loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 33 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
يه روزي مياد تو خونمون کنار هم نشستيم



1 . یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم - کلوب
www.cloob.com/.../یه_روزی_میاد_تو_خونمون_کنار_هم_نشستیم_یهو_میبینیم
‎11 مه 2015 ... یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات
نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته
Images for يه روزي مياد تو خونمون کنار هم نشستيم




2 . ویسگون - . یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر ...
wisgoon.com/pin/5647420/
‎یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات
نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته و رو پاهای تپلش
ایستاده ...




3 . یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم - خانواده پرشین آنلاین
persian-online.ir/post/1197
‎یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیمیهو میبینیم دختر کوچولومونبااصوات
نامفهومیصدامون میکنهمیریم سمتشمیبینیم دسته مبل گرفتهو رو پاهای…, یه روزی
میاد تو ...




4 . یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم - بهترین های روز
www.bestofday.ir/text-201506282316222425
‎29 ژوئن 2015 ... یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم. ... علاوه بر تحريم هسته‌اي، تحريم هواپيما و
فروش پسته و فرش هم برچيده شد (3) »» اگر نقش رهبری نبود، میز ...




5 . @asheghane_piics instagram ورود افراد زیر ۱۸سال ممنوع یه روزی میاد ...
gramlove.com/media.php?id=1012868695325842643...
‎یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات
نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته و رو پاهای تپلش
ایستاده ...




6 . ღبی نشونღ
bi-neshon.loxblog.com/
‎یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم... چقد قشنگه وقتی کسی رو
داشته باشی ک پا ب پات دیوونگی... بهترین حس میدونی چیه؟ چیکه چیکه آب میشه.




7 . مشاهده نظرات ༺‿༻یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم༺‿༻
sina-hani-love.mihanblog.com/post/comment/1
‎21 آگوست 2015 ... سلماز عشقمممم کجاییییی .. این عشقت خرابکاری کزده فرار کرده !!! راستی اجی از
سینا حامله شدی؟؟؟؟؟ ✓Miss Tannaz✓. یکشنبه 1 شهریور 1394 ...




8 . اس ام اس های مربوط به نشستیم - کپی پیست کن
www.copypastekon.ir/sms/tag/نشستیم
‎یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات
نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته و رو پاهای تپلش
ایستاده






10 . اس ام اس های مربوط به دختر - کپی پیست کن
www.copypastekon.ir/sms/tag/دختر
‎یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات
نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته و رو پاهای تپلش





11 . Images tagged with #عاشقانه_من on instagram
www.online-instagram.com/tag/عاشقانه_من
‎تــَنها نــَفر سِومی که میزارَم بیاد بینمون ~~ بــَچَـمونهـ تنها نفری که بعد تو لپاشو
میبوسم لپای ... یه روزی میاد تو خونمون♥ ♥ کنار هم نشستیم♥ ♥ یهو میبینیم دخترر
...




12 . اس ام اس های مربوط به کوچولوم - کپی پیست کن
www.copypastekon.ir/sms/tag/کوچولوم
‎یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات
نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته و رو پاهای تپلش
ایستاده




13 . آقای قوی وخانم کوچولو
amirnasim94.blogfa.com/1394/05
‎عکس و تصویر بسلا متی روزی که من لباس عروس تنم باشه تو دوماد باشی واسم. بسلا
متی روزی ... یه روزی میاد · عکس و تصویر یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم .




14 . تقدیر من تو بودی
love-h-somuch.blogfa.com/
‎خانم دکتر (دوستِ مامانم ) اومده بود خونمون بود و من انگار نه انگار . ... روز پزشک رو به
تمام پزشکان زحمتکش و وظیفه شناس تبریک میگم 。 ... خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم
داماد با چه عشقو علاقه ای همسرشو نگاه میکنه و زیر لب قربون صدقه ش میره . ... داماد دائم
کنار عروس بود و بیشتر مراسم مردا هم تو قسمت خانوما بودن به بهانه ی کادو دادن و زن و ...




15 . دانلود آهنگ جدید
amirnasim94.digiup.ir/
‎بهتریــــن شـــــب زندگــــی واســــه 1 "دختــــر" شـــــب عروسیـــــــش کنـــار عشقشـــــه!
! ! ولــــــے واســـه 1 ... عکس و تصویر یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم .




