loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 25 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
آيا ميتونم مردي با اين ويژگي ها پيدا کنم



1 . آیا میتونم مردی با این ویژگی ها پیدا کنم ؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/.../آیا-میتونم-مردی-با-این-ویژگی-ها-پیدا-کنم
‎8 جولای 2015 ... و اینکه آیا میتونم مردی با این ویژگی ها پیدا کنم یا نه.... اینم بگم این خصوصیاتو
بر طبق اهمیتشون براتون مینویسم. 1. حتما حتما ادم معتقدی باشه.




2 . دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/857/دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
بشین باهاش صحبت کن، اگر به جایی نرسیدی با ی بزرگتر مثه پدر یا مادرش ... یکی
از حقوق مرد اینکه هرموقعه از زنش رابطه خواست باید قبول بکنه( تمکین ) ..... یا خبر
شادی بشنوه- ایا ذوق می کنه- واکنش نشون میده ؟ ... این ویژگی ها که دوباره گفتی
بیشتر میاد که وسواس باشه. ... توی اینترنت دربارش میتونی مطالب خوبی پیدا کنی.
توی.




3 . چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟
hamsaremankist.blogfa.com/
‎وقتی زن سکوت میکنه، مرد میتونه براحتی با روح زنانه زن ارتباط برقرار کنه، لطافت
فکر ... همین ویژگی در کنار وفای به عهد زن مقامش رو در نظر مرد تا حد یک قدیسه بالا
برده و ستایش ... این سوال رو پری دریایی عزیزم پرسیده، اما سوال من هم هست و سوال
خیلی ها. ... دیدین چطور مادربزرگهامون هم با دونه دونه نوه ها و عروس و دامادها زبون مشترکی
پیدا ...




4 . ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه؛ آری یا خیر؟! - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/.../ازدواج-پسران-مجرد-با-زنان-مطلقه؛-آری-یا-خیر؟!
‎11 آوريل 2013 ... این پول گرفتن به دلیل نیاز مالی نیست بلکه خانم ها به این وسیله ... اگر مرد به لحاظ
سنی کوچک تر باشد یا هنوز بیکار و بی درآمد باشد و ... در ناخودآگاه تمام خانم ها این
مسئله وجود دارد که یک شریک عاطفی با ثبات پیدا کنند. ... یک همسر هر چقدر هم که بد
باشد، باز هم یک سری ویژگی های مثبت دارد که چنانچه این ویژگی ها در ...




5 . آهای آقا پسر ، دختر خانوم ، چرا ازدواج نمی کنی ؟
mohammadrahimi.ir/2014/06/25/not-married/
‎25 ژوئن 2014 ... برخی ها هم نظرشون اینه که جوانی که پاک باشه این روزها کم پیدا میشه و دلیل ..... یه
تعدادی مرد با شرف باقی میمونه که خب تعدادشون به زیادی گذشته ها نیست۰من خودم ..... و
هركس اين مساله رو نهي كنه حرف خدا كه خالق ما هست و از تمام ويژگيهاي ما باخبره نهي كرده
.... سلام من زشتم اما با شما میتونم زندگی کنم قبول می کنین ایا؟




6 . از همسرم و رفتارهایش متنفر شده ام / مشاوره | مدرسه علمیه اسلام شناسی ...
www.islamshenasi.ir/node/515
‎از طرفی همه افراد در صفات و ویژگی هایی که دارند با هم متفاوتند. ... از هر لحاظ، سعی
کنید با همسرتان صمیمی و به او نزدیک شوید، همه راه ها را امتحان کنید، با او ... این سخن
مرد که به همسرش می گوید واقعا ترا دوست دارم، هرگز از قلبش خارج نخواهد شد. ..... با
خودش مشخص نیست میگه زندگیمونو دوست ندارم و نخ میتونم ولت کنم نه میتونم با هم
باشیم ...




7 . دختری هستم که به دلیل زیبا نبودن خواستگار ندارم چه کنم؟ | مدرسه ... - خانه
www.islamshenasi.ir/node/1194
‎ولی بعضی وقت ها وسوسه میشم که ارایش یا مو درست کردن من رازیبا تر میکند اما من ...
اما این را باید اول از خودمان بپرسیم که چرا می خواهیم ازدواج کنیم؟ ... و بگذارید دیگران
بیشتر شما را بشناسند و بیشتر با ویژگی های خاص و خوب شما آشنا شوند. .... ولی اگه
اعتنا نکردی مطمئن باش تو این دنیا مردی هست که منتظرته منتظر عشق زندگیش .




8 . دخترا انقد ساده نباشید!!!!!!!!!!! - Blogfa
2khtare-khob.blogfa.com/
‎البته اگه میخوای با مجوز من بری لطفا همونجوری که من میگم اقدام کن. ... در روز پیامک
زدن و چند دقیقه صحبت با یک دختر چه مشکلی برای من میتونه ایجاد کنه؟ ... و از طرفی
خیلی ها هم که آدم های باسوادی هستن و من قبولشون دارم با این کارها مخالفن. ... از دوستان و
اقا مخصوصا اقاپسرها میخوام بپرسم ایا الان اون خوشحال هست چون .... معنی پیدا میکنه.




9 . ۱۴ رفتاری که نشان می‌دهد مردی به شما علاقه ندارد - مردمان
www.mardoman.net/family/heisnotintoyou/
‎7 نوامبر 2013 ... اگر زندگی احساسی تان با این مرد ضعیف است، می‌خواهد به شما بگوید که بدون ... هر
کاری که فکر می‌کنید برای خودتان بکنید و مردی را پیدا کنید که باعث .... از این
14مورد میتونم بگم 10موردش رفتارهای کسی هستش که بامن بود آخرشم رفت. .... موندم
که با این شخص چگونه برخورد کنم آیا وقتی از ماموریت برگشت و دوباره ...




10 . آشنایی با نرم افزار پیام رسان ایمن تلگرام (Telegram Messenger)
notif.ir/introduction-telegram-messenger-1608.html
‎ویژگی امنیتی تلگرام به شما اجازه می دهد که با دیگر کاربران این نرم افزار یک ..... می
خواستم بپرسم آیا مدیر یک گروه در تلگرام میتونه چت کردن دو نفر از اعضای گروه رو





11 . توصیه های شهاب مرادی برای ازدواج دختران مجرد سن بالا - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/294906/society/family
‎24 مه 2013 ... وی در بخشی از این توصیه‌ها با پیشنهاد چند دیالوگ، توصیه کاربردی خود را با ...
امروزتان، دوباره تمامی معیارها و ملاک ها و سلیقه های خود را بازبینی کنید و با حفظ ... هم
اجرایی کنید: «یکی دو جلسه صحبت کردم مرد محترمی بود و من مشکلی با شرایط ...
نایب رییس کمیسیون فرهنگی :مشکل جوان های ما پیدا کردن همسر نیست ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 149
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 429
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 4,798
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,587
  • بازدید ماه : 6,587
  • بازدید سال : 29,660
  • بازدید کلی : 290,748