loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 20 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
خدا به دادم ميرسه



1 . دارم میمیرم به دادم برسید از خودم بدم میاد ای خدا - صفحه 1 - نی ...
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=355864
‎من 3 ساله ازدواج کردم قبل از ازدواج با شوهرم با پسری دوست بودم که خیلی عاشق هم
بودیم ولی سرنوشتمون یکی نبود و از هم جدا شدیم منم بدون عشق با ...
Images for خدا به دادم ميرسه




2 . مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
‎17 ژانويه 2014 ... برام دعا کنید چون خدا جواب دلشکسته هارو میده خواهش می کنم . ..... خدا رو به خون امام
حسین قسم دادم که مشکل شوهرم حل شه لطفا شما هم برامون دعا کنید.




3 . خوش اومدی به افکار شخصی من
shohada96.blogfa.com/
‎کاش قدرت اینو داشتم هکه چیو سامان بدم !کاش !ای خدا تو که توانایی به هر کاری تو رو
جون هرکی دوست داری خدایا !یا الرحم الراحمین خودت همه مشکلاتمو حل کنن یه کاری کن ...




4 . میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم خدا برس به دادم، که شدم ... - هم میهن
www.hammihan.com/post/575648
‎میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم خدا برس به دادم، که شدم دیوونه ی دیوونه دیگه
زپا فتادم، مثه مرغکی بی آشیونه بیا بده مرادم، میگیره دلم همش بهونه ببین نوای آهم، ...




5 . میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم خدا برس به دادم، که شدم ... - هم میهن
www.hammihan.com/post/3338191
‎میزنه قلبم، داره میاد دوباره باز بوی محرم خدا برس به دادم، که شدم دیوونه ی دیوونه دیگه ز
پا فتادم، مثل مرغکی بی آشیونه بیا بده مرادم، میگیره دلم همش بهونه ببین نوای آهم، ...




6 . خدا به موقع ميرسه؟؟ - زورقِ انديشه ام بيتاب
elnazmmm.blogfa.com/post-30.aspx
‎زورقِ انديشه ام بيتاب - خدا به موقع ميرسه؟ ... خدا به موقع می رسه، فقط به این ... امشب
داشتم با خودم كلنجار ميرفتم كه بازم ردپاي شيطاني كه بايد بهش سنگ ميزدم ولي اون ...




7 . تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
40tobe.com/تجربه-چهل-روز-توبه-من/
‎2 ژوئن 2015 ... من واقعا به کمک خدا نیاز داشتم. ...... چطوری یه تیکه گوشت رشد میکنه و یه بچه حرف
میزنه و راه میره؟ .... و هرچه شکستشون بدی درجه ات بالاتر میره.به ...




8 . دل نوشته ها - سمت خدا
samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 150
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 429
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 4,930
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,719
  • بازدید ماه : 6,719
  • بازدید سال : 29,792
  • بازدید کلی : 290,880