loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 147 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
يه آرزوي قشنگ



1 . اس ام اس آرزو کردن برای دوستان | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/1391/12/11/اس-ام-اس-آرزو-کردن-برای-دوستان/
‎آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم. —. صفایى
بود دیشب با ... آرزوی قشنگی ست، داشتن ردپای تو کنار ردپای من بر دشت سپید ...




2 . آرزو های قشنگ
amesteraida16.blogfa.com/
‎آرزو های قشنگ - ... پسر قصه ما وقتي که دختره رو ديد دلش ريخت و حالش يه جوري شد
انگار که اين دختره رو يه ... تا اينکه رسيدن به يه جايي که دختره بايد از پسره جدا
ميشد




3 . بیا اینجا آرزوهاتو بنویس وبرو
baarezooha.blogfa.com/
‎بیا اینجا آرزوهاتو بنویس وبرو - آرزوهای قشنگ. ... داره وشاید برآورده بشه. و یه هدف تو
زندگیت مشخص کن وارزوت رسیدن به اون باشه وبرای رسیدن به. اون هدف تلاش کن.




4 . آرزوهاي شيرين
arezohayeshirin.blogfa.com/
‎خودمم یه ارزو دارم وقتی دارم مینویسم خیلی خجالت میکشم ولی باید بنویم اینکه که ...
آرزو دارم زندگی هاتون قشنگ و شاد و سبز باشه حتی اگه ثروتمند نباشید دل های غنی ...
Images for يه آرزوي قشنگ




5 . ツآرزوی قَشــــــنــگـــ !ツ
beautiful-wish.blogfa.com/
‎ツآرزوی قَشــــــنــگـــ ♥ !ツ. post-29. گاهــی یه جـــوری میشکننت که وقتی تیکــــه
هاتــو به هم میچسبـــونی یه آدم دیگـــه میشـــی ... تاريخ دوشنبه هشتم مهر 1392سـاعت ...




6 . پیامک آرزوهای خوب برای دوستان - دوستانه | اس ام اس عاشقانه | فاز بالا و ...
sms.dostaneh.com/452/پیامک-آرزوهای-خوب-برای-دوستان.html
‎بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت ... گفتم
: آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی ! گفت من ...




7 . هر شخصی رو دوست داری براش یه متن قشنگ بفرست و اینجا بنویس ...
forum.hammihan.com/thread29748-5.html
‎... موقعیت هاعاشقانه مهر بورزه....... هر شخصی رو دوست داری براش یه متن قشنگ بفرست
و اینجا بنویس. ..... آرزوی من اینست که دو روز طولانی درکنار تو ...




8 . یه بارونی ذوق زده - ارزو
baroonbash.blogfa.com/tag/ارزو
‎یه بارونی ذوق زده - ارزو - واسه روزایی که بارون میاد و من دیوونه و مست بارون میشم... ...
برچسب‌: جمله عاشقانه, متن قشنگ, دلتنگی, جمله تنهایی, ارزو, ترس تنهایی. یکشنبه
...






10 . دختری با آرزوهای قشنگ**
nahal71.persianblog.ir/
‎دختری با آرزوهای قشنگ** ... امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که
کسی نتونه هکمون کنه شاید یه کسی شب ها برای اینکه خواب تورو ببینه به خدا ...





11 . به یه آرزوی قشنگ رسیدم - نقطه سر خط
missbita.persianblog.ir/post/61/
‎به یه آرزوی قشنگ رسیدم. نویسنده: بی تا - ٩ اسفند ۱۳۸٩.
سلییییییییییییییییییییییم. من باز اومدم! چه احساس خوبیه وقتی آدم به آرزوش
میرسه! بلههههههههههههه ...




12 . جملات قشنـگ و آمـوزنـده - یه دنیای قشنگ زیر آسمان آبی خدا
tnphd.blogfa.com/cat-8.aspx
‎3 سپتامبر 2014 ... به قدر آرزوی تو گسترده میشود و به قدر ایمان تو کار گشا. هیچ غیر ممکنی وجود ندارد
همت از خود طلب و توکل بر خدا کن بخشش او واسع است رحمتش همه را ...




