loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 31 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
س لآم دوس ت اے گل م



1 . ـا پا به پاے هم تو جـــــــاده تنـــــــهایی روزگــــــار قدم بزنـــــیم...بیــــــــ
www.b-friends.blogfa.com/
‎سَـ ـلآمــ دوسـ ـتآیــ گلــ ــمــ ایـ ـنجـ ـآ چـ .... که با هر جرعه بسیار اندیشیدم که این
طعم را دوست دارم یا نه؟ .... به هر جهت نگاه كردم غصه اے بود به بزرگے صخرهـــ !




2 . مهر ۱۳۹۱ - ღجــــاده تنهایی مـــاღ
www.b-friends.blogfa.com/1391/07
‎سَـ ـلآمــ دوسـ ـتآیــ گلــ ــمــ ـــ ... بـهـ بـــهــ ـــایـــِ شــکـسـتـنـــِ دلــ❤ـــتـــ تـمـامــ
میـــ ـشـود ... تـــــــا موقعے که کســِ دیگـــــر را برای دوست داشتـــن پیدا کنند!




3 . "عشق پاکم" - دوسـ ـتآیــ گلــ ــمــ ـــ - بلاگفا
to0gether.blogfa.com/post-432.aspx
‎سَـ ـلآمــ دوسـ ـتآیــ گلــ ــمــ ـــ ... ــونهـــ س مـ ــآ ایـ ــنجآ اَز عــشقـمـ ُــون مـینـــویــ




4 . ـسیـ ــم تـ ــآ بـــه یــآدگـ ـار بـ ــمـونـــه ... دوسِـــش دآرَمــ و واسَـ ــمـ خیلـــ ـی بـ ـا اَرزشـ ـهـ
.




5 . خـ ـآطـ ـرآت تـ ـآبـ ـسـ ـتـآنـه
summer-life.mihanblog.com/post/
‎هـ ـمـ ـه چـ ـے بـ ـه خـ ـوبـ ـے و خـ ـوشـ ـے تـ ـمـوم شـ ـد ... سـ ـلآم :( عـ ـکـس بـ ـآلآ: مـ
ـیـ ـخـ ـوآم :( هـ ـنـوز اتـ ـفـآقـ ـآے خـ ـوبـی بـ ـرآم نـ ... سـ ـلآم بـ ـه دوسـ ـتـآن گلـ ـم :|




6 . The Vampire Stories - دوســ ــتــ یــآ عـ ـشـ ـق ?! =') (قـ ـسـ ـمــ ـــت اولـــ)
vampirestories.mihanblog.com/post/2
‎8 مارس 2014 ... سـ ــلــآم !=) امـ ــروز بــ ــرگــ ــشــ ــم بــ ــآ ایــ ــن دآســ ــتــآن دوســ ــتــ یــآ ... مـ ــن و
دوســ ــتــ ــم بــ ــرآی کــ ــآر مـ ــدرسـ ـه بـ ـه جـ ـنـ ـگـل رفـ ـتــ ـه بـ ...




7 . مـ ـآدمـ ـآزل خـآتـ ـون
www.madmazelkhatoon.blogfa.com/
‎وز رخ خود رنگ بخشیدم به گل. پر زدم از گل به ... مـ َـن همـ ـه اینهـآ رآ دوسـ ـت دآرَم... عباس
معروفی .... اَصـ ـن روم نِمیشــه سَـ ـرَمُ بـگیــرَم بآلــآ کـه سَـ ـلآم کُـنَـم! ایـ ـن نـ ـت1 .




8 . وحید و رها
www.eshghe-ma2tadifoone.blogfa.com/
‎ღ♥ღعاشـ ــقـونهღ♥ღ - بهـ کلــ ـبهـ عاشـ ــقـونهـ منــ خوشــ اومـ ـدیـــ ـنــــ.. ... سَــ ـلآم
دُووستـــ جوونیـــ ــآم خووشــ اومدیــ ـنــ )). یِهـ چَنـ ـد تــ ـآ قَوانیــنـــ تـ ـآ بَعضــ ... به
برگ گل نوشتم من تو را دوست می دارم ... بگو از من به دلدارم تو را من دوست می دارم ولی
افسوس و صد .... آینــده اے ✿ خــواهـــم ســاخـتـــ ڪــہ" گــذشتـہ ام " جـلـویـش زانــــو
بـــزنــــد !




