loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 32 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
دوستت دارم حتي اگر کامل نباشي (نگاهي متفاوت به ويندوز فون )



1 . دوستت دارم حتی اگر کامل نباشی! (نگاهی متفاوت به ویندوز فون 8 ...
itresan.com/8783/دوستت-دارم-حتی-اگر-کامل-نباشی-نگاهی-مت.html
‎6 نوامبر 2012 ... اما آیا ویندوز فون 8 از هر نظر تکامل یافته است؟ باید گفت نه آنچنان که می‌بایست!
زمانی که ویندوز فون 7 به بازار آمد همه چیز با الان متفاوت بود.




2 . علمی که باید بدانید
dooneh.mihanblog.com/
‎دوستت دارم حتی اگر کامل نباشی! (نگاهی متفاوت به ویندوز فون ۸) · ادامه مطلب ... اپل
به دنبال جایگزین سامسونگ برای تامین باتری‌های مورد نیاز آیپد و مک‌بوک.




3 . آی تی رسان | Facebook
https://www.facebook.com/ITResan/posts/402600533146582?_fb...
‎دوستت دارم حتی اگر کامل نباشی! (نگاهی متفاوت به ویندوز فون ۸). ظاهرا ویندوز فون ۸
بهتر از آنچه که مایکروسافت سال ۲۰۱۰ از آن حرف می‌زد از آب در آمده است و حتی باید ...




4 . حتی از موبایلم هم بیشتر دوستت دارم - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/tecnoloji/mobile1/20151192478.html
‎7 آگوست 2015 ... حتی از موبایلم هم بیشتر دوستت دارم موبایل,تکنولوژی,تکنولوژی ... بررسی تمام
قابلیت های جدید ویندوز ۱۰ موبایل · بررسی تخصصی اسمارت فون لومیا 640
مایکروسافت ... اگر سفر به گذشته امکان پذیر باشد چه اتفاقی رخ می دهد؟ ..... با
گوشی های هوشمند فعلی متفاوت باشد، شاید خوب باشد که نگاهی به ال جی Gentle ...




5 . درس ۲: آشنایی با دنیای پر رمز و راز ویندوز فون - وینفون
winphone.ir/درس-2-آشنایی-با-دنیای-پر-رمز-و-راز-ویندوز/
‎14 دسامبر 2014 ... در این مقاله سعی کرده ایم به شما بگوییم که اگر ویندوز فون را انتخاب کرده ... در
دستگاه های ویندوز شما حتی با رم های پایین شاهد عملکرد مناسب و روان ... و متفاوت
هستید طراحی ویندوزفون با آن کاشی های دوست داشتنی خود کاملا .... خسته نباشی
برادر. ... من اطلاع دارم سیستم عامل ویندوز فون با هر رامی از فارسی به صورت کامل ...




6 . مهندس مایکروسافت از ناگفته ها می گوید: چرا ویندوز فون از همان ابتدا ...
www.eghtesadi.org/events/.../مهندس-مایکروسافت-از-ناگفته-ها-می-گوید-چرا-ویندوز-فون-از-همان-ابتدا-محکوم-به-شکست-بود
‎4 آگوست 2015 ... حتی پس از زمان زیادی از عرضه ویندوز فون، بخش تلفن های هوشمند وارد ۵ اولویت ...
حتی اگر گوگل اندروید را به عنوان محصولی جداگانه به شکل کامل به ... که بازار تلفن
های هوشمند اکنون چهره ای کاملا متفاوت از آنچه امروز دارد، داشته باشد. ... خوبی ها و مزیت
های خاص خودشو داره و حتی قابلیت های زیادی اما عامه پسند نیست فعلاً.




7 . آیفون ۸ ساله شد؛ نگاهی به مسیر پر پیچ و خم تلفن هوشمند انقلابی اپل ...
digiato.com/article/.../آیفون-۸-ساله-شد؛-نگاهی-به-مسیر-پر-پیچ-و-خ/
‎10 ژانويه 2015 ... در ادامه ی مطلب قصد داریم نگاهی بیاندازیم به همین مسیر و آنچه که اپل از سر ....
مکانیکی بزنی معلومه برترین هم نباشی برترین میشی و عالی اما فرض کن در ... همه
کارای وین فون حتی بهترش در اندروید و ای او اس هست! .... ۳٫طراحی زیبا و متفاوت ... من
یک فرد اندرویدیم اما به شخصه اپل رو دوست دارم و عاشقشم چون اعتقاد دارم اگه ...




8 . نگاهی به رابط کاربری ویندوز ۱۰ بر روی ابزارهای مختلف - دیجیاتو
digiato.com/article/.../نگاهی-به-رابط-کاربری-ویندوز-۱۰-بر-روی-اب/
‎1 ا کتبر 2014 ... جای داره به عوامل سایت و نویسنده های عزیز یک خسته نباشی بگم که ... عزیزم اون فضا
رنگی و تخت از اول مال وین فون و ویندوز بوده ، در ضمن ... کرده از روی ایکوناش ، اگر
حرف منطقی و منبع معتبر داری بگو(خشایار) ... یکی میشه لطف کنه و ١٠ قابلیت جدید
در ویندوز ١٠ رو ( نسبت به حتى ٨ ) بگه ؟ ... بقیش رو کامل کنید!




9 . راهنمای سریع و نگاهی بر پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت - زومیت
www.zoomit.ir/it-news/os/9043-a-look-into-windows-phone
‎25 ژانويه 2014 ... حتی برخی داده‌ها نشان از این دارد که در فاصله‌ی زمانی بین جولای و سپتامبر گذشته، ...
هر تاریخچه‌ای در مورد ویندوز فون، باید نگاهی هم به حالت قبلی این .... که اگر بطور
مکرر از آن برنامه استفاده نکنید می‌توانید میانبر مربوطه را از ..... گوشی من اینقدر لگ
داره که دوست دارم بکوبم توی دیوار گوشی رو. ..... خب خسته نباشی.




10 . مقایسه ی کامل و جدال بین آخرین نسخه ی سیستم عامل های موبایل: اندروید ...
gadgetnews.ir/27364/android-l-vs-ios8-vs-wp-8-1/
‎12 ا کتبر 2014 ... مایکروسافت نسل جدید تبلت‌های سرفیس خود را در دو اندازه‌ی متفاوت عرضه می کند ...
نگاهی کوتاه به بازی پرندگان خشمگین ۲ تریلر و لینک دانلود ... مایکروسافت،





اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 248
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 4,229
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,018
  • بازدید ماه : 6,018
  • بازدید سال : 29,091
  • بازدید کلی : 290,179