16 . ( ^ - ^ ) یهــ روز میــــــــــــاد - SwEeT-Life
sweet-life.miyanali.com/.../(_^_-_^_)_یهــ_روز_میــــــــــــاد_(_^_-_^_)
‎8 ژوئن 2015 ... یـــــــــه روزی مــــــیاد تو خــــــــــونمون کـــــــنار هــــــم نشـــــــــستیم یهــــــــــو
میبیــــــــنیم دخــــــــــتر کوچــــــــــولـــــــــومون بااصــــــوات نامفــــــــهومی




17 . r.m.queen - Loading... - INK361
ink361.com/app/users/ig-2126062678/r.m.queen/photos
‎10 weeks ago - یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم......کوچولومون
بااصوات نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته و رو پاهای ...




18 . ژوئن | 2015 | خاطرات روزانه آقای هلو و خانم لیمو
dailymemoirs.com/2015/06/
‎27 ژوئن 2015 ... یکشنبه رو نوشته بودم: سه روز تا تو دوشنبه رو نوشته بودم : دو روز تا تو و سه شنبه
رو نوشته بودم یک روز تا ... تا قبل از اینکه بیان بالا اصلا باورم نمیشد که عشقم داره
میاد خونمون . ... روبروی هم نشستیم و اونجا آقای هلو دستامو گرفت و بوسید . ... ساعت ۷
بود کنار هم نشسته بودیم پیش به سوی تجریش برای خوردن حلیم !




19 . آقامون و پسرم یهویی ...
www.98love.ir/Forum/Post/89132
‎2 مه 2015 ... گفتم ما هم بزاریم ملتـ ببینن چـ عشقولایی دارمـ یه روزی میاد تو خونمون کنار هم
نشستیم یهو میبینیم پسر کوچولومون بااصوات نامفهومی صدامون میکنه




20 . خاطرات یک زوج مذهبی
mabahamhastim.blogfa.com/
‎دیگه نمتونستم تحمل کنم اگه یک روز زنگ نمیزد دلم هزارراه میرفت.تو ... خونه نون رو
میذاشته جلو افتاب خشک میکرده و میخورده میگن اون زن اولین نفره که میره بهشت. ... دو





21 . gomnam_ashagh () Instagram Photos and Videos | instidy.com ...
instidy.com/gomnam_ashagh
‎مرا صدبار از خود برانی باز هم دوستت دارم به زندان تنهایی ام کشانی باز هم دوستت دارم
... یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دخترر کوچولومون بااصوات ...




22 . پاهاش hashtag, instagram tag,InstagramSal.Com - Editors Choice
www.instagramsal.com/tag/پاهاش
‎تقدیم به دخترااا و پسرااا اصلا پسره و مردونگی کردناش! .... یه روزی میاد تو خونمون
کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات نامفهومی صدامون میکنه میریم
...




23 . ــــمغزم بازه اگه چشمم خمارهــــــ: بلاگ خوان
mahtab-sun.buy0.ir/
‎46104. بازدید. یه روزی میاد تو خونمون. کنار هم نشستیم. یهو میبینیم دختر




24 . کوچولومون. بااصوات نامفهومی. صدامون میکنه. میریم سمتش. میبینیم دسته مبل گرفته
.




25 . مَخْاْطَبِ خْاْصـــــْ تويے!!! @eshghe.donafare Instagram photos | Websta ...
https://websta.me/n/eshghe.donafare
‎13 جولای 2015 ... آخ چه حســـــــ قشنگيـــــــه تو بغلشـــــــ دراز کشیدی... بهت بگه تو مالـــــــ کـــــــی
هستی .... یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر ...




26 . آرشیو موسیقی ملی ایران ( آواز سنتی ) - آرشیو آهنگ های قدیمی 150 - 100
iranvocals.blogfa.com/post-1095.aspx
‎حالا که عطر آشتی تو خونمون پیچیده. حالا که خوب ... حالا که بغض و کینه پاشو کنار
کشیده ... خوشبختی میاره کاش بودی و می دیدی ... نکنه یه روزی پنهون توی جلدم اومده .....
سر یه بوسه با هم شرط می بستیم .... آهنگ نشستم با غمت سوختم و ساختم از سوسن.




