loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 21 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
جز تو كسي نيست



1 . جز تو کسی نیست مرا
shahane.blogfa.com/
‎جز تو کسی نیست مرا - ... دیگر خبری از گریه های طولانی و بی خوابیهای شبانه نیست
. دیگر خبری از رفت و امدهای مداوم و ... پنج سال است که من فقط لالوی عاشق تو هستم .




2 . شمارهٔ ۱ (که به غیر از تو در جهان کس نیست - جز تو موجود جاودان ... - گنجور
ganjoor.net/eraghi/divane/tarjeeate/sh1/
‎در سراپردهٔ وجود و عدم. جز تو کس واقف وجود تو نیست. هم تویی راز خویش را محرم. از تو
غایب نبوده‌ام یک روز. وز تو خالی نبوده‌ام یک دم. آن گروهی که از تو باخبرند. بر دو عالم
...




3 . لایق تو کسی نیست جز آنکسی که: تو را انتخاب کند نه - کلوب
www.cloob.com/u/kuroshn58/114021053
‎21 دسامبر 2014 ... لایق تو کسی نیست جز آنکسی که: تو را انتخاب کند نه امتحان... تو را نگاه کند نه
اینکه ببیند... تو را حس کند نه اینکه لمست کند... تو را بسازد نه ...




4 . کسی جز تو تو زندگیم نیست جزتو عاشق هیچ کسی نیستم | دانلود آهنگ ...
bia4music.com/.../کسی-جز-تو-تو-زندگیم-نیست-جزتو-عاشق-هیچ-ک/
‎کسی جز تو تو زندگیم نیست جزتو عاشق هیچ کسی نیستم. من میرم. واسه خاطر
هردوتامونه اگه چشمامو روی تو بستم. تو نمیتونی بمونی با منی که خسته ی خستم. من
میمیرم.




5 . نغمه های زندگی - ﻻﯾﻖ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺟﺰ ﺁﻧﮑﺴﯽ ﮐﻪ:
www.nagmehayezendegi.blogfa.com/post/589
‎ﻻﯾﻖ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺟﺰ ﺁﻧﮑﺴﯽ ﮐﻪ: ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻧﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﺪ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺒﯿﻨﺪ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺣﺲ ﮐﻨﺪ ﻧﻪ
ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻟﻤﺴﺖ ﮐﻨﺪ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺴﺎﺯﺩ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺴﻮﺯﺍﻧﺪ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺭﺍﯾﺪ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺎﺯﺍﺭﺩ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻨﺪﺍﻧﺪ ﻧﻪ ﺑﺮﻧﺠﺎﻧﺪ .




6 . کسی به جز تو در این روزگار با من نیست - زیباترین اشعار عاشقانه ...
poem.parsiblog.com/.../کسي به جز تو در اين روزگار با من نيست/
‎4 آوريل 2013 ... به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست. کسی به جز تو در این روزگار با من نیست. نه یک ،
نه ده ، که تو را صد هزار بافه ی مو. دریغ از این که مرا صد هزار گردن ...




7 . فکرش نباش مال کسی جز تو نیستم - زیباترین اشعار عاشقانه معاصر
poem.parsiblog.com/Posts/.../فکرش نباش مال کسي جز تو نيستم/
‎10 مارس 2013 ... وقتی به عمق من برسی جز تو نیستم. بعد از چقدر این ... دیگر به فکر هیچ کسی جز
تو نیستم. مهدی فرجی ... در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست.




8 . جز تو کسی نیست - دانلود آهنگ جدید ایرانی
www.irmp3.ir/tag/جز-تو-کسی-نیست
پخش و دانلود آهنگ جدید ایرانی - جز تو کسی نیست - IRMP3.




9 . به جز تو هوايی به سرم نيست - آرامش آن سوی خیال
comfort.persianblog.ir/post/124/
‎ای آنکه به جز تو هوایی به سرم نیست کسی در نظرم نیست. جز یاد عزیزت کسی همسفرم
نیست مرا یار دگر نیست. قدر تو و احساس تو را کسی نفهمید دلت از همه رنجید.




10 . وقتی جز خدا کسی کنارت نیست...
beateakhar.blogfa.com/
‎وقتی جز خدا کسی کنارت نیست... - با گلویی گرفته بغضم را فریاد میزنم برای تو
که هیچوقت نمیشنوی.. - وقتی جز خدا کسی کنارت نیست...





11 . ویسگون - لایق تو کسی نیست جز آنکسی که: تو را انتخاب کند نه ...
wisgoon.com/pin/3642930/
‎لایق تو کسی نیست جز آنکسی که: تو را انتخاب کند نه امتحان... تو را نگاه کند نه
اینکه ببیند... تو را حس کند نه اینکه لمست کند... تو را ...




12 . جز خدا کسی نیست
pabepayeshab.blogfa.com/
‎23 دسامبر 2014 ... جز خدا کسی نیست - من از آن روز که در بند توام آزادم. ... تا تورا بشناسم و برای اینکه
پای تو بایستم و پای عهدم اینچنین به خاک افتم .. مرا بپذیر ای ...




13 . اشعار نزار قبانی - کسی جز تو نمی بینم
nezar7.blogfa.com/tag/کسی-جز-تو-نمی-بینم
‎اشعار نزار قبانی - کسی جز تو نمی بینم - اشعار نزار قبانی nizar qabbani poet "
شعر " و"قصائد"عاشقانه و ... جز تو کسی نمی بینم ... بی عشق ،هیچ چیز ماندگار نیست
...




14 . شعر نو : مریم نظری - سال ها می گذرد جز تو کسی نیست مرا
www.shereno.com/6100/5734/57047.html
‎شاعر: مریم نظری, شعر: سال ها می گذرد جز تو کسی نیست مرا, دفتر: در پاییز تا زانو,
وقتی تو نیستی تمام گذشته ام را به هم می ریزم آن لحظه به خ.




15 . دانلود آهنگ جز تو کسی نیست حسام استپس - ایران ترانه
www.gavazn.com/g.htm?id=60670
ایران ترانه · حسام استپس · آلبوم نفرین من · جز تو کسی نیست. برای رای دادن باید
وارد سایت شوید: ۰ ۰. دانلود عکس نوشتن متن ترانه برای آهنگ جز تو کسی نیست ...




16 . جز تو کسی نیست...( هاشمی کرمانی) - شعر و عرفان - loxblog.Com
110.loxblog.com/.../جز تو کسی نیست...( هاشمی کرمانی).htm
‎جز تو كسي نيست ... اي كرمت همنفس بي كسان. جز تو كسي نيست كس بي كسان. بي
كَسم و همنفس من تويي. رو به كه آرم كه كَس من تويي. كون و مكان مظهر نور تواند. جمله جهان ...




17 . ