loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 26 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
واسه ي عشق تموم شده



1 . هیچکس به اندازه ی من دوستت نداره
www.soobasa9-ghazal.blogfa.com/
‎ﺳﻜﻮﺕ ﭼﺸﻤﻬﺎ ﻭ ﺳﺮﺳﺮﻩ ﻱ ﺑﻐﺾ ﻫﺎﺳﺖ ... ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﺗﺎﺭﻳﻚ ﻣﻦ ... ﺗﺎﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ. ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ. ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ
ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﻧﺶ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺷﯽ ﺗﻨﺪﻭﺗﻨﺪ ﺁﺏ ﺑﺨﻮﺭﯼ؟؟ ﺷﺪﻩ ﺩﻟﺖ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﭘﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺟﻬﺖ ،. ﺍﻟﮑﯽ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺤﺚ ...
چرانگم که تو عشق سنگ تموم گذاشتم واسش ،فقط کافیه بیاد ببینه ! ولی وقتی
باورم ...




2 . ...عاشقتم عشــــقم...
pesar-mamani.blogfa.com/
‎تاحالا شده واسه گذشتن یه روزایی از هفته به هرچیزی متوسل بشی؟ تاحالا شده ... و من به
اندازه ي تمام . .... برای عاشقان وبرای آنهاییست که در غم از دست دادن عشق نشسته اند.




3 . دوستت دارم و این تمام من است
www.farfar-close.blogfa.com/
‎ نوشته شده در دوشنبه 31 تیر1392ساعت 19:46 توسط حسین | 5 نظر ..... عشق من ،
همسر گلم چقدر واسه من همه ي لحظه ها قشنگ و دوست داشتنيه ، و چقدر زندگي كردن و نفس ...




4 . برای عشق خودم دوستت دارم
asheghane77.blogfa.com/
‎برای عشق خودم دوستت دارم - ... نوشته شده در چهارشنبه 22 شهریور1391ساعت 21:13
توسط فرزانه| 162خاطره ی زیبا .... بگو تمـــام تــــ ـــو مــــــــــــــــــــال مــــ ــن است!
.... توي پاييز زنگ بزنم بدون هيچ دليل بگم مياي صداي ناله ي برگارو دربياريم خش ...




5 . متن های عاشقانه
www.taksetare92.blogfa.com/tag/متن-های-عاشقانه
‎متن های عاشقانه - متن های عاشقانه - عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی عشق آن است
که صد دل به یک ... دردش واســـه کـــســـي‌ ميـــمـــونه کـــه هنـــوز اونـــو ســـفـــت نـــگـــاه
داشــــــته. ... نوشته شده در دوشنبه 6 خرداد1392ساعت 23:6 توسط مصطفی | آرشیو
نظرات ... گاهـي مجبـور ي براي راحـت کـردن خيـال ديگـران خـــود را خوشحــال نشـان بـدي .




6 . اس ام اس عاشقانه SMS Love - Blogfa
3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
‎شاد باش، نه يک روز، بلکه هزار سال بگذار آوازه ي شاد بودنت، چنان در شهر بپيچد: ....
يعنى تاريخ انقضاى تـــــو تو دلش تموم شده انگار اين يـــــه قـــــانونه بآ قانون آدمـــــآ
نجنگ… ... اگـــه يـــکـــي ولـــش کـــنــه دردش فــقــط واســـه کـــســيـــه کـــه هــنــوز
اونــو ...




7 . واسه کسی که هیچوقت عشق پاکمو باور نکرد .
www.nahidxxx.blogfa.com/
‎ نوشته شده درجمعه نوزدهم شهریور 1389ساعت 16:52 توسط ناهید | 17 نظر ... دلم
میخواست تمام آدم های دنیا دلشون صاف بود وطعم عشق را حس میکردن. طعم درد جدایی رو
حس میکردن .... اگر مي دانستي كه چقدر دلتنگ تو هستم درجه ي ديوانگي ام را به چشم خود
مي ديدي
Images for واسه ي عشق تموم شده




8 . مرداد ۱۳۹۲ - وحید عشق منه؟....
vahidlovem.blogfa.com/1392/05
‎وحيد كاش مي دونستي دلم چقدر واسه آغوشت تنگ شده بي بهانه، صادقانه، مهربون ... من ي
احساسي دارم پر از عشق ي احساسي كه هيچ كس هيچ كجاي دنيا نداشته و نداره. ... يعني من
در تموم دوران دانشجوييم دلم مي خواست از اينا كه كلي مرد جمع مي شن صف مي بندن فلافل
...






