loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 29 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
آيا خوبه که اين همه مهندس داريم



1 . آیا خوبه که این همه مهندس داریم ؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/4581/آیا-خوبه-که-این-همه-مهندس-داریم
‎8 جولای 2015 ... آیا خوبه که این همه مهندس داریم یا بده و مزایا و معایبش چیه و آیا شان مهندس و .... لیسانس
صنایع دارم ،به نظر من بین این همه مهندس واقعا اون علم لازم رو ندارن ...




2 . ایده‌های دکتر علی اصغر جهانگیری برای خوداشتغالی | مجله پنجره خلاقیت
www.khalaghiyat.com/portal/.../ایده¬های-دکتر-علی-اصغر-جهانگیری-برای-خ/
‎18 مارس 2014 ... قصد داریم خوانندگان عزیز مجله پنجره خلاقیت را با روش‌های قرن بیست و یکم در زمینه
اشتغال آشنا کنیم. .... چرا این همه فرصت‌هایی که در زمینه لوازم آرایشی از طبیعت
می‌توان به ... آیا هنوز به این نکته پرداخته‌ایم که تک‌تک شما خوانندگان خلاقیت ..... نه
عزیزم این جوریا نیس ایده-تلاش -نتیجه من که کلی با ایده های مهندس حال ...




3 . دکترا نمیخوانم: ساعت رولکس برای شکم گرسنه - روزنوشته های محمدرضا ...
www.shabanali.com/ms/?p=1136
‎همه فکر میکنند تا جایی که وقت و استعداد دارند باید این مقاطع را درست یکی پس ...
شاید بعد از نوشتن این تز، به من به جای «مهندس شعبانعلی» بگویند «دکتر
شعبانعلی». .... که خیلی هم خوبه… ..... دوستانی که من را می شناسند از رزومه من
نمیپرسند که آیا این راهی را که داری ... ما که این همه دکتر داریم چرا نمیتونیم یه ماشین
در حد کره بسازیم؟




4 . بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف
www.baharnews.ir/article/18470/
‎20 ا کتبر 2013 ... چرا بی پولم؟؟؟ چرا با این معدل و این رزومه باهام مثل یه تفاله برخورد میشه؟ ... حتی اگه
واسه آینده کشورم خوبه چرا ما باید قربانی بشیم ؟؟؟ چرا آبادی ... همه اینارو گفتم که
بدونید کسایی مثل من هستند که فقط زنده اند اما بارها و بارها آرزوی مرگ می‌کنند. کاری
کنید .... ما که ادعای روشن فکری داریم اینقدر ظاهر بین نباشیم . بیچاره ...




5 . سایت جماران - همه چیزم از امام است/ بسیاری از اصولگرایان را دوست داریم ...
www.jamaran.ir/fa/n68492/سرویس_های.../خاتمی__آقای_میرشکار
‎20 فوریه 2015 ... نایب رئیس مجلس ششم با تأکید بر این مسئله که مردم جریان اصلاحات .... دهند، اما آیا
تئوری به این معناست که هنگامی که ما می گوییم حکومت دینی یعنی «حکومت فقه»؟ ....
به عنوان مثال، ایشان از نخست وزیری مهندس موسوی حمایت می کردند و ...




6 . کامنت دردناک یک دختر 26 ساله برای ظریف در فیس بوک پاسخ ظریف
www.parsine.com/.../کامنت-دردناک-یک-دختر-26-ساله-برای-ظریف-در-فیس-بوک-پاسخ-ظریف
‎20 ا کتبر 2013 ... مهناز خانم شما امیدوار باش تا 8سال اینده با این همه برکتی که از اسمون داره روی ماها ....
هست تحریم هست اما یه چیزش خوبه عزت داریم چیزی که آل سعود و اشرافش ندارن ..... الان
مجردفوق لیسانس مهندس متولد59کارمندرسمی اب خوش ازگلوم پایین نمیره که به .... با
سلام آیا مسئولین وبچه هایشان همین جور زندگی میکنند آیا بچه هایشون ...