13 . یــــــــــــــــــــــــــــه آرزوی قشنگ - اس ام اس عاشقانه
jokland.ir/post/38608
یــــــــــــــــــــــــــــه آرزوی قشنگ. نوشته شده در 29 / 10 / 1393 ساعت 5:06. اس ام اس.
وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن میگردد، با تمام وجودم آرزو میکنم لبهایت در
آن ...




14 . 13681106: همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما...آرزو دارم ...
khalvatedelha.com/view/post:11562
‎همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما... آرزو دارم .... ! ناخواسته به دست آورید ....
! آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است .....! و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید ...




15 . Mar Yam - از خدای بزرگ ، یه عااالمه آرزوهای قشنگ و لحظات... - Facebook
https://www.facebook.com/Arash.Pakzad.../10152394657796786
‎از خدای بزرگ ، یه عااالمه آرزوهای قشنگ و لحظات شیرین رو براتون آرزو می کنم ♥
تولدت مبارک پسر مهربوون :) :) :) Barantavakkoli.




16 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما - اس ام اس جدید
myzizigolo.ir/tag/همین-الان-یهویی-یه-آرزوی-قشنگ-تقدیم-به-شما
‎همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما...آرزو دارم .... ! ناخواسته به دست آورید .... !
آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است .....! و آنگاه شگفت…,همین الان یهویی یه ...




17 . اس ام اس همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما
myzizigolo.rozblog.com/.../همین-الان-یهویی-یه-آرزوی-قشنگ-تقدیم-به-شما.html
‎8 جولای 2015 ... همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما...آرزو دارم .... ! ناخواسته به دست آورید .... !
آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است .....! و آنگاه شگفت…




18 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما. - کلوب
www.cloob.com/.../همین_الان_یهویی_یه_آرزوی_قشنگ_تقدیم_به_شما.
‎13 آوريل 2015 ... همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما... آرزو دارم .... ! ناخواسته به دست آورید ....
! آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر كرده است .....! و آنگاه شگفت زده ...




19 . واستون یه ارزوی قشنگ کردم..^ ^ - سایت عاشقانه 98 لاو
www.98love.ir/Forum/Post/90416
‎17 مه 2015 ... واستون یه ارزوی قشنگ کردم..^ ^. تعداد بازدید : 98. واستون یه ارزوی ... دیفـــــــــونتم
بهترین آرزویی بود ک تاحالا شنیدم. ارسال پیام وب کاربر نقل ...




20 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما... - سایت عاشقانه 98 لاو
www.98love.ir/Forum/Post/81321
‎9 مارس 2015 ... همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما... آرزو دارم .... ! ناخواسته به دست آورید ....
! آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است .....! و آنگاه شگفت زده ...





21 . من از این فاصـــــــــــله ها دلگـــيرم - یه آرزوی قشنگ
www.blak-white.blogfa.com/post-5.aspx
‎سلام بچه ها. امروز براتون یه مطلب قشنگ گذاشتم که اشک منو درآورد. حتما بخونیدیش.
راستی بعد از اینکه گریتون تموم شد مرحمت کنید یه نظر هم بدین ممنون. الو ... الو.




22 . حرف دل - یه آرزوی قشنگ
boghzedel.mihanblog.com/post/13
‎2 آوريل 2010 ... حرف دل - یه آرزوی قشنگ - خندیدن نعمته وو خندوندن رحمت . ای كاش همه ، خندوندن رو یاد
بگیرن و بی منت به هم هدیه بدن . - حرف دل.




23 . یه سری آرزوی قشنگ - آپارات
www.aparat.com/v/8W4ld/یه_سری_آرزوی_قشنگ
‎17 سپتامبر 2014 ... mona عالیه یه سری آرزوی قشنگ آرزو , زیبا , , mona.




24 . بیا یه آرزوی قشنگ بکن و برو - صفحه 1 - نی نی سایت
mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1159502
‎1 جولای 2015 ... اول خودم شروع میکنم من آرزو میکنم همه کسایی که الان دلشون می خواد مامان شن و منتظرن،
سال دیگه این موقع ها نی نیشون یا بغلشون باشه یا تو دلشون.