10 . شــــعــــــرهــــای عـــــاشــــقـانــه
www.taranome-ashk.blogfa.com/
‎واســــــه تــــــــرس از فـــــــــــردای بــــــــدون اون . جمله ای بسیار مهمتر از ... فـقـــــــط
يـــک شمــاره ي خـــامـــوش مــــونــــده بــــاشــه. ... يعني تــــآريخ انقضـ ـآي ِ تو توي





11 . تنهايي عاشق(مرگ معشوقه)
margh-mahshoghe.blogfa.com/
‎تنهايي عاشق(مرگ معشوقه) - اين وبلاگ تقديم به تمام كسايي كه عشقشونو از دست دادن.
... آرام اسم پسر را صدا كرد و قطره های اشك روی صورتش جاری شد. ... داريد تا همه بدانند
چشم انتظار او بودم و مردم،اخرين خواسته ي من از شما اينكه دستانم را ببنديد تا بداند،(




12 . خواستم ولي نتوانستم) ..... حالا همه چیز تمام شده بود و کتاب عشق علی و مریم بسته شده
.




13 . قصه ی منو عشقم واقعیست...
www.comet4.blogfa.com/
‎برای تويی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد... برای تويی ... الان چند ساعته بیدار
نشده یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش. اون تو ، قهر ..... دلم گرفته دوباره هواي تو
رو داره چشماي خيسم واسه ي ديدنت بي قراره اين راه دورم خبر از دل من كه نداره... آه چه غرقاب
...




14 . اس ام اس عاشقانه - اون که دوست داره هیچ موقع تنهات نمیزاره.
mehrshad2008.blogfa.com/category/3
‎از عشق هرچه بيشتر ميشنويم سيرابتر ميشويم و از دوست داشتن هر چه بيشتر، تشنه
تر ... عشق از دیدگاه یک احمق: عشق سوء تفاهمي است بين دو احمق كه با يك ببخشيد
تمام ميشود ... توی قانون من هرکی که واسم اف نذاره آدم نیست ... از شركت پگاه مزاحمتون
ميشم عكستون روي شيشه ي شير قديمي شده لطفا يه عكس جديد برامون بفرستید ...




15 . لحظه های تنهایی با یک عشق پاک
www.nicelove42.blogfa.com/
‎ نوشته شده در چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ساعت 17:56 توسط mehran | یک نظر ...
کافی نیست واسه فراموش کردن تو وخاطراتت رو از ذهنم محو کردن .... دوره ي عشق تموم
شده




16 . من و تو برای همیشه
kolbey-eshgh.blogfa.com/
‎بيا در اين سالگرد عشق براي از بين رفتن فاصله ي دستهايمان به پيشگاه خالق ...
دوستت دارم عشق جاودانه ي من. .... دیوانه ی تو هستم و تمام فکر و زندگی من تو شده ای.




17 . نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست
www.sanaz3494.blogfa.com/
‎در انجمادنگاهای سرد این مردم دلم برای جهنمت تنگ شده! با هر حســـــــــــــــــی که .... تمــام
خانــﮧ ـهـا را با اسم " تـــو " پــر مے ڪـند (!) ...... بگذار آوازه ي عشق بازيمان چنان در شهر ...




18 . حرفهای نگفته ام با تو
baharhaghshenas.blogfa.com/
‎در پيچ و تاب قصه ي تو جا نميشوم. عصياني ام ... اردي جهنم 93. نوشته شده در دوشنبه
بیست و نهم اردیبهشت 1393ساعت 3:28 بعد از ظهر توسط بهارحق شناس | همیشه ی
ماندگار .... خاطراتی همیشه دوراز هم؛عشق یعنی که تو؛به من نرسی ! ..... هرچند نمایشگاه
تموم شده اما حس کردم خالی از لطف نیست چن تا چیزو بنویسم که واسم شیرین بود. اول
از همه ...




