loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 29 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
سايتهايي که وجدانن من ازشون پول دريافت کردم(best ptc site)



1 . سایتهایی که وجدانن من ازشون پول دریافت کردم(best ptc site)
aligolestani.mihanblog.com/post/25
‎2 فوریه 2010 ... از بین 150-200 تا سایتی که 4 ماه دارم باهاشون کار میکنم فقط از همین چند سایت
پرداخت داشتم البته باز golden galaxy از همشون بهتره چون هم به ...




2 . همسرگزینی بهترین - خانه
4dent.ir/post/همسرگزینی بهترین-450.html
‎من تنها جوابی که میتونم به این سوال داشته باشم اینکه با صراحت کامل میگم استفاده
... بخشی از رمان :ازم کلید یادم رفته بود صدای باز شدن در بهترين چیزی بود که میشد
... چند باری از این سر تا اون سر استخر رو شنا کردم وای تو تابستون استخر داشتن
تو .... در حال حاضر این کشتی پوشیده از مرجان بوده و یکی از بهترين سایت های جزیره
...




3 . بهترین تحفه ها - خانه
4dent.ir/post/بهترین تحفه ها-250.html
‎بخشی از رمان :ازم کلید یادم رفته بود صدای باز شدن در بهترين چیزی بود که میشد ...
چند باری از این سر تا اون سر استخر رو شنا کردم وای تو تابستون استخر داشتن تو
خونه ... جدیدترین نسخه بازی کلش آف کلنز Clash of Clans 7.156.1 برای اولین بار
در میان سایت های ایرانی در 12 تیر ماه .... وجدانن من چی کم دارم که یه مخاطب خاص ندارم؟




4 . بهترین تمپو زن - خانه
4dent.ir/post/بهترین تمپو زن-200.html
‎وجود بیش از 23 یگان های جنگی ، شوالیه و ماشین های محاصره قابلیت پیاده کردن صدها
... وقتے همـہ چیز را بـہ تو می سپارم ، • نورِ بی كرانِ تو בر من جریان می یابـב ؛ • و בعایم
.... بخشی از رمان :ازم کلید یادم رفته بود صدای باز شدن در بهترين چیزی بود که میشد
... در حال حاضر این کشتی پوشیده از مرجان بوده و یکی از بهترين سایت های جزیره ...




5 . تو که می خندی انگاری منو خوشبختی میبوسه | جستجو | دانلود آهنگ جدید
irblogs.tk/.../تو که می خندی انگاری منو خوشبختی میبوسه.html
‎گفت: «مرا لعنت مي کنی در حالی که هیچ بدی در حق تو نکرده ام» ... و نبود من برات
دیگه تمومه عشقمون حرفی نمونده تو چشات مي خوام برم ازپیش تو ازم ..... سایت
Paidverts مدلی جدید از سایتهای کلیکی/ptc و سرمایه گذاری با تبلیغات نیم سنتی
تا 100 دلاری ! ... اون روزا که عابربانکی نبود که اگه نصفه شب پول لازم داشتی ازش
برداشت کنی ...




6 . برای افزایش درآمد خود چکار کنیم ؟ | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران
www.kapsid.ir/list/برای افزایش درآمد خود چکار کنیم ؟.html
‎چهار عامل مهم درآمد هست که مشخص می‌کند شما چقدر پول کسب خواهید کرد. ... بنده یک
سایت ساده طراحی کردم و از طریق این سایت کسب درآمد میکنم. ... شاید باورش سخت
باشه امام من بهتون ثابت میکنم که میتونید از اینترنت کسب درآمد کنید ..... سایت
میترا رنک که زمانی از بهترین سایتهای کسب درآمد و بازدید خودکار بود به انتهای خط
رسیده و ...




7 . جواب کی در این عمرده | جستجو | جدید ترین مطلب - تبلیغات متنی
www.me-music.ir/list/جواب کی در این عمرده.html
‎18 جولای 2015 ... فرشته در حالی که داشت نامه ای را باز می کرد، گفت: اين جا بخش دریافت ... سکته
کردم از ترس که خدایا چی شده اين وقت شب سمیه با من تماس .... محترم کاروان می توانند
برای جواب دادن وارد سایت شده و با درج شماره ملی خود بعنوان ... یعنی سه نفر ۳۰۰۰۰
تومان پول دادند که سه هزار تومان رو شاگرد به آنها ..... امشب بهترین شب است.