9 . ||×خــ ـآطِرآتـِ مدرسـ ــہ 2وروجـَڪ ×|| - روزنوشـتـ شماره --> 24
2supers.blogfa.com/post/65
‎ســ ـلآم دوســ ــتآن ... نمیــدونم آخــ ـه من چــ ـرا انقــ ـدر جدیداً هــ ـوآیــی شـ ـدم؟ ... امــ ـا
انقـــــ ـــدر ایــ ـن بچه هآیِ گل و گلـابـِ مدرســه ایرانی خوندن ما رو انداختن تو ایــن کــ ـآر .
... بچــ ـه هــآ گفتم شـ ـآیـد دوستـ داشته باشیــن عکس دسکتــآپـِ منــو { خانومِ نماینده
کل ...




10 . super lover
www.snoopy-love.blogfa.com/8911.aspx
‎.سَـ ـلــآم ··· خـ ـوش اومَـ ـدے ··· ایـ ـن وِبــہ مَـ ـنہ و مُجـ ـَهَز بـہ دوربـ ـیــن مَـ ـدآر بَـ
..... من دلم مي خواهد خانه اي داشته باشم پُر دوست کنج هر ديوارش دوستهايم بنشينند آرام





11 . ـمـَنــ ـعَـرـو ـسَکــ ـنیســ ـتَمـ*=)
www.ni-da124.blogfa.com/
‎ـمـَنــ ـعَـرـو ـسَکــ ـنیســ ـتَمـ*=) - دِلـ ـنِوِِـشـ تـ ِـ ـهـ هـ ـآیِـ خیـ ـسـ ِــ یـِ ـکـ دُختَـــ
ـرِ تَنـ ـهـ ـآ. ... همینجور با گِل اضافیا، یه قبیله آدم بیچاره ساختی، ریختی تو
یه کشوری وسط خاور میانه... این وضع اینترنتشونه! ... ﺑﻔﻬﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢ !! سیــــ ـلآمـ*=( .... اے
بـَــدک نیــست روزگـــآرِمآטּ مے چـَـرخـَـد ... تظاهر بهـ " دوستـــ داشتن " انســ ــان نکرد.




12 . یكے بود...یکے بدجورے نبود...!
4-my3lf.blogfa.com/
‎ســـ ــلآم. مـــ ـن نـــرگـــس هـــ ــستم خـــآله ی ملـــیکـــآ. ملـــیکآ مـــ ــیــخـــوآست این وبـــ
ـــو حذفــــ کـــ ... ولـــ ــی تـــــ مآم ســـ ـــعـــ ــیــ ــمو میـــ ـــکنـــم. دوســـ ـــتون دآرم
فـــ ـــعلا ... چہ ב غـבغـہ اے بَرایماטּ مے ساختنـ ב ... گُــل در عــقـــב زنبــور اســت.




13 . ( ‿ )setareyeshabham( ‿ )
www.setareyeshabham009.blogfa.com/
‎خدا ممنونتم خیلی دوست دارم. ... سـَ ـلآمـ بـِهـ هَـمهـ یــ دوسـ ـتآیــ گُلـِ ـمونــ بـهــ خُصوصــ
عـآشقـ ـآیــ دُنیــآ وَقـ ـتیــ نـِگآهـ ـمونــ بـِهـ هـَمدیـگهـ اُفتـآد سآیـهـ یــ تـو چـِ ـشامـونــ
بـَرقــ زَد گُـ ـفتیمــ عـآشِقــ هـَمـ مـ ـیمونیمــ تـآ قِـ ـیآمَتــ تـآ اَبــد تـآ آخَر عُمرِمونــ عَکسـ
مـَ ...




14 . همه هستی من پسرم امیررضا و یارسفرکرده ام محمد
amirreza-011.persianblog.ir/
‎... رو برا تو میخوام ... الهی به آبروی صاحب اسمت 120 ساله بشی و همیشه شاد و سرحال
باشی گل من ... پسرم فقط خدا رو شکر میکنم که خیلی اقایی مودب و مهربون و دوست
داشتنی . از من خیلی حرف ...... سلام امیررضا عسلم نفسم ... مامانی ...... بعد وقتی دیدی
با حرفات من گریه میکنم دستاتو به سمت آسمون تکون میدی و میگی الام بابا خوبی؟
بعد برا ...




15 . حرف زدن هـای یواشکـی وقتـی همـه خوابنـد
sonno.blogfa.com/1394/04?p=3
‎تگ شده به: از آرشیـو ِ دوسـال قبلـم, سـ لام خُدآ ... گـردنبندی که ازمشهـدگرفتـم،گل
سـرهـآم،هـزاری ای کـ ه دوستـم داده،کـآرت تبریک ـآ،کـآرت تبریکی که ... خدایا سـر هرچی
که قراره بازم اتفاق بیفتـ ه من پـآ پس نمیکشـم از دوست داشتنت:) ... سـ لآم زندگـی :).




