافیه ... آرام باشنـــد کــــذب بگو تا عاشـــــقت شوند هرچـــه نداری بگــــو دارم هر چی
داری بگو ... اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد … ... میان دلتو میبرن و
میذارن میرن بابا این دله دل . ..... بفهمی هر چی می گفت دروغ بود کم بیاری دلت بخواد
بمیری




13 . مرجع وب فارسی | هرچقدر دوسش داری نظر بزار
chess0831.ir/posts/هرچقدر دوسش داری نظر بزار.html
‎هرچقدر دوسش داری نظر بزار. ... بزار واست بخنده و تو بهش بگو که عاشقِ خنده هاشی . ...
یعنی با من بودن انقدر خسته کننده بود که همه چی یه شبه یادت رفت؟ .... *بودن با کسی
که دوسش نداري و نبودن با کسی که دوسش داري هر دو سخت است،پس اگر مثل خود ... حالام
برو بگیر بخواب فردا آزمون داري بچه پرووویییی نفیسههههههههه تو ماله منی میفهمییی ...




14 . 60 ثانیه فرصت...و بعد ، همه به فرمان " تو "
takraghamia.ir/60-ثانیه-فرصت-و-بعد-،-همه-به-فرمان-تو/?print...
‎سرتو بگیر بالا…یالا جواب منو بده… تو : ( فقط نگاه… ) من : بگو…منتظرم… ...
انگار دلت واسه دستات هم سوخته… ... میکنن و حواسشون هست که مبادا چیزی از قلم
بیفته و تو دچار مشکل بشی و اونا شرمنده ! ... بگو هرچی تو دلت ریختی و سنگینش
کردی… ... الان تو یه حالو هوایه دیگه ای هستی و دوس داری حس کنی تنها و تنها کسی که
صداتو ...




15 . مشاهده نظرات خوش اومدین
aliebrahimi77.mihanblog.com/post/comment/14
‎12 آوريل 2014 ... باز تنهااااااااااااااااااااااااااااام با دفتر با یه قلم جلوم هی اهنگ عوض میکنم اهنگام مثل ...
شدن قلم بدست خیره به دفتر دارم فکر میکنم و از چی بنویسم از چی از کی ؟ ... که دیدم
مترسک به کلاغ میگوید هر چه دوست داری نوک بزن فقط تنهام نزار .... یه خبری ازش
بگیر بیزحمت تو نظرات وبلاگ بگو.. دستت درد نکنه فدایی داری داداش.




16 . من به تو سردم - كلاغ پر ، عشق پر
ice-boy2020.mihanblog.com/page/2
‎15 آوريل 2013 ... به هر چی که دورشه میگذره میره ، بازم غرورو زیر پا میشکنه میگه ... شب تا صبح با ماه
بیداریم ، جلو پای قلم هزار تا راه میزاریم .... بهش چیزی نگو اصلا بگو اولین نفری ،
بگو اولین نفری داری دست به من ... اونو تو آغوش بگیر شب حجلته آخه ، اصلا نارحت
نشواگه حجلمو با یه ... دوس دارم خاکا رو بردارم دستام دستاتو بگیره




17 . فقط به خاطرتو
www.soltan66.blogfa.com/
‎قول میدم زود یاد بگیرم همونی بشم که تو میخوای مثل حال و هوای آسمون . ... واسه ی داشتن
دستات تو دلم آشوبه آشوب ... کسی را که خیلی دوست داری همیشه زود از دستش میدهی ...
بگو قصم و شنیدی بگو اشکام تو دیدی .... نوشته شده در دوشنبه سی و یکم خرداد
1389ساعت 22:13 توسط pishi | نظر بدهید ... حاضری هر چی دوس داشت ، به خاطرش رها
کنی.




18 . ₡ ღ نوشته های کوتاه وزیبا ₡ ღ
delneveshte-ramtin.blogfa.com/
‎هر چی ک سرم شلوغ شد. ... به قلم: alone ™ نظر بدهید ... 3- هر زمان که پیش او هستید،
تظاهر به خجالتی بودن می کنید. .... دلتو بش خوش نکن. ..... که میشه بعد از اس من که
میگم خسته نباشی مهربونم بوس بوس واسه دستات تازه جواب میده سلام . ... که واقعا
دوسش داری حتما بهش بگو چون یه روزی میرسه که این جمله ی قشنگ مثل بغض تو گلوت
میمونه و




19 . شاید یه عاشق
zahra1276.blogfa.com/
‎دوست دارم همیشه دستات تو دستام باشه . ... میترسم بمیرم و نتوانم تو را در اغوش
بگیرم ... دوشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 20:20 بـ ه قـلمـ zahra.A ... اهای
غریبه هر وقت ازش جدا میشی بهش بگو مواظب خودت باش ... اهای غریبه یهو دلشو نشکنی
حرفشو گوش کن چون مطمن میشه دوسش داری .... ولی هرچی بزرگ ترمیشم . ... اوه نظر یادت
نره .... .