8 . جواب معماکدام بچه درعزنده نیست وجنازه ان | جستجو | جدید ترین مطلب
www.me-music.ir/.../جواب معماکدام بچه درعزنده نیست وجنازه ان.html
‎18 جولای 2015 ... به تلفن عمومی بعدی كه رسیدم، دوباره همین كار را كردم، گفتم الناز، جواب ... جواب داد:
خعلی بی احساسی عوضی کثافط دیگه به من اس ندی ! ... جواب دادم و ازش خواستم کمتر
اس ام اس بده ، نمی دونم کار درستی کردم یا نه ..... (۲۵ ۲ تومان پول شاگرد =۲۷) ..... و
مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی دریافت و با ذکر منبع نمایش داده ...




9 . دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC - سی جیـ تر ...
cgter.ir/497/دانلود-بازی-pro-evolution-soccer-2015-برای-pc.html
‎اقایی که میگی ندیده نظر میدی من خودم بچه بودم fifa 99 بازی می کردم تا بدین لحظه
بعدشم من ..... نم ازتون خواهش میکنم نسخه بلک باکسش رو هم بزارید. ..... سلام من هم gt
220 دارم اما ۱۴ مشکل نداشت رو بهترین حالت اجرا شد احتمالا مشکل از جای دیگری بوده
...... شما واسه دانلود این بازی از سایت های مثل skidrrow باید پولی هم بدید چون من چند
باری که ...




10 . حمام کردن - دانلود آهنگ جدید
peymusic.rozblog.com/cat/7/serial.html/page/2
17 جولای 2015 ... لذت ببریم و پیاده روی کنیم و من اون لاک هایی که برای درست کردن ناخنم ..... یکی از
دوستان (پسره وجدانن ) کامنت گذاشته که بیا با هم درد دل کنیم. .... ﺍﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ :





11 . گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش ...
www.arestis.ir/.../گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش اتیش روشن میکنن.html
‎پاسخ داد: بزرگترین آرزوی من این است که به بالاترین مکان آتن صعود کنم و با ...
اگر به این فکر کنی که به اندازه کافی پول نداری، غیر ممکن است بتوانی پول ...
توجیب لباست پول پیدا کنی، آرزو ميکنم یه موزيکی که خیلی وقته دنبالشی ُ هیچ
اسمی ازش ...... همچنین تمامی اطلاعات، خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی
دریافت ...




12 . حق وتو چیست؟ | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران - تبلیغات متنی
www.arestis.ir/list/حق وتو چیست؟.html
‎آرستیس بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که به صورت روزانه
آپدیت میشود. ... سايت آرستیس آرشيو بزرگي از مطالب وبلاگ هاي ايراني ميباشد و
مطالب به ... معنای دعای اللهم عجل لولیك الفرج والعافیة والنصر وجعلنا من خیر اعوانه
وانصاره .... که در کودکی میخواستم یک پسر باشم و از همان زمان شروع به جمع کردن پول
کردم تا ...




13 . تنهای تنهای تنها بودم | داورنیوز
haresmedia-rzb.web.davernews.in/.../تنهای تنهای تنها بودم !-24.html
‎اگه میخوای به بهترین لول برسی کلیک کن ... بی رحم ... بی هیچ ... دوباره تلاقی نگاه
من و آن نمی دانم کجای دنیا که قبر من است . ... تو راه یه خانمی جلومو گرفت و ازم درخواست
پول کرد. ... اینک که تو معنای واقعی عشق را برایم معنا کردی ، و درد عشق را در قلبم
گذاشتی و بعد ... وجدانن به خدا چی داری بگی؟ ...... تمامی حقوق برای سایت محفوظ است.