19 . اس ام اس عاشقانه دلتنگی دلم تنگ شده - اس ام اس خور
smskhor.ir/اس-ام-اس-عاشقانه-دلتنگی-دلم-تنگ-شده/
‎یه آدمایی هستن که دلت رو واسه آدمایی که نیستن تنگ می کنن … ... دلم عجیب تنگ شده
برای تمام لحظه هایی که دلت عجیب برایم تنگ میشد … ..... خسته شود ازبس با خودم
جنگیدم کاش علیرضا عشق منو باور میکردی اما افسوس خیلی دوست دارم با اینکه
خیلی ...




20 . دفتـــــــ ــــــری برایـــــ مــ ــــن - 1 . معجزه ي عشق ...
roham456.blogfa.com/post/104
‎یه روز كه كلاسام تموم شده بود از دانشگاه بيرون ميرفتم كه یه آگهی رو شيشه ي يه
ماشين توجهمو جلب کرد .. رفتم جلو و بر داشتم .. نوشته بود به یه حسابدار نیمه وقت





21 . قشنگترین اس ام اس های انگلیسی با معنی - love
hlovelyboy.blogfa.com/cat-10.aspx
‎تمام چيزي که ميخواستم يه نفر بود که دقيقا مثل تو باشه! 4- Love is like a CD ... دلم
واسه ي تو خيلي تنگ شده واسه ي همينه که همه چيز گم شده و از دست رفته! (اين اس ام اس ...




22 . و من برای زندگی تو را بهانه می کنم
www.niloofare-abi70.blogfa.com/
‎ نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم تیر 1390ساعت21:45توسط نیلوفر | | آرشیو
نظرات. تولدم مبارک ..... دختر بودن يعني اجازه گرفتن واسه هرچي ، حتي نفس كشيدن !
.... تموم عشق تو چشماش ...... يا دل شيشه اي ات از لب پنجره ي عشق، زمين خورد و شكست




23 . دل شکسته ( باوضو واردشویداینجابهشت است)
www.my-black-star.blogfa.com/
‎نوشته شده در جمعه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۴ساعت ۱۲:۴۸ بعد از ظهر توسط سایه
نشین غم ... گفته بودم راستی کادو واسم گرفتین یا نه این بار هم با یک نامه و چندتا
عکس تولدم که مال دورانه سربازیمه ...... ديگه ميرم ديگه توانم تموم شده ديگه نفسي
براي شکنجه شدن ندارم ..... تا اينکه چشمم به جعبه ي عشق افتاد که لا به لاي چيز هاي
ديگر بود .




24 . دل بريدم از تمام زندگيم ...
crying.blogfa.com/
‎در این زمان که این نامه را برای تو مینویسم در دل من آتشی افروخته شده که تو از آن بی
خبری.... تاب دوری ... و موهایی که رنگ طلایی داشت که شاید از جوهری به اسم مش سخن
میگفت. ..... وقتی تمام مناسبت های من عشق و دوری از عشق توست . ..... از سر سفره ي
عشق.




25 . بوسه ی عشق - بلاگفا
leila-diyako.blogfa.com/
‎بوسه ی عشق :::. ... منظور چشم شور و اين چيزا نيستا ناراحت نشيد ( بعضيا) ولي واسه
ي من اينجوريه:| .... وقتي به خودم اومدم رير چشمم كبود شده بود و تمام بدنم درد ميكرد !




26 . شهریور ۱۳۹۲ - ...::: بوسه ی عشق :::... - Blogfa
leila-diyako.blogfa.com/9206.aspx
‎ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم شهریور ۱۳۹۲ساعت 6:46 توسط ❤لیلا❤ ...
گوشيم رو اپديت كردن كه قفلش باز شه و الان تمام اطلاعاتم رفته و واسه ي هر چي به ...




