loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 74 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
آسمان بار امانت نتوانست کشيد ..



1 . گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۸۴
ganjoor.net/hafez/ghazal/sh184/
‎آسمان بار امانت نتوانست کشید. قرعه کار به نام من دیوانه زدند. جنگ هفتاد و دو ملت همه را
عذر بنه. چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند. شکر ایزد که میان من و او صلح افتاد.




2 . آسمان بار امانت نتوانست کشید - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=111611
‎30 دسامبر 2009 ... ... آسمان و بار امانت و اینکه « آسمان» از پذیرفتن چنین تعهد سنگینی شانه خالی کرد.
آسمان بار امانت نتوانست کشید /قرعه ی فال به نام من ِ دیوانه زدند ...




3 . حافظ (غزلیات)/دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/wiki/.../دوش_دیدم_که_ملایک_در_میخانه_زدند
‎21 آوريل 2015 ... آسمان بار امانت نتوانست کشید, قرعه کار به نام من دیوانه زدند. جنگ هفتاد و دو ملت همه را
عذر بنه, چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند. شکر ایزد که میان من و ...




4 . آسمان بار امانت نتوانست کشید / قرعه کار به نام من دیوانه زدند - Imam ...
goliturbyebar.persianblog.ir/post/342/
‎22 ژوئن 2013 ... بار امانت الهی بر دوش انسان. آسمان بار امانت نتوانست کشید / قرعه کار به نام من دیوانه
زدند! بله، مضمون این بیت از حافظ، موضوع بحث این قسمت از ...




5 . آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه...
gejalarsharkisi.blogfa.com/
‎آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه... - - آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه...
Images for آسمان بار امانت نتوانست کشيد ..




6 . فال حافظ از دیوان حافظ - Fale hafez: بار امانت - دوش دیدم که ملایک در ...
hafezdivan.blogpars.com/2014/09/00231144011321000342110147.html
‎آمسان بار امانت نتوانست کشید قرعه فال به نام من دیوانه زدند ... 3( آسمان با همه عظمت
بار اطاعت و تکلیف را که خداوند بر او عرضه کرد نتوانست بر دل این کار دشوار
نصیب ...




7 . تفسیر بیت "آسمان بار امانت نتوانست کشید..." - حکیم عالیقدر استاد ...
ebrahimi-dinani.blogfa.com/post-108.aspx
‎موضوع : تفسیر بیت "آسمان بار امانت نتوانست کشید..." آسمان بار امانت نتوانست
کشید قرعه فال به نام من دیوانه زدند جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذربنه چو ندیدند حقیقت ...




8 . عرشیا - آسمان بار امانت نتوانست کشید
arshiyaa.blogfa.com/post-164.aspx
‎آسمان بار امانت نتوانست کشید. هو. از جمله ويژگيهاي قرآن در طرح مفاهيم، اجتناب از
تصريح و ايضاح مفهوميِ بعضي از عبارات و تعمّد در ارائه بياني كلّي مربوط به آن ...






10 . بار امانت الهی بر دوش انسان | برنامه معرفت
www.maarefat.com/mysticism/امانت-بر-دوش-انسان/
‎4 دسامبر 2012 ... آسمان بار امانت نتوانست کشید / قرعه کار به نام من دیوانه زدند! بله، مضمون این بیت از
حافظ، موضوع بحث این قسمت از برنامه معرفت است.





11 . شرح غزلیات حافظ 27 (آسمان بار امانت نتوانست کشید) - YouTube
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 6,021
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,066
  • بازدید ماه : 8,066
  • بازدید سال : 31,139
  • بازدید کلی : 292,227