loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 43 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
اون روز که تنها ميشدم



1 . ღღ دلگفته های یه دلشکسته با خدا ღღ
2shklove.blogfa.com/
‎یکشنبه ۹ فروردین۱۳۹۴ ساعت 1:20 توسط تنهـــــــــــــــــــا ڪآمنتـ · تنهایی ... هر روز
یه قدم بهش نزدیک میشم.... هر روز متوجه میشم که داره چی به سرم میاد.... من موندمو تنهایی
و ... یعنی میشه یه روز برسه اون نگه فقط به عنوانه یه دوست روش حساب کنم. ازش ممنونم
...




2 . من با تنهایی... تو با چه تن هایی
elahe-ss.blogfa.com/
‎حسین اون قدر دلم برات تنگ شده که دیگه نمیتونم به زبون بیارم. ..... چند سالِ پیش من
فکر میکردم یکیُ دوسش دارم ولی بعدها فهمیدم نه تنها دوسش نداشتم تازه واسم مثه سمِ
سیانور بوده وجودش و اگه بهش میرسیدم میشه گفت ... از یه جایی ک رد میشم یاد تو و
خاطره هات میوفتم ... ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ﻫـــﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺎ ﺍﺣﺴـــﺎﺱِ ﯾﻪ ﺩﺧــﺘﺮ ﺑــﺎﺯﯼ ﻣــﯽ ﮐﻨــﯽ ﻭ ﻣــﯿﺮﯼ
ﭘﺰﺷــﻮ ﺑﻪ.




3 . واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!
www.khanjarekhyanat.blogfa.com/
‎ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ… ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﯾﮏ جایی به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺑﺮمبگردد! ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ
ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ ... رسم عاشقی این نیست که بگویی مرا دوست داری و بعد از مدتی مرا تنها
بگذاری. ..... بی خیالت که میشوم ، در کوچه های علی چپ دنبال دلم می گردم ! ..... اونقدر که
همه ی خاطرات اون از ذهنت پاک بشه فقط یه اسم ازش باقی بمونه و چندتا خاطره ی نصف نیمه




4 . ...عاشقتم عشــــقم...
pesar-mamani.blogfa.com/
‎ﻣﺮﺩ ﺑﺎ ﻏﯿﺮﺗﺶ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ : " ﺗﻮ " ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ "ﺍﻭ " ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻣﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ,. ﺗﺎ ﺗﻤﺎﻣﺶ ﺭﺍ فدﺍﯾﺖ ...




5 . حـــــــســــــــود ميشـــوم. اگــــر سـهمی ..... دلگیر شدم از کسی که قلبمو به اون روز انداخت
.




6 . ××درد ودل××
dardodel-2.blogfa.com/
‎10-عاشق همتونم هیچوقت همدیگرو تنها نزارین و این وب واسه همتونه و با وجود همتون فعاله
... باید بگم که من دانشجوی ترم2هستم و اون یه سال ازم بزرگتره و سربازی رفته و تازه
... غیر قابل پیش بینیه یه روز انقدر نگام میکنه که مطمئن میشم اونم دوسم داره یه روز ...




7 . مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
‎17 ژانويه 2014 ... در شیوه‌ای که ایشان بیان فرموده، سه روز روزه گرفته می‌شود، روز سوم غسل زیارت کرده،
به صحرا رفته به خواندن زیارت عاشورا پرداخته می‌شود.10 کیفیّت .... خداااااااا دارم خفه
میشم تمومش کن دیگه. .... مطمعنم بهترین اون چیزی رو که خواستم نصیبم میشه. ..... من
دوساله فهمیدم به ماها میگن تی اس که تنها راهش فقط تعبیر جنسيته




8 . تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
40tobe.com/تجربه-چهل-روز-توبه-من/
‎2 ژوئن 2015 ... تقریبا ۴۴ روز شده که نه تنها به فکر اون دخترا نیستم بلکه : ... کسی به خدا و اهل
بیت کوچیک ترین حرفی بزنه چنان غیرتی میشم که باورتون نمیشه.




