loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 26 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
در شبي از شبهاي دلتنگي از تو مي نويسم



1 . دهکده تنهایی - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... - تبیان
www.tebyan.net/weblog/ali367/post.aspx?PostID=101355
‎شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم.
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم. پس ازِ یک جستجوی نقره ای
...




2 . رسم زندگی - شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ...
mylovelypage.blogfa.com/post-269.aspx
‎رسم زندگی. شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... شبي از پشت يك تنهايي نمناك
و باراني تو را با لهجه ي گل هاي نيلوفر صدا كردم. تمام شب براي باطراوت ماندن باغ ...




3 . دفتر تنهایی - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ...
www.mohammadbita.blogfa.com/post-783.aspx
‎شبی از پشت يک تنهايی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گل های نيلوفر صدا كردم. تمام
شب براي باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهايت دعا كردم. پس ازِ يك جستجوی نقره ای در ...




4 . دختر آبادی - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ...
adoos69.blogfa.com/post-7.aspx
‎دختر آبادی - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... - زندگی شهد گل است ...می
خوردش زنبور زمان...آنچه می ماند از آن...عسل خاطره هاست.




5 . کیمیای عشق - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... - خانه
ekaki1353.blogfa.com/.../در-شبی-از-شبهای-دلتنگی-از-تو-می-نویسم-
‎10 آگوست 2015 ... کیمیای عشق - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... - ...دست از مس وجود چو مردان
ره بشوی/تاکیمیای عشق بیابی و زر شوی.




6 . در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم | انجمن های فارس پاتوق
www.farspatogh.ir/threads/37149/
‎23 آگوست 2013 ... در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم شبي از پشت يك تنهايي نمناك و باراني تو
را با لهجه ي گل هاي نيلوفر صدا كردم. تمام شب براي باطراوت ماندن ...




7 . داستان - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ...
dastanak.ir/1519/1206/4576.html
در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم. تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ ...




8 . در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... - لــــــیــــــلــــــا و مــــــن
leila-va-man.blogsky.com/.../در-شبی-از-شبهای-دلتنگی-از-تو-می-نویسم-
‎21 دسامبر 2014 ... برای لیلا. شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گل های نیلوفر
صدا کردم. تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم.




9 . baroni_ m - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ...
www.masoume.blogfa.com/post-251.aspx
‎در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم. تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ ...




10 . تنهایی - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم
www.ali4126.blogfa.com/post-189.aspx
‎در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم. تاريخ : ۹۰/۰۶/۲۸ | 15:45 | نویسنده : علی.
شبی از پشت یك تنهایی نمناك و بارانی تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا كردم.





11 . خودم و خودت - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ...
bahare-eshg.blogfa.com/post-165.aspx
‎خودم و خودت - در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ... - پشت من كوهه،نمي ترسم،نمي
افتم،نمي بازم.




12 . ღஐ شب های دلتنگی ஐღ
elaheasheghi76.blogfa.com/
‎مثل یه فیلم کوتاه که پر از تصویره، خاطرات تو هر شب از تو ذهنم میره مثل کویر شدم
که آرزوش بارونه، همیشه قلب من منتظرت می .... شبی از شب های دلتنگی ازتو می نویسم:.




13 . مینویسم بودن تو
www.mohnosh.blogfa.com/
‎برگـــ ها می ریزند. ابــرها می بارند. بادها می وزند. شعر ها می آیند. فصل ِ دلتنگی نزدیک
است. پاییز ِ تنهایی در راه است برای شب های بی تابی فقط یاد تو درمان است.




14 . بی تو - بهار خاطره
www.baharekhatere.blogfa.com/author-baharekhatere.aspx
‎برچسب‌ها: من ماندم, ۱۶ جلد, لغت نامه, واژه هایش, مترادف, دلتنگی, دهخدا, معنا ندارد, درد دارد.
نویسنده بهار | موضوع: ... که دوست داری بخوان ! برچسب‌ها: مثل همیشه, برای, تو مینویسم
, تو به نیت, هر که دوست داری, بخوان .... برچسب‌ها: خاموشی, شبهای, انتظارم, یک فوت,
کافیست, خاموشم کن, خسته ام. نویسنده بهار ...... **بی تو مهتاب شبی** · **پذیرفتم*
*




15 . لیلی و مجنون - عاشقانه ها - Blogfa
simaehsan.blogfa.com/cat-2.aspx
‎عشق میوه تمام فصل هاست و دست همه کس به شاخسارش می رسد . مادر ترزا ... [ عاشقانه ها ] و
[ در شبی از شبهای دلتنگی از تو می نویسم ] و [ زیباترین قلب ]. عاشقانه ها.