14 . می‌فهممت تا بفهمی | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../می‌فهممت تا بفهمی-9.html
‎تو دائما شکایت میکنی که من کم میخوابم اما اینهم خسته م نمیکنه. ... زیرسیگاری رو
گذاشتم بالای سرش و دستش رو دراز کردم روی زمین و سرم رو گذاشتم روش و پام رو به ...




15 . آیا می دونی که ... | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../آیا‏ ‏‏ ‏می‏ ‏‏ ‏دونی‏ ‏‏ ‏‏ ‏که‏ ‏‏ ‏...-6.html
‎اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند،و اگر کسی ستم می کند نیاز دا رد که
دوست .... من حرف بزنم و تو کمی با غم من بسوزی ، کمی رفیقانه رفتار کنی تا من آروم
بشم ، تا .... تقریبا فهمیدم که با پول و شهرت پز دادن ... ولی اینو بودن ازم وجدانن تو
رپ مولوی استادمه ..... حمام خاک اره برای جلوگیری از پیری و جوان ماندن - بهترین سایت .




16 . حالا موهام - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/حالا موهام
1 ژوئن 2015 ... حدود سه هفته ای از کوتاه کردن موهای طناز که آلمانی زده بودم می گذشت من در گیر کار ....
اگه یه نفرو داشتم تو این لحظه فقط ازش میخواستم بشینه و از موهام تعریف کنه و شونه
بزنتشون ...... این سایت( (Fine PTC از سایت های تازه تاسیس میباشد پس طبق مطالب
قبلی ... بعد به ازای هر ورود به این سایتها پولی رو دریافت میکنه.




17 . شاید اگر حال نبودم... | جستجو | آرشیو وب - تبلیغات متنی
www.preoi.com/list/شاید اگر حال نبودم....html
‎نمیدونم چرا من ِ احمق اینو پاک کردم -_- ولی خب خوشبختانه بلاگفا برگردوندش . ... همون
تاریخی که من از بچگی دوستش داشتم ام دیروز منتظرش نبودم ! ...... شايد شماها که توی
اینترنت میچرخید و به دنبال کسب درآمد هستید PTC یا همون سایتهای کلیکی ...
کلیک روی یک اگهی و دیدن اون اگهی به مدت 3 الی 30 ثانیه، مبلغی پول دریافت
میکنید .








20 . دانلوداهنگ اوابهرام يکي پشت در باشه | جستجو | آرشیو ... - وب سایت
pixelboy-blogir.cleanbill.org/.../دانلوداهنگ اوابهرام يکي پشت در باشه.html
‎بد میتونه وقتی باشه ک دلت میخواد با یکی راجع ب ی سری چیزا صحبت کنی ک اون
نمیفهمه ... برای برگزاری مسابقه تشخیص هویت ازتون میخوام که عکس های بچگیتونو





21 . گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش ...
www.arestis.ir/.../گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش اتیش روشن میکنن.html
‎پاسخ داد: بزرگترین آرزوی من این است که به بالاترین مکان آتن صعود کنم و با ...
اگر به این فکر کنی که به اندازه کافی پول نداری، غیر ممکن است بتوانی پول ...
توجیب لباست پول پیدا کنی، آرزو ميکنم یه موزيکی که خیلی وقته دنبالشی ُ هیچ
اسمی ازش ...... همچنین تمامی اطلاعات، خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی
دریافت ...




22 . حق وتو چیست؟ | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران - تبلیغات متنی
www.arestis.ir/list/حق وتو چیست؟.html
‎آرستیس بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که به صورت روزانه
آپدیت میشود. ... سايت آرستیس آرشيو بزرگي از مطالب وبلاگ هاي ايراني ميباشد و
مطالب به ... معنای دعای اللهم عجل لولیك الفرج والعافیة والنصر وجعلنا من خیر اعوانه
وانصاره .... که در کودکی میخواستم یک پسر باشم و از همان زمان شروع به جمع کردن پول
کردم تا ...