27 . خاطرات گم شده - متن جدايي
www.love-tanha1.blogfa.com/category/50
‎چه غم انگیز است دور از تو بودن و برای تو گریستن وبه عشق و دنیای تو نرسیدن... ای
کاش ... تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو .... تو همونی که
واسم ، یه روزی زندگی بودی ... خداحافظ اي آخرين آرزو اگرقصه ي تازه داري بگو




28 . مطالب جدیدتر - محسن تموم زندگیه منی
mohsenoman.blogfa.com/?p=2
‎محسن تموم زندگیه منی - محسن می خوام بدونی که دوست دارم. ... روز ديگه عروسيه و تموم
اين كارا تموم شده ي نفس راحت ميكشيم فك كنم عروسي واسه منو تو ... دوست دارم عشق من.




29 . جمله زیبا
www.sglome.blogfa.com/
‎ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم مهر 1389ساعت 18:52 توسط صبا | 9 نظر .... به عشق آمدن
باران و به اندازه ی تمام قطره های باران * دوستت دارم * . به عشق تو به آسمان ..... عشق. اگر
تمام شب برا ي از دست دادن خورشيد گريه کني لذت ديدن ستاره ها را هم از دست خواهي داد




30 . مهر ۱۳۸۸ - كلبه درويشي
www.loveislife2008.blogfa.com/8807.aspx
‎چشماي نازت واسه من بود يادته؟ ديدنم قدغن بود يادته؟ ... اما قول دادم به قلبم و خدا ديگه دل
ندم به عشق آدما حيف شعري که ... هر چي بوده تموم شده چاره ي ما گذشتنه دارم ميرم تا ...





31 . آشیانه عشق من و آقای همسر
ashiyaneyeheshgh.blogfa.com/
‎نمیدونم چرا خرید مبلمان و سرویس خواب واسم اینقدر سخت شده. ... خوشبختانه چون قبل
از شروع تعطیلات بود خلوت بود و در عرض نیم ساعت همه کارای گمرکی مون تموم شد.




32 . این جملات را برای جذب کردن مردان بگویید | حلقه گم شده ی راز - رازی که ...
www.ravanam.com/raz/blog/1391/02/14/eshgh/
‎3 مه 2012 ... پس در چنین شرایطی، با توجه به تمام دلمشغولی های روزمره و پس از گذشت زمان، چطور
می توان آتش عشق را هنوز شعله ور نگاه داشت؟ چطور می توانید کاری ...




33 . 10 اشتباه که برای برگرداندن عشقتان باید سریعاً کنار بگذارید - مردمان
www.mardoman.net/family/winexbackmis/
‎اگر می‌خواهید عشق سابقتان را دوباره به رابطه برگردانید چند نکته مهم برایتان داریم
.... این‌ها فقط مثل پرده خانه می‌مانند که بعد از یک مدت کهنه شده و دل صاحبخانه را می‌زند.




34 . رمان هاي مخصوص موبايل - كلبه ي رمان خوانها
kolbeyehromankhanha.blogfa.com/cat-3.aspx
‎نوشته شده در تاريخ پنجشنبه سوم آذر ۱۳۹۰ توسط بهارك | 4 نظر ... نسخه جاوا و مخصوص
موبایل رو واسه اونایی که مثل من نمیتونین با کامپیتر رمان بخونن و میخوان رمان ...
نمیدونم بگم خبر خوب یا بد ولی اون شرطی که براگذاشتن آراز گذاشته بودم تموم شد ...
چکیده: رزا در یک شرکت بعنوان مترجم استخدام میشود ولی بلافاصله در دام عشق رئیس
...




35 . متن عاشقانه غمناک - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/tag/متن_عاشقانه_غمناک
‎سنگین شده تمام دل من قبول کن رفت آن زمان ناب....مهم نیست... بگذریم دیشب به گوش
سجده زدم حرفهای تلخ ((تا کی مرا عذاب؟!...))....مهم نیست..بگذریم من در تمام زندگیم ...




