loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 17 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
نفس را با تو مي خواهم



1 . آغوشت را میخواهم
rrrsss.blogfa.com/
‎آغوشت را میخواهم - ... دست امید و آرزوی تو مرا نجات دهد. می خواهم امشب با تمام قلب هایی که
احساس مرا می فهمند و می شنوند ... ثانيه ها را با تو نفس کشيدن ... زندگي را براي تو ...




2 . از تو می خواهم بگویم
gomarbozorg.blogfa.com/
‎از تو می خواهم بگویم - هیچ چیز به اندازه ی خود خوشبخت بودن خوشبختی نمی آورد . ...
بگویم تو را میخواهم برای همیشه ، تا آخرین نفس ، آخرین نفسی که به عشق تو با همان ...




3 . بهشت یاس. - با تو بودن را میخواهم. - Blogfa
sajadyas.blogfa.com/post/36
‎با تو عهد بستم که با تو تا آخرین نفس بمانم. همسفرت شدم که ... ای همنفس من بدون تو
این زندگی بی نفس است ، ... با تو بودن را میخواهم برای فرداهای عاشقانه تر از امروز.




4 . می خواهم تا آخرین نفس با تو باشم | فیس‌بوک
https://fa-ir.facebook.com/.../می-خواهم...نفس-با-تو-باشم/382377998537104
‎می خواهم تا آخرین نفس با تو باشم . ۲۱۰ پسند · ۱ نفر درباره این صبحت
می‌کنند . ‏‏




5 . عِشق یَعنی حِس خوبِ با تو بودَن
dell1819.blogfa.com/
‎بگم تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو میگرده... بگم حالا چشماتو ... یهو میشن دلیل
نفس کشیدنت. بعد همینجوری .... میخواهم لحظه هام رو با تو بگذرونم. تمام لحظه هایی که ...




6 . عــــاشــــقــــانــــه - عاشقانه
tearmajnoon.blogfa.com/tag/عاشقانه
‎مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟ . . احتیاجی به تسبیح نیست ، دستانت را که به من بدهی
با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم ! . . از تو دور بودن پر توقعم کرده …




7 . نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست
www.sanaz3494.blogfa.com/
‎ــُ،،،مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام. مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با ... خدایا من فقط او را
میخواهم ... اگر با دیگری برود ..... صـدای نـفـس هـایـت در آغـوش او از ایـن راه دور هـم آزارم
مـی ...




8 . می خواهم با تو باشم - مرکز توزیع کتاب و محصولات فرهنگی
manvaketab.ir/202101-می-خواهم-با-تو-باشم/bz=fs
‎پدیدآورنده: علی اکبری. درباره کتاب: عنوان:می خواهم با تو باشم/ خاطراتی از شهید احمد
متوسلیان پدیدآورنده: علی اکبری ناشر: نشر یا زهرا س شابک: 0-16 -8026-600-978






10 . آذر 1388 - ಌ کتاب دل را با تو ورق خواهم زد ಌ
ketabe-del.blogfa.com/8809.aspx
‎تورا دوست دارم به پهناي ایران زمین وبه تو عشق مي ورزم به بلنداي آسمان .... برای پرواز
بهانه ای می خواهم برای با تو بودن هم . .... درهـــــــــــــــــــر نفس دلم به هوای تــو می تپد.





11 . دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )
tavab1.persianblog.ir/1392/11/
‎19 فوریه 2014 ... چه شود گر بازآیی چون نفس باد سحر می رسدم جان دگر. دیده کشد سوی ..... می خواهم همیشه
رازناکی آواز آغاز ، رگ رگ اندیشه و جانم را سرشار از شکفتن کند .




12 . خداوندگان شعر
khodavandegan.blogfa.com/
‎لطفاً تو با قرآنِ لب هایت، محکومِ تکفیرم نکن بانو. این روزها حس ... می خواهم به نو شدن
بهانه بدهم می خواهی به ما .... همان شبی که نفس در نفس گره می خورد و دار قالی مویت ...




13 . دانلود رمان تو رو میخواهم از Elysium با فرمت pdf,apk,java,epub - رمانسرا
romansara.com/رمان-تو-رو-میخواهم-از-elysium/
‎دانلود رمان تو رو میخواهم از Elysium با فرمت pdf,apk,java,epub. 0. رمان تو رو ... نفس
تو سینه ام حبس شده بود کاش خدامرگمو میداد واین روزای حقارت و بدبختی رونمی دیدم.




14 . مختار نامه عطار - باب بيست و نهم - در شوق نمودن معشوق - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/0QO6
‎چه حيله کنم که هر نفس صد دريا. مي نوشم و مي خورم بسم ... حالي است عجب که با تو يک
لحظه بدان. نه با خود و نه با دگري ... تا جان دارم گرد تو مي خواهم تاخت. مي خواهم سوخت و ...




15 . حرفهای نگفته ام با تو
baharhaghshenas.blogfa.com/
‎نفس مي كشم تورا...زندگي را. ... با سایه ام تا صبح می خوابم ,با سایه ایی شکل تو
بلاجبار. برگردنم هی بوسه ... من تورا قدرعشق می خواهم،باورش هم برای من سخت است. نه!




16 . با عشق تا ابد
zir-abi.blogfa.com/
‎13 جولای 2013 ... به عشق تو زنده ام ٬ به امید تو نفس می کشم ٬ اگر روزی بخواهی عشق و امیدم ... در کنار
تو بودن را برای همیشه میخواهم و میدانی که با عطر نفسهایت زنده ام!