16 . دلتنگی ام برای دوری توست یا نداشتن تو
www.miladm2.blogfa.com/
‎این را برایت نوشته بودم. باز هم مینویسم: « هر ستاره شبی است که از تو دورم٬آسمان چه
پر ستاره است.» ... تو جاودانه و تا ابد می باشد. - ۳۶۵ شاخه رز : هر روز سال به تو می
اندیشم و دوستت دارم .... تو بزرگی مث اون لحظه که بارون میزنه تو همون خونی که هر لحظه
تو ...




17 . کلبه دلتنگی های گلنار...
shahfahim.persianblog.ir/
‎و از دلتنگی برایت می نویسم. به یاد شبی می افتم که از عاشقی گفتیم. دلم می خواهد
به سوی تو بیاییم. اما تو را کجا میتوانم پیدا کنم. در دل شبهای سرد و بیقرار.




18 . برای تو نوشتم - دل من و دل تو
nasimemehrabun.persianblog.ir/tag/برای_تو_نوشتم
‎این بار برای تو می نویسم ، چه بسا بسیار زود باشد یا که بسیار دیر. .... از دور سایه
های غریب می آمد از جنس دلتنگی و اندوه و غربت و تنهایی و شاید عشق . ...... دونه های اشکم
به بارون تبدیل شد و کاغذ خیس خیس . .... بخاطر اینه که حرفهایی که هیچ وقت تو
کوران زندگی فرصت گوش دادن بهش رو نداشتی مینویسم تا شاید شبی تو خلوتت
بخونی.




19 . تنها ستاره ی شبهای دلتنگی من
marziyehjoon.persianblog.ir/
‎26 فوریه 2012 ... دیگه رو شونه ای کی سر بزارم /دیگه بارون واسه کی شم و ببارم/آغوش سردم گرمایی. تو
رو می خواد این قلب خسته نوازش دستاتو می خواد دلتنگتم برگرددددددد. ... باران اشکم
شانه ای تکیه گاه هم نشد، می نویسم هر چند که تو نیز ندانی غم و درد مرا ، می نویسم .....
عشق يعنی هوای بارانی تب وتاب آسمان سپيد در شبی برفی زمستانی.




20 . دلم هوای تو را کرده قلمم را از تو نوشتن پر میکنم و از دلتنگی برایت می ...
www.hammihan.com/post/2343091
‎دلم هوای تو را کرده قلمم را از تو نوشتن پر میکنم و از دلتنگی برایت می نویسم به یاد
شبی می افتم که از عاشقی گفتیم دلم می خواهد به سوی تو بیاییم اما تو را کجا





21 . شعر - نوای باران
123baran.persianblog.ir/tag/شعر
‎ای چراغ روشن شبهای من جز تو کی ... دستم نمی رسد که در آغوش گیرمت ای ماه با که دست
در آغوش می کنی. امشب به ... من پر از دلتنگی .... این شعر رو هما میر افشار در جواب شعر
زیبای مهتاب از فریدون مشیری سروده (بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم...).




22 . عاشقانه هاي پاك- Pure Love - جملات عاشقانه: شعر (showing 1-50 of 288)
www.goodreads.com/topic/show/65788
‎288 discussion posts. mohammad reza said: با تو دنیا بهشت می باشد بی تو اما
بهشت بی رنگ است با تو اسبم به تگ همی تازد بی تو همچون ... و مي نويسم از تمام شمع
هاي اميدي که در دالان قلبم خاموش مانده اند .... دراین شب باران شبی به رنگ خدا ... دو چشم
توست /كه بردريده پردة شب‌هاي تار را ! ..... بی تو دلتنگی به چشمانم سماجت می كند




23 . جملات دلتنگی - هنرکده
honarkade.persianblog.ir/tag/جملات_دلتنگی
‎و باز چشمانم را رو به رویای تو می بندم... نوشته شده در ... شبی غمگین تر از شبهای
فرهاد. به یاد لحظه های رفته ... لمس کن کلماتی ر اکه برایت می نویسم... تا بخوانی و ...