36 . نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [آرشیو] - صفحه 2 - انجمن ...
forum.special.ir/archive/index.php/t-279-p-2.html
‎27 سپتامبر 2008 ... جان داده در کار غمت ، من از کجا ، عشق از کجا ..... آهنگهای همه جی تموم و یه دوستی ساده
بهترین آهنگهای ارایه داده شده در موسیقی از ..... دورترين راه واسه ي من ،




37 . قلبی خسته از تپیدن
www.atrebaroon.blogfa.com/
‎قلبی خسته از تپیدن❤✖ - قلب من خسته از اين عشق بود. ... قصه ام قصه ي دل كندن بود.
.. ... نوشته شده توسط ناصر در ساعت 23:20 .... دلتنگ تمام پرنده های جهان ... را تماشا می
کنمبا تو زیر سایه ی درخت, راه که تمام می شودباز هم دلتنگ توامدلتنگ تمام آسم.




38 . چگونه عشقمان را برگردانیم - مجله اینترنتی هفته پارسی
www.tikpatogh.ir/چگونه-عشقمان-را-برگردانیم/
‎نوشته شده توسط در تاریخ ۱۳۸۹/۱۲/۰۶ | مرتبط با : روانشناسی |. اگر شما هم ... گل و هدیه
برای تشکر یا ابراز عشق هستند، برای شما جذابیت نمی‌خرند.درواقع، ... اين كار براي
جلوگيري از ارسال هرزنامه است بر روي عكس كليك كنيد تا معادله ي موجود در تصوير را
به صورت صوتي بشنويد ... شاید باورتون نشه، ولی من تمام این اشتباهات رو کردم!!! :)




39 . چطور ارتباطات آسیب دیده یا قطع شده را بهبود بخشیم؟ - همشهری آنلاین
hamshahrionline.ir/details/155863
‎5 ژانويه 2012 ... هر یک از طرفین باید برای از بین بردن کدورت ایجاد شده و برقراری مجدد ارتباط وقت
بگذارند. باید تمام خشم‌هایی که از هم دارند را آزاد کنند و تمام صدماتی ...




40 . يادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند / طلب عشق ز هر بي سر و ... - صفحه اصلي
www.g0lesorkh.com/archives/000030.php
‎1 جولای 2005 ... و به هنگام نيايش سر سجاده ي عشق ... امتحان اصلا باورم نميشد كه امتحانا تموم شده، و
اين ترم كذايي هم تموم شد و موند چند ... هنوز هضمش واسه بعضيا سخته !





41 . متن تمام ترانه های مجتبی کبیری
talk.patoghu.com/thread189223.html
‎30 جولای 2011 ... نوشته ها: 108,376. تشکر: 13,210. تشکر شده : 93,767 ... دوره ي عشق تموم شده من می
مونم تا که بگم .... واسه عشقت در به در شد میشه یک لحظه تموم شد




42 . متن کامل تمام ترانه های آلبوم خوشبختی حمید عسکری کاور | پاتوق ...
patogh-plus.com/1392/.../متن-کامل-تمام-ترانه-های-آلبوم-خوشبختی-ح/
‎4 فوریه 2014 ... داره عشق و حس میکنه، واسه یه بار این دل تنها. توی همون ... چی شده که تو از من و عشقم
داری فاصله میگیری ... با آهنگی که دوست داشتی تموم کافه ها بازن.




43 . دلنوشته امروزم زمونه عوض شده يا ما عوضي ، نميدونم اما قصه ي عشق دروغ ...
www.hammihan.com/post/3903324
‎دلنوشته امروزم زمونه عوض شده يا ما عوضي ، نميدونم اما قصه ي عشق دروغ نيست ، ما آدما
الكي خوشيم ليلي و ... فريادي از ته دل واسه خالي كردن تموم سختي هاي اين دنيا و آدماش




44 . مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
‎17 ژانويه 2014 ... فرمود: «او سی سال تمام بر زیارت عاشورا مداومت داشت. ... با توجّه به نکات یاد شده بر همۀ
ما لازم است که مشکلات خود را با توسّل به ائمّۀ اطهار(ع) و به ..... رفتيم ولي جواب
نگرفتيم دعا كنيد واسه ما كه خداوند نظر لطفش رو به ما بكنه و بچه ي سالم .... وپناهی
جزمن نداره ومنم میگم قربون اون همه لطف وصفا و بخشش وکرمت عشق اول واخرمن.