7 . فارغ التحصیلان کدام رشته از همه بیکار ترند؟ - شفاف
shafaf.ir/fa/news/.../فارغ-التحصیلان-کدام-رشته-از-همه-بیکار-ترند
‎25 سپتامبر 2012 ... چرا دروغ مي گي مگه ما بيكار داريم ؟ .... اصلا تنها چيزي كه واسه هيچكس مهم نيست اين همه
نيروي جوانه كه روز به روز .... دلم خوش بود 4 سال درس میخونم مهندس میشم الان از زندگی هم
نا امید شدم ... منم میخوام حقوق بخونم خوبه مطمعنم کارم هست انقد نا امید نباشید .... می
پرسم که ایا تامین اجتماعی راهی برای یافتن کار این دوستمان ندارد




8 . فارغ التحصیلان کدام رشته از همه بیکارترند؟ - پایگاه خبری تحلیلی ...
www.fardanews.com/.../فارغ-التحصیلان-کدام-رشته-از-همه-بیکارترند
‎25 سپتامبر 2012 ... تصورتون از مهندس کامپیوتر چیه واقعا؟ ... فقط 2تا شرکت تولیدی قطعات خودرو در
ایران داریم که اونها هم خیلی مهندس بخوان 300 تا/ تازه .... باز خوبه که موقعیکه دانش آموز
بودم تو کلاسهای کمکهای اولیه هلال احمر شرکت کردم ... من خودم این همه درس سخت خوندم
فوق لیسانس گرفتم، اونوقت یکی که معلوم نیست .... آيا درست مي‌گم؟




9 . بيوگرافي علي اكبر رائفي پور | سربازان مبارز
smob.ir/در-باره-ما/
‎بنده مهندس هستم اما در ۵زمینه متفاوت تخصص دارم که ربطی به رشته مهندسی ام نداره. .....
ما به عنوان معلمان اینده از شما تقاضا داریم که در مورد شیوه های تربیت دانش آموزان چه از
لحاظ .... من واقعا از این همه غفلت در عذاب هستم و نمیدانم که چگونه با آن مبارزه کنم. ... خب
این خیلی هم خوبه تو هر مبحث زحمت کشیده صاحب علم شده به لطف خدا اینم که شما ...




10 . صفحه ویژه – کارکنان رسمی-۳ | مخابرات ما
mokhaberatema.ir/?p=16205
‎6 آگوست 2015 ... وبعد ادامه میداد که درسته صوتش خوبه ولی یک راست جاش تو جهنمه! ... آیا برای گرفتن
حق قانونی خود را را باید این همه اعتراض کنیم. .... تا اونجایی که ما سراغ داریم استان





11 . همه آنچه که نیاز است در مورد باد معده بدانید | نسیـم دلفان
nasimedelfan.ir/?p=17854
‎این در حالی است که گاز خروجی از مقعد نزدیک به ۰/۶ لیتر می‌باشد… ... موضوع
بپردازد گردانندگانش را نکوهش می کنند اما این رفتار غیر منطقی است و ما امروز سعی
داریم ... همه می گوزند. .... من اصلا گوزو نیستم و خیلی ادعام میشه تو فامیل مهندس برقم
ولی امروز صبح گوزیدم .... خوبه که شاد شدی تا توانی دلی بدست آور دل شکستن هنر
نمیی باشد.




12 . پیش از ازدواج!
pishazezdevaj.blogfa.com/
‎1- اول از همه باید از آماده بودن خودمون مطمئن بشیم و اطمینان پیدا کنیم که در صورتی که
... نتیجه این شده که الان آمارهای بالای طلاق عاطفی تو جامعه خودمون داریم (طلاقی که رسماً
ثبت ... وضع مالی پدرم خوبه رو به بالاست اما اونا متوسط. ... شما باید در نهایت به این
اطمینان برسین که تفاوتهای همدیگه براتون قابل تحمل هست یا نه و آیا دوست دارین این
...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 254
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 4,076
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,865
  • بازدید ماه : 5,865
  • بازدید سال : 28,938
  • بازدید کلی : 290,026