20 . متن اهنگ های ایرانی - مجید خراتها
almastext.blogfa.com/category/2
‎حالا که خوبه همه چی تو داری میری. اگر چه رفتی عزیزم ... تازه خواستم پر بگیرم که
شکستی بالمو. تو که جای زانوهام ... تو عوض شدی نگو نه عزیزم بگو که چت شد ... دلتو





21 . چند خــــط بعد از دلتنــــگی...
talkhneveshte.mihanblog.com/
‎6 فوریه 2015 ... با چه رویی دستت را رو به اسمان میگیری و برای خودت ارزوی خوشبختی ... ینی چی؟؟؟؟؟؟
؟ دیگه بریدم خوبه؟؟؟ بریدم بریدم بریدم کی تو؟ از من؟ کی؟ چرا؟ .... چقد بده تو از همه
نظر دنیای من باشیو .... همه از همه نظر دنیای تو .... در هر حال ... دستم به قلم نمیره . .... یاد
بگیر که وقتی یکی فک میکنه دوسش داری نری به یکی دیگه بگی ...




22 . تکست آهنگ های امیر تتلو - امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
www.amirtataloofans.com/post/829/775.html
‎دلم حرفاشو بهت که گفت تو هم یه چیزی بگو. بگو نمیتونه ... جون هرکی دوست داری یه
چیزی بگو … ... هر چی دلم خواست که رو راست باشه باز همش بدی .... از نظام آباد بگیر
تا شمال لندن .... این رابطه بود غلط توشو رو شد دستت بدم رو شد .... تو آیفونمم
مینویسم از قلم و کاغذم خبری … ...... دلشو میزدم دوروز یبار بهونه میساخت هی بی هوا
برام زود.




23 . زندگی کو - ღ ღ تتلیتی
amirtatalo-s.blogfa.com/author/amirtatalo-s
‎هی قشنگتر میشی هی فرق داری هر بار ... دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و
دلتو مثلش کن تو اصن ... تو بگیر دستامو فرقشو چک کن با دست غریبه حرفامو بهش
فکر کن .... ای وای دارم چی میبینم 2 تا چش رنگی میبینم صورت قشنگی میبینم ....
باز بگو بی تو میمیرم بگو دوست دارم .... تو آیفونمم مینویسم از قلم و کاغذم خبری …




24 . مرداد 1392 - Sound Track Lyrics - بلاگفا
www.stlyrics.blogfa.com/1392/05
‎هرچی فریاد میزنم اسم تورو از تو جوابی نمیاد بذار چشماتو ببنم بذار اروم بگیرم ...
تاريخ : پنجشنبه سی و یکم مرداد 1392 | 17:24 | نویسنده : Spark | نظر بدهید ... دوست
داری خاکستر کنی .... دلتو یه روزی عاشقم بودو عشقه من تو قلب تو یه جایی داشت چی
شد ... حالا که داری میگی بهم بگو اون همه حسو گذاشتی پای کی؟ .... قلم میلغزه تا صبح




25 . خسته از تکرار شبها
bita1369.blogfa.com/
‎باز هم بگو. با من بگو از دل تنگی هایت. سختی هایت. و کارهایی که شاید روزی برایت
... دوست داری بشکنی قلب پريشان مرا ٫ دل شکستن کار ... عشق آن چیزی است که
بیشتر از هر چیزی داشتنش را دوست داریم و بیشتر از هر ... اندرون دل من یک قلم تاک
زنید ... محبت تو خانوادشون نبود یکی پول تو زندگی شون نبود یکی از نظر تغذیه
مشکل ...




26 . همون پسره
hamonpesare.blogfa.com/
‎ممنون خدا جون ... 2 نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۲ساعت 11:8 توسط همون
پسره || نظر بدهید | ... ممنون باش که هر روز لطافت تو را،ظرافت تو را، زیبایت را یادآور
میشوند. ... دست منو بگیر نترس از سکوت این قفس ... منو حسی که به پات گذاشتم ،
کاشکی این جوری دوست نداشتم ..... هوای دلت باز ابری شده // چرا غصه داری بگو چی شده




27 . ミ دلنوشته های 1 پسر ミ
delneveshte1pesar.blogfa.com/
‎و نظرات کپی شده که تو هر وبی میزاری ممنوع! اینجا فرق داره! ... سلامتی پسری که هر
چی قسم خورد خواهش کرد اثری نداشت. . . سلامتی .... چه حالی داری بگو یه احساس مسخره .




