loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 109 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
من نه عاشق هستم



1 . شعر نو : معصومه جانی - من نه عاشق هستم
www.shereno.com/3305/2999/37503.html
‎19 آگوست 2008 ... شاعر: معصومه جانی, شعر: من نه عاشق هستم, دفتر: قصه, من نه عاشق هستم ونه محتاج
نگاهی که بلغزد بر من من خودم ه.




2 . بـے ســتــاره - من نه عاشــق هـستم ...
www.bisetare68.blogfa.com/post-73.aspx
‎من نه عــاشــق هستم ... ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن. من خودم هستم ویک حس غریب. که
به صد عشق وهوس می ارزد. من خودم هستم ویک دنیا ذکر. که درونم لبریز. شده ازشعر ...




3 . من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن من خودم هستم وتنهایی و ...
www.hammihan.com/post/31558
‎من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن من خودم هستم وتنهایی و یک حس غریب
که به صدعشق وهوس می ارزد من نه عاشق هستم ونه دلداده به گیسوی بلند ونه آلوده به ...
Images for من نه عاشق هستم




4 . من نه عاشق هستم - شهر سمی
toxic.persianblog.ir/post/38/
‎14 سپتامبر 2010 ... اینجور که بوش میاد تا آخر هفته ی دیگه ردیف میشه! راستی یکی از دوستان گلم ازم
شعر کامل (( من نه عاشق هستم )) رو خواسته بود! من گفتم بر دیده منت!




5 . من خـــودم هستم و تنهایی و یک حس غریب
ofoghe-parvaz.blogfa.com/
‎ کامنت خصوصی رو هم بی خیال شو خواهشا!!! من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد
بر من من خودم هستم و تنهایی یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد من خودم هستم ...




6 . عشق هرگز نمی میرد...! - ما نه عاشق هستم نه...
nasim-pari.blogfa.com/post-26.aspx
‎پنجشنبه سی ام اردیبهشت ۱۳۸۹. ما نه عاشق هستم نه... من نه عاشق هستم. و نه محتاج
نگاهی که بلغزد بر من. من خودم هستم و یک حس غریب. که به صد عشق و هوس می ارزد. من
خودم ...




7 . Fall-Fairy - من نه عاشق هستم ...
www.fall-fairy.blogfa.com/cat-32.aspx
‎Fall-Fairy - من نه عاشق هستم ... - دوست داشتن را دوست دارم به مهرباني مهر می ورزم من
متولد ماه مـهـر هستم.




8 . من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من ... - اس ام اس عاشقانه
hotsms.ir/id/2307
‎2 آگوست 2013 ... من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می ارزد من خودم هستم و یک دنیای دگر...






10 . شعر نو من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهي که بلغزد بر من
shereno.ir/.../من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهي که بلغزد بر من.html
‎اشعار مازیار تنهاترین عاشق. نتيجه جستجو براي "من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهي که
بلغزد بر من" - تعداد نتايج: 4 - نمايش صفحه 1 از 1 صفحه 1. نام شعر: عزیزم از من ...





11 . Sara Kazimi - من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهي که بلغزد بر...
https://www.facebook.com/1Sara1kazimi/posts/790333311063444
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهي که بلغزد بر من...! من خودم هستم و يک حس غريب که به
صد عشق و هوس مي ارزد... من نه عاشق هستم و نه دلداده به گيسوي بلند و نه الوده به ...




12 . من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من، من خودم ... - Facebook
https://fa-ir.facebook.com/.../من-نه-عاشق-هستم...نه...من-من...هستم.../119635224724007
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من، من خودم هستم و يك حس غريب كه به
صد عشق و هوس مي ارزد . ۱۵۷ پسند . شرکت‏




13 . نقشه پرواز (far.ko) - من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من ...
flightplan.blogfa.com/post-39.aspx
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می ارزد. در آسمان. آرام و بی صدا. نشستم در سکوت تو. به فکر آسمانی ...




14 . من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من/من - کلوب
www.cloob.com/.../من_نه_عاشق_هستم_و_نه_محتاج_نگاهی_که_بلغزد
‎11 فوریه 2015 ... من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من/من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می ارزد/من نه عاشق هستم و نه دلداده به گیسوی بلند و ...




15 . من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی كه بلغزد بر من : - کلوب
www.cloob.com/u/.../من_نه_عاشق_هستم_و_نه_محتاج_نگاهی_كه_بلغزد
‎7 مه 2015 ... من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی كه بلغزد بر من : من خودم هستم و یك حس غریب كه به
صد عشق و هوس می لرزد. من نه عاشق هستم نه دلداده به گیسوی بلند و نه ...




