loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 32 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
انصافن خيلي خوشگل و تودل برو بود



1 . خاطرات یک مرده شور
www.mordeshur.blogfa.com/
‎سلامم رو خیلی سنگین جواب داد. ... آمیرزا بود... وایساده بود بالا سرم و اشک روی صورتم
رو پاک می‌کرد و به صورت خودش میکشید! .... انصافن خیلی خوشگل و تودل برو بود.




2 . دریچه ای به واقعیت ها - انصافن خیلی خوشگل و تودل برو بود
auoobfa.mihanblog.com/post/26
‎1 ژوئن 2010 ... انصافن خیلی خوشگل و تودل برو بود. همه هم دوسش داشتن. حبیب آقا که بدون استثنا هر
وقت می دیدش، یه شیش هفتا ماچ محکم می چسبوند رو صورتش:.




3 . دریچه ای به واقعیت ها - مطالب خرداد 1389
auoobfa.mihanblog.com/post/archive/1389/3
او در این مصاحبه گفته بود: روزانه حدود 43نفر در مشهد فوت می كنند و این شهر پس از
تهران از بیشترین آمار مرگ و میر برخوردار .... انصافن خیلی خوشگل و تودل برو بود.




4 . دریچه ای به واقعیت ها - نمایش آرشیو ها
auoobfa.mihanblog.com/post/list
محرمعلی دستینه (مرده شور) · پشت صحنه ایستگاه آخرت؛ آنهایی که مرگ را باور کرده اند
· آمیرزا · نصیحت · انصافن خیلی خوشگل و تودل برو بود · علاقه به مرده شوری




5 . یک داستان از طرف دوستان ببینید بد نیست سلام دوستان - کلوب
www.cloob.com/u/tormen/3541051
21 سپتامبر 2009 ... اگه روزی روزگاری اومد که تونستی نشنیدنی های عالم رو بشنوی، برو سراغ اهل ...
انصافن خیلی خوشگل و تودل برو بود همه هم دوسش داشتن حبیب آقا که ...




6 . ساناز دیتا لیست فعالیت های من - کلوب
www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/tormen/.../1245612600
من اگه اونجا بودم میتونستم خیلی بهش كمك كنم تا سوارش بشه اصلا خودم سوارش میكردم
. ادامه .... انصافن خیلی خوشگل و تودل برو بود همه هم دوسش داشتن حبیب آقا که بدون ...




7 . مردهشورِ
pastelco.ir/مردهشورِ/
‎سلامم رو خیلی سنگین جواب داد. این جور وقت‌ها ... وایساده بود بالا سرم و اشک روی
صورتم رو پاک می‌کرد و به صورت خودش میکشید! .... انصافن خیلی خوشگل و تودل برو
بود.




8 . می ترسم یکی بیاد شوهرمو گول بزنه :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/342/می-ترسم-یکی-بیاد-شوهرمو-گول-بزنه
‎واقعیتش من یک مشکل خیلی بزرگ دارم که نمی دونم چیکار کنم ... نداشتم پسری که
واقعا از نظر زیبایی تک بود با موهای طلایی و پوست سفید و اجزای صورت بسیار
زیبا که تقریبا ... نماز شب میگن ادم رو تو دل برو میکنه. .... زشت باشه یچی میگن
اصن دهن مردمو نمیشه بست بعدم انصافن دخترا تواین دوره زمونه خیلی حسود شدن ببینن
دیگه از ...




9 . بهترین ها مطالب تیر 1393 - درباره ی ما
birha.ir/بهترین-ها-مطالب-تیر.../t_d768384f08e651db599d7fd42193d6ef/
ایشان همیشه لبخندی ملیح و زیبا به لب داشتند و ظاهری دلنشین و باطنی پاك. ... خندهرو
و خوش برخورد بود و به قول خودمانی خیلی تو دل برو بود. ... از حجت نبود انصافن با
اینکه فقد چن ساعت دیده بودیمش اما خیلی پسر جذابو تو دل برویی بود روزای خوبی
بود ...