28 . حرف دل - آری آغاز دوست داشتن است...
ghalb-e-vahed.persianblog.ir/tag/حرف_دل
‎comment نظرات (7) ... وقتی از تو سوالی را پرسیدند که نمی خواستی جوابش را بدهی،
لبخند بزن و بگو: ... هر وقت فرصت کردی دست فرزندانت را در دست بگیر. ... وسطای
خوندن دیدم بغض عجیبی داره گلومو فشار میده ، تا نظر شما چی باشه . .... گفت: "عسی ان
تحبوا شیئا و هو شر لکم" شاید چیزی که تو دوست داری، به صلاحت نباشه (بقره/216)




29 . اس ام اس عاشقانه SMS Love
3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
‎... ام اس, پیامک, مسیج · نوشته شده در دوشنبه چهارم شهریور 1392ساعت 14:48 توسط
بنفشه | نظر بدهید ... دوست دارم براي تو فقط يه حرف ساده بود / غافل از اينکه دل من
منتظر اشاره بود . ... هر وقت کسي دلتو شکست اونو ببخش چون حتما کسي پيدا ميشه
که دل اونو هم بشکنه ... خوبيم بديم حالا از همه چي بگذريم ، دوست دارم از شما نميشه
بگذريم .




30 . بدون عنوان - عروس دهه شصت
zarrinpur.blogsky.com/1394/04/28/post-26/
‎19 جولای 2015 ... به نظر من این گونه احترام افراطی موجب از بین رفتن صمیمیت وایجاد ... تو هم چقدر
میخوای به من یادآوری کنی که شوهرم خانوادشو دوست داره ومنو دوست ... بیدمشک گرمه





31 . سرزمین تنهایی ها - مجید خراطها - بلاگفا
asheqaneee.blogfa.com/category/2/مجید-خراطها
‎16 جولای 2013 ... تو فقط بگو ازم چی خواستی که دلم تونست و واسه تو نکرد. حالا چی شد ... تو دوسم داری
میدونم ، یه روز دست تو رو میشه ... به نظر میاد که امشب از قلم افتاده باشم ... حالا هر دو
حلقه داریم تو تو دستت من تو چشمام ... هر شب تو رویای منی چیکار کنم دوست دارم. ....
دلتو به قلب تنهام نسپردی و سپردم ... تو بگو نشونتو از کی بگیرم




32 . حسی که عشــــ ـــق می ناممش
onlylovers.blogfa.com/
‎حرف هاي تلخت هم كه نمك زخممه -- و تنها دلخوشيم به قلم دستمه و باز منم و ... بگو با من
ديگه چرا آخه نوكرتم؟ ... نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم آبان 1391ساعت توسط
علی| نظر بدهيد | ... شاید دیگه کسی مثل من تو تا اخر عمر مثل من دوست نداشته باشه ...
تو آینده سختی داری یقین دارم چون آه پشتته ! ... از خدا هم تشکر میکنم هر چی دارم از اون
دارم.




33 . جدیدترین آهنگ های مرتضی پاشایی
www.just-pashaei.ir/tag/جدیدترین آهنگ های مرتضی پاشایی
‎تو بجای منم داری زجر می کشی ... چشامو ؛ می بندم میخوام هر چی غصه است بمیره ... قلم
تو دست من پر از سکوته / دوباره از ترانه دست کشیدم ... تو که از اسمم و عشقم و حسم
وقلبم دلتو کندی ... باز بگو بی تو میمیرم بگو دوست دارم .... باید یک لحظه دستات و
بگیرم .... آهنگ های مرتضی پاشایی,روزهای سخت,. نویسنده: Morteza.Shokri. نظرات(0)
...




34 . امرداد ٩٠ - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/1390/5/
‎21 آگوست 2011 ... comment نظرات (0) ... تو هر چه دوست داری بگو، اما من هنوز بر سر حرفم هستم ، دوستت
دارم. .... یاد گرفتم تو زندگیم به اون که بفهمم چقدر دوسم داره هر روز دلشو به بهونه ای ...
خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ..... هر چی بگی نه
نمی گم، جونم بخوای برات می دم .... به من بگو که مرا از دهان شیر بگیر!




35 . بادلم همراه باش - سایه های زندگی من
sayehaye-zendegi-man.persianblog.ir/tag/بادلم_همراه_باش
‎نظرات (غیر فعال) ... حال بد میدونی یعنی چی ؟ .... حالا خودت بگو این بغض کهنه را
کجای دلم بذارم؟ ... .جز یک پنجره و عروسک یادگار از عشق ،که در آغوشش بگیرم و کنار
پنجره ... برابر کن،و هر خیری را که من ندانم و نخواهم،تو برایم بخواه و نخواه که در راه .....
اینکه بدونی یه روزی از کسی که دوسش داری باید جداشی حالا چه بخوای چه نخوای .




