loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 21 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
شايد نميدانم



1 . گناهم را نمی دانم تقاصم را سبکتر کن
ghashangam.blogfa.com/
‎گناهم را نمی دانم تقاصم را سبکتر کن - مرا این گونه آزردن خدا ا خوش نمی آید. ... شاید
سالها گذشته باشه ولی همچنان این عشق لعنتی جوون مونده و هر روز تازه تر میشه.و من یک
...




2 . مرجع وب فارسی | هفته عجيب پريا شايد نميدانم
chess0831.ir/posts/هفته عجيب پريا شايد نميدانم.html
‎نمیدانم!حتی نمیدانم از كی شروع شد!فقط یادم است دو هفته پیش كه با گاف حرف میزدم
گفتم شاید یك سال بیشتر است كه نسبت به همه بد فاز شده ام!این موضوع را یك سال ...




3 . مرجع وب فارسی | کرده شاید نمیدانم هستی نمیدانم شاید باید بفهمم
chess0831.ir/.../کرده ,شاید ,نمیدانم ,هستی ,نمیدانم شاید ,باید بفهمم.html
‎نمیدانم. شايد باید بفهمم تو برای من نیستی. تو برای یکی دیگه هستی. تو را کس
دیگری برای خود خلق کرده و بزرگ میکند. ولی مطمئنا همان خدایی که تو را برای خود خلق
...




4 . جدی نگیرید ... شاید هم بگیرید ... نمیدانم ! :: خودکار بیک
windbag.blog.ir/1394/06/جدی-نگیرید-شاید-هم-بگیرید-نمیدانم
‎شاید هم بگیرید ... نمیدانم ! جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ. کم حرف شدی ! - وقتی
دور و برم میگردم و میبینم هیچ کسی نیست که حرفهامو بهش بزنم و اهمیت بده ،.




5 . دفتر خاطراتم.... - شاید....نمیدانم
rebekangel.blogfa.com/category/1
من محتاج این احساس نبودم. فقط از همه میشنیدم طعم خاصی مثل شراب قرنها دارد. اما
نگفته بودند که تفاوتش با بقیه ی شرابها. اینکه برای همیشه مست میشوی. نه قهوه ای
و ...
Images for شايد نميدانم




6 . شاید عشق ... شاید طنز - نمیدانم اینجا که ...
yasertabrizi.blogfa.com/post/11
‎شاید عشق ... شاید طنز - نمیدانم اینجا که ... - شاید عشق ... شاید طنز ...




7 . پورحیدری: شاید در هیأت‌ مدیره بعدی استقلال نباشم/ من هم نمی‌دانم ...
www.khabaronline.ir/detail/423091/sport/premiere-league
‎6 ژوئن 2015 ... ورزش > لیگ برتر - منصور پورحیدری عضو هیأت ‌مدیره باشگاه استقلال تأکید می‌کند
که فعلاً تکلیف هیچ چیز در باشگاه مشخص نیست و ابتدا باید ...[PDF]




8 . ﺷﺎﻳﺪ . ﻧﻤﻴﺪاﻧﻢ اﻳﻦ ﻓﮑﺮ و ﺣﺮف از ﮐﺠﺎ ﺑﻪ ذهﻨﻢ رﺳﻴﺪ . ﻓﺎﻳﺪ .
m.friendfeed-media.com/5ee6950f970763eed3b5d6d29d09f5d34a15a689
‎ﻧﺎم داﺳﺘﺎن. : ﻣﻨﺠ. ﯽ. ﭼﻄﻮر ﺑﺎﻳﺪ او را ﺁرام ﻣﻴﮑﺮدم . ﻓﺎﻳﺪﻩ ﻧﺪاﺷﺖ . ﻧﻤﻴﺪاﻧﻢ اﻳﻦ ﻓﮑﺮ و ﺣﺮف از ﮐﺠﺎ ﺑﻪ ذهﻨﻢ رﺳﻴﺪ .
ﺷﺎﻳﺪ. ﺣﺮف دل ﺧﻮدم ﺑﻮد ﮐﻪ ﺑﺮا. ی. ﺁرام ﮐﺮدن او ﺑﻪ زﺑﺎن ﺁوردم؛وﻟ. ﯽ. ﻓﮑﺮش را ﻧﻤﻴﮑﺮدم اﻳﻨﻘﺪر رو. ی. او.