25 . متون ادبی - یه آرزوی قشنگ
ashraf-shivafar.blogfa.com/post-47.aspx
‎متون ادبی - یه آرزوی قشنگ - دیدگاههای شخصی اشرف شیوافر - متخلص نسیم پاییز.




26 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما… - صفحه نخست
www.rabeteha.com/post/495
‎... تقدیم به شما… آرزو دارم …. ! ناخواسته به دست آورید …. ! آنچه را که بيصدا از
قلبتان گذر كرده است …..!…,همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما…,گل
نرگس.




27 . ویسگون - یه آرزوی قشنگ کن و بنویس دلم می خواد همه شرکت کنن
wisgoon.com/pin/2902935/
‎یه آرزوی قشنگ کن و بنویس دلم می خواد همه شرکت کنن.




28 . مرجع وب فارسی | آرزوی قشنگ من
chess0831.ir/posts/آرزوی قشنگ من.html
‎شده بود برامون یه عادت قشنگ ولذت بخش...تا اینکه من دانشگاه مشهد قبول شدمو اومدم به
شهری که هزارکیلومترباخاطراتم فاصله داشت...بابام هنوزم اون حس قشنگ رو بهم میده.




29 . جام نیوز :: JamNews - یه آرزوی موندنی/ شعر قشنگ بچه ها
www.jamnews.ir/detail/News/241453
‎10 ا کتبر 2013 ... جام کودک؛. یـه آرزو یـه آرزو. یـه آرزوی مـونـدنی. مثل غزل شنیدنی. مثل تـرانـه خونـدنـی.
دلم می خواد که آسمون. مال پرنده ها باشه. با همـه پرنده هـاش. توی دل تـو ...




30 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما… - صفحه اصلی
rabeteha-rzb.9089.org/page-145891.html
‎آیا تمایل به ارتقای لول بازی کلش آف کلنز خود به بالای 180 را دارید؟ آیا به دنبال
کسب درآمد و همچنین بازی هستید؟ برای اولین بار ، جم نامحدود ، دارک نامحدود ، اکسیر ...





31 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما… | جستجو | هستی بلاگ ...
www.hastiblog.ir/.../همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما….html
همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما… همين الان يهويي يه آرزوي قشنگ تقديم
به شما… آرزو دارم …. ! ناخواسته به دست آورید …. ! آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر ...




32 . به سراغ من اگر می آیید.... - یه آرزوی قشنگ برای شما
www.mmm5319.blogfa.com/post-5.aspx
‎یه آرزوی قشنگ برای شما. خدایا : به مذهبی ها بفهمان که:آدم از خاک است،. بگو که:یک
پدیده مادی نیز به همان اندازه خدا را معنی میکند که یک پدیده غیبی ،. در دنیا همان اندازه
خدا ...




33 . شیرین و صبوری هاش - یه آرزوی قشنگ....
www.saboori80.blogfa.com/post-39.aspx
‎شیرین و صبوری هاش - یه آرزوی قشنگ.... - میان من و تو عشقی است از بنای جهان
استوارتر.




34 . و عشق افسانه نیست... - یه آرزوی قشنگ
beautifulheaven.blogfa.com/tag/یه-آرزوی-قشنگ
‎و عشق افسانه نیست... - یه آرزوی قشنگ - جملات عاشقانه، جملات زیبا، جملات کوتاه و...
... یه آرزوی قشنگ. برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آروزویش را داری.




35 . "آخــــــــــــــــــــــریـــــن آرزو" - یه آرزوی قشنگ واسه من
love-letters69.blogfa.com/post/127/یه-آرزوی-قشنگ-واسه-من
‎"آخــــــــــــــــــــــریـــــن آرزو". یه آرزوی قشنگ واسه من. امروز یکی بهم گفت بمیر بابا !!
! میخواستم بگیرم بوسش کنم. خیلی وقت بود کسی همچین ارزوی قشنگی واسم نکرده ...