27 . دخترکی با طعم شکلات - روز مرگی
n-o-7-1.blogfa.com/category/6
‎اينكه لوسيني كه تو عمرش به هيچكس گزارش نداده كجاست و چيكار مي كنه الان به صورت
روتين اينار .... مامان ارمینی هیچ خبری مبنی بر اینکه چه ساعتی ارمینی میاره نداد. ....
این وسط یه روز یه دوئل هم با مستر ح برقرار کردن که من کلی خندیدم سرش و پسرک و
لوسین مث دو ..... یه روزایی بود کنار هم می نشستیم از فیلم و اینجور چیزا حرف میزدیم.




28 . عشق کده: اتناگروپ
lovekade00vcp.athenagroup.ir/
‎یه روزی میاد تو خونمون. کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات
نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته و رو پاهای تپلش
ایستاده




29 . مرداد ۱۳۹۰ - تمام زنانگی هایم عاشقانه برای تو...
avatanha.blogfa.com/9005.aspx
‎درد بی خبری و نگرانی رو هم به جونم میخرم تا یه روز برق غرور و افتخارو تو چشمای ...
عاشق تر و امیدوار تر از همیشه به انتظار نشستم. ... بهش گفتم میثمم من وقتی تورو
نداشته باشم اعتماد به نفسم میاد پایین. ... گفت آوا فکر رکدی نفهمیدم اون روز که
داشتم تو خونتون شیشه میکشیدم تو ..... من با عشقی که به تو دارم اگه در کنار تو
باشم.




30 . يادش مياد - صفحه اصلی
zagrobot.irfacebook.ir/tag/یادش میاد
‎یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم.یهو میبینیم نی نی کوچولومون .با صداهای
نامفهومی صدامون میکنهمیریم سمتش .میبینیم دسته مبل گرفته.و رو پاهای تپلش ...





31 . آقای قوی وخانم کوچولو
amirnasim94.oldblog.ir/
‎عکس و تصویر به من مربوط نیس که،،،، ﻗﻬــــــــــﺭﯼ ﻋﺼﺒﯽ ﻫﺴﺘــﯽ ﺍﺧﻤﺎﺕ. به من مربوط نیس
... عکس و تصویر یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم . یهو میبینیم نی نی.




32 . مگلاگ
meghan.blogsky.com/1393/12
‎19 مارس 2015 ... از وقتی یادم میاد مادرم آرزو داشت با شوهر و بچه هاش وقت تحویل سال تنها باشه ! و از
وقتی که ... هرسال با توجه به ساعت یک برنامه غذایی مشخصی تو روز تحویل سالمون
داریم . ناهار باشه ... چند سالی هست که میان خونمون (شاید 3 سال!) ! ... کلی نشستم فک
کردم ، که کدوم کتاب ها رو کنار هم بچینم :| در نتیجه باز هم فکر درد دارم !




33 . یه وجبی بغضم
nafasiii1999.blogfa.com/
‎یه وجبی بغضم - فقط و فقط خووووووووووووودم. ... خدایا قسم میدمت به اشک چشمهای عاشق
و معشوق برای هم که پاک ترین چیز تو ... تو که میدونی من از این شوخی ها بدم میاد. ... منم
به دلت نشستم یا نه؟ ... به سلامتی روزی که بیای خونمون. ... روبان کنار عکس.




34 . آقای قوی وخانم کوچولو دانلود اهنگ
amirnasim94.akhbar3.com/
‎عکس و تصویر بسلا متی روزی که من لباس عروس تنم باشه تو دوماد باشی واسم. بسلا
متی روزی .... یه روزی میاد. عکس و تصویر یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم .




35 . روزبه بمانی - سکـــــــــــــــوت پاییـــــــــز
sokoote-paeez.blogfa.com/category/1/روزبه-بمانی
‎دیگه چیزی نمونده تو خونه،غیرما که رو دست هم موندیم. در این خونه رو همه ... پیش چشم خودم
تو این خونه،هرکسی تو اتاقمون میره ... برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر
آرامشم ... همین عادت با تو بودن یه روز اگه بی تو باشم منو میکشه .... نشستم روبروی
تو که جمع درد و تسکینی ... نمی دونی از اون روزی که هستی،عجب آرامشی تو خونمونه.