16 . ویسگون - من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من..من خودم هستم ...
wisgoon.com/pin/216447/
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می ارزد من نه عاشق هستم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار ...




17 . babak_64 : من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من.من خودم ...
www.gamedesire.com/dd-16,n-2,album_id-8874029,player-babak_64,view-profile_photos.html
‎babak_64 : من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من.من خودم هستم و یک حس
غریب که به صد عشقو هوس می ارزد.من نه عاشق هستم نه دلداده نه - Photos - GameDesire.




18 . من نه عاشق هستم... - پری بلاگ
ranjbar90.paryblog.com/page-1048930.html
‎30 آوريل 2015 ... من نه عاشق هستم. و نه محتاج نگاهی که بلغزد برمن. من خودم هستم و یک حس غریب. که به
صد عشق و هوس می ارزد. من خودم هستم و یک دنیا ذکر. که درونم لبریز.




19 . من نه عاشــق هـستم ... - دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )
tavab1.persianblog.ir/post/2141/
‎29 آوريل 2014 ... من نه عــاشــق هستم ... ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن من خودم هستم ویک حس غریب که
به صد عشق وهوس می ارزد من خودم هستم ویک دنیا ذکر که درونم لبریز




20 . تبســــــــــمـ تلـــــــخ! به یاد مادرم - من نه عاشق هستم ...
mania1991.blogfa.com/post/63
‎تبســــــــــمـ تلـــــــخ! به یاد مادرم - من نه عاشق هستم ... - مادر ... عکست را نگاه میکنم ؛
آخ ... که این عکس پیر نمیشود اما پیرم میکند !!!





21 . تنهایی - من نه عاشق هستم
khoshnava.blogfa.com/post-740.aspx
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من. من خودم هستم، یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می ارزد. من نه عاشق هستم و نه دلداده و نه آلوده به افکار پلید. من به دنبال ...




22 . فریاد سکوت - من نه عاشق هستم ....
fekrekhamush.blogfa.com/post/49
‎فریاد سکوت - من نه عاشق هستم .... - عجیب است دریا همین که غرقش میشوی پست میزند
تو را درست مثل بعضی از ادم ها.




23 . من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من/من خودم هستم - لنزور
www.lenzor.com/p/TBsit
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من/من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می ارزد/من نه عاشق هستم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار ...




24 . * سکوتی بالاتر از فریاد * - من نه عاشق هستم...
www.behtarinnam.blogfa.com/post/102
‎سکوتی بالاتر از فریاد * - من نه عاشق هستم... - یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم
نیست ، از نقطه ای بترس که شیطانیت کند - * سکوتی بالاتر از فریاد *




25 . من نه عاشق هستم - چت روم فارسی اورداپ
www.ordup.com/13632725
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ، من هستم و یک حس غریب که به صد
عشق و هوس می ارزد ، من نه عاشقم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ، من
...




26 . ببخش... تا بدرخشی - من نه عاشق هستم
moradimohammad.blogfa.com/post-1343.aspx
‎من نه عاشق هستم. ونه محتاج نگاهي كه بلغزد در من. من خودم هستم و يك حس غريب. كه به صد
عشق وهوس مي ارزد. من نه عاشق هستم. ونه دل داده به گيسوي بلند. و نه آلوده به افكار ...[WML]




27 . من نه عاشق هستم...!
sampadcity.com/forum/index.php?topic=55094.0;wap
‎من نه عاشق هستم...! صفحه: (1/1). elto 228: من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد
بر من من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد من خودم هستم و یک ...




28 . من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن. / / من خودم هستم و تنهایی ...
tafrihi-best.persianblog.ir/
‎7 جولای 2010 ... من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن. / / من خودم هستم و تنهایی ویک حس
غریب که به صدعشق و هوس می ارزد.




29 . فقط برایِ تو محبوب دلم - خواهم تو شوی محبوب دلم
taranebaranam.blogfa.com/post/596
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من، من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می ارزد من نه عاشق هستم نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار ...




30 . من نه عاشق هستم... - آلبوم تصاویر پروفایل - گالری تصاویر لیلا مهدوی
leilla.miyanali.com/gallery/21
‎من نه عاشق هستم... - آلبوم تصاویر پروفایل - گالری تصاویر لیلا مهدوی.
Previous





31 . من نه عاشق هستم.... - آپارات
www.aparat.com/v/KEX26/من_نه_عاشق_هستم....
‎14 فوریه 2015 ... عشاق المهدی...خبر آمد خبری در راه است.. اپارات مدیونی اگه حذف کنی!!!!بی ادب من نه
عاشق هستم.... عاشق , عشق , تنهایی , , عشاق المهدی...خبر آمد خبری در.