10 . عشق! نمیدانم....... شاید هوس
tahna20.blogfa.com/
‎نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم و نه به فرداهایی که “شاید” بیایی … می خواهم
امروز را زندگی کنم … خواستی باش … نخواستی نباش … :: :: عزیزم چه زیبـا اجرا ...





11 . پورحیدری: شاید در هیأت‌ مدیره بعدی استقلال نباشم/ من هم نمی‌دانم ...
www.esteghlaltehranfc.com/.../پورحیدری-شاید-در-هیأت-مدیره-بعدی-استقلال-نباشم-من-هم-نمی-دانم-افشارزاده-می-ماند-یا-نه-
‎6 ژوئن 2015 ... منصور پورحیدری عضو هیأت ‌مدیره باشگاه استقلال تأکید می‌کند که فعلاً تکلیف
هیچ چیز در باشگاه مشخص نیست و ابتدا باید تیم مدیریتی باشگاه ...




12 . نمیدانم چرا رفتی.... شاید خطا کردم
www.nagashak.blogfa.com/
‎24 ژانويه 2015 ... نمیدانم چرا رفتی.... شاید خطا کردم - به او که گفتم بمان، اما نماند!!!




13 . نميدانم شايد - درباره ی ما
idownloadz.ir/نميدانم-شايد.html
‎نميدانم شايد از هم خيلي دوريم شايد خود را شايد ديگر بايد به اين ظلمت عادت کنم ...
نميدانم چرا رفتي نميدانم چرا شايد خطا کردم و تو بي آنکه فکر غربت چشمان من باشي.




14 . کامران بصیرت - نمیدانم!شاید رفته باشد...(بخش سوم)
basiratsh.blogfa.com/post/5
‎کامران بصیرت - نمیدانم!شاید رفته باشد...(بخش سوم) - نوشته های پر اشکالی که
شاید ارزش ادبی نداشته باشند.




15 . تنهاترین - تو را دوست می دارم، نمیدانم چرا*شاید این طبیعت ساده بی ...
hamage.blogfa.com/post/30
‎تنهاترین - تو را دوست می دارم، نمیدانم چرا*شاید این طبیعت ساده بی آلایش من*حد مرزی
برای دوست داشتن نمی شناسد - همه چی.




16 . جام‌جم سرا | امروز مامان مرد... شاید هم دیروز، نمی‌دانم!
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1714270287430882606
‎10 نوامبر 2014 ... شاید هم دیروز، نمی‌دانم! «در جامعه ما هر آدمی که در سر خاکسپاری مادرش نگرید، خودش را در
معرض این خطر می‌آورد که محکوم به مرگ شود.» نمی‌دانم این جمله ...




17 . نمیدانم شاید نمره
wiki-code.ir/نمیدانم شاید نمره
‎نمیدانم شاید نمره نمی دانم های یک دهه شصتی مقدمه(نمیدانم!شاید رفته باشد ...
Unicornland الف - تکرار تراژدی تلخ «نمره» در ... شاید یه روزی برگشتم چگونه همسر
دلخواهم ...




18 . امروز مامان مرد، شايد هم ديروز، نمي‌دانم - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=123500
‎9 مه 2010 ... امروز مامان مرد، شاید هم دیروز، نمی‌دانم. خودش( آلبر کامو) درباره ی بیگانه اش می گوید : «
قهرمان کتاب محکوم می‌شود. زیرا در بازی همگانی شرکت نمی‌کند.