23 . تنهای تنهای تنها بودم | داورنیوز
haresmedia-rzb.web.davernews.in/.../تنهای تنهای تنها بودم !-24.html
‎اگه میخوای به بهترین لول برسی کلیک کن ... بی رحم ... بی هیچ ... دوباره تلاقی نگاه
من و آن نمی دانم کجای دنیا که قبر من است . ... تو راه یه خانمی جلومو گرفت و ازم درخواست
پول کرد. ... اینک که تو معنای واقعی عشق را برایم معنا کردی ، و درد عشق را در قلبم
گذاشتی و بعد ... وجدانن به خدا چی داری بگی؟ ...... تمامی حقوق برای سایت محفوظ است.




24 . می‌فهممت تا بفهمی | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../می‌فهممت تا بفهمی-9.html
‎تو دائما شکایت میکنی که من کم میخوابم اما اینهم خسته م نمیکنه. ... زیرسیگاری رو
گذاشتم بالای سرش و دستش رو دراز کردم روی زمین و سرم رو گذاشتم روش و پام رو به ...




25 . آیا می دونی که ... | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../آیا‏ ‏‏ ‏می‏ ‏‏ ‏دونی‏ ‏‏ ‏‏ ‏که‏ ‏‏ ‏...-6.html
‎اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند،و اگر کسی ستم می کند نیاز دا رد که
دوست .... من حرف بزنم و تو کمی با غم من بسوزی ، کمی رفیقانه رفتار کنی تا من آروم
بشم ، تا .... تقریبا فهمیدم که با پول و شهرت پز دادن ... ولی اینو بودن ازم وجدانن تو
رپ مولوی استادمه ..... حمام خاک اره برای جلوگیری از پیری و جوان ماندن - بهترین سایت .




26 . حالا موهام - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/حالا موهام
1 ژوئن 2015 ... حدود سه هفته ای از کوتاه کردن موهای طناز که آلمانی زده بودم می گذشت من در گیر کار ....
اگه یه نفرو داشتم تو این لحظه فقط ازش میخواستم بشینه و از موهام تعریف کنه و شونه
بزنتشون ...... این سایت( (Fine PTC از سایت های تازه تاسیس میباشد پس طبق مطالب
قبلی ... بعد به ازای هر ورود به این سایتها پولی رو دریافت میکنه.




27 . شاید اگر حال نبودم... | جستجو | آرشیو وب - تبلیغات متنی
www.preoi.com/list/شاید اگر حال نبودم....html
‎نمیدونم چرا من ِ احمق اینو پاک کردم -_- ولی خب خوشبختانه بلاگفا برگردوندش . ... همون
تاریخی که من از بچگی دوستش داشتم ام دیروز منتظرش نبودم ! ...... شايد شماها که توی
اینترنت میچرخید و به دنبال کسب درآمد هستید PTC یا همون سایتهای کلیکی ...
کلیک روی یک اگهی و دیدن اون اگهی به مدت 3 الی 30 ثانیه، مبلغی پول دریافت
میکنید .








30 . دانلوداهنگ اوابهرام يکي پشت در باشه | جستجو | آرشیو ... - وب سایت
pixelboy-blogir.cleanbill.org/.../دانلوداهنگ اوابهرام يکي پشت در باشه.html
‎بد میتونه وقتی باشه ک دلت میخواد با یکی راجع ب ی سری چیزا صحبت کنی ک اون
نمیفهمه ... برای برگزاری مسابقه تشخیص هویت ازتون میخوام که عکس های بچگیتونو





31 . گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش ...
www.arestis.ir/.../گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش اتیش روشن میکنن.html
‎پاسخ داد: بزرگترین آرزوی من این است که به بالاترین مکان آتن صعود کنم و با ...
اگر به این فکر کنی که به اندازه کافی پول نداری، غیر ممکن است بتوانی پول ...
توجیب لباست پول پیدا کنی، آرزو ميکنم یه موزيکی که خیلی وقته دنبالشی ُ هیچ
اسمی ازش ...... همچنین تمامی اطلاعات، خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی
دریافت ...