9 . متن آلبوم مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه - دانلود آهنگ جدید
nicmusic.org/1394/05/متن-آلبوم-مرتضی-پاشایی-اسمش-عشقه/
‎ Rating: 5 - 1 vote17 آگوست 2015 ... پیش یکی دیگه باز گیره دلم با من مثل هر روز درگیره دلم. آرامش من زد زیر دلم ... قهر می
کنی میری تنها میشم هیچجوری هم که کوتاه نمیای. بهونه میگیری ...




10 . اگه یه روز بری سفر، بری ز پیشم بی خبر
www.850098720.blogfa.com/
‎پرنده دریا میشم ،تو چنگ موج رها می شم. به دل میگم خاموش بمونه،میرم که هرکسی بدونه
می رم به سوی اون دیاری که توش منو تنها نذاری. اگه یه روزی نام تو ،تو گوش من صدا کنه





11 . دل شکسته ( باوضو واردشویداینجابهشت است)
www.my-black-star.blogfa.com/
‎دل شکسته ( باوضو واردشویداینجابهشت است) - بی وفا منم همون کسی که یک روز خدای
... من هم راه دلتنگی شدن این بغض عاشق بودن ، محرم نبودی تا بگم اون مرد تنها که رسید
هم ..... میشم وقتی میبینم بازیچه بودم میون دستات اخه تو بودی همه وجودم از وقتی که ...




12 . شوهرم میگه من فقط به عشقم نزدیک میشم تو کلفت این خونه ای :: خانواده ...
khbartar.blog.ir/post/.../من-فقط-به-عشقم-نزدیک-میشم-تو-کلفت-این-خونه-ای
14 ژوئن 2015 ... سه ماه گذشت شاید در روز دو کلمه حرف بزنه بام فقط واسه سیاه بازی با هم میریم خونه
خانواده هامون، جرات ندارم به خانوادم چیزی بگم ، من اونو دوست دارم .... حیف اون همه آسایش و
آرامشی که من تو خونه تهیه می کردم . .... یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد.




13 . دانلود آهنگ جدید معین شمال
ninemusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-معین-شمال.html
‎شمال و غروب و معمای تو کدوم روز خوب تماشای تو. امان از نم جاده و بغض .... ساعت ۸:۳۰ ب.
ظ. عالی بود کاش هر روز صبح که از خوا ب بیدار میشدم یه آهنگ جدید از معین میشنیدم ...




14 . واسه کسی که هیچوقت عشق پاکمو باور نکرد .
www.nahidxxx.blogfa.com/
‎که زندگى ما ممکن است ظرف تنها چند ساعت توسط کسانى که حتى آن‌ها را نمى‌شناسيم
تغيير يابد. عمیق ترین درد در ... اون که او نور دنیا عین خیالشم نیست چه بلایی سر
من اورده. .... مهدی جونم الان کجایی فکرم روز و شب پیشت دارم داغون میشم کاش بودی.




15 . وقتی که دلتنگ میشم................. - قصه گل و تگرگ
www.parkinge-asheghan.blogfa.com/post-9.aspx
‎قصه گل و تگرگ - وقتی که دلتنگ میشم. ... خدا نكنه ببينم اون روز رو كه رفتي ...
وقتي نااميد شدي به ياد بيار كسي رو كه تنها اميدش تويي وقتي پر از سكوت شدي به
ياد ...




16 . دانلود آهنگ جدید اشوان بنام تنها شدم
pop-music.ir/دانلود-آهنگ-جدید-اشوان-بنام-تنها-شدم
‎ Rating: 4.6 - 3,311 votes27 مه 2015 ... همون دیوونه که حالمو عوض کرد همون که واسه من وجود اون تولده ... دیگه انگار واقعا به حالو
روز من حواست نیست , حواست نیست ..... خیلی ممنونتون میشم. O:).




17 . این روزهایِ متاهلی..
www.life-s2.blogfa.com/
‎... باشم میدونی که؟! و من اینجوری میشم نهایتا و بله میدونمی تحویلش میدم! ... که گف چه
معنی داره من تنها خونه بمونم تو خونه بابات اینا؟! :| این ینی اینکه ... این چند روز که
اونجا بودیم یه نی نیِ خیلی خوشگل دیدم بچه یکی از بروبچِ فامیلاس.. موهاش طلایی ...