24 . اردیبهشت ۱۳۹۴ - عاشقـــــــــــانه 346
www.asheghaneh346.ir/?m=139402
‎15 مه 2015 ... تو بگو دلتنگی برای تو چه رنگی است ؟ ... هنوز هم می خواهم شبی از شبهای این دنیای
قشنگ سهم من وتو باشد ،نمی خواهم سهم من از تو ... می نویسم برای تو.




25 . آبان ۸٩ - عاشقانه های حلق آویز
asheghanehaye-halghaviz.persianblog.ir/1389/8/
‎دورم از تو. بی قرار گرمای دلت ، می لرزم. احساس می شوی ... چون سایه تکیده من بر دیوار
... ای آرامش دهنده شبهای بی قراریم . ... شهادت می دهند به دلتنگی مهیب شبانه این اشکها !
... می نویسم تو ... اگر شبی فانوس ِ نفسهای من خاموش شد ، اگر به حجله آشنایی ، در
حوالی ِ خیابان خاطره برخوردی و عده ای به تو گفتند : کبوترت در حسرت پر کشیدن ...




26 . دلنوشته - درددل‌های من با مادرم
1651386.persianblog.ir/tag/دلنوشته
‎پس از نو مینویسم: ... خدایا در این شبهای قدر، من که دستم به آسمانت نمیرسد، اما تو که
دستت به زمین میرسد، ... کنم، حس می کنم توی جمع تمرکز ندارم و بشدت دلتنگ شبهای
قدری میشم که با هم می رفتیم مسجد . ...... شبی بیا به خواب من ، بیا دلم گرفته است.




27 . عاشقانه - عاشقانه ها
tasvirane.persianblog.ir/tag/عاشقانه
‎بدینسان خوابها را با تو زیبا می کنم هر شب ... می نویسم از تو بی هراس .... در شبی
غمگین تر از من قصه رفتن سرودی ... در این شبهای دلتنگی که غم با من هم آغوشه.




28 . اس ام اس های عاشقانه - جملات و عکس های عاشقانه و دلتنگی
eshqam.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_های_عاشقانه
‎گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست . . . .
در اوج دل نشاندمت .... مینویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی غمگین و تاریک و سیاه.
مینویسم خاطرات از .... چون تو رو یادم میاره. حس میکنم پیش منی ، وقتی که بارون
میباره.




29 . شعر کافه شعر [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-86088.html
‎4 فوریه 2010 ... حیف نیست با اینهمه احساس و روح لطیق و دل انگیزی که تو داری با این آواتارها و
امضاهای .... شعری می نویسم ..... به جانم می زندآتش غم شبهای دلتنگی




30 . از من به تو - .... آن شب برایت تا زمین خوردن دویدم
sadaf69.persianblog.ir/tag/از_من_به_تو
‎هر چه می نویسم پاک می شود. درست وقتی ... تا تو عبور کنی ذهنم از درک این همه تکرار
در کف جمجمه ام می پوسد. و قلبم نیز . .... یهو یه چیزی هلت می ده که یادت بیاد دلتنگی.





31 . کمی آرام عاشقانه
ararm.persianblog.ir/
‎1 مه 2013 ... که هرشب می نویسم ، از تو می نویسم ، آب می شوم و می نویسم ، ..... شبی که مرا از دنیا
بریدند و تو فقط اشکهای مرا دیدی ! .... که بودم و نبودی ، شبهای دلتنگی هم از شمارش
خارج شده ، دفتر نوشته هایم را که ورق می زنم جای یک دلتنگی خالیست ...




32 . اس ام اس عاشقانه - شعرهای عاشقانه
wetdreams.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_عاشقانه
‎و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد ..... شعری می نویسم. آنوقت .... دلم اس ام اس از نوع
نصفه شبی می خواد … ... دختر : اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم .




33 . کلبه" هستیِ من.."
hastiemaan.persianblog.ir/
‎مردم همـــه تورا به خدا سوگند میدهند ؛ امـــــــا برای من ؛ تو آن همیشـــه ای که خدا را به تو
سوگنــد میدهـــم. ... و زیباترین غـــروب دلتنـــگی و زیباترین شبهای بارانی دلـــم ...
یک شبی در خواب تو این جمله خواهم گفت و رفت .... تمام هستیــــــَــم دارم برای تو
مینویسم.