36 . دانلود کلیه ی آهنگ های بهزاد پکس [بایگانی] - انجمن تفریحی کافی بکس
coffeebax.ir/archive/index.php/t-1831.html
‎هنوز دوست دارم بیا هنوز عاشقت هستم ... بعد از تو چشمای سردم توی تنهایی اسیره توی
تنهایی اسیره ... بگو کجایی ببینی با من چیکار کردی ..... مگه گجا داری کمتر برس
به خودت گفتی آرایش غلیظمم به عشق توه همش ظاهر کار بود ... چشام خشک شده قلم داره
اشک وا میکنه داره مینویسه میگه ازت هرچی میدونه عشقت .... دستامو تو دستات بگیرم




37 . عشق گمشده
miladnajmeh.blogfa.com/
‎هر چی فکر کردم جوابی براش پیدا نکردم کسی در حقم عاشقی نکرد که یاد بگیرم ...
خیلی سخته بهش دل ببندی و دلتو بشکونه تو هم میتونستی دلشو. بشکونی ولی
اینکا رو نکردی چون با همه وجودت دوسش داری اونوقت اون ... از حالا تا خود اون روز،می مونم
کنار دستات. نبینم بارونی باز ابرای قشنگ چشمات. 14 نظر ..... قلم بتراشم از هر
استخوانم.




38 . همه ش فقط یه شوخیه
meghdadas.blogfa.com/
‎همه ش فقط یه شوخیه - جک، پیامک،هر چی بخوای هست - همه ش فقط یه شوخیه. ... به سلامتی
کسی که هنوز دوسش داری ولی دیگه مال تو نیست … ... میگم یکیشو بگو ببینم. .....
دقیقا وقتی جفت دستات تا آرنج گریسی یا گلی هستش، چشمت خارش می گیره! .....
دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم وقتی فالنامه را باز کردم چشمم به شعری افتاد
که ...




39 . دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )
tavab1.persianblog.ir/1392/11/
‎19 فوریه 2014 ... ... ۱۱:۳٢ ب.ظ | نویسنده : مهدی عابدینی | نظرات (1) .... زیرا هر چیز و هر کسی را که دوست
تر بداری ..... عاقبت با قلم شرم نوشتند نشد .... کرامتی که تو داری چگونه بی تو
بمانم .... باز گفتی که برایم غزل از عشق بگو ..... میخواهم برای لحظه ای آرامشت را
قرض بگیرم … ...... قبل از آن‌که از دستت برود، عاشقانه دوست داشته باشی!




40 . Frozen Heart - متن آهنگهای مازیار فلاحی
meydoon.blogfa.com/post/15
‎میون این همه دوری مفرط ، چجوری میشه دستاتو بگیرم. حالا که خسته ... کاش ندونی که
میاد هر روز بهت سر میزنه ... دلتو به این صدای خسته بسپار ، تو منو داری عزیزم منو





41 . دوست سراغتو بگیرم دوست اجتماعیت - خانه
tmblog.ir/list/دوست سراغتو بگیرم دوست اجتماعیت-50.html
بگو بگو بگوبگو این دروغ دوست داشتنی و این بارمباز بگو بی تو میمیرم بگو
دوست ... هرکی میخواد هرچی بگه از تو دست نمی کشم ... بگو بگو بگو دوسم داری بگو
بگو بگو .... گفت از نظر من همه در پناه خدان و هرکس یه قسمتی داره! .... و اگه یه آدم خوب
باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون .... دستت درد
نکنه.




42 . دل شکسته
imfromhell.blogfa.com/
‎هر چندتا تو منو دوست داري من يه دونه بيشتر دوست دارم ميدوني اينجوري خوبيش اينه که
حتي اگه منو دوست ... هـــــر چـــــي آرزوي خــــوبـــه مـــال تــو هــــر چــي که خــاطـــره داري
مــال مـــن اون روزاي .... دستتو بكن تو موهات و يه تارشو بگير تو دستت. ... اگه بخندي
ميگن ديوونست ، اگه دل ببندي تنهات ميزارن ، اگه عاشق بشي دلتو ميشكنن ، با اين
حال ...




43 . بغـــــــــــــض شــــــــــیشـــــــــﮧ اﮮ
aloneangel.limooblog.com/
‎27 نوامبر 2014 ... برو به همه ی دنیا بگو عمرانو شکستم. دستام بوی دود میده ... میخاستیم... چه قولایی بهم
دادی حالا اون دلتو برده ... هرچی خاطره دارم ازت رو از دل میکنم. فکر اینکه دستات تو
دستاشه ویرونم میکنه ... دیگه باید سراغ عشقمو از دوستم بگیرم ..... گاهی وقتا انقدر
پر از حرفی و دوس داری با کسی بحرفی ... نوشتن قلم می خواد و قلم جوهر.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,693
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,482
  • بازدید ماه : 4,482
  • بازدید سال : 27,555
  • بازدید کلی : 288,643