loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 19 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
زلف پريشان يار



1 . سعدی (غزلیات)/کارم چو زلف یار پریشان و درهمست - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/.../کارم_چو_زلف_یار_پریشان_و_درهمست
‎15 دسامبر 2014 ... کارم چو زلف یار پریشان و درهمست, پشتم به سان ابروی دلدار پرخمست. غم شربتی ز
خون دلم نوش کرد و گفت, این شادی کسی که در این دور خرمست.




2 . کارم چو زلف یار پریشان و درهم است - تهوع
lanausee.persianblog.ir/post/51/
‎25 ا کتبر 2008 ... کارم چو زلف یار پریشان و درهم است پشتم به سان ابروی دلدار پرخم است. غم شربتی
زخون دلم نوش کرد و گفت این شادی کسی که در این دور خرم است.
Images for زلف پريشان يار




3 . ديوان سعدي - غزليات - شماره ٧٥: کارم چو زلف يار پريشان و درهمست - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/0C0A
‎شماره ٧٥: کارم چو زلف يار پريشان و درهمست. کارم چو زلف يار پريشان و درهمست. پشتم
به سان ابروي دلدار پرخمست. غم شربتي ز خون دلم نوش کرد و گفت. اين شادي کسي ...




4 . کارم چو زلف یار پریشان و درهمست - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/content/98177/کارم-چو-زلف-یار-پریشان-و-درهمست/
‎کارم چو زلف یار پریشان و درهمست, پشتم به سان ابروی دلدار پرخمست. غم شربتی ز
خون دلم نوش کرد و گفت, این شادی کسی که در این دور خرمست. تنها دل منست گرفتار ...




5 . زلف در اشعار پارسی - لطایف و ظرایف ادبی
www.hdabir.com/aby/126-zolf.html
‎اگر به زلف دراز تو دست ما نرسد گناه بخت پريشان ودست كوته مااست به غلط ز دست
دادم سر زلف يار خود را كه نيازموده بودم دل بيقرار خود را زلف بر روي تو گوئي كه بر ...




6 . دو قدم مانده به گل - کارم چو زلف یار پریشان و درهم است
ehsanjg.blogfa.com/post-490.aspx
‎دو قدم مانده به گل - کارم چو زلف یار پریشان و درهم است - _ شعرهایی که می پسندم _
خاطرات شعری من.




7 . کارم چو زلف یار پریشان و درهم است : طربستان
tarabestan.com/?p=299
‎کارم چو زلف یار پریشان و درهم است پشتم به سان ابروی دلدار پرخم است. غم شربتی ز
خون دلم نوش کرد و گفت این شادی کسی که در این دور خرم است. تنها دل من است ...




8 . گویی مرا برای وداع آفریده اند - کارم چو زلف یار...نه چو میز کار...پریشان ...
farshid38.blogfa.com/post-788.aspx
‎کارم چو زلف یار... نه چو میز کار!!...پریشان و درهم است... میز کارم در خانه! چه شباهت
غریبی داره. به حال و روز خودم...در این روزها... روز...روز بدی بود...دیروز، خودم رو خفه کردم
...






10 . زلف پریشان - Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 6,021
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,072
  • بازدید ماه : 8,072
  • بازدید سال : 31,145
  • بازدید کلی : 292,233