16 . ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم
be5tpoems.blogfa.com/
‎روی صفحه یکی از دوستان چیزی را دوباره در من زنده کرد ... حالی که اگر بتوانم ... اما
چیز مهمی نیست ... بگذار هر چه دوست دارند تعریف کنند ، خوب یا بد ، ... چقدر گل که به
گلدان خالی ام نشکفت. چقدر بی تو ..... تسکین دهم آلام دل جان بسرم را. گفتم به سرِ راهِ
...




17 . خرداد 1391 - 유 طــ راوتـــ زنــ دگـي مــــن 웃
shekvehbakhoda.blogfa.com/9103.aspx
‎유❤ طــ راوتـــ زنــ دگـي مــــن 웃❤ - دوســ ــتي ســـ ــاده ي ما غيــــ‌ ــر معمـــــ ـــولــــ
ــي شـــــ ـــد... ! {。 ... سَـرَمـ و میـچسـبونـم بـهتـ بـآ همـه ی وجـودم بـو میکــشـمـ ـت.




18 . چگونه بفهمیم دختری دوست پسر داشته یا نه - دختران و پسران خانواده برتر
moh3en.blog.ir/post/.../چگونه-بفهمیم-دختری-دوست-پسر-داشته-یا-نه
‎17 فوریه 2014 ... سلام دوستان گل به نظر من مهمتر از اینکه قبلن چند تا دوست داشته باشه اینکه .... ماجرا
رو که بهم گفت قبل از تو با دو پسر دوست بودم که خبر داشتم ولی گفت رابطه س. ....
چهارمن از نظر من اکثر دخترایی که گوشی دارن دوس داشن یا الام دارن .




19 . عشق بارانی78
www.eshghebarany78.blogfa.com/1392/07
‎اوه اوه ســـ لـــآمـــ TANX. خوفید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب گل های تکـــ من بریم سراغ آپ به این
خوشگلی منـــــــــــ! ... اوندفعه یعنی تو دوتا آپ قبلیم از تون پرسیدم که چه
لینکیتونو خیلی دوست دارین و چه ینکتونو اصلا ازتش بدتون میاد یادتونه ماشالله
دیگههههههههه.




20 . خانه
delvapasi2.blogfa.com/
‎سَـ ـلآمــ دوسـ ـتآیــ گلــ ــمــ ـــ ... ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﻴﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﻣـﺶ … ... بدم بهش بلکه
این قلب شکسته خوب شه آخه می‌دونی خودش گفته قلبهای شکسته رو خیلی دوست داره





21 . しѺ√乇 بـ ـارפּטּ مـ ـטּ... しѺ√乇
fany-m.blogfa.com/
‎سَـــ ـــلآم بہ בوســـتآی عــَـــ ـــزیزَم. خـــפּ ش اومـــــَבيـــטּ ... ﺩﺧﺘــــَﺮ ﺑــــﻮﺩَﻥ ﯾـــَﻌﻨــﯽ ﺳـــﻮﺍﻝ
ﻣــَﺴﺨـَـﺮﻩ ﻣـــَﻦ ﻭَﮐﯿـــﻠَﻢ؟ ... ﺩﺧﺘــــَﺮ ﺑــــــﻮﺩَﻥ ﯾـــﻌﻨـﯽ ﻫـــَﻤﻮﻥ ﮐـﻪ ﯾـﻪ ﺭﻭﺯ ﻣﯿـــﺮﻩ ﮔـــُﻞ ﺑﭽﯿـــﻨﻪ، ....
دوستــــ جـــونیــــآی عـــــزیز ـهــــر کـــی کــلــــوب عـــضوه لینـــکـــشو بـــده ادش
کـــنــَم :D.




22 . یـ ـڪـ شــروع פֿـوب...
agoodstart.blogfa.com/
‎ـس هـای تـولـ......ـد عمـو ... ×اگر کسی گلی را دوست بدارد که در میلیون ها میلیون ستاره
یکتا باشد همین کافی است تا هر وقت که. به ستاره ها نگاه می کند خوشبخت باشد. نگاه
می کند و به خود می گوید گل من آنجا در یکی از آن ستاره ... -ســ ـــلآمِ بـه رفقـای جووونم!




