loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 20 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
تو رو خدا آقا . بده در راه خدا يک کربلا



1 . مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
‎17 ژانويه 2014 ... یکی از وسایل مهم و مجرّب برای توسّل به حضرت سیّدالشّهداء(ع) زیارت عاشورا است. .....
دستم به دامنت آقا جان من مشکلم و نمیدونم چیه شاید هیچی نباشه ولی داره اذیتم ... هنوز هم
باورم نمیشه اما تا چند روز دیگه راهی کربلا هستم (میگن کسی که برای اولین ... سلام
تو رو خدا برام دعا كنيد خيلي حالم بده كسي هم درك نميكنه جز خود خدا با ...




2 . آقا بطلب بیقرارم .....
hasratekarbala.persianblog.ir/
‎عکس کربلا رو دیواره ... بده در راه خدا من به خدا محتاجم ... من فـقط یک بلیـط رفـت
کربلا مـی‌ خواهـم ... درسته که با چشم گریون از خونه اومدم بیرون و تو راه رفتن به
حسینیه گریه کردم اما تو مجلس ازتون خواستم که بازم منه حقیر و تو این برنامه ها دعوت
کنید .




3 . تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
40tobe.com/تجربه-چهل-روز-توبه-من/
‎2 ژوئن 2015 ... خدایا اگه نجاتم بدی به خدا توبه میکنم و دیگه گناه نمیکنم) از اونجایی که هیچی از
توبه .... عاشق اینم برم کربلا ..... آقا رضا به خاطر این کارشما قابل تحسین هستید
ولی یک نکته رو فراموش نکنید ... شما به جایگاهی رسیده اید که شیطان فقط از راه غرور
میتونه فریبتون بده که خدا رو شکر تو سایتتون رنگ و بوی فروتنی ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 5,916
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,705
  • بازدید ماه : 7,705
  • بازدید سال : 30,778
  • بازدید کلی : 291,866