17 . و من برای زندگی تو را بهانه می کنم
www.niloofare-abi70.blogfa.com/
‎تو را. با هر پکی که به سیگار میزنم. فراموش خواهم کرد... و تو میشوی بهانه ام... برای
روشن ..... دختر بودن يعني اجازه گرفتن واسه هرچي ، حتي نفس كشيدن !! دختر بودن ...




18 . فروغ فرخ زاد - عاشقانه های یک غریبه
hamidhearted.persianblog.ir/tag/فروغ_فرخ_زاد
‎تو را می خواهم و دانم که هرگز ... دگر از بهر پروازم نفس نیست ز پشت میله ها هر صبح
روشن نگاه کودکی خندد به رویم چو من سر می کنم آواز شادی لبش با بوسه می آید به
سویم




19 . بی تو - بهار خاطره
www.baharekhatere.blogfa.com/author-baharekhatere.aspx
‎گر یک نظر به روی شما کرد یار ما ** دنیای عشق با تو هماهنگ می شود "گاهی دلم .....
برچسب‌ها: دلتـنگ تـو, وقتی, عـطر تنت, را می خـواهم, بـاد هم, التماس میکنم, خدا, جای خود
دارد .... برچسب‌ها: لحظه ی قشنگ, عشقت, کنارت, خوابیده, نگاهش کنی, نفس کشیدن,
لذت.




20 . نه من تورو واسه خودم، تورو واسه نفس می خوام - نوستالژی های سال ها بعد
mahdiehweblog.persianblog.ir/post/904/
‎9 نوامبر 2014 ... گاهی که کسی را با ذره ذره ی وجودت دیوانه وار می خواهی که خودت هم میدانی قرار نیست تا
همیشه با او بمانی و از ... تو را مثل نفس دوست داشتن یعنی همین!





21 . غروب در نفس گرم جاده خواهم رفت‌ پياده آمده‌ بودم‌ - Farda.org
www.farda.org/articles/kazem_kazemi/shere_bazgasht_k.htm
‎پياده آمده‌ بودم‌، پياده خواهم رفت‌. طلسم غربتم ... اگر به لطف و اگر قهر، می ‌شناسندم‌. تمام
مردم ... تو هم به ‌سان من از يك ستاره سر ديدی ... تويی كه كوچهء غربت سپرده‌ای با من‌.




22 . نفس را با تو می خواهم! تو که از نسل گلهایی..! سیاهی را مکن باور! خودت ...
www.hammihan.com/post/425187
‎نفس را با تو می خواهم! تو که از نسل گلهایی..! سیاهی را مکن باور! خودت خورشید
فردایی..!




23 . گنجور » سعدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل ۴۰۳
ganjoor.net/saadi/divan/ghazals/sh403/
‎هزار بادیه سهلست با وجود تو رفتن .... خیلی عذر میخواهم رلی در بیت۶ می بهشت ننوشم
ز جام ساقی رضوان… وزن شعر ... در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم سعدی گلم…




24 . سروده های خاموش
shimashayestehpour.persianblog.ir/
‎کاش دلتنگ نفس هایم دوباره می رسیدی ..... تو را می خواهم و هرگز رهایت، نمی کنم. ای
دریغا .... می خواهم. تو رویا... نه! که کابوسی برای زندگی من. ولی من، با وجودم ماجرایت را.




25 . ابوسعید ابوالخیر (رباعیات) - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/wiki/ابوسعید_ابوالخیر_(رباعیات)
‎2 ژوئن 2015 ... ... و کعبه دیرست ترا. ور دل به خدا و ساکن میکده‌ای, می نوش که عاقبت بخیرست ترا
..... سرمایهٔ عمر آدمی یک نفسست, آن یک نفس از برای یک همنفسست. با همنفسی گر .....
با عشق تو در خاک نهان خواهم شد, با مهر تو سر ز خاک بر خواهم کرد ...




26 . از تو با بادها سخن خواهم گفت - کوچه باغ شعر
n-poems.blogsky.com/1392/06/28/.../از-تو-با-بادها-سخن-خواهم-گفت
‎از تو با طاق رنگین کمان سخن خواهم گفت... از تو ... از تو با تمام نفس های خویش سخن
خواهم گفت. ... ساعتی پیش این انتظار شبانه را به خلوت ناب خوابهای تو می سپردم .




27 . غزل معاصر - محمد علي بهمني (showing 1-17 of 17) - Goodreads
www.goodreads.com/topic/show/21649
‎گر مي تواني يك نفس با من بمان اي دوست يا نه، تو هم با هر بهانه، شانه خالي كن از من – من
اين بر شانه ها بار گران- اي دوست نا مهرباني را هم از تو دوست خواهم داشت بيهوده مي ...




28 . من دیگه باتو نیستم
mina-ghamgin.blogfa.com/
‎من دیگه باتو نیستم - میخواهم کودک باشم تا کمتر دردهارا متوجه شوم و اگر دردی کشیدم
مثل یه کودک بزنم زیر ... فقط اینو میدونم که دارم نفس میکشم میدونی اونم به اجبار !




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 381
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 1,053
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,374
  • بازدید ماه : 1,374
  • بازدید سال : 24,447
  • بازدید کلی : 285,535