32 . asheghanehaye man - **من نه عاشق هستم**
faryadedell.blogfa.com/post/153
‎من نه عاشق هستم. و نه محتاج نگاهی که بلغزد در من. من خودم هستم و یک حس غریب. که به
صد عشق و هوس می ارزد. من نه عاشق هستم. و نه دلداده به گیسوی بلند. و نه آلوده به افکار ...




33 . من پسر 15 ساله ای هستم که عاشق دختر خانم 14 ساله ای شدم. می تونم بهش ...
www.nojavanha.com/.../من-پسر-15-ساله-ای-هستم-که-عاشق-دختر-خانم-14-س/
‎13 مارس 2015 ... سلام من پسر ۱۵ ساله ای هستم که عاشق دختر خانم ۱۴ ساله ای شدم و مطمئنم ... به نفع من
هست که با چنین دختری آشنا بشم و بهش بگم که دوسش دارم یا نه؟




34 . من نه عاشق هستم | دانلود,جدید,94,2015
alirezamohebbi-bsky.mediayab.ir/page-488236.html
‎من خودم هستم و پا بر جایم. من دلم می خواهد. ساعتی غرق درونم باشم. عاری از عاطفه ها. تهی
از موج سراب. دورتر از رفقا. خالی از هرچه فِراق. من نه عاشق هستم. نه حزین ِ غم ِ تنهایی ...




35 . من نه عاشق هستم... - بهارنارنج
baharnarang74.loxblog.com/Post/160
‎من نه عاشق هستم... - ♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی.




36 . فراسوی موفقیت - من نه عــاشــق هستم ...
www.awngibayan.blogfa.com/post/145
‎فراسوی موفقیت - من نه عــاشــق هستم ... - برای موفق شدن باید اول باور کنیم که
میتوانیم...




37 . هـــــر شــبـــــــــ تـنهــــــــایــی - من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهی ...........
leili-e-paeez.blogfa.com/post-23.aspx
‎5 آگوست 2013 ... هـــــر شــبـــــــــ تـنهــــــــایــی - من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهی ........... -




38 . ما عاشق نیستیم ولی عاشقارو دوست داریم
www.shahintm.blogfa.com/
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من،. من خودم هستم ... نه به آمدنی دل. خوشم
و نه. از. رفتنی غمگین. این روزها پـُر از سکــوتم... ۹۳/۱۰/۰۵ 19:51 |- shahin tm -| CM ...




39 . Thinking Of You - من نه عاشق هستم
thinkingofyou.blogfa.com/cat-15.aspx
‎من نه عاشق هستم. و نه محتاج نگاهی كه بلغزد بر من. من خودم هستم. و تنهایی و یك حس
غریب كه به صد عشق و هوس می ارزد. من نه عاشق هستم. نه دلداده به گیسوی بلند. و نه آلوده
به ...




40 . من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من .من خودم ه - نت ایران
www.netiran.net/padidehno/albums/22380/589428
‎من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من .من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می.





41 . erkin: من نه عاشق هستم من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد ...
caffesahand.ir/pro/view/post:4104980
‎6 جولای 2015 ... من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق و هوس می ارزد من نه عاشق هستم نه دلداده به گیسوی بلند ونه ...




42 . من خـــودم هستم و تنهایی و یک حس غریب
iranian-enmarket.com/من خـــودم هستم و تنهایی و یک حس غریب/
‎خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب! من خـــودم هستم و تنهایی و یک حس غریب آرامکده
حس غریب pegah aslzad - Google من نه عاشق هستم - شهر سمی فرزین محمد بیگی - من
...




43 . "من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم" تصاویر - 598
www.598.ir/fa/news/.../من-عاشق-مبارزه-با-اسرائیل-هستمتصاویر
‎4 دسامبر 2014 ... «عکس های خود را با پلاکارد (من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم) در فضای .... نه
تنها من آقا جون بلکه تمام ایرانیان شهیدهای بالقوه ای هستیم که آرزوی ...




44 . من نه عاشق هستم.... - اوج دلتنگی یعنی...خدایا...تورو خدا.....!
setayesh22478.blogfa.com/post/46
‎من نه عاشق هستم.... - خدایا میدونم خیلی گناه دارم.....اما....گناه دارم ... میدونم خیلی گناه
دارم.....اما....گناه دارم..... صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب
وبلاگ ...