19 . عزیزیان: نمیدانم مشکل معمارزاده چیست/ شاید مشکل خانوادگی دارد ...
www.forum.98ia.com/t477968.html
‎عزیزیان: نمیدانم مشکل معمارزاده چیست/ شاید مشکل خانوادگی دارد خبرنگار سرخ :
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که ما در این تیم بودیم در نیم
فصل ...




20 . نمیدانم شاید سلام - انتظار
maemol.persianblog.ir/post/256/
‎11 آگوست 2015 ... نمیدانم شاید سلام ...!!!... ای کاش کسی این نوشته را نمیخواند تا راحت پس از سلام نام
قشنگت را می نوشتم و نوشتن نامت برای قطره های اشکم عقده نمیشد .





21 . مامان امروز مُرد، شاید هم دیروز، نمی‌دانم. - کلوب
www.cloob.com/u/poshtesar3/.../مامان_امروز_مُرد،_شاید_هم_دیروز،_نمی‌دانم.
11 آوريل 2015 ... مامان امروز مُرد، شاید هم دیروز، نمی‌دانم.... گزیده ای از کتاب: نـیـچـه و فـلسـفـه هنگامی که
کسی... اوایل که تازه اومده بودم کلوپ تو پروفایلم نوشته بودم".




22 . . نمیدانم… شاید روزی…اتفاقی…در کنار نیمه گمشدمان - کلوب
www.cloob.com/.../._نمیدانم…_شاید_روزی…اتفاقی…در_کنار_نیمه_گمشدمان
‎14 فوریه 2015 ... نمیدانم… شاید روزی…اتفاقی…در کنار نیمه گمشدمان یکدیگر را ببینیم… اولین
نگاهمان دیدنی است!… شاید روز آخر باشد… شاید نگاه آخر باشد…




23 . ویسگون - دلتنگ شده ام...نمیدانم ! شاید برای تو ... یا شاید برای دیروزها...
wisgoon.com/pin/5475771/
‎دلتنگ شده ام...نمیدانم ! شاید برای تو ... یا شاید برای دیروزهایی که با تو گذشت... اما
نه شاید برای خودم ...... یا شاید برای دلم دلی که شکست .... ...




24 . ... شاید خودم - هنوز نمی‌دانم - Blogfa
shayadkhodam.blogfa.com/post-84.aspx
‎شاید خودم - هنوز نمی‌دانم - شاید شعر، شاید درد دل و شاید خودم....




25 . شاید دید شما هم چنین باشد نمیدانم: - دشمن 2264
mahzoon266.persianblog.ir/post/1527/
‎شاید دید شما هم چنین باشد نمیدانم: نویسنده: صمصام بران منتظر 59 - شنبه ٢۳ خرداد ،
۱۳٩٤. یکی پرسید در دنیای امروز چه چیزی مشتری ندارد؟ گفتم یک رنگی. نمیدانم چرا
...




26 . داستان - نمیدانم،شاید!
www.dastanak.ir/3205/2783/10378.html
‎داستان نمیدانم،شاید! از دفتر همه همین اشتباه را میکنند نویسنده مهدی شاکری.




27 . . دلتنگ شده ام نمیدانم ! شاید برای تو یا شاید برای دیروزهایی که باتو ...
www.hammihan.com/post/4560769
‎دلتنگ شده ام نمیدانم ! شاید برای تو یا شاید برای دیروزهایی که باتو گذشت از
ایـــــنجا صدایت میـــــکنم ! تو از آنــــــجا بغلم کن ! دلــــم گرفــــته.




28 . اینجا آسمان آبیست انجا را نمیدانم...
injaasemanabi.persianblog.ir/
‎گمت کردم غافل از اینکه خدا به این بزرگی گم نمیشود. ... شاید مردم نتوانند از پشت
شیشه های غبار گرفته ی ماشین هایشان ، زیبایی و طراوت نوجوانیمان را ببینند.