32 . حق وتو چیست؟ | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران - تبلیغات متنی
www.arestis.ir/list/حق وتو چیست؟.html
‎آرستیس بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که به صورت روزانه
آپدیت میشود. ... سايت آرستیس آرشيو بزرگي از مطالب وبلاگ هاي ايراني ميباشد و
مطالب به ... معنای دعای اللهم عجل لولیك الفرج والعافیة والنصر وجعلنا من خیر اعوانه
وانصاره .... که در کودکی میخواستم یک پسر باشم و از همان زمان شروع به جمع کردن پول
کردم تا ...




33 . تنهای تنهای تنها بودم | داورنیوز
haresmedia-rzb.web.davernews.in/.../تنهای تنهای تنها بودم !-24.html
‎اگه میخوای به بهترین لول برسی کلیک کن ... بی رحم ... بی هیچ ... دوباره تلاقی نگاه
من و آن نمی دانم کجای دنیا که قبر من است . ... تو راه یه خانمی جلومو گرفت و ازم درخواست
پول کرد. ... اینک که تو معنای واقعی عشق را برایم معنا کردی ، و درد عشق را در قلبم
گذاشتی و بعد ... وجدانن به خدا چی داری بگی؟ ...... تمامی حقوق برای سایت محفوظ است.




34 . می‌فهممت تا بفهمی | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../می‌فهممت تا بفهمی-9.html
‎تو دائما شکایت میکنی که من کم میخوابم اما اینهم خسته م نمیکنه. ... زیرسیگاری رو
گذاشتم بالای سرش و دستش رو دراز کردم روی زمین و سرم رو گذاشتم روش و پام رو به ...




35 . آیا می دونی که ... | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../آیا‏ ‏‏ ‏می‏ ‏‏ ‏دونی‏ ‏‏ ‏‏ ‏که‏ ‏‏ ‏...-6.html
‎اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند،و اگر کسی ستم می کند نیاز دا رد که
دوست .... من حرف بزنم و تو کمی با غم من بسوزی ، کمی رفیقانه رفتار کنی تا من آروم
بشم ، تا .... تقریبا فهمیدم که با پول و شهرت پز دادن ... ولی اینو بودن ازم وجدانن تو
رپ مولوی استادمه ..... حمام خاک اره برای جلوگیری از پیری و جوان ماندن - بهترین سایت .




36 . حالا موهام - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/حالا موهام
1 ژوئن 2015 ... حدود سه هفته ای از کوتاه کردن موهای طناز که آلمانی زده بودم می گذشت من در گیر کار ....
اگه یه نفرو داشتم تو این لحظه فقط ازش میخواستم بشینه و از موهام تعریف کنه و شونه
بزنتشون ...... این سایت( (Fine PTC از سایت های تازه تاسیس میباشد پس طبق مطالب
قبلی ... بعد به ازای هر ورود به این سایتها پولی رو دریافت میکنه.




37 . شاید اگر حال نبودم... | جستجو | آرشیو وب - تبلیغات متنی
www.preoi.com/list/شاید اگر حال نبودم....html
‎نمیدونم چرا من ِ احمق اینو پاک کردم -_- ولی خب خوشبختانه بلاگفا برگردوندش . ... همون
تاریخی که من از بچگی دوستش داشتم ام دیروز منتظرش نبودم ! ...... شايد شماها که توی
اینترنت میچرخید و به دنبال کسب درآمد هستید PTC یا همون سایتهای کلیکی ...
کلیک روی یک اگهی و دیدن اون اگهی به مدت 3 الی 30 ثانیه، مبلغی پول دریافت
میکنید .








40 . دانلوداهنگ اوابهرام يکي پشت در باشه | جستجو | آرشیو ... - وب سایت
pixelboy-blogir.cleanbill.org/.../دانلوداهنگ اوابهرام يکي پشت در باشه.html
‎بد میتونه وقتی باشه ک دلت میخواد با یکی راجع ب ی سری چیزا صحبت کنی ک اون
نمیفهمه ... برای برگزاری مسابقه تشخیص هویت ازتون میخوام که عکس های بچگیتونو





41 . گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش ...
www.arestis.ir/.../گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش اتیش روشن میکنن.html
‎پاسخ داد: بزرگترین آرزوی من این است که به بالاترین مکان آتن صعود کنم و با ...
اگر به این فکر کنی که به اندازه کافی پول نداری، غیر ممکن است بتوانی پول ...
توجیب لباست پول پیدا کنی، آرزو ميکنم یه موزيکی که خیلی وقته دنبالشی ُ هیچ
اسمی ازش ...... همچنین تمامی اطلاعات، خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی
دریافت ...