45 . نيما شاهرخ شاهي:من عاشق استقلال هستم نه تيم ملي!
www.fcesteghlalclub.ir/supernews/945-nima526.html
‎اختصاصي استقلال كلوب|قسمت دوم: همان سال 84 به دعوت باشگاه استقلال از موزه
باشگاه ديدن كردم و به آرزوي خودم رسيدم ، نيما مي گويد:آن زمان مشغول بازي در فيلم مكس
...




46 . می توان عاشق بود به همین آسانی من خودم چند سالیست که عاشق هستم عاشق ...
highestvideo.com/.../می توان عاشق بود به همین آسانی من خودم چند سالیست که عاشق هستم عاشق برگ درخت عاشق بوی طربناک ...
‎من نه یاری نه نگاری نه کناری دارم... عشق را اما من، باتمام دل خود ميفهمم! عشق یعنی رنگ
زیبای انار.. عاشق شد · چندسالی ست که عاشق هستم! مي توان عاشق بود به همين آساني .




47 . عاشق! منهای !معشو ق
www.majid56.blogfa.com/
‎عاشق! منهای !معشو ق - من نه عاشق هستم ومحتاج نگاهی که بلغزدبرمن من خودم هستم
وتنهایی ویک حس غریب که به صدعشق وهوس می ارزد.




48 . عاشق دوست شوهرم هستم - تعامل
www.taamolnews.ir/fa/news/69122
‎17 نوامبر 2014 ... من عاشق همسرم نیستم ولی صادقانه دوستش دارم و به او احترام میزارم و فکر .... نه بګه من
تجربه دارم اینم نګو که شوهر من قرق داره این غیر ممکنه همه مردا نه ...




49 . آلبوم من عاشق مبارزه با صهیونبیست ها هستم... | جستجو | هستی بلاگ ...
www.hastiblog.ir/.../آلبوم من عاشق مبارزه با صهیونبیست ها هستم....html
‎و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من..من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می
ارزد*عاشق این آیه ام: قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ ...




50 . ایا من مادر خوبی هستم - heevblog.ir
asemangoon-persianb.heevblog.ir/list/ایا من مادر خوبی هستم.html
‎1 روز پیش ... من نه عاشق هستمونه محتاج نگاهی که بلغزد بر منمن خودم هستم و یک حس غریبکه به صد
عشق و هوس می ارزدمن خودم هستم و یک دنیا ذکرکه درونم لبریزشده از ...





51 . من عاشق ماده شیرها هستم! - گیس گلابتون
www.gisgolabetoon.ir/fa/men/news/1374/lions
‎28 دسامبر 2014 ... حرف جالبی زد: می‌گفت: من عاشق ماده شیرها هستم. ... فرستاد با این مضمون من عاشق
زنانی هستم که خود باعث شادی وآرزوهای خود هستن نه منتظرمردی که شادی ...




52 . کاپ | کلوپ: عاشق همسرم هستم/ شایعات درباره گوندوگان تاثیری روی ...
cup.ir/sport/europefootball/488/کلوپ-عاشق...هستم...ما.../48929
‎27 آوريل 2015 ... اما من عاشق همسرم، اولا هستم. او 100 دلیل برای ترک کردن من داشت. اما نه از این دلیل ها.
پس بدانید که در خانواده من همه چیز مرتب است و امیدوارم که دیگر در ...




53 . ساده نوشتن، چون ساده زیستن زیباست
www.golenaz2m.blogfa.com/
‎من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهی که بیفتد بر من. من خودم هستم و یک حس غریب که به
صد عشق می ارزد. من نه عاشق هستم نه دلداده به گیسوی بلند. من به دنبال نگاهی هستم که
...




54 . به نام آنکه همواره عشقش در قلبم است - من نه عاشق هستم ...
spring1370.blogfa.com/post-42.aspx
من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد... و خدا می داند سادگی از ته
دلبستگی ام پیدا بود... من نه عاشق بودم و نه آلوده به افکار پلید... من به دنبال نگاهی ...




55 . من هستم...زنده ام...نفس می کشم... - بیتوته
www.beytoote.com/fun/visual/alive-breathe2-reading.html
‎نه پنجره ای نیست... مادر بزرگی نیست... من هستم و پیاده رویی که انگار او هم قدم های مرا
از یاد برده... مطالب خواندنی جالب, عاشق, من هستم. به سرم می زند به خواهرم زنگ بزنم ...