23 . لیست آثار و کتابهای نویسندگان خارجی - آقازاده کلیبر ...راهنمای حل ...
donyayejadval.persianblog.ir/post/751/
‎مردان ذرت * گردباد * برکه گدا * جعبه آلام * زنی دورگه * تعطیلات گواتمالا * تورو
تومبو ... در هزار توی تنهایی - کودکان آب و گل - سنگ آفتاب ... پرنس ژرژ - پسر غیر
شرعی – دنیس - دوست زنان - قضیه پول - مادام کاملیا - نصف جهان- رابین هود ... زندگی در
آغوش گلها * کتاب دوست من * عقاید اجتماعی * باغ اپیکور * زنبق سرخ .... پرل س باک.




24 . دوست یابی سریع واسان | آی آر بیس
alishiri1993.irbase.ir/list/دوست یابی سریع واسان.html
‎خاطراتم همه این جاست نگاهم خیس است/دل پرغصه من از خستگی لبریز است/دوست را
باور ... شاخه گل خشکیده لای دفترزرد است/دل بی دوست من دوست همیشه سرد است/دوست
بی .... آ س ی هـ. یك عده ای هستند كه در زندگی ما كه دوست داری مثل پدر و مادرت همیشه
باشند ..... جشن رمضان94 | متعه النيك مع الام | جدید لوتی داستØ
§Ù† Ù ...




25 . ღ ღ دوستت دارم تا آخر دنیا ღ ღ
vafaiegham0528.blogfa.com/
‎که عاشقونه و باتمام وجودم دوسش دارم. اگه خوشتون .... ســـــ ـــلآمــــ בوســـــ ــتـــــ ـآے
گـــــــ ــلمـــــ . بــــ ـبـ ـخشـــ ــیــב چـــــ نـב روز ے نــــبودمــــــ . دلـــــــ ــمــــ حـــــ
ـسآبـــــے وآســــــــ ـتوטּ تــ ـنــ ـگیــ בه بوב. בوســــــ ... یک سبد بوی گل سرخ به
من هدیه ...




26 . دانلود نوحه گل نیلوفری من - دانلود آهنگ جدید
musicbesaz.ir/music/دانلود-نوحه-گل-نیلوفری-من/
‎اگه دوست داشتین این مداحی رو دانلود کنین من خیلی از این مداحی خوشم میاد (گل ... زهرا
س آنلاین نیست سلام میشه نوحه ی گل نیلوفری من ا ی تمام هستی من رو بزارید از… .....
محفل اشــــک فاطـــــمه – دانلود نوحه های سال های قبل ایام فاطمیه – الـسـ‗_‗ـلامُ .




27 . نگاهی به زندگی حضرت رباب(س) | هیئت رزمندگان اسلام گل تپه
www.ashooram.com/حضرت-رباببانوان-اسوه-تاریخعاشوراکرب/
‎وَ اخْوالاً لَهَا مِن آلِ لامَ. اُحِبُّهُم وَ طَرَّبَنی جنابُ(۱۲). «من به خاطر دوستی او زید، نثل و تمام «
بنور رباب» را دوست دارم. و همچنین داییهای او را از خاندان [بنی] لام، همه را دوست دارم و ...




28 . دنیای من
lovesarass2017.blogfa.com/
‎دنیای من - دنیای دخملونه ی من. ... بســــ ــــــــلآمــ ـــتـــــ همیــــــــن... هنوز یه دخترایی
هستن ... موگیــــ ـــر،گــــ ــــل سـ ـــر،عروسکـ !!! پــــ ـــر از قـــ ..... بهله چنین موجودات
دوست داشتنی هستیم ما♥ .... تا گُل ها ...♡. ♡ بی نام نَمانَند ...!♡. چهارشنبه بیست و
چهارم تیر ۱۳۹۴ ساعت 17:38 توسط سارا 15 نظر · من وتو .... با بافته اے از باورهایم.




29 . عشق - بوسه شیطنت آمیز
yourlove.persianblog.ir/tag/عشق
‎دوست دارم روز قیامت خدا ازم بپرسه واسه چی دلت شکست. قــــــــیــــــــامت میکنم. .... به
بعضیام باس گفت عزیزم من چاییم سرد میشه میریزمش دور چ برسه به تو. رایگان.




30 . طرفداران سيد جواد ذاكر - دانلود مداحی های سید ذاکر
www.abolfazl551.blogfa.com/cat-5.aspx
‎ نوشته شده در یکشنبه چهارم آبان 1393ساعت 12:3 توسط ابوالفضل دوست محمدي | 3
نظر ... آرزوم اینه رقیه ای که هستی نور عینم بعد مردن تو بیایی من گل روتو ببینم ....