34 . شعر نو دلتنگی پدر
www.shereno.com/list/دلتنگی پدر.html
‎می نویسم ز خروسی که سحر خواند و به صبحش. مهتاب محمدی راد ... نتيجه جستجو براي "
دلتنگی پدر" - تعداد نتايج: 50 - نمايش صفحه 1 از 5 صفحه 1. نام شعر: ... تو گم شدی
چو غزالی به دشت سینه شبی بیا به وقت ... به جانم می زند آتش غم شبهای دلتنگي




35 . ادبی - ورود با کفش های سیاه ممنوع!
amethyst3.persianblog.ir/tag/ادبی
‎بگو گاهی که دلتنگم ، ازاون بالا تو می بینی بگو گاهی که غمگینم تو هم دلتنگ و
غمگینی... خدایا ! من دلم قرصه ..... دلا بسوز که سوز تو کارها بکند نیاز نیم شبی دفع
صد بلا بکند. نویسنده .... حالا که می نویسم پر شدم از اضطراب کارهای انجام نشده و
آسمان بالای سرم خوب می داند که... آخ آسمان ... خداحافظ تو را یلدا و شب های زمستانی
سلامم بر تو ...




36 . می نویسم - علمی.آموزشی - صفحه اصلی
zagrobot.irfacebook.ir/tag/نويسم
‎از تو می نویسم که صورت گرمی داری٫لبهایی گرمتر و دلی به گرمی آتشفشاناز تو می
نویسم که قطره ای از ... شبی تا صبح هم با دوستانم من از شبهای در بند می نویسم




37 . شعر - شب عــــاشقان بی دل
shabeasheghanbidel.persianblog.ir/tag/شعر
‎من و تو خوب می دانیم که دلتنگی خطر دارد. همین دیروز ... ( بی تو مهتاب شبی ) کوچه مرا
آه کشید. روی دیوار ..... در این غزل حرف دلم را می نویسم ... سارق شب های طلاکوبِ من...می ...




38 . دلتنگی؟ | جستجو | بای دو - صفحه اصلی
baido.ir/list/دلتنگی؟.html
‎گاه دلتنگ می شوم دلتنگتر از همه دلتنگی ها گوشه ای می نشینم حسرت ها را می شمارم و
باختن ها راصدای شکستن ها رانمی دانم من کدام امید را ناامید ... دلتنگی تو عین مردن مردی
است که به یکباره خود را کشت ... به جانم می زند آتش غم شبهای دلتنگی .... با
تبسم‌های معصومانه می‌گوید بیا-یك شبی مهمان ما هرچند كه بد بگذرد .... گاه می نویسم از
زندگی .




39 . نوستالژی های عاشقانه | Facebook
https://www.facebook.com/pages/نوستالژی-های.../130171917153284
‎... about this. گاهي به من سر بزن ، براي تو مي نويسم‎ ... ' بي خبر به خواب هايم مي
آيي و من عاشق تو مي شوم . ' من از تقسيم ... تو مي شوم . تقويم نبودنت پر از مناسبت
هاي دلتنگي است . ..... من از این نبودنت ، از این شب های بی خاطره غمگینم .... پایان .... در
شبی که دلخوش به رویای آمدنت می شوم ، دلتنگی هایت خواب را از چشم های من می گیرند .




40 . سایرین - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/سایرین
‎تو می روی. درد شروع می شود. آدم می پیچد به خودش. تو که برنمیگردی. حالش را نمی
پرسی ... قهوه ای بدجنس! ... و این نامه را برای تو می نویسم ... دخترم ! .... مگر که نیمه





41 . ادبی - ...هیچ کس با من نیست مانده ام تا به چه اندیشه کنم
fai.persianblog.ir/tag/ادبی
‎روز های سرد و شبهای تار زمستان. بودن زیر باران. ... در دلتنگی از رفتن من... از : زهرا
پویامنش .... شبی که نگاه عشق تو را ، بهتر از تو فهمیدم. از : زهرا پویا منش ... می
نویسم ...اما نمیدانم چرا؟ وقتی ساحل چشمهای تو را انتظاری نیست... این نوشتن برای
چیست؟




42 . شعرهای دلتنگی - Heavenly
heavenly.persianblog.ir/tag/شعرهای_دلتنگی
‎شبی با بید می رقصم، شبی با باد می جنگم ... بیرون بارون میاد پس تو کجایی؟ ....
خودم می نویسم به امید اینکه شاید به دستتون برسه اگر هم نرسید فدای سر همگیمون) می
...




