loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 22 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
اي که دائم به دعايي که ببيني رخ من تا که خالص نشوي با تو مرا کاري نيست



1 . تنها برای تو یا صاحب الزمان - تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست ...
noorealam.blogfa.com/post/40
‎همه گویند در حسرت دیدار من اند! لیک در گفته این طایفه کرداری نیست! ای که دائم به
دعایی که ببینی رخ من،. تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست... برای فرجش ...




2 . مهدیـــم مــن که مرا گرمـی بازاری نیست بهتـر از یوسفـــم و هیچ خریــداری ...
www.hammihan.com/post/179617
‎مهدیـــم مــن که مرا گرمـی بازاری نیست بهتـر از یوسفـــم و هیچ خریــداری نیست همــه ...
ای که دائــم به دعایــی که ببینـی رخ من تا که خالــص نشوی باتو مرا کاری نیست.




3 . مرداد ۱۳۹۴ - اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
alinezhad.blogfa.com/1394/05
‎همه گویند که در حســـــــرت دیدار من اند لیک در گفته ی این طایفه کرداری نیست ای که
دائـــــــم به دعایی که ببینی رخ من تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست.




4 . کرداری - شبکه مذهبی منتظران - جستجو در پست ها
www.m-12.ir/search/posttag:#کرداری
‎همه گویند که در حسرت دیدار منند/لیک در گفته این طایفه کرداری نیست.،.،.ای که دائم
به دعایی که ببینی رخ من/تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست.،.،.




5 . اللهم العجل لولیک الفرج - تلنگر
mohammad-dadashi.persianblog.ir/tag/اللهم_العجل_لولیک_الفرج
‎همه گویند که در حســـــــرت دیدار من اند. لیک در گفته ی این طایفه کرداری نیست. ای که
دائـــــــم به دعایی که ببینی رخ من. تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست.




6 . فروردین ٩٤ - تلنگر
mohammad-dadashi.persianblog.ir/1394/1/
‎17 آوريل 2015 ... لیک در گفته ی این طایفه کرداری نیست. ای که دائـــــــم به دعایی که ببینی رخ من.
تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست. اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج ...




7 . اي دائم به دعايي که ببيني رخ من ، تا که خالص نشوي با تو مرا کاري ...
khodajoonam.parsiblog.com/Feeds/5969013/




8 . ‎ اي دائم به دعايي که ببيني رخ من ، تا که خالص نشوي با تو مرا کاري نيست. ^ 90/
12/5 - تغيير : [طنز و مَلس] 90/12/5. *زهرا بانو*، ☆نرگس☆، خادمة الشهدا، *خون شهدا*، ...




9 . مهدیم من كه مرا گرمی بازاری نیست بهتر از یوسفم و - کلوب
www.cloob.com/.../مهدیم_من_كه_مرا_گرمی_بازاری_نیست_بهتر_از_یوسفم
‎21 جولای 2014 ... همه گویند كه درحسرت دیدار من اند لیك در گفته ای این طایفه كرداری نیست ای كه دائم به
دعایی كه ببینی رخ من تا كه خالص نشوی با تو مرا كاری نیست.




10 . تنهای اول...
basijiamtash.blogfa.com/
‎همه گويند كه در حسرت ديدار من اند. ليك در گفتار اين طائفه كرداري نيست. اي كه دائم به
دعايي كه ببيني رخ من. تا كه خالص نشوي با تو مرا كاري نيست. عزیزان : جنس این ...





11 . هفته چهارم شهریور 1391 - تنهای اول...
basijiamtash.blogfa.com/91064.aspx
‎همه گويند كه در حسرت ديدار من اند. ليك در گفتار اين طائفه كرداري نيست. اي كه دائم به
دعايي كه ببيني رخ من. تا كه خالص نشوي با تو مرا كاري نيست. عزیزان : جنس این ...
Images for اي که دائم به دعايي که ببيني رخ من تا که خالص نشوي با تو مرا کاري نيست




12 . فرزند فاطمه می آید روزی از همین روزها...
www.mahdi313yar.mahdiblog.com/
‎همه گویند که در حسرت دیدار من اند/ لیک در گفته ی این طایفه کرداری نیست/ ای که دائم
به دعایی که ببینی رخ من/ تا که خالص نشوی باتو مرا کاری نیست.




13 . آریـــــا نــــاز
ariyanaz.blogfa.com/
‎بچه ها لطفا به خاطر خود آقا امام زمانم که شده روضه ای که رو زمینه ی وبلاگم گذاشتم گوش
... ای که دائم به دعایی که ببینی رخ من تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست.