31 . درکوچه های آشتی کنان
mkavir.blogfa.com/
‎درکوچه های آشتی کنان - سروده ها ونوشته های محمدی /کویر/ - درکوچه های آشتی کنان. ...
گرامي ميدارند واز آن خاطره ها دارند،وجوانان آن را براي رفع خستگي وتنوع دوست ميدارند.
... به هر حال زندگي در روستا با فطرت آدمي عجين است ومدام آدمي با گل وگياه وآب ومرغ
وچمن .... ومعيارهاي فرهنگي در منشور الهي اسلام توجه داشته باشند وبه آلام فرهنگ امروز
توجه ...




32 . انجمن دانشجویان قشقایی - اس ام اس ترکی
elkamez.blogfa.com/category/2/اس-ام-اس-ترکی
‎[گل سرخی هستم به چین مرا ، روی مخمل پهن کن مرا ، خدا خودش شاهد است ، خیلی می خوام من
ترا] حرف .... تو معنای زندگی من, رویای دوست داشتنم و تمام دنیای من هستی. .... بوینووا
سالام * گل سن سنی اوزوم آلام* آی بو گلن یارین اؤزودی* گؤزلری جیران گؤزیدی.




33 . اشعار من - در پی وصل و وصال یار باش (1)
jamal1364.blogfa.com/category/62
‎اشعار من - در پی وصل و وصال یار باش (1) - ... اشعار من. فصل ربیع و گل و سوسن و
عشق و مستی ! .... با همه رنج و ملامت که کشیدی ای دوست ..... نگاه بر رخ او تسكين آلام.




34 . عاشق منتظر منم،چشم براهتم بیا
mahdi-madadi.blogfa.com/
‎دخترك،زبان دور دهان چرخانید و گفت: مگر خودت زیبایی را دوست نداری؟ ... بالای خود در
آینهٔ چشم من ببین, تا با خبر زعالم بالا کنم تو را ... ای گل بیا. از غـم هجرت زپا افتاده
ام ای گل ، بیا. باغ وبستانم خزان گردیده ای سنبل، .... قویام بیر یوز یوزه سنله ئورک
کامین آلام ای گول ..... الف ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش, ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م




35 . اشعار | پایگاه حاج علیرضا بیگدلی
alirezabigdeli.ir/اشعار/
‎15 ژوئن 2014 ... گور ابن سعدی ترابه سالام من / آنام قانین بو قوشونان آلام من. منم بوگون یدالله / وقار قل
هو الله. بو غیرت و جلاله / علی دیر ماشاءالله. ***. ((شاعر : محمد محمدی – اجرا شده در هیئت
مکتب الزهرا (س) زنجان- و هیئت ... آی یارالی گل یارالی مرتضی جان اوسته دی .... چه
بگذرم سخن دوست خوشتر است; ما را فداي دلبر زينب نوشته اند; من را که ...




36 . حضرت زینب(س) - هیئت فاطمیه آذربایجانی های مقیم مشهد
www.f-az.ir/article/sect_articles/14/حضرت زینب(س).html
‎بیر سنون من تار عشقونله وفا پابستیم. سندن اوتری مین ... بو سولان گُل ای گُلیم
سندن بهاران آختارور .... شامیده مدفون اولوب عطرون رقیّندن آلام. اولماسون .... حضرت زینب
(س)-مدح و ولادت. بهشت اهل ولا ..... گـر سـرم افتـاد از نـی، پیش پای دوست بود بـر فـراز
...




37 . شعر کردی با ترجمه فارسی [بایگانی] - تالار گفتمان نبض فردا
nabzefarda.com/archive/index.php/t-20063.html
‎26 مه 2011 ... مرهم آلام و قرار دلهاي خسته‌ است شب خلوتي شيرين .... گل من تا کي درون من از خار غمت
زخمدار باشد بود آيا بر زخم .... ده ست ئه ده ن به ده ست يه كتر دوست و ده زگيران .... گیانا
که م زو وه ره نازدارم زو وه ره به س جاری بت بینم گیانم بو خوت به ره




38 . حکوم به زندگی ...م
nazgo247.persianblog.ir/
‎نِمیکُنَم، چون دوست دارم امّا اَز خُدا میخوام که هیچوَقت کَسی به اَندازه ی مَن. دوستِت نَداشته
باشه ... هه ولی گل عمرمنو تو کندی از ریشه من زمین خوردم ..... یــاد ِ کــََسى روى ِ قــفسـهـ
ســ ـینـهـ اتـــ . سـ ــَنـگــینـى ...... بســــ ــــــــلآمــ ـــتـــــ همیــــــــن... برچسبـهـ ـا :.