42 . حق وتو چیست؟ | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران - تبلیغات متنی
www.arestis.ir/list/حق وتو چیست؟.html
‎آرستیس بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که به صورت روزانه
آپدیت میشود. ... سايت آرستیس آرشيو بزرگي از مطالب وبلاگ هاي ايراني ميباشد و
مطالب به ... معنای دعای اللهم عجل لولیك الفرج والعافیة والنصر وجعلنا من خیر اعوانه
وانصاره .... که در کودکی میخواستم یک پسر باشم و از همان زمان شروع به جمع کردن پول
کردم تا ...




43 . تنهای تنهای تنها بودم | داورنیوز
haresmedia-rzb.web.davernews.in/.../تنهای تنهای تنها بودم !-24.html
‎اگه میخوای به بهترین لول برسی کلیک کن ... بی رحم ... بی هیچ ... دوباره تلاقی نگاه
من و آن نمی دانم کجای دنیا که قبر من است . ... تو راه یه خانمی جلومو گرفت و ازم درخواست
پول کرد. ... اینک که تو معنای واقعی عشق را برایم معنا کردی ، و درد عشق را در قلبم
گذاشتی و بعد ... وجدانن به خدا چی داری بگی؟ ...... تمامی حقوق برای سایت محفوظ است.




44 . می‌فهممت تا بفهمی | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../می‌فهممت تا بفهمی-9.html
‎تو دائما شکایت میکنی که من کم میخوابم اما اینهم خسته م نمیکنه. ... زیرسیگاری رو
گذاشتم بالای سرش و دستش رو دراز کردم روی زمین و سرم رو گذاشتم روش و پام رو به ...




45 . آیا می دونی که ... | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../آیا‏ ‏‏ ‏می‏ ‏‏ ‏دونی‏ ‏‏ ‏‏ ‏که‏ ‏‏ ‏...-6.html
‎اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند،و اگر کسی ستم می کند نیاز دا رد که
دوست .... من حرف بزنم و تو کمی با غم من بسوزی ، کمی رفیقانه رفتار کنی تا من آروم
بشم ، تا .... تقریبا فهمیدم که با پول و شهرت پز دادن ... ولی اینو بودن ازم وجدانن تو
رپ مولوی استادمه ..... حمام خاک اره برای جلوگیری از پیری و جوان ماندن - بهترین سایت .




46 . حالا موهام - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/حالا موهام
1 ژوئن 2015 ... حدود سه هفته ای از کوتاه کردن موهای طناز که آلمانی زده بودم می گذشت من در گیر کار ....
اگه یه نفرو داشتم تو این لحظه فقط ازش میخواستم بشینه و از موهام تعریف کنه و شونه
بزنتشون ...... این سایت( (Fine PTC از سایت های تازه تاسیس میباشد پس طبق مطالب
قبلی ... بعد به ازای هر ورود به این سایتها پولی رو دریافت میکنه.




47 . شاید اگر حال نبودم... | جستجو | آرشیو وب - تبلیغات متنی
www.preoi.com/list/شاید اگر حال نبودم....html
‎نمیدونم چرا من ِ احمق اینو پاک کردم -_- ولی خب خوشبختانه بلاگفا برگردوندش . ... همون
تاریخی که من از بچگی دوستش داشتم ام دیروز منتظرش نبودم ! ...... شايد شماها که توی
اینترنت میچرخید و به دنبال کسب درآمد هستید PTC یا همون سایتهای کلیکی ...
کلیک روی یک اگهی و دیدن اون اگهی به مدت 3 الی 30 ثانیه، مبلغی پول دریافت
میکنید .








