loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 13 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
شاد باش و عاشق



1 . پاییز؛بهاری که عاشق شده است! - شاد باش...
panjerehhh60.blogfa.com/post/35
‎پاییز؛بهاری که عاشق شده است! شاد باش... شاد باش ،نه یک روز، بلکه هزاران سال.
بگذار آوازه ی شاد بودنت چنان در شهر بپیچد..تا رو سیاه شوند آنانکه بر سر غمگین
کردنت ...




2 . یک فنجان حرف داغ - شاد باش و عاشق
aab-o-aatash.mihanblog.com/post/49
31 مه 2015 ... صبحها که دکمه های لباسم را می بندم به این فکر میکنم که چه کسی آنها را باز خواهد کرد
؟ "خودم" یا "مرده شور" ؟ دنیا همین قدر غیر قابل پیش بینی است




3 . شاد باش و عاشق...... - امروز اولین روز از باقی عمر من است
bentozahra.loxblog.com/post/603/شاد باش و عاشق.......htm
با سلام و عرض خیر مقدم . امروز : يكشنبه 6 ارديبهشت 1394 می باشد . به وبسایت
امروز اولین روز از باقی عمر من است خوش آمدید. از بادید شما متشکریم....(مدیر سایت ) ...




4 . عاشقانه - شاد باش
akhdelam.blogfa.com/post/20
‎عاشقانه - شاد باش - به نام خدا. ... شاد باش نه یک روز, هزاران روز . . . بگذار آواز شاد
بودنت چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته
اند.




5 . لبخند زندگی -شاد باش و عاشق ...
www.gold-house.blogarchive.ir/blogfa/post/744137/شاد-باش-و-عاشق-...
شاد باش و عاشق . ... تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان آبدانان · خود آگاهی · روزانه
های دو عاشق · سرگرمی خالو قلندر · سفینة النجاة · رساله · معرفی ورزشکاران و نخبگان ...




6 . عاشق سوخته -شاد باش
www.love-133.blogarchive.ir/blogfa/post/317130/شاد-باش
‎عاشق سوخته. ... شاد باش. من پذیرفتم شکست خویش را. پندهای عقل دور اندیش را. من
پذیرفتم که عشق افسانه است. این دل درد اشنا دیوانه است. می روم شاید فراموشت کنم.




7 . شاد باش و شاد زندگی کن . - کلوب
www.cloob.com/c/karvanesher/.../شاد_باش_و_شاد_زندگی_کن_.
‎13 مه 2013 ... پس با آنها بازی کن امروز هرچقدر بخندی و هرچقدر عاشق باشی از محبت دنیا کم نمیشه
پس بخند و عاشق باش امروز هرچقدر دلها را شاد کنی کسی به تو خورده ...




8 . قاصدک - در درون شاد باش و در برون عاشق.
mehrta517.blogfa.com/post-586.aspx
در درون شاد باش و در برون عاشق! تو می توانی شاد باشی و خسیس. آنگاه شادی تو خواهد
مرد. برای زنده و جاری نگاه داشتن شادمانی، باید آنرا به دیگران ببخشی. خساست، رسم و
...






10 . اینم یه پیج خوب . شاد باش. با تو ام شاد... - من عاشق بستنی ام - Facebook
https://www.facebook.com/icecreammylove/.../10201637190193344
‎اینم یه پیج خوب . شاد باش. با تو ام شاد باش شادباش. ... من عاشق بستنی ام · February
24 ... Entertainer. شادباش 's photo. شادباش. 17,109 Likes. 56 talking about this.





اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 745
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,534
  • بازدید ماه : 2,534
  • بازدید سال : 25,607
  • بازدید کلی : 286,695