36 . عشق کده: بافیا
lovekade00vcp.bafiamarkazi.ir/
‎یه روزی میاد تو خونمون. کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات
نامفهومی صدامون میکنه میریم سمتش میبینیم دسته مبل گرفته و رو پاهای تپلش
ایستاده




37 . masoumeh_8691's Instagram Pictures - Instagify.com
instagify.com/user/masoumeh_8691/1644686785
‎وقتی که زندگیت اینکارو انجام میده و تو ذوق زده میشی . ... یه روزی میاد تو خونمون
کنار هم نشستیم یهو میبینیم دختر کوچولومون بااصوات نامفهومی صدامون میکنه ...




38 . به این دنیا نمی بازم - وسوسه (این داستان زندگی من نیست ! لطفا قضاوت ...
nemibazam.blogfa.com/post/53
‎خونمون مثل یه قصر بود و یه حیاط بزرگ داشتیم که زهرا از دیدن اون تعجب کرده بود . ...
تا به اون روز کسی تو ذهنم نبود ولی صدا و چهره ی بابک ۲۴ ساعته جلو چشمم میومد . ...
پدرم زنگ زد و گفت که برگشتنی میاد دنبالم تا با هم برگردیم . ... اولش قبول نکردم و
میخواستم دیگه جلو خودمو بگیرم و شهوت و وسوسه رو کنار بذارم و بهشون غلبه کنم اما.




39 . جک و خنده بازار
khandehbazar57.blogfa.com/category/1
‎ديشب نشستيم پاي ماهواره سريال عاشقانه ميبينيم. ... یه روز غضنفر از کنار دریا رد
میشه میبینه یکی تو آب داره داد میزنه کمک من شنا بلد نیستم غضنفر میگه خجالت
بکش منم تنیس بلد ... یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ازش یه غول اومد بیرون!
..... پشه ها به جاي اينکه خونمون رو بمکن ، ميومدن چربي هاي اضافه بدنمون رو مي مکيدن.




40 . فیسکوب ایرانیان - mehrabonia - مجتبی
facekoob.ir/mehrabonia/tab:updates/filter:comments/pg:7
‎حتی اگر همسرش قطعه شوکولاتی واسش میاره ، ازون عکس میگیره و در پروفایلش
مینویسه ای تاج سرم.. ازت ممنونم برادرم. .... یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم





41 . این یکی (آنشرلی) - pariysa
pariysa.blogfa.com/author/pariysa
‎بعدش اومدیم دانشگاه یکم نشستیم و بهدش من نفسیمو بردم رسوندم خونشون و ... دوشنبه
۷ مهر با نفسی قرار گذاشتم که برم و برش دارم و با هم بریم صفا و یه روز ... کلی تو
کلاس نشستیم و نشستیم اما استاد نیومد بعد از اونهمه انتظار اومدن گفتن یکم دیر
میاد ..... عاشقیمون تو این نه ماه همیشه کنار هم بودیم تو خوشی ها و ناخوشی ها تو شادی و غم
ها.




42 . فایوفان آقای قوی وخانم کوچولو
amirnasim94.5fun.ir/
‎وقتی گریه میکنه توام با اینکه خیلی خسته ای و خوابت میاد مثه من بلند میشی و
کنارمون میشینی که مامان ... عکس و تصویر یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم .




43 . عکس عاشقانه بوسه و بغل کردن غمگین دو نفره و فانتزی - روزگار
rouzegar.com/fun/photo.../photo-passionately-kissing-and-hugging
‎وقتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده … ... بسلامتے
پسرے که وقتے میره مهمونے خونه فامیل زنگ مے زنه و نیم ساعت باهات حرف میزنه تا
بهت نشون بده تو نخ هیچکدوم از دختراے مهمونے نیست… .... روزی میرسه که باید بیای
سر قبرم و یه فاتحه هم برای شادی روحم بخونی… ... یه روزی میاد تو خونمون. کنار هم
نشستیم




44 . آقای قوی وخانم کوچولو
amirnasim94.miladblog.ir/
‎بهتریــــن شـــــب زندگــــی واســــه 1 "دختــــر" شـــــب عروسیـــــــش کنـــار عشقشـــــه!
! ! ولــــــے واســـه 1 ... عکس و تصویر یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم .




45 . #دوستتدارم - Instagram Pictures Tagged with #دوستتدارم
instagify.com/tag/دوستتدارم
‎#sister#love#miss يك ادمهايى بودنشون فقط اعتماد به نفسه ،عشقه،لطفه ،بايد هروز از
.... #عشق#اول#دوستتدارم#عشق#دونفری یه روزی میاد تو خونمون کنار هم نشستیم یهو ...