45 . 12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com/site/391/12-نشانه-اصلی-برای-پایان.../کامیابی
‎4 نوامبر 2012 ... برای عشق ورزیدن نباید شرط و شروط قائل شویم. ..... رفتم به او بگم که خدمتم تموم
شده و … .... من یه بار ک حس کردم باهام سرد شده همه چیو تموم کردم…




46 . راز - داستان های راز (قانون جذب )
secretstory.persianblog.ir/tag/راز
‎17 سپتامبر 2014 ... مدام به من می گفت که رابطه دیگه تموم شده و دیگه عاشق من نیست ولی من از ته دل می ...
اون الان بهترین دوستم، عشق زندگیم و بهترین آدمی هست که می شناسم. .... راستی من تا
اون زمان فقط اسم و آوازه کیش رو شنیده بودم اصلا نرفته بودم کیش .




47 . مرثيه ي عشق قسمت9(قسمت آخر) - marzieh1379
marzieh1379.kavirblog.com/post-679003.html
‎19 نوامبر 2014 ... داشت واسه من كريماس ميكشيد و با تلفن هم حرف مي زد و ادامس هم مي جويد ! ... تموم شد ؟ _
چي ؟ يوسف _ كارت ؟ _ نه بابا ...تازه ارايش صورتم تموم شده .




48 . مرثيه ي عشق قسمت6 - marzieh1379
marzieh1379.kavirblog.com/post-679000.html
‎قد خودم بلند بود با اين كفشا بلند تر هم شده بود ولي خب ديگه هيچ كفشي نداشتم كه
رنگش با ... محيا دست منو كشيد و عادل هم دست طاها رو و بدين ترتيب همه چي به خير و
خوشي تموم شد و .... _ خب ، حالا خودتو واسه رويارويي با فاميلاي برجسته ي بابام اماده
كن .




49 . زير آوار فرو ريخته ي عشق از دلم چيزي نمونده كه به تو ... - پارسی بلاگ
yekshoruetaze.parsiblog.com/
‎20 فوریه 2011 ... زیر آوار فرو ریخته ی عشق از دلم چیزی نمونده که به تو بسپارم... ... اون پای تلویزیون
لم میداد و من کنارش،تو فکرم روزای عاشقانه ای رو واسه خودم تجسم میکردم... چرا همش
فکر میکردم ... فرصت ما تموم شده باید از این قصه بریم. فرقی نداره ...




50 . متن ترانه آهنگهای آلبوم پاییز تنهایی احسان خواجه امیری - عکس
www.ariapix.net/1393/.../متن-ترانه-آلبوم-پاییز-تنهایی-خواجه-امی.html
‎19 ژانويه 2015 ... تمام فکر من شده ، منی که از تو خالیم اگه یه لحظه با کسی ، ببینمت چه حالیم اگه بدون
عشق من ، کنار هرکسی خوشی به حرمت گذشته مون ، چرا منو نمی ...





51 . نقد ترانه ي محسن شيرالي - انجمن شعر و ادب پارسی
www.sheroadab.ir/showthread.php?tid=3427
‎قلمرو احساس ما بیشتر از عشق شده وقتی که آرامش تو جهانمو تسخیر کرد تمام رویاهامو
این حضور تو تعبیر کرد ... تجربه ی بهشت رو واسم میسر می کنی




52 . اس ام اس برای تموم کردن رابطه و دوستی - سـه علی سـه
3ali3.com/tag/اس-ام-اس-برای-تموم-کردن-رابطه-و-دوستی/
‎این سایت ( ســه علی ســه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است. -
مطالب درخواستی ... واسه همینه که دیگه واسم عشق و عاشقی ممنوعــه ! . . . ابراهیم نیستم