36 . عین شین قاف*عشق* - همين الان يهويي يه آرزوي قشنگ تقديم آبجی گلم
benam20.blogfa.com/post/2
‎همين الان يهويي يه آرزوي قشنگ تقديم آبجی گلم. تاريخ : چهارشنبه هفتم مرداد ۱۳۹۴ |
19:44 | نويسنده : behrooz. همين الان يهويي يه آرزوي قشنگ تقديم به آبجی گلم... آرزو
...




37 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما…
rabeteha-rzb.btlf.net/page-202831.html
‎آیا تمایل به ارتقای لول بازی کلش آف کلنز خود به بالای 180 را دارید؟ آیا به دنبال
کسب درآمد و همچنین بازی هستید؟ برای اولین بار ، جم نامحدود ، دارک نامحدود ، اکسیر ...




38 . .همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما. آرزو دارم. ناخو
www.lenzor.com/p/hjXJC
‎همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما. آرزو دارم. ناخواسته به دست آورید. آنچه را
که بیصدا از قلبتان گذر كرده است. و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید : آیا کسی ...




39 . mohammad12: همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما... آرزو ...
boloke13.com/view/post:1307537834
‎8 فوریه 2015 ... همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما... آرزو دارم .... ! ناخواسته به دست آورید ....
! آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است .....! و آنگاه شگفت زده ...




40 . واسه نفر قبلیت یه آرزوی قشنگ بکن - جامعه مجازی رهپویان
rahpouyan.ir/showthread.php?t=1947
‎28 سپتامبر 2011 ... واسه نفر قبلیت یه آرزوی قشنگ بکن. سلام دوستان فک کنم دیگه نیاز به توضیح
نداره یا علی. یااباعبدالله در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم





41 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما… | جستجو | دانلود آهنگ ...
www.agrolab.biz/.../همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما….html
‎همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما… همين الان يهويي يه آرزوي قشنگ تقديم
به شما… آرزو دارم …. ! ناخواسته به دست آورید …. ! آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر ...




42 . بیا یه آرزوی قشنگ بکنیم..... - داستان های کوتاه(عشق)
dastandastankotah.persianblog.ir/post/9
‎11 ا کتبر 2011 ... پسر نگاهی به دختر کرد و گفت حالا که کنار ساحل هستیم بیا یه آرزوی قشنگ بکنیم
. دختر با بی میلی قبول کرد پسر چشماشو بست و گفت کاشکی ...




43 . فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا
melodi.niniweblog.com/
‎فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا ♫ - عاشقانه هاي من براي دخترم ♥دختری از جنس بلور. ...
عزیزه دلم دیروز که با خانم زمانی کلاس داشتی بهم یه نامه دادن برای اینکه بریم نشر .....
که هم قشنگ باشه هم قیمتش بالا نباشه و اینطوری شد که باز خودم دست بکار شدم .




44 . من وخاطراتم >> یه آرزوی قشنگ(ا)
life-around-me.persianblog.ir/post/35/
صفحه نخست عناوین مطالب وبلاگ آبان ٩٠ مهر ٩٠ امرداد ٩٠ تیر ٩٠ فروردین ٩٠ اسفند ۸٩
دی ۸٩ آذر ۸٩ آبان ۸٩ مهر ۸٩ شهریور ۸٩. صفحات وبلاگ. تماس با ما. مطالب اخیر.




45 . Reza on Twitter: "مجرد بودن یعنی یه عالمه آرزوی #قشنگ قبل خواب"
https://twitter.com/rezahosseinzad3/status/600357671770955776
‎18 May 2015 ... مجرد بودن یعنی یه عالمه آرزوی #قشنگ قبل خواب. View translation. Translated from
Persian by Bing Wrong translation? Favorites 2; PΞDRAM ...




46 . اینجا همه چی در همه - یه آرزوی قشنگ...
negaramir.roomfa.com/post/10
‎من برای تو خوبی ها را آرزو میکنم نه شادی ها را چون شادی ها چیز هایی اند که خودت دوست
داری و خوبی ها چیز هایی اند که خدا برای تو دوست دارد موضوعات مرتبط: ...