56 . مرجع وب فارسی | ده سال هست عاشق زندایی ام هستم\- سوال یوسف
chess0831.ir/.../ده سال هست عاشق زندایی ام هستم\- سوال یوسف.html
‎من به دنبال نگاهی هستم...من نه عاشق هستمو نه محتاج نگاهی كه بلغزد بر منمن خودم هستم و
تنهایی و یك حس غریب كه به صد عشق و هوس می ارزدمن نه عاشق هستمنه دلداده به ...




57 . من عاشق همسرم هستم اونم نمو زیاد دوست داره ولی نمیدونم چرا همش تاکید ...
ravanshenasi.ravabet.com/.../عاشق-همسرم-هستم-زیاد-دوست-داره-نمیدونم-تاکید-میکنه-عاشق-نیستم
‎10 مه 2011 ... اون یک ادمی بوده که قبلا یعنی یک بار تو دبیرستان بعد تو دانشگاه عاشق واقعی نه
معنای اصطلاحی امروزشده حالات عجیبی داشته ولی به نظر من چون در ...




58 . دختری هستم که به دلیل زیبا نبودن خواستگار ندارم چه کنم؟ | مدرسه ... - خانه
www.islamshenasi.ir/node/1194
‎من دختری هستم 24 ساله وبه دلیل زیبا نبودن ظاهرم هیچ خواستگاری ندارم. ... اما اگر نه ،
می خواهید کسی باشد که با ایمان باشد و ملاکش تقوا باشد مطمئن باشید که آن را ه ..... من
عاشق کسی هستم ولی اون نمی دونه باید چگونه بهش بگم که دوستس دارم واقعا عاشقشم ...




59 . ۱۳۸٩/۳/۱ - هر کجا هستم باشم اسمان مال من است.
ava2000.persianblog.ir/1389/3/1/
‎هر کجا هستم باشم اسمان مال من است. من مسلمانم... من مسلمانم. قبله ام یک گل سرخ ... من
نمازم را پی "تکبیره الاحرام" علف می خوانم. ... نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم




60 . کمپین "من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم" تصاویر - دولت بهار
www.dolatebahar.com/.../کمپین-من-عاشق-مبارزه-با-صهیونیست-ها-هستم-تصاویر
‎4 دسامبر 2014 ... «عکس های خود را با پلاکارد (من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم) در فضای .... نه
تنها من آقا جون بلکه تمام ایرانیان شهیدهای بالقوه ای هستیم که آرزوی ...





61 . من عاشق بارسا هستم، چرا من را نمی‌گیرند؟! - صفحه نخست
www.khabarsport.com/detail/25172/football/premiere-league
‎8 جولای 2014 ... اگر این‌طور است من عاشق بارسلونا هستم و می‌خواهم به این تیم بروم اما آیا این ... و
بازیکنانی که به دنبالش است، نشان می‌دهد که آنها من را می‌خواهند یا نه.




62 . چطور بفهمم او عاشق من شده است یا نه - تک فارس
www.takfars.ir/چطور-بفهمم-او-عاشق-من-شده-است-یا-نه/
‎4 سپتامبر 2013 ... ۸ نگویید عاشق شما هستم. هرگز در برخورد اول به فرد مقابل نگویید که عاشقانه او را
دوست دارید. می توانید پیشنهاد رفتن به سینما یا رستوران را به او ...




63 . IranWire | من هم‌جنس‌گرا هستم نه بچه‌باز
iranwire.com/blogs/11478/7134/
‎16 آگوست 2015 ... علی. تازه به سن بلوغ رسیده بودم و من که تازه با بدن جدید خود آشنا می شدم، عاشق
پسرهمسایه شده بودم. وقتی به هم‌کلاسی‌هایم می‌گفتم که عاشق یک پسر ...




64 . «شب بخیر کوچولو» را از من بگیرند بیمار می‌شوم/ عاشق مردم هستم ...
www.mehrnews.com/.../شب-بخیر-کوچولو-را-از-من-بگیرند-بیمار-می-شوم-عاشق-مردم-هستم
‎24 آوريل 2015 ... «شب بخیر کوچولو» را از من بگیرند بیمار می‌شوم/ عاشق مردم هستم. مریم نشیبا ....
بله چون در این زمینه نه تبحری دارم و نه علاقه ای. *البته تبحر ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 2,065
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,446
  • بازدید ماه : 10,936
  • بازدید سال : 34,009
  • بازدید کلی : 295,097