46 . کوچه باغ ِ آرام
calmdreams.blogfa.com/
‎هرچی در میارم میره بابت قسطام و یک ساله که تمام مخارج زندگی رو شوهر میده. ... ولی این
عروسکو که چن ساله تو خونمون هست و طرفش نمیرفتم، تازه چندروزیه کشفش کردم. ...
طفلکی پول درست و حسابی هم تو پر و بالش نیستا ولی به عشق مسابقه هی برای
عزیزاش ... خدایا به حق همین روز عزیز یه نظری بهش بکن و یه چیزی برنده شه و دلش شاد
شه.




47 . farnia - برای دخترک و آقا پسر
farnia.persianblog.ir/pages/2/
‎30 دسامبر 2013 ... اون روز میگی من به هیچ وجه با پانیا دوست می شم. ... بعد از یه مدتی که کنار هم نشستیم
می گی بابایی چرا عمو دارا و خاله هدی و عمو بهنام دیگه خونمون نمیان(تو دلم لعنت
میفرستم به این مهاجرت لعنتی) و می گم آخه بابایی ... بابایی من که مو ندارم،می گی
بابایی بذار موهاتو شونه کنم و بعد برات گل سر بزنم کم کم موهات در میاد.




48 . متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com
www.lord-2013.blogfa.com/category/34
‎وقتی یه مرد زمینی عاشق فرشته میشه توی تقدیرش همیشه بی کسی نوشته میشه دل نا
امیدم هر شب رو به اسمون میشینه از خدا .... وقتی رو به روتو هم صحبتم .... تو تا وقتی
کنار من بمونی*****خدا از پیش من جایی نمیره ... تو به پای من نشستی و جدا از تو
نشستم .... هوای خونمون سرده مثل غروبه پاییزه ... روزی که تو برگردی پاییز میره از
اینجا.




49 . مرداد 1392 - عاشقانه های منو آقایی جون مهربونم
marytala.blogfa.com/1392/05
‎فردا هم با خانواده میریم خونه دوست بابایی تو یه شهر دیده. نوشته شده در ... بعدازظهر
نشستم خاطرات چند روز و نوشتم آقایی بعد سرکارش رفت مسابقه. دوستم زنگید اومد
خونمون و همه ی ماجرای این چندوقت و براش توضیح دادم دقیقا مو به مو. تا 9 شب بود و ...
فداش شم واقعا دامادی بهش میاد!!! عمه جونی بهم ... منو آقایی رفتیم کنار هم نشستیم.
شیخ ازم ...




50 . آذر ۱۳۹۰ - انــــــــــــــدوه شیرین
www.delshekaste2.blogfa.com/9009.aspx
‎قرار شدچون همه ی عمه ها و عموم خونه دارند ما بریم تو خونشون بشینیم ... یه روز تلفن زنگ
زد بابام گوشیو برداشت چند بار گفت الو ... گفتم وقتی از خونه میره بیرون گوشی





51 . غزل های عاشقی من
ghazalasheghiman.blogfa.com/
‎زودی رفتم خونه پایینمون که خلوته نشستم گوشیو گرفتم.... گفتم:الو. گفت: ...
میخوام خجالتو بذارم کنار جوری که دلم میخواد باشم........ خانومم. ... يه روزي كه به اجبار با
هم تا خونتون پياده رفتيم تو راه گفتم:چرا چادر ميذارين آخه!!!!! Grrr ... خندمم مياد گريمم.




52 . چرا هیچ وقت عشق اول را فراموش نمیکنیم؟ | زهرا
zahra-hb.com/245/why-we-never-forget-the-first-love/
‎24 دسامبر 2007 ... به خاطر یه مشکلی که برای یکی از دوستانمون افتاده بود، چند روز پیش سر ...... یا نه
اما چند روز پیش که دیدمش و سر میز ناهار خوری که اتفاقی کنار هم نشستیم آن .... هم
نمیتونم بزنم هروقت میاد خونمون اینقدر مادرم اسرار میکنه بمون من تو دلم ...