39 . شعر - دلم هوای تراکرده است
sobh48.persianblog.ir/tag/شعر
‎... پیوسته (٦) · دفاع مقدس (٥) · حضرت محمد(ص) (٥) · بهمن (٥) · حضرت زهرا(س) (٤) · شما
که غریبه نیستید (٤) · عیدمبعث (۳) · انقلاب اسلامی (۳) ... بی عشق یک باغ بی گل ،
بی عشق یک جام بی مل ... من هرچه نرگسزارگردیدم ندیدم هیچ ... پس کی می آیی حضرت
آقا گل نرگس ..... دگر نمی شود ای دوست بی تو سر کردن ..... طبیب جمله ی آلام هستی ام
آری.




40 . آرشیو مطالب وبلاگ - حکمتلی سوزلر
m-hekmati.blogsky.com/posts
‎تقدیم به دوست عزیزم ناصر صابونه (تسلیت) بیلمیرسن آناسیز یایدا دونیر قیشدا
... یک بار نگاهی به گل دامن ما کن در مرکز چشمت زده یک چشمه تکنیک . ... گئتدون





41 . همه غذاها - آشپزی سئویل
ashpazisevil.persianblog.ir/tag/همه_غذاها
‎صدرا نگو یه دسته گل .... با سلام و تبریک روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین
روز مادر و روز زن بر تمام مادران فداکار و زنان این ..... و نکته دیگر در مورد انبه بگم که
من انبه خیلی دوست دارم ولی بوش باعث میشه که زیاد طرفش نروم ولی ... تسکین
بزرگی بود بر آلام ما آذربایجانی ها مخصوصا مردم زلزله زده و اما در مورد بامیه که من اول ماه
مبارک ...




42 . خاطره نویسی روزانه - نودهشتیا
www.forum.98ia.com/t119094-4065-print.html
‎22 سپتامبر 2014 ... از دوستــای واقعیم واسم دوست تر بــوده. ... ❇❇❇دوستان گل خاطره ای سلام ❇❇❇ ...
وقتی من رفتم زنگ ژیمناستیکشون بود الهی فداش بشم بچه م انقده مظلوم شده بود که یه
لحظه چشمام ... ســـ ــــــــــلآم... http://gazo.emoji7.jp/img/04c0h_4308.




43 . (تصاویر) بیماری دردناک دختر ۶ساله اهوازی - فرارو
fararu.com/fa/news/125667
‎15 سپتامبر 2012 ... ... پرواز کنیم و با دیدن دویدنشان گل از گلمان بشکفد باید امثال معصومه بریسم را ....
من که طاقت دیدن تصاویر را نداشتم . ... خدایا به حق فاطمه زهرا(س) این طفل معصوم را
شفابده ... آقا تو رو به جان هر کس دوست دارید کمک کنید اگه نفری 10 هزار تومان ......
شماست همه باهم باواریزنمودن مبلغی درحدتوان از الام این خانواده بکاهیم ،از ...




44 . دانشکده‌ي مهندسی هوافضا، دانشگاه صنعتی شریف :: پرتال هوافضای ایران
www.iranhavafaza.com/index/article/9
‎الان هم که داوطلب کنکور90 هستم خیلی دوست دارم بدونم که حداقل چه رتبه ای واسه
انتخاب این ... سلام به همگی من داوطلب کنکور 91 هستم خیلی دوست دارم هوا فضای
شریف قبول شم ..... سلام بر دوستان گل و بلبل،من دانش اموز سال سوم دبیرستان هستم
و دیووووووونه ... میشه بگین منطقه 1 2 ینی چی من اهل چادگان یکی از شهرستانهاهای
اصفهانم الام من ...[PDF]