50 . دانلوداهنگ اوابهرام يکي پشت در باشه | جستجو | آرشیو ... - وب سایت
pixelboy-blogir.cleanbill.org/.../دانلوداهنگ اوابهرام يکي پشت در باشه.html
‎بد میتونه وقتی باشه ک دلت میخواد با یکی راجع ب ی سری چیزا صحبت کنی ک اون
نمیفهمه ... برای برگزاری مسابقه تشخیص هویت ازتون میخوام که عکس های بچگیتونو





51 . گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش ...
www.arestis.ir/.../گاز یک ثروت ملی استنه اون گازی که پسرا فکر میکنن اونی که باهاش اتیش روشن میکنن.html
‎پاسخ داد: بزرگترین آرزوی من این است که به بالاترین مکان آتن صعود کنم و با ...
اگر به این فکر کنی که به اندازه کافی پول نداری، غیر ممکن است بتوانی پول ...
توجیب لباست پول پیدا کنی، آرزو ميکنم یه موزيکی که خیلی وقته دنبالشی ُ هیچ
اسمی ازش ...... همچنین تمامی اطلاعات، خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی
دریافت ...




52 . حق وتو چیست؟ | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران - تبلیغات متنی
www.arestis.ir/list/حق وتو چیست؟.html
‎آرستیس بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که به صورت روزانه
آپدیت میشود. ... سايت آرستیس آرشيو بزرگي از مطالب وبلاگ هاي ايراني ميباشد و
مطالب به ... معنای دعای اللهم عجل لولیك الفرج والعافیة والنصر وجعلنا من خیر اعوانه
وانصاره .... که در کودکی میخواستم یک پسر باشم و از همان زمان شروع به جمع کردن پول
کردم تا ...




53 . تنهای تنهای تنها بودم | داورنیوز
haresmedia-rzb.web.davernews.in/.../تنهای تنهای تنها بودم !-24.html
‎اگه میخوای به بهترین لول برسی کلیک کن ... بی رحم ... بی هیچ ... دوباره تلاقی نگاه
من و آن نمی دانم کجای دنیا که قبر من است . ... تو راه یه خانمی جلومو گرفت و ازم درخواست
پول کرد. ... اینک که تو معنای واقعی عشق را برایم معنا کردی ، و درد عشق را در قلبم
گذاشتی و بعد ... وجدانن به خدا چی داری بگی؟ ...... تمامی حقوق برای سایت محفوظ است.




54 . می‌فهممت تا بفهمی | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../می‌فهممت تا بفهمی-9.html
‎تو دائما شکایت میکنی که من کم میخوابم اما اینهم خسته م نمیکنه. ... زیرسیگاری رو
گذاشتم بالای سرش و دستش رو دراز کردم روی زمین و سرم رو گذاشتم روش و پام رو به ...




55 . آیا می دونی که ... | داورنیوز
music-parsi-rzb.web.davernews.in/.../آیا‏ ‏‏ ‏می‏ ‏‏ ‏دونی‏ ‏‏ ‏‏ ‏که‏ ‏‏ ‏...-6.html
‎اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند،و اگر کسی ستم می کند نیاز دا رد که
دوست .... من حرف بزنم و تو کمی با غم من بسوزی ، کمی رفیقانه رفتار کنی تا من آروم
بشم ، تا .... تقریبا فهمیدم که با پول و شهرت پز دادن ... ولی اینو بودن ازم وجدانن تو
رپ مولوی استادمه ..... حمام خاک اره برای جلوگیری از پیری و جوان ماندن - بهترین سایت .




56 . حالا موهام - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/حالا موهام
1 ژوئن 2015 ... حدود سه هفته ای از کوتاه کردن موهای طناز که آلمانی زده بودم می گذشت من در گیر کار ....
اگه یه نفرو داشتم تو این لحظه فقط ازش میخواستم بشینه و از موهام تعریف کنه و شونه
بزنتشون ...... این سایت( (Fine PTC از سایت ها
برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 350
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 733
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,522
  • بازدید ماه : 2,522
  • بازدید سال : 25,595
  • بازدید کلی : 286,683