10 . کل کل نسل ها :: تـــوفانی از خنده :)
2funny.ir/post/کل-کل-نسل-ها
‎اما چـــــون پرچم هفتادیا خیـــلی بالا بود نتونست برگشت رفت خونشون. ..... دهه
هفتادیا چه سال 70 چه سال 79 که خودم باشم با مرامن در ضمن تاریخ تولد باحالی هم دارم





11 . خیلی میکنم نیستم میشه میاد خوبه دوری میکنم حقیقت درمورد
chess0831.ir/.../خیلی ,میکنم ,نیستم ,میشه ,میاد ,خوبه ,دوری میکنم ,حقیقت درمورد.html
‎29 جولای 2015 ... پسره تو كلیسا نشسته بوده، یهو می‌بینه یه دختر خيلي خوشگل میاد تو. میدوه میره
پشتِ یه .... انصافن خيلي خفن شده بود و ترسناک. ... تو دل برو ام 6.




12 . 4sooogh - چهارسوق زندگی
4sooogh.persianblog.ir/pages/1/
‎4 مارس 2015 ... کلی شکل و نمودارا خوشگل داشتن و نتیجه ای که پیش بینی میکردن هم با خطای ...
دیگه سوالا خیلی آزاردهنده بود. ... سوالات یه سریشون خیلی افنسیو بود. .... امیدوارم به
معنی این باشه که نیان بگن برو از اول یه موضوع دیگه ... بعد واقعا و انصافن هم من
دیروز ۵-۶ تا اراعه قبل خودم دیدم. ...... تولد و سالگرد و اینا کادو دو نقطه دی.




13 . اینم چندتا جک باحال | جستجو | جدید ترین مطلب - تبلیغات متنی
www.me-music.ir/list/اینم چندتا جک باحال.html
‎خیلی سنگین بود، 2ساعت تنفس! ... میکنے هیچ پسرے هیچ وقت لذت داشتن پیرهن
چین چینے کفش پاشنـہ بلند یـہ پاپیون خوشگل ر .... شیک و تودل برو کمی با نمک




14 . نسخه قابل چاپ
dayzad.blogsky.com/print/post-79
‎اونجا هم خوش گذشت خیلی هم اصرار کردند که شام بمونیم اما ما واقعا دیگه جایی واسه
خوردن تو معده مون نمونده بود. ... انصافن هم در عرض یکی دو ماه خوب آموخته بود و ناگفته
نماند که داداش کوچیکه با تنبک ... با این وضع تصور کنید که مامان توی دو تا دستش
دو تا توپ هم بود و زیر پاهاش پر وسایل ، و .... تو همین 24 ساعت حسابی خوشگل شده
بودن.




15 . sheytonnnn
www.parisabala.blogfa.com/
‎از اونجایی که خیلی بچه مهریونیم چون دیدم پریسا خیلی دلتنگتونه قبول کردم. که از
طرفش ... انصافن شماها هم اینجوری اسم فامیل بازی می کنین؟؟؟؟؟ وقتی با فک ... ولی
اگر تو دل بدهی. .... نبود و آبی بود ، یه دختر خوشگل ,بدون پدر مادر .... دوستان توپ




16 . همه روزهای زندگی ام
alldays.persianblog.ir/1391/9/
‎14 دسامبر 2012 ... اما بخاطر مامانم رفتیم و خیلی هم خوش گذشت انصافن، خندیدم اما دلم گرفته، ... ما قرار
بود دو سه هفته ی پیش بریم شیراز یه سر که بخاطر کار همسر ... دلم می خواست محمد
میگفت وقتی برای روحیه ات خوبه برو، وقتی اینقدر داری ... اینم از تولد امسالم! ...
پیش گرفته بودم، یه سرویس طلای اسپرت خیلی خوشگل و واقعاً انتظار هدیه ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 830
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,151
  • بازدید ماه : 1,151
  • بازدید سال : 24,224
  • بازدید کلی : 285,312