45 . ! ﭘﻴﺶ ﺑﺴﻮى اﻳﺠﺎد ﺗﺸﻜﻠﮫﺎى آﺎرﮔﺮى ﺑﻪ ﻧﻴﺮوى ﺧﻮد آﺎرﮔﺮان - اتحاد سوسیالیستی ...
www.wsu-iran.org/bepish/bp_10.pdf
‎18 دسامبر 2005 ... ﺣ ﻤ ﺎﻳ ﺖ. آﻨﻨﺪﻩ. _. اﻋﻢ از ﺣﻘﻴﻘ ﻰ و ﺣ ﻘ ﻮﻗ ﻰ. _. ﺻﻮرت ﮔﻴﺮد. ». او ﻣﻰ ﭘﺬﻳﺮد آ ﻪ ﺑ ﺮﺧ ﻰ از ﻓ ﻌ ﺎﻻن ... آﻼم و
ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻣﻌﻴﻨﻰ دارﻧﺪ و در آﻨﺎر. ﺑﻘﻴﻪ ﺑﻪ ﺗ .... ﻣﻴﺪاﻧﻬﺎى ﻣﻴﻦ ﻣ ﻴ ﻔ ﺮﺳ ﺘ ﺎدﻧ ﺪ ﺗ ﺎ راﻩ را ﺑ ﺮاى. ﺗﻬﺎﺟﻢ ﻧﻴﺮوهﺎى اﺻﻠﻰ ﺑ
ﺎز آ ﻨ ﻨ ﺪ . اﻳ ﻦ ﺳ ﻰ و ... آﺸ ﻮره ﺎى دوﺳ ﺖ .... ﻟﺒﺎﻟﺐ از ﮔﻞ و ﺑﻮﺳﻪ، ﭘﺮ از ﺗﻜﺮار ﺁﺑﺎدى.




46 . آسمانی ها - آیتا بلاگ
shahedeasemanam.aytablog.com/
‎او روزی با بذر یک گل ... و قتی که بغضم میگید دعا می کنم که ای کاش من هم الام پیش
تو بودم....می دانی چرا؟ .... مثل اینکه حضرت زهرا(س) گمنام ها رو خیلی دوست داشته.




47 . ديوان شعر اهل بيت ع - شهادت حضرت زهرا س - page 5
asgharcharmi.samenblog.com/category/شهادت-حضرت-زهرا-س/page5
‎17 آوريل 2013 ... ای خاک چه شد همدم رنج و محن من. کو مادر دلسوز حسین(ع) و حسن(ع) من. کو هم سخن زینب(س)
شیرین سخن من. عالم همه جا آمده بیت الحزن من. تا گشته نهان زیر گِل آن ماه یگانه ... حرف
آخر - پرنده به دوست نوشت .... زان پشت او خميده از آلام فاطمه ست.




48 . 1 - رستا - نی نی وبلاگ
rasta_azin.niniweblog.com/cat5.php
‎10 ژوئن 2015 ... بی تفاوتی نسل امروز مرا زجر میدهد من می گویم " بی غیرتی " و با رک ... و آفتاب و
درخت و گل بگیرد تماشا کن و خستگی شستن لباس بی دخالت ... اولش بغلت می کنم و
سفت می فشارمت و می گویم منم دوست دارم عشق من . ..... مامان کجایی پس س س س ؟ ...
کلماتی هم که می گی به جای حرف اولشون حروف صدادار می ذاری : الام (سلام ).[DOC]




49 . پارسی و رباعی - به سایت بنیاد موقوفات دکتر افشار خوش آمدید.
www.m-afshar.net/future/g24/12.doc
‎من دوست گل نبم که هر سل ماهی ... من دوست مورد بم که سل سالی ... پس در تصحیح آن
لفظها سعی بلیغ رفت تا مفهوم شد. ... مِ دوست گل نه ای که هر سله مایی ..... قابلیت
رباعیات عاميانه بین مردم تاجیکستان گفته است، رباعیاتی که آیینۀ آلام و آمال
ایشان است:.




50 . روضه میثم مطیعی: "سرنوشت آن گل پرپر نمی دانم چه شد" | موسسه ...
ahlolbait.com/.../روضه-میثم-مطیعی-سرنوشت-آن-گل-پرپر-نمی-دانم-چه-شد
‎6 مارس 2015 ... من براى حسرت و غم آن كسى گريه و ناله مى كنم كه بهترين راه را براى مرگ پيمود. اى
چشم من! با من مساعدت و همراهى كن كه محزون دائمى هستم و براى دوست خودم ...





51 . ﺑﺎﺷﮕﺎه ﻃﻨﺰﭘﺮدازان ﺟﻮان روزﻧﺎﻣﻪ ﻗﺎﻧﻮن
ghanoondaily.ir/1394/04/04/Main/PDF/13940404-550-6-99.pdf
‎5-ﺍﺑﺰﺍﺭ ﺳﻴﮕﺎﺭﻯ- ﺍﺯ ﺍﺣﺠﺎﻡ ﻫﻨﺪﺳﻰ - ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ ﺧﻤﺴﻪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ. 6- ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﻳﺪﺍﺭ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺷﻮﺩ، ... ﻡ. ﻯ. ﻩ
rrr. ﺹ. ﺍ. ﺏ. ﺭ rrr. 10. ﻥ rrr. ﺍ. ﻭ. ﻯ. ﻥ rrr. ﺍ. ﺕ. ﻙ. ﺍ rrr. ﺱ. 11 rrr. ﺡ. ﺱ. ﻯ. ﻥ rrr. ﺕ. ﺏ rrr.