14 . اللهم عجل لولیک الفرج
entezaresabz12.blogfa.com/
‎آن هم دعایی جامع که دربرگیرنده ی خواسته ها و دعاهای بسیاری است. در این درخواست مؤمن
... ای که دائم به دعائی که ببینی رخ من. تا که خالص نشوی،با تو مرا کاری نیست.




15 . اس ام اس امام زمان (عج) سری اول - روز اس ام اس
roozsms.com/sms-emam-zaman-series-1
‎در این روز جمعه برای فرج آقا امام زمان (عج) و شفای بیماران بسیار دعا کنید.امیدواریم از
... ای که دائـــــــم به دعایی که ببینی رخ من تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست.




16 . عج - اس ام اس عاشقانه
20payamak.ir/اس-ام-اس-امام-زمان-عج-سال-94.html
‎11 آوريل 2015 ... اما زمـانی که دفـــــتر انتظارم را ورق میزنی می بینی؛ ... ای که دائـــــــم به دعایی که
ببینی رخ من تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست. اَللّهُمَّ عَجِّل ...




17 . ـم خــُـدا...عـآشـقـت
asheghetam-khodaaa.blogfa.com/
‎همــه گویند که در حســرت دیـدار مـن اند لیک در گفته ی این طایفه کرداری نیست ای که
دائــم به دعایــی که ببینـی رخ من تا که خالــص نشوی باتو مرا کاری نیست.




18 . فروردین ٩٥ - چهارده معصوم علیهم السلام
chahardahmasoum.persianblog.ir/1395/1/
‎همه گویند که در حسرت دیدار منند! لیک در گفته این طایفه کرداری نیست، ای که دائم به
دعایی که بینی رخ من، تا که خالص نشوی،با تو مرا کاری نیست. دلم هوای تو کرده ...






20 . هفته دوم اردیبهشت ۱۳۹۳ - ای مه جبین رفته از کاشانه برگرد... - بلاگفا
solale255313.blogfa.com/1393/02/2
‎اما با همه ی مشکلات باید صبر کرد باید صبرکنی و جزو صابران باشی که خدا نگاهت
کند ... ای که دائم به دعایی که ببینی رخ من تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست ...





21 . مهر مهدی عجل الله
www.mehremahdi313.blogfa.com/
‎همه گویند که در حسرت دیدار من اند. لیک در گفته این طایفه کرداری نیست. ای که دائم
به دعایی که ببینی رخ من. تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست. [ جمعه یازدهم ...




22 . یادداشت های یک خبرنگار در مسیر تُبَین
www.tobayyen.blogfa.com/
‎بیماران خاص در شهر اهواز چند وقتیه که با کمبود دارو وگرانی مواجه شدند. ... مهدیم(عج) من
که مرا گرمی بازاری نیست بهتر از یوسفم و هیچ خریداری نیست همه گویند که در حسرت
... ای که دائم به دعایی که ببینی رخ من تا که خالص نشوی با تو مر کاری نیست




23 . کانون فرهنگی هنری میثاق - خراسان جنوبی
misaghm.blogfa.com/
‎همه گویندکه درحسرت دیدار من آواره ترینند. لیک در گفته این طایفه هیچ کرداری نیست.
ای که دائم به دعایی که ببینی رخ من. تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست.




24 . منتظران ظهور - دلنوشته ها
www.mozhdezohor.blogfa.com/cat-25.aspx
‎از این که آپدیت کردن وبلاگم اینقدر با تاخیر انجام میشه واقعا شرمنده ام قول میدم
جبران .... ای که دائم به دعایی که ببینی رخ من تا که خالص نشوی با تو مرا کاری
نیست.




25 . به یاد مهدی(عج) و صبح آمدنش... - اللهم عجل لولیک الفرج
www.montazeranzohor15.blogfa.com/tag/اللهم-عجل-لولیک-الفرج
‎همه گویند که در حسرت دیدارمنند لیک درگفته ی این طایفه کرداری نیست ای که دایم به
دعایی که ببینی رخ من. تا که خالص نشوی باتو مرا کاری نیست. برچسب‌ها: اللهم ...




26 . اسفند ۱۳۹۱ - ترنــم انتظــار
tarannome-entezar.blogfa.com/9112.aspx
‎همه گویند که در حسرت دیدار من اند. لیک در گفته ی این طایفه کرداری نیست. ای که دائم
به دعایی که ببینی رخ من. تا که خالص نشوی با تو مرا کاری نیست. حب رابطه ای ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 811
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,600
  • بازدید ماه : 2,600
  • بازدید سال : 25,673
  • بازدید کلی : 286,761