47 . جملات زیبا امید و آرزو - جملات زیبا گیله مرد
foshtom.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا_امید_و_آرزو
‎نویسنده: گیله مرد - چهارشنبه ٢٧ مهر ۱۳٩٠. من خدایی دارم، که در این نزدیکی است نه در ان
بالاها مهربان، خوب، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ...




48 . یه آرزوی قشنگ - تولدی دیگر
ttaanhhaa.persianblog.ir/post/33/
‎15 آگوست 2010 ... دعای روز چهارم : اللهمّ قوّنی فیهِ على إقامَةِ أمْرِکَ واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ
شُکْرَکَ بِکَرَمِکَ واحْفَظنی فیهِ بِحِفظْکَ وسِتْرِکَ یـا أبْصَرَ النّاظرین.




49 . ایران بیست- عيد تا عيد.(عيد قربان تا قدير)يه آرزوي قشنگ از خدا توي ...
iran20.com/friend/qa/showquestion/5828
‎20 نوامبر 2010 ... بزرگترین عید ما مسلمانان عید بندگی و طاعت ( عید قربان ) و عید ولایت و خط مشی
زندگی ( عید غدیر ) از خداوند متعال برای همه آرزوی سعادتمندی می کنم و ...




50 . یه آرزوی موندنی/ شعر قشنگ بچه ها - جام نیوز | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/6806826
10 ا کتبر 2013 ... جام کودک؛ - یه آرزو یه آرزو - یه آرزوی موندنی - مثل غزل شنیدنی - مثل ترانه خوندنی - دلم
می خواد که آسمون - مال پرنده ها باشه - با همه پرنده هاش - توی دل تو ...





51 . همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما… - صفحه اصلی
rabeteha-rzb.6i6e.ir/page-481639.html
‎همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما… آرزو دارم …. ! ناخواسته به دست آورید
…. ! آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است …..! و آنگاه شگفت زده با خود ...




52 . عـ‗_ _‗ـاشِقـانـِه بـ ــانوے خیـال - یه آرزوی قشنگ...
zeinabbanu.blogfa.com/post/157
‎یه آرزوی قشنگ... امیدوارم باجمع کردن هفت سین نوروزی، قرآنش نگهدارتان،آینه اش
روشنایی زندگی تان،سکه اش برکت عمرتان، سبزه اش طراوت و شادابی دلتان، ماهی اش
شوق ...




53 . یه آرزو قشنگ بکن... - آلبوم بچه های دوست داشتنی - گالری تصاویر ...
hosnie-124.miyanali.com/gallery/21
‎یه آرزو قشنگ بکن... کد برای مطالب، وب سایت و وبلاگ: بازدید کل: 934 بازدید امروز:
1. هدیه ای زیبا و متفاوت برای عزیزان شما! کیــــــــ خـــــــدا میاد تــــــورو ...




54 . ارزو های من - یه چند تا شعر قشنگ
www.arezoohayman.blogfa.com/post-37.aspx
‎ارزو های من. یه چند تا شعر قشنگ. هنوزم مثل بهاری برای منه دیوونه برای کسی که چهار
فصل خدا براش خزونه. هنوزم تو اسمونی که داره صدتا ستاره دل من فدای چمات که می گن ...




55 . ღღخیالی سفیدمثل برفღღ - قصه ی آرزوی قشنگ یه دلشکسته
www.khiyaledel.blogfa.com/post/326
‎قصه ی آرزوی قشنگ یه دلشکسته. یکی ازآرزوهای بزرگم توزندگیم این بودکه
روزتولدش کنارش باشم. شش ماه مونده بود به تولدش هرروز یادخودم مینداختم که فراموشم
نشه.




56 . موضوع: یه جمله قشنگ و یه ارزوی خوب به خدا بگووووو ...
forum.berooztarinha.com/thread21615.html
‎خدایا این روزااااااا چه قد دلم برات تنگ شده و ای کاش میشد که بیام ..... ای کاش.




57 . عشق نارنجی - یه عالمه آرزوی قشنگ - بلاگفا
sarbaz7r.blogfa.com/post-10.aspx
‎یه عالمه آرزوی قشنگ. سلام گلم ، خوبی ؟ پنجشنبه خوبی داشتی. ما تازه نیم ساعته که
از خونه عمه ام ( کرج ) برگشتیم ، همه خوابیدن ، منم خوابم میاد. ولی گفتم اول بیام واسه ...