18 . آهنگ جدید سیروان خسروی به نام خاطرات تو - دانلود آهنگ
www.musicfa.ir/آهنگ-جدید-سیروان-خسروی-به-نام-خاطرات-تو/
‎کم کم گم میشم ... اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه ... به عنوان نوازنده کیبورد
در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.




19 . وقتی به یک مرد مبتلا می شوم ツ
ll3i-to.blogfa.com/
‎بابام زیاد دوست نداشت من برم بیرون با پسره ترجیح میداد که اون بیاد خونه ولی از
طرفی هم .... رفتم طبقه بالا ی ویلا که تنها باشم راحت صحبت کنم. .... قرار بود بینیم




20 . و عمل کنم چند روز مونده بود تا عمل خیلی استرس داشتم اصن داشتم منصرف می شدم دیگه
.
Previous





21 . یه دنیا شعر - متن تمام آهنگ های محسن یگانه
www.sshahriyarm.blogfa.com/cat-26.aspx
‎کسی که دنیای من بوده یه روز نبودنش داره دنیامو بهم می ریزه. باور کنم یا ... اون که می
گفت مثل منه از جنس منه نمی دونستم دلش انقد از سنگه .... عاقبت باید که تنها میشدم




22 . هفته اوّل خرداد 1392 - ندای تنها - Blogfa
neda3007.blogfa.com/1392/03/1
‎ندای تنها - ... بعد دو روز که شوهرم شهرمون بود که اونم همش یا خونه خواهرش بود یا خونه اون
خاله ی عفریتش یه روز صبح بی خبر گذاشت رفت من خواب بودم منو بوسید بعدش از ...




23 . غم هم اگر ترکم کند تنهای تنها می شوم
tanha-delshekasteh.blogfa.com/
‎30 دسامبر 2014 ... آن روز تو را یافتم افتاده و تنها .... از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و
محبت است که احساس آرامش و ... راستی اون بالاها هوای من و مادر و خواهرمم داری. ... آرام‌آرام از
باغ سیب دور می‌شوم و حس می‌كنم كوله‌ای از خاطرات شیرین گذشته بر ...




24 . ARASH and NAFASS -هر روز که میگذره نگران تر از روز قبل میشم...
www.yourwish-myfate.blogarchive.ir/.../هر-روز-که-میگذره-نگران-تر-از-روز-قبل-میشم...
‎اما تنها خواهشم از خدا اینه که عشقشو بهش برگردون،خدا منو بهش برگردون.میخوام چیزی
رو که قلبمو روشن میکنه بمن بگه... هر لحظه نگاهم به حرفاشه تا اون کلمه،اون جمله رو ...




25 . GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
f-swain.blogfa.com/
‎آخــرشــمـ همونطوری کـه مـنـو تـنهـاگـذاشی تـنهات مـیزاره . . .✘. ✘. ... اُونــ وقــتــ نــگُـو




26 . کــه مـُدتهــاستـــ مَــ نــُ9 کـنـار زده . . . ✘ ... یــه روز تنـهـا آرزوت مـیشــمـ ✘ شــکـ نَـکُـن ✘
.




27 . Land Of Love
www.tehlove.blogfa.com/
‎واسه این که یادم بیاد که این مدت کوتاه و طولانی چقدر بدون اون مزخرف خواهد بود؟ ... دلم
می خوادش، دلم اونی رو میخواد که من غرق عسل چشماش میشدم. ... دِینی که روز و شب به زبون
میاورد اما یادش میرفت یا بهتر بگم نمیدونست که گفتن این حرف یه باری رو روی
دوشش ..... و تنها خاطرات شیرینشون باشه که یه لبخند هرچند سرد و مرده رو لبش بشونه!