53 . اسفند 1391 - آوای دلنشین
safoora-shahab.niniweblog.com/archive1391|12.php
‎همینجووری سرتو مینداختی زیر و تو پارک میدوویدی ما هم به دنبالت نیشخند ... اینم از
عکسای اون روز که خاله ها اومده بودن خونمون: ... عکس من و تو در کنار هم با همون لباس: ... تو
هم پشت سر من گفتی شَآآآآب هههههههه بعدشم تا بابات میره حموم میری پشت در و هی به در
.... و ما مامانا هم همه نشستیم دور هم به اختلاط و صحبت خلاصه اینکه خیییییییییییلی




54 . ...




55 . 92/02/01 - 92/02/31 - روزنوشت های یک عدد الی:)
dah101010.blogfa.com/1392/02
‎(نرفتیم تو اتاق مازیار دوست نداشتم بره واسه همین خودم نشستم رویه مبل در نتیجه
مازیارم ... یه روز نیما میره خونه(با مامانشو المیرا تو یه خونه زندگی میکنن)ننه مازیار
خونه نبوده .... میخاستم برم تو پارک بشینم ولی نمیدونم چرا روبرو خونشون بودم ....
داییم رفتیم خوراکی بگیریم یهو مازیارمارو گذاشت کنار یه ارایشگاه یه بسته هم از
صندوق ...




56 . آذر ۱۳۹۲ - خاطرات پرستاری آمپول کارآموزی
khateratemrooz.blogfa.com/1392/09
‎تا این که روز سوم تو مدرسه حالم بد شد و معاونمون گفت زنگ می زنم خونتون منم ... سهیل
بعد از نیم ساعت امد و تا منو دید اخماش رفت تو هم و از معاونمون تشکر کرد که اطلاع داده و
راه افتادیم . ... ولی بعد رفت کنار و گفت بالا خره که میای بیرون منم گفتم نه نمیام.
... بعد از خوردن افطار با ایسان رفتیم یه گوشه نشستیم و شروع کردیم به حرف زدن.




57 . شهریور ۸۸ - در پناه دستانت
didarema.persianblog.ir/1388/6/
‎یه کم بعد خواهر شوهری ها هم اومدن و نشستیم به صحبت کردن . ... به مادر شوهری گفتم
شام نپزه فقط برنج بذاره تا من و همسری بریم از خونمون خورشت ... روز شنبه یه
چندتایی از عکسهای عروسیم همراهم بود که ١٠ دقیقه ای گذاشتم اینجا . اما از اونجایی که
اینجا تو محل کارم اصلا امن نیست خیلی زود برش داشتم . ..... ولی من از منت گذاشتن بدم
میاد .




58 . اردیبهشت 1392 - شــپــش لاغــر مــردنـی - بلاگفا
helmangulad.blogfa.com/1392/02
‎ياد اون روزا كه ميومد خونمون شكلاتامون رو كش ميرفت و ميخورد.ياد اون روزا كه هر روز ... اون
روز ها که یادم میفته یه طرف لبم بالا میره(لبخند)و یه طرفش میاد پایین...خیلی روز های
... و تو شیش متر بپری بالا و اتفاقا چای هم بریزه رو لباست :|. (آهنگ زیادی از ... تنها
كنار دريا قدم ميزنم.آخ..دريا،چقدر ... اینقد نشستم تا خدا از اونجا رد شد.نشوندمش پیش ...




59 . اردیبهشت ۱۳۸۹ - ساده اما حیرت آور - Blogfa
sadeh-ama-heratavar.blogfa.com/8902.aspx
‎روی یه نیمکته دنج که دور تا دورش درخت بود و خلوت بود نشستیم ، رفتیم تو اون
قبلترا. .... همونی که اگه یه روز منو نبینه به قول خودش روزش شب نمیشه. ... سمیه حدودای
ساعت 4 بود که اومد خونمون اینقدر با همدیگه حرف داشتیم که نمی دونستیم از کجا شروع
کنیم. .... روزیکه دیگه همه نگرانی ها و ترسیدنم تموم میشه و برای همیشه کنار هم هستیم.




60 . بهمن 1391 - ღღ بهــــشت حـــــــامد و سپیــــــده ღღ - بلاگفا
looveis1990.blogfa.com/1391/11
‎تو کافی شاپ که بودیم چندتا میز بغلیمون یه دخترو پسر و مامان دختره نشسته بودن
... هر روز و هر لحظه بیشتر عاشق حامدم میشمو قلبم بیقرارتر برای کنار هم بودنمون





اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 3,742
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,531
  • بازدید ماه : 5,531
  • بازدید سال : 28,604
  • بازدید کلی : 289,692