43 . آبان ۸٥ - من عاشقم:عاشق دلتنگی
rozesorkh880.persianblog.ir/1385/8/
‎در سرزمین قحطی عشق نشسته ام دلتنگ. رنجیده از تو ریشه ی ... کاش همه کسم تو باشی
من فقط همینو می خوام دوست دارم که توی ..... شبی تا صبح با یادت نهانی اشک باریدم ....
اسمت را به همراه ستاره می نویسم چون مرا به یاد شبهای تارعشق می اندازد بگو چگونه ...




44 . شعر - دنیای زیبای من
zhoozhee.persianblog.ir/tag/شعر
‎برای دلم می نویسم که این روزا خیلی تنگه... صفحه نخست ... هزاران توبه ات را گرچه
بشکستی؛ ببینم من تو را از درگهم راندم؟ که میترساندت از من؟ .... و شبی هست، که
نیست، پس از آن فردایی. ××× ..... توی تاریکی شب های بلند ... تو چرا اینهمه دلتنگ
شدی.




45 . ترانه های ماندگار فارسی - تالار کافه کلاسیک
cafeclassic4.ir/thread-39-page-3.html
‎22 ژوئن 2011 ... وقتی که بارون می باره ، تو رو یاد من میاره یاد گلبرگای ... تو گفتی گل در آید من می
آیم/آی گل عالم تموم شد کی می آیی؟ جان مریم چشماتو وا .... شبی هم در آغوش دریا بمیرد
تو دریای من بودی ..... می نویسم همه ی با تو نبودن ها را تا تو از خواب ...




46 . دلتنگی های این روزام
sepide899.persianblog.ir/
‎25 مارس 2015 ... من دلم می خواهد آتشفشانی از عشق تو باشم . .... کسی چه می داند من امروز چند بار فرو
ریختم چند بار دلتنگ شدم از دیدن کسی که فقط پیراهنش شبیه تو بود! ..... شبی
غمگین، شبی بارونی وسرد مرا در غربت فردا رها کرد دلم در حسرت ... شب‌ های طولانی .....
من : دوستان همگی به وبلاگ من خوش امدین*نظر یادتون نره *مرسی* می نویسم.




47 . رویاهای هر روز من
royahayharroozman.persianblog.ir/
‎که با هر نور نام تو روایت می کند گاهی. بباران بر منِ ... شعرها را می نویسم با زبان
دیگری. نوشته شده .... شبی برخیزد از ماتم به این رویا بپردازد. نوشته شده ... -برای من
بدون تو زمستان است و دلتنگی .... حتی تو شبای تیره،می شه پُل زد به ستاره. عمرتُ
نده ...




48 . صدای پای دلتنگی - زیباترین اشعار عاشقانه معاصر
poem.parsiblog.com/Posts/65/صداي پاي دلتنگي/
‎4 نوامبر 2012 ... به جانم می زند آتش غم شبهای دلتنگی ... چه می پرسی زحال من؟ ... شبی تا صبح با یادت
نهانی اشک باریدم ... نم باران، لب دریا، غم تو، تنگ غروب...! می ...




49 . عشق بی وفا - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/tag/عشق_بی_وفا
‎بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم سیاه لشکری بودم در عشق تو و فکر می کردم
بازیگر نقش اولم . .... دلتنگی از کسی که دوستش داشتم و عمیق ترین درد ها و رنج های
عالم را در رگهایم جاری کرد ! .... انتظار مرا وحشتی نیست و شب های بی قراری را پایانی
نخواهد بود برو. ... می نویسم فقط برای تو . ..... بخواب راحت اگرچه شبی بدوسرد است




50 . شعر نو بهار دلتنگی
www.shereno.ir/list/بهار دلتنگی.html
‎نتيجه جستجو براي "بهار دلتنگی" - تعداد نتايج: 50 - نمايش صفحه 1 از 5 صفحه 1.
نام شعر: ... تو گم شدی چو غزالی به دشت سینه شبی بیا به وقت ... می نویسم از سرخی





اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 858
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,179
  • بازدید ماه : 1,179
  • بازدید سال : 24,252
  • بازدید کلی : 285,340