28 . تنها مسیر - بیان معنوی
bayanmanavi.ir/post/1460
‎پرونده ای برای «تنها مسیر» ... ممنون میشم اگه کمکم کنید ..... تاکسی که توی کل روز
چندین مسافر داره اون ها رو پخش کنه و باعث تاثیر گذاری توی جامعه و خودشون بشود و ...




29 . بانوی تنها
asheghetam2.blogfa.com/
‎بانوی تنها - روزنگاریهای تنهایی - بانوی تنها. ... از فردای اون روز الحان که صبح
سرکار بود و به مجرده بیدار شدن خواهر بزرگه رو باید از مغازه ها جمع و جور میکردم و کلا
...




30 . ارتباط با مدیریت سایت جنوبی ها - جنوبی ها دات کام
jonubiha.com/management/
‎25 دسامبر 2014 ... الا دختو خاجه عطایی و اهنگ روز اول تگو که یا تو یا هیچ کس عمزان طاهری ... از ترانه
لبخند اقتباس کرده که شده همین به اسم شرم روزون اول، که تنها یک قطعه کوتاه از .... و





31 . دونوع اكورد اگه يه روز از فرامرزاصلاني - guitar - وبلاگ
arshiash2013.monoblog.ir/.../دونوع-اكورد-اگه-يه-روز-از-فرامرزاصلاني
‎25 ژوئن 2015 ... مي رم به سوي اون دياري كــه تـوش منو تنها نذاري. A Bm. اگــــه يـــه روزي نـــوم ... اگه يه
روز بري سفر بري ز پيشم بي خبر اسير رويا هام ميشم. E Am E.




32 . کنار تو من هر روز عاشق تر میشم میثمم... - تمام زنانگی هایم عاشقانه برای ...
avatanha.blogfa.com/post-736.aspx
‎کنار تو من هر روز عاشق تر میشم میثمم... - از دلتنگی هام... ... اون موقع بود که فهمیدم
چهار طبقه فاصله چقدر خوبه.میتونم گریه کنم و ... تنها امیدم که نا امیده...امید من دوباره
ته ...




33 . بيوگرافي علي اكبر رائفي پور | سربازان مبارز
smob.ir/در-باره-ما/
‎یادمه که اون شب تا صبح نخوابیدم تا زمانی که تمام سخنرانی هارو دیدم. ... دمت گرم داشتم
نظرات رو می خوندم و ناامید می شدم. .... سلام من ازسال۸۹باسخرانیهای استاد درجریان
تحولات روز دنیا قرارگرفتم وهمچنین دین ومکتب خود را بیش .... بنده دانشجوی رشته ی
علوم تربیتی هستم تنها کاری که به عنوان قدر دانی از شما توانستم انجام بدهم دانلود ...




34 . پروفایل XaniaR
www.sonamychat.ir/profile/1581
‎14 جولای 2015 ... که فرض یک روز که تو بشی جفتم ... این جوری بری و تنها بمونم ... نگات،اون خنده ی
تو چشمات منو میبره تو دنیات ... منم میشم همونی که میخوای حتما




35 . علاقه به پوشک - مشاوره تلفنی صدای سلامتمشاوره تلفنی صدای سلامت
moshavercard.com/question/علاقه-به-پوشک/
‎28 ا کتبر 2011 ... من تمام کارهایی رو که میگی از چندین سال پیش یاد گرفتم اون روز ... امروز تنها بودم
داشتم آماده میشدم برم دانشگاه که خواهر بزرگم اومد اینجا و بعد از مدتی ...




36 . وقتی که دلتنگ میشم
www.deleshekasta.blogfa.com/
‎24 سپتامبر 2013 ... وقتی که دلتنگ میشم و همراه تنهایی میرم، داغ دلم ... مي دونست تصميم گرفت که هميشه
عشق رو همراهي کنه و از اون روز به بعد: وقتي که عشق به سراغ کسي ...




37 . با شکست عشقی چه جور کنار بیاییم؟ - یک فراکاو
1farakav.com/2008/05/23/love-and-life/
‎23 مه 2008 ... ادعایی نمی کنم که اگه یه روز اون منو تنها گذاشت دچار شکست عشقی نمی شم. ...... كه
حتي نتونم خودمو بكشم فقط روز به روز آب ميشم و مادرم هم از غصه من.