58 . زلزله زلزله ای: .همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما ...
goftalk.com/view/post:202619
‎12 ژانويه 2015 ... همین الان یهویی یه آرزوی قشنگ تقدیم به شما... آرزو دارم .... ! ناخواسته به دست آورید ....
! آنچه را که بيصدا از قلبتان گذر كرده است .....! و آنگاه شگفت زده ...




59 . آرزوهای قشنگ...
www.fun20.ir/Forum/Post/4606
‎5 ژوئن 2015 ... ***برای همدیگر آرزوهای قشنگ کنیم***. امضا کاربر: این کاربر ... پاسخ : 1 RE
آرزوهای قشنگ... گزارش اين ارسال به .... ولی یه مخی داشت. امضا کاربر:.




60 . آرزوی قشنگ - یه خاطره کوچولو
sinasirjaniaminisani.blogfa.com/post/80
‎بعد با تاکسی رفتیم به سمت خونه خاله اخه یه مراسم مهمانی در پیش داریم خواستیم یکم
ملحفه با بالشت با تشک درست کنیم خوب من خواستم کمک کنم شروع به ابپاشی ...





61 . یه آرزوی قشنگ - امیر پرشیا
amir-persia.blogsky.com/1389/08/21/post-21/
‎یه آرزوی قشنگ. البته فکر نکنید همچین روزی رو نداشتما ، اتفاقا این روز دل نشین رو
داشتم و حسابی دنباله اینم که بازم بوجودش بیارم. فرض کنید یه عصر روز دوشنبه ...




62 . عيد تا عيد.(عيد قربان تا قدير)يه آرزوي قشنگ از خدا توي اين عيد چي ...
www.bist.ir/.../عيد-تا-عيد(عيد-قربان-تا-قدير)يه-آرزوي-قشنگ-از-خدا-توي-اين-عيد-چي-ميخواي
‎20 نوامبر 2010 ... (عيد قربان تا قدير)يه آرزوي قشنگ از خدا توي اين عيد چي ميخواي ... خداوند متعال برای
همه آرزوی سعادتمندی می کنم و برای شیعه ای امروز مظلوم تاریخ شده ...




63 . یک آرزوی قشنگ از دوست وبلاگی هنرمند .........ممنون و سپاس فراوان از شما ...
sargolmajidi.persianblog.ir/post/820/
‎یک آرزوی قشنگ از دوست وبلاگی هنرمند .........ممنون و سپاس فراوان از شما. تاريخ :
۱۳٩۳/٧/٦ | ٩:٠٩ ق.ظ | نویسنده : سارگل مجیدی | نظرات (10) ...




64 . چشماتو ببند آهنگیه آرزو کن آرزوی قشنگی که داری رو کن
hossein-apk-jar-rzb.lordnew.ir/.../چشماتو ببند آهنگیه آرزو کن آرزوی قشنگی که داری رو کن.html
‎سخته، خیلی سخته.. که تصمیم بگیری که بشینی ساکت یه جا و دیگه اونقدر خسته
باشی که دیگه هیچی برات مهم نباشه! چشماتو ببند و دروغ بگو چشماتو ببند و بگو ...




65 . دفتر قشنگ آرزوهاي من
www.daftararezoha.blogfa.com/
‎دفتر قشنگ آرزوهاي من - ميخوام اينجا از آرزوهاي قشنگم بگم كه خدا با مهرباني به من داده.
... حالا این انرژی به طرق مختلف دیده میشه یه جا بصورت آب یه جا خاک .....پس توی ذهن ...




66 . جمله هاي عاشقانه و جملات قشنگ و کوتاه - نامه ها و عاشقانه ها
gofy.blogfa.com/cat-2.aspx
‎وقتي يه بار ازدوست ضربه مي خوري درست مثل اين مي مونه که با ماشين بهت زده و


برچسب‌ها:
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 5,339
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,128
  • بازدید ماه : 7,128
  • بازدید سال : 30,201
  • بازدید کلی : 291,289