29 . nazi: دلتنگ شده ام...نمیدانم ! شاید برای تو ...یا شاید برای ...
mehrma.ir/view/post:8543
‎8 مه 2015 ... نمیدانم ! شاید برای تو ...یا شاید برای دیروزهایی که باتو گذشت...اما نه شايد برا ي
خودم ......يا شايدبراي دلم دلي كه شكست ....يا غروري كه شكست.




30 . morinik - نمیدانم چرا رفتی.... شاید خطا کردم
morinik.blogfa.com/post-133.aspx
‎نمیدانم چرا رفتی.... شاید خطا کردم. خسته ام. از تکرار دلتنگی هایم...!!! از تمام ناگفته
هایم...!!! از سکوت....از انتظار....از تنهایی. تنها در کنار همه... تنها در میان جمع.





31 . بعضی‌ها ناراحت شدند، نمی‌دانم شاید دلار خریده باشند! - سایت خبری ...
www.tabnak.ir/.../بعضی‌ها-ناراحت-شدند-نمی‌دانم-شاید-دلار-خریده-باشند
‎14 مارس 2013 ... وزیر امور خارجه در دفاع از خوش بینی‌اش از مذاکرات گفته است که «شاهد بودم به خاطر
حرف مثبتی که زده شده بود بعضی‌ها ناراحت شده بودند، نمی‌دانم شاید ...




32 . نمیدانم ها
www.bardia87.blogfa.com/
‎انتظار می کشم که شاید دل و نگاهت. عوض شود به چشمانم. که تنها دلیل بی شرفی اش.
نگاهی خیره به چشمان مهربان تو بود. و چه حیف شد که. دیگر دست شفا بخش هیچ امام زاده
...




33 . بلد نيستيم از واژه «نمي‌دانم» استفاده کنيم
mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=226311
‎18 آگوست 2015 ... همان کساني که مي‌خندند شايد اگر در مقابل دوربين قرار بگيرند دچار استرس شوند و
سطح پايين سوادشان معلوم شود و به اين ترتيب جواب‌هاي پرتي بدهند ...




34 . حرف های بی پرده 4.0.0.1 - نمیدانم شاید باز هم بی خوابی !
stupidness.blogfa.com/post/111/نمیدانم-شاید-باز-هم-بی-خوابی-
‎نمیدانم شاید باز هم بی خوابی ! I hear the words ,I wish I could say ...you'll never see
me again . دلم میخواهد رنگ متن هایم سبز باشد ... سایه سنگین کلمات بر روی ذهنم ...




35 . امیرمحمد متقیان - نمیدانم چرا شهرم عطر توس گرفته است ؟! شاید مسافری ...
pelan.tv/101675/amirmohamadmotaghian/امیرمحمد-متقیان
‎نمیدانم چرا شهرم عطر توس گرفته است ؟! شاید مسافری غریب به تهنیت و شادباش آمده
است ، شاید برادری به دیدار خواهری پ.ن: ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر رو ...




36 . شاید کروبی و موسوی در حصر راحت‌ترند/نمی‌دانم آزادی بعد از بیان یعنی ...
asreilam.ir/ویژه-عصر-ایلام/107-2013-05-19-17-23-39.html
‎19 مه 2013 ... حداد خطاب به دانشجویان: معلوم است، از سرکوب نمی‌ترسید که الان می‌توانید اینطور
صحبت کنید/شاید کروبی و موسوی در حصر راحت‌ترند/نمی‌دانم آزادی ...




37 . لبخند اجباری - نمیدانم چرا رفتی!
maedehserajian-mahi.blogfa.com/category/55
‎جنس غروب ساكت و نارنجی خورشيد وا كردم. نمی دانم چرا رفتی؟ نمی دانم چرا، شايد خطا
كردم. و تو بی آنكه فكر غربت چشمان من باشی. نمی دانم كجا، تا كی، برای چه. ولی رفتی
...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 3,519
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,308
  • بازدید ماه : 5,308
  • بازدید سال : 28,381
  • بازدید کلی : 289,469