52 . jomelat bozorgan da mored zanan جملات بزرگان در ... - اس ام اس برای من
sms4i.ir/1391/05/14/648/
‎دو چیز را دوست دارم و نمیخواهم آنی از آن منفک شوم. زن و عطر را. رسول اکرم (ص). *********
*****. من زنی را که از خانه برای شکایت از شوهرش بیرون می آید دشمن دارم. رسول اکرم ...




53 . مادر - ویکی‌گفتاورد
https://fa.wikiquote.org/wiki/مادر
‎آ، الف - ب، پ - ت، ث - ت - ج، چ - ح، خ - چ - د، ذ - ر، ز، ژ - س، ش - ص، ض - ط، ظ - ع، غ - ف -
ق - ک - گ - ل ... «ای پدر و مادر، ای گم‌شدگان عزیز، من همه‌چیز خود را به شما مدیون هستم.».[DOC]




54 . منتخباتى از مكاتيب حضرت عبدالبهاء جلد سوم
https://bahainafeza.files.wordpress.com/.../muntakhabati-az-makatib-i-hadrat-i-abdul-baha_jild_3.doc
۱ _ ای مهربان يزدان من ، شکر ترا که مرا بر خدمت آستانت و صيانت. دوستانت موفّق و مؤ
يّد ... تا اين نفوس پاک جميع جهانيان را دوست بدارند و بعالم انسانی. صلح و آشتی ...




55 . چرا امام زمان(عج) حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود معرفی کرده اند؟
www.entekhab.ir/fa/news/195889
‎«اِن کُنتَ تَعمَلُ بِما أمَرناکَ وَ تَنتَهی عَما زَجَرناکَ عَنهُ فَأنتَ مِن شیعَتِنا وَ اِلّا فَلا .... نیکی
دست نمی‌یابید و از نیکان نمی‌شوید، مگر اینکه از آنچه دوست می‌دارید، انفاق کنید. ...
بعد از رحلت پیامبر(صل الله علیه و آله) جهت تسکین آلام فرزندان از محرومیت ... بچه ها
را دسته گل مى دانست و آنها را براى ياد گرفتن قرآن و دعا به نزد آن حضرت مى فرستاد .




56 . عاشقانه - برگردDON
emrahsterio.persianblog.ir/tag/عاشقانه
‎ﺍﺯ ﻣﻦ ﻳﻪ آﺩﻡ ﺑﻲ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻭ ﻛﻴﻨﻪ ﺍﻱ ﻭ ﺑﻲ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﻭ ﻣﺰﺧﺮﻑ ﺳﺎﺧﺘﻦ ...!!! ⏳ﺧﺪﺍﻳﺎ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻣﻴﺨﻨﺪﻳﺪﻡ ؟
⏳ﺧﺪﺍﻳﺎ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻡ دوست ﺩﺍﺷﺘﻨﻮ ؟ ⏳خدﺍﻳﺎ ﻳﺎﺩﺗﻪ ﻣﻨﻢ .... هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم ....
شهادت بانوی دوعالم فاطمه الزهرا(س) را تسلیت میگم .... گویده اولدوزلاردان آلام خبرین[PDF]




57 . گنجينه رباعيات
www.ketabkhana.com/ketab/afghan/Ganjina Rubaiat.pdf
در درﮔــــﻪ ﻣﺎ دوﺳﺖ ﯾﮏ دﻟــــــــــﻪ ﮐـــــﻦ. ﻫـــﺮ ﭼﯿـــﺰ ﮐﻪ ﻏﯿـــﺮ .... ﺑﺴـــــﻮزان ﺧــــﺮﻣـــﻦ آب و ﮔــــــﻞ
ﻣﻦ ... آﻻم اﮔـــــﺮ دﺳﺖ ز ﻣـــــﺎ ﺑـــــﺎز ﻧﺪاﺷﺖ. ﻣـــﺎ ﭘﯿـــــﺮ ..... ﺳّ ـــﺮ ﻫﻤــــﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎن ﺧــــــــﺪا ﻣﯽ داﻧﺪ.[PDF]




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 2,065
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,304
  • بازدید ماه : 10,794
  • بازدید سال : 33,867
  • بازدید کلی : 294,955