loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 34 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
شبگردي ميکنم .



1 . neda18 - شــــــــبگردی می‌کنــــم. اما صدای نفـــــــــــ.. - فیس ...
www.nicefun.org/view/post:8912074
‎شــــــــبگردی می‌کنــــم. اما صدای نفــــــــــــس‌هایـــت را از پشــــــــت هیچ پنــــــــــــــجره
و دیواری نمی‌شـــــــــنوم. آســوده بخواب نازنیــــــــــــنم، شـــــــــ ـــــــهر در امن و امان ...




2 . ツشـبـگـردی مـیـکــنم امــا صــدای نـفس هــایَـتــــ را از پشتـــ هیـــچ ...
www.hammihan.com/post/1679747
‎ツشـبـگـردی مـیـکــنم امــا صــدای نـفس هــایَـتــــ را از پشتـــ هیـــچ پنجـــره و دیـــواری
نمیشنـــوم ... آســوده بـخــواب نــازنـیـنَـــم ! شهـــر در امــــن و امـــان اسـتــــ ... تنهـــا ...




3 . شبگردی می‌کنم. - کلوب
www.cloob.com/u/persian3/88601650/شبگردی_می‌کنم.
12 نوامبر 2013 ... شبگردی می‌کنم. اما صدای نفس‌هایت را از پشت هیچ پنجره و دیواری نمی‌شنوم. آسوده
بخواب نازنینم، شهر در امن و امان است ... تنها خانه‌ی من است که در آتش ...




4 . شبگردی میکنم. - کلوب
www.cloob.com/u/godsboy1981/96845997/شبگردی_میکنم.
‎5 فوریه 2014 ... شبگردی میکنم... اما صدایِ نفس هایت را از پشتِ هیچ پنجره و دیواری نمی شنوم، آسوده
بخواب نازنینم شهر در امن و امان است تنها خانه ی من است که درآتش ...
Images for شبگردي ميکنم .




5 . شبگردی میکنم - 1
nilofari.rozblog.com/post/153
‎شبگردی می کنم اما صدای نفس هایت را. از پشتِ هیچ پنجره و دیواری نمی شنوم. آسوده
بخواب نازنینم ، شهر در امن و امان است. تنها خانه ی من است که در این شهر در آتش می سوزد.




6 . جیگرستان - شبگردی می‌کنم. اما صدای نفس‌هایت را از پشت هیچ...
https://www.facebook.com/jigarestan2/posts/432021830170387?...
‎شبگردی می‌کنم. اما صدای نفس‌هایت را از پشت هیچ پنجره و دیواری نمی‌شنوم. آسوده
بخواب نازنینم، شهر در امن و امان است ... تنها خانه‌ی من است که در آتش...




7 . شبگردی میکنم | جستجو | پرنسیا
peransia.com/list/شبگردی-میکنم.html
‎فیلم نگاه ميکنم ، آهنگ گوش میدم ، ورق بازی ميکنم ، طراحی ميکنم ، به برنامه فردای
دانشگاه ... شبگردي ميکنم اما صدای نفس هایت را از پشت هیچ پنجره و دیواری نمیشنوم.




8 . شبگردی میکنم
pastelco.ir/شبگردی-میکنم/
‎شبگردی میکنم. ... تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند … همان یک “ن” که در
ابتدای “بودنت” نشسته است ! . . با دستان خالی از دنیا خواهم رفت … نباید نگران باشم
...






10 . ஐ ⁂فرشته مهربون⁂ஐ - شبگردی میکنم
fereshtehmehraboon1.blogfa.com/post/264
‎شبگردی میکنم. ✿ツشـبـگـردی مـیـکــنم امــا صــدای نـفس هــایَـتــــ را از پشتـــ هیـــچ
پنجـــره و دیـــواری نمیشنـــوم ... آســوده بـخــواب نــازنـیـنَـــم ! شهـــر در امــــن و امـــان ...





11 . شبگردی میکنم | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24
weblog24.com/list/شبگردی-میکنم.html
‎نتایج جستجوی عبارت شبگردی میکنم از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در
سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با کلیک بر روی عنوان هر وبلاگ ...




12 . دلم از دوریت شد پاره پاره - شبگردی میکنم
www.babakoohi.blogfa.com/post-172.aspx
‎دلم از دوریت شد پاره پاره - شبگردی میکنم , <-BlogAbout->, شیراز.




13 . شبگردی میکنم... | درد...و از ی جایی ب بعد بیخیالیوشاد - پرشین فال
www.persianfal.com/page35-post14286.html
‎14 آوريل 2015 ... شبگردی میکنم... اما صدایِ نفس هایت را از پشتِ هیچ پنجره و دیواری نمی شنوم, آسوده
بخواب نازنینم شهر در امن و امان است تنها خانه ی من است که درآتش ...




14 . ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 542
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 863
  • بازدید ماه : 863
  • بازدید سال : 23,936
  • بازدید کلی : 285,024