loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 27 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
بهم ميگن تو اصلا احساس نداري، راست ميگن چاره چيه



1 . بهم میگن تو اصلا احساس نداری، راست میگن ... چاره چیه؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/.../بهم-میگن-تو-اصلا-احساس-نداری،-راست-میگن-چاره-چیه
‎بهم میگن تو اصلا احساس نداری، راست میگن ... چاره چیه؟ چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷
ب.ظ. سلام. دوستان لطفا کمکم کنید. من خیلی خیلی بی احساسم! خواستگارای زیادی ...




2 . بهم میگن تو اصلا احساس نداری، راست میگن ... چاره چیه؟ - خانواده برتر
khbartar.cofeblog.ir/post/2
‎9 جولای 2015 ... بهم میگن تو اصلا احساس نداری، راست میگن ... چاره چیه؟ سلام. دوستان لطفا کمکم
کنید. من خیلی خیلی بی احساسم! خواستگارای زیادی داشتم و دارم که ...




3 . بهم میگن تو اصلا احساس نداری، راست میگن … چاره چیه؟ | کلینتون
clinton.ir/?p=341029
‎8 جولای 2015 ... به وبلاگ خانواده برتر خوش آمدید . پاسخ هایی که در وبلاگ خانواده برتر ارائه می شوند
جنبه مشورتی دارند . حضرت علی علیه السلام : هر گاه به مشورت ...




4 . تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
40tobe.com/تجربه-چهل-روز-توبه-من/
‎2 ژوئن 2015 ... حتی نمیدونستم اول دست چپ یا دست راست… .... راستش من تاحالا اصلا به ماه و خورشید
دقت نمیکردم اما وقتی قران میخوندم .... اگه یه کار خیری هم برات انجام بدم که تو همه چی
بهم میدی که … ... میشم که انتها نداره سریع بهش میگم تو حق نداری این حرفو در مورد
خدام بزنی. ...... راستش احساس میکنم زندگیم داره پوست عوض میکنه…




5 . واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!
www.khanjarekhyanat.blogfa.com/
‎راست می گویند. همین است که ... ܓܨ این روزها هر احساس بی سروپایی را ܓܨ ... دیگه
به درک که بقیه چی‌ میگن ! ... کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن تا هر یک
ساعتی یه بار به هم میرسیدیم ! ..... اصلا خودت را سراغ نداری ؟ ...... وقتی چاره ای نمی ماند
!




6 . عاشق مغرور
asheghemaghror.blogfa.com/
‎میدونم همه کنجکاوین بدونین دیگه خبر جدید چی دارم ... باید بگم هیچی ... همسرت چطور
میخوای بهش محبت کنی بدونه قلب و احساس . .... میگم کم... چون تو قطعا اونو تو ادد
لیسته. من دیدی و واسه همین اصلا محلش نمیذاری ..... یکم نفسم اومد بالا حد اقل قرار مداری
نداری یعنی. ..... سه سال طول کشيد تا به خودمو غرورم بقبولونم که عاشقتم و چاره اي
نيست.




7 . اس ام اس سنگین و معنی دار
sms.irfamily.com/اس-ام-اس-سنگین-و-معنی-دار/
‎7 مه 2013 ... داش راست میگه چیزی بلد نیستی اصلا حرف نزن ببخشیدا ولی ر… ..... احساس ميکنم
روحم آتيش ميگيره… ..... در بزرگراه زندگی،همواره”راهت”راحت”نخواهد بود،هرچاله ای”چاره
ای”به من آموخت ،بکوش و نا ..... بهم بگو که از عشــــــق تصور تو چیه




8 . خداحافظی
khianat-too.blogfa.com/
‎يه روزي بهت ميگه كه مي خواد ببينتت ولی الان چی؟ ... دلت ميخواد بهش بگي چقدر بي
رحمي که گريه رو ازم گرفتي ولي اصلا هيچ صدايي از ... ميگه فقط تو دست تو قشنگه.
... کنارمه ولی احساس میکنم خیلی تنهام خدایا. و وقتی که تنهایی لازم نیست نگران
کسی یا چیزی باشی و هیج مسئولیتی نداری .... نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم.




9 . پرسش و پاسخ - پیش از ازدواج!
pishazezdevaj.blogfa.com/category/14
‎حتی وجود پسرهای دیگه توی زندگیمم نتونست حسی که بهش دارم رو از بین ببره. ...
احساس انسان نسبت به یک موضوع تابع طرز فکرش نسبت به اون موضوعه. .... (ولی
صادقانه دوست دارم تو همین موقعیت خودم باشم و همسرم پزشک باشه)ی جورایی ... و چی
درسته. ... یه چیزایی میگه که به من برمیخوره درحالیکه عمدی در کار نیست و خودش اصلا
متوجه ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,917
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,706
  • بازدید ماه : 4,706
  • بازدید سال : 27,779
  • بازدید کلی : 288,867