38 . دانلود اهنگ اگه یه روز از فرامرز اصلانی - :: قدیم موزیک | دانلود اهنگ قدیمی ::
ghadimusic.blogsky.com/1394/02/31/post-229/
‎21 مه 2015 ... بره توی تموم جونم که باز برات آواز بخونم که باز برات آواز بخونم ... دوباره باز تنها
می‌شم به شب می‌ گم پیشم ... می‌ رم به سوی اون دیاری که توش منو تنها ...




39 . واکنش امیر تتلو برای فوت مرتضی پاشایی در صفحه شخصی اش - عکس
www.wikijavan.com/725-amir-tataloo-facebook-morteza-pashaei.html
‎14 نوامبر 2014 ... ٧ روز قبلِ مرگش نيت كردم و روز هفتم مرتضى عزيز كه ١٤ روزِ من تموم ميشه هم ... يهو
عزيز ميشم ! ... کلی فحش و هارت و پورت دیگه ببند اون دهنتو که بو گند میده اول مسواک
بزن و تر بزن ..... استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است.




40 . تنــــها بــــــــــا خـــــدا
www.ssami.blogfa.com/
‎تنــــها بــــــــــا خـــــدا - چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباشد. ... امروز و هر روز برای من روز
شکرگذاری است . ... بگذر از تمام لحظاتی که باید در کنارت میشدم و نبودم . .... اون





41 . شهریور 1389 - شقایق دخترک تنها
s-shaghayegh.blogfa.com/8906.aspx
‎بعد از مشاجره اون روز زن عمو باهام سر سنگین شده بود و یه جورائی منو تو .... واسه دلخوش
کنک من میزنه و من هم نمیخواستم باور کنم که دارم تنها میشم اونم تو این سن و سال.




42 . بی کسی...
sogand22.blogfa.com/
‎گریه نکن دیگه وقتی باید دلتنگ میشدی .... که تو بغل اون ... که تنها برای تو
آبیست.... روز تولد تو. ..... پیش اونم میگفتی که بهترین روز هاتو با من دیدی....
کاشکی ...




43 . غرورمو پس ميگيرم ازت لعنتي
www.delara10.blogfa.com/
‎تنها ارزوم اينه که اين عشق از دلم پاک بشه. ... شد 4 سال...4 ساله که طعم عشقو هر روز,هر
ساعت,هر دقيقه,هر ثانيه,مى چشم...4 ساله که چشمام دارن تاوان يه عشق يه ... من اون راننده م
که از همه چى گذشته و همه چى رو سپرده دست تقدير. ... من باز بچه میشوم و بعد از باخت.




44 . متن آهنگ اگه یه روز از فرامرز اصلانی - دانلود آهنگ
behmelody.org/1392/11/متن-آهنگ-اگه-یه-روز-از-فرامرز-اصلانی/
‎پرنده دریا می‌شم … تو چنگ موج رها می‌شم به دل می‌گم خواموش بمونه … میرم که هر کسی
بدونه می‌رم به سوی اون دیاری … که توش من رو تنها نذاری. اگه یه روزی نوم تو تو گوش من
...




45 . دانلود آلبوم محمد علیزاده به نام سورپرایز
radio-javan-irani.com/1393/08/دانلود-آلبوم-محمد-علیزاده-سورپرایز/
‎20 نوامبر 2014 ... که هر روز و شب که هرجا باشی فقط تو رو می بینم عزیزم. اگه بمونی تو بگی ...
داشتنت آرزومه نیستی حالا خرابه همه چی گیره خنده ی تنها جوابه. کاش کوتاه بیای یکم
و ... من عاشق کی می شدم به خاطر اومدنت ... اون همه رنجیدی و اینهمه دوس دارمِت.




46 . asghar_oslo_داریوش و فرامرز - آهنگ زیبای اگه یه روز - YouTube
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 711
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,500
  • بازدید ماه : 2,500
  • بازدید سال : 25,573
  • بازدید کلی : 286,661