53 . اس ام اس سنگین و معنی دار
sms.irfamily.com/اس-ام-اس-سنگین-و-معنی-دار/
‎7 مه 2013 ... در جایی که هَمه زغال فروش شده اَند و دیگران را سیـــاه میکنَند بیا کَمی از مد ... یه عــــــمر
واسه خوشبَخت کردنش خیـــــــلی کَمه! ... چِه افـــــــکار غریبــــــــی داشت کـــرم ابریشم
؛ تمام عمر قَفس میساخت وَلی فِکر پریدنــــ داشت! ... عشقــــ ما همانند روزهای هفته است ،
تو شنبه و من جمعه ! ..... من از گفتن جمله ي دوستت دارم خسته ام…




54 . داستان عاشقانه - رابطه ی دختر ها و پسرها
ashegha.persianblog.ir/tag/داستان_عاشقانه
‎داستان عشق و هوس. نویسنده : ارش - ساعت ٦:٢٦ ب.ظ روز ۱۳٩٢/٦/۳٠. داستان عاشقانه.
سلام بر دوستان گلم خیلی خوشحالم که داستانهام مورد پسندتون واقع شده راستی من در
تلاشم ... بکنم حداقل زود لو نره و به اسم خودم ثبت بشه شما وبلاگ نویسا رو قسم میدم
به چیزی که ... با سلام خدمت تمام کسانی که افتخار میدن و از وبلاگ من بازدید میکنن و
وقت ...




55 . اس ام اس عاشقانه - رابطه ی دختر ها و پسرها
ashegha.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_عاشقانه
‎16 سپتامبر 2013 ... برو آتیش به قلب من نزن بزار نگاهت از یادم بره ، بزار واسه همیشه قلب من چال بشه با
... من خالی شده همدم من به جای تو ریگای پوشالی شده اونیکه میگفت میمرد برات ... دلم با
عشق تو عاشق ترین شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد ، ولی بی مهریت ...




56 . حرف های یک عاشق - دل نوشته های یه عاشق شکست خورده
royayatalkh.persianblog.ir/tag/حرف_های_یک_عاشق
‎سربازی تموم شد ولی هر کار میکنم....... خیلی ... خداجون دلم براش یه زره شده واسه چی همش
گوشیشو داداشش میگیره. .... بازهم شب شدو من هنوز بی عشق تو از تمام رویاها دلگیرم




57 . شعر هاي عاشقانه و رمانتيك
emram.monoblog.ir/
‎15 مارس 2015 ... يعني تــــآريخ انقضـ ـآي ِ تو توي دلــــش تموم شده . .! اين يـ ... چـــه كـسـي بــراي
عـشــــق بــازي مــا شـعـــر اتــل مـتـل خـواند. .... واسه ي اينم اجازه نمي خوام.




58 . اس ام اس انگلیسی با ترجمه فارسی - مرکز آموزش زبان انگلیسی
eltc.persianblog.ir/post/101/
‎28 آگوست 2012 ... Everything is okay in the end. If it's not okay, then it's not the end ..... عشق من برای
تو یک سفر است شرو ع شده برای همیشه و هرگز پایان نمی یابد.




59 . الهه ي عشق
rbn.my-very-verygood-god.ar7.ir/
وقتي يه نفر ميشه همه ي دنيات همه ي ارزوهات وقتي ميشيني روزا ساعتا بهش فکر ...
زنگ زدم اينو ميگم ميشيني واسه تموم لحظه هايي که قراره بياد و اون باشه رويا ميسازي.
... داري حس ميکني قلبت خورد شده حس ميکني همه چي واست تموم شده حس ميکني
شکستي.




60 . رمان های کامل شده نوشته کاربران - نودهشتیا
www.forum.98ia.com/f265.html
‎رمان های کامل شده نوشته کاربران - ... آغاز شده توسط sahel*sepehri, 1393,10,06 ساعت
: 10:34. 11 صفحه ها •: 1 2 3 . .... نظرسنجی: رمان دشمن عشق | پرنا اسدی کاربر انجمن.





61 .
برچسب‌ها:
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 868
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,657
  • بازدید ماه : 2,657
  • بازدید سال : 25,730
  • بازدید کلی : 286,818