loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 15 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
عاشقانه هاي من 7



1 . عاشقانه های من برای تو
www.onlymyloveforyou.blogfa.com/
‎عاشقانه های من برای تو. عشق من و محمد. سلامممممم..... سلام دوستای خوبم این وب و به
افتخار عشقم محمد ساختم.... غریبه نیس پسر عمومه فقط دعا کنین به هم برسیم...
راستی ...




2 . عاشقانه های من برای عشقم کیوان
www.evimsansen.blogfa.com/
‎عاشقانه های من برای عشقم کیوان♥♥♥ - ... من از تمام دنیا ،فقط آن دایره مشکی چشمان تو
را میخواهم. وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم عشق خوبم.




3 . متن عاشقانه - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/tag/متن_عاشقانه
‎30 جولای 2015 ... اگر ترکت کرد چه…؟ اشک بر چشمانش حلقه زد و گفت : اگر اینگونه نبود که من “دیوانه
” نمیشدم… .... که داستان های عاشقانه، از یک جایی به بعد رنگ و بوی منطق به خود می
گیرند... که سر هر چهار راهِ تعهد، یک هوسِ ...... comment نظرات (7) ...




4 . •٠·˙ دلنــوشـتـه هـای عـاشـقــانـه •٠·
azaddel.blogfa.com/
‎٠·˙ دلنــوشـتـه هـای عـاشـقــانـه •٠· - زندگی ام کاغذی است . ... هر روز من به بُهت زدگی می
گذرد... من هر روز فراموشت می کنم... اما چه فایده که با هر ..... 7-وقتی که تو نیستی.




5 . سکآنس هآی عشق من و تو
man0to0love.blogfa.com/
‎سکآنس هآی عشق من و تو♂♥♀ - ♂♀روزآنه هآیِ دو تآ هنرمند عآشق. ... تو دلم واس جناب
پدرشوهر دعا میکنم که:ایشالا زود زود عکس نوه های خوشگلتو بذاری نیشخند. یه
پسرکوچولوی خوشگل مثه ... تو عاشق تر شوی!! روز عشق ... اولین خریددوتایی:17/7/91
دیدار با ...




6 . 7-حامد عسکری - عاشقانه های حلق آویز
asheghanehaye-halghaviz.persianblog.ir/tag/7-حامد_عسکری
‎چون شیر عاشقی که به آهوی پرغرور. من عاشقم به دیدنت از تپه های دور. من تشنه ام به رد
شدنت از قلمرو ام. آهو ! بیا و رد شو از این دشت سوت و کور. رد شو که شهر گل بدهد زیر ...




7 . عاشقانه های من - عاشقانه هاي من
adivir.blogfa.com/tag/عاشقانه-هاي-من
‎عاشقانه های من - عاشقانه هاي من - - عاشقانه های من. ... نامه هاي بي جواب (7) ... من بي تو.........
... تو ؟ ؟ ؟ تو شايدم بي من. اين سكوت كشنده تا به كي؟ دوستت دارم دوستت دارم ...




8 . دلنوشته های من
ebrahim4369.loxblog.com/
‎دلنوشته های من - دلنوشته های عاشقان. ... [ سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:لباس عروس,
تنهایی,غمگین,عاشقانه,. ] [ 19:35 ] .... یک شنبه 7 تير 1394برچسب:خداحافظ,آغوش,.




9 . عاشقانه های منو ابجیم - درد دلـِـ منـ 7
bo3e22.blogfa.com/post/7
‎عاشقانه های منو ابجیم - درد دلـِـ منـ 7 - باهات میام نفس نفس توی اسمون توی قفس از اول
تا اخرش دوست دارم همین وبس.




10 . حرف های نگفته قلب یک عاشق به معشوقش
www.paeeze-sorkh1.blogfa.com/
‎زنده ام نه ازجانی که مانده ، از استخوان های لجبازی که روی هم ایستاده اند ! این روزها خیلی
چیزها دست من نیست ؛ مثل دستهایت ! نوشته شده در یکشنبه دهم آذر ۱۳۹۲ساعت 10:21





11 . ••* *••*دلنوشته های تنهایی من*••* *••
delneveshthayhanane.blogfa.com/
‎قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام... کسی دلش ... من است .......•○♥. نوشته شده در
سه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت 11:45 توسط hanane | 7 نظر .... عاشقانه غمگین




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 23,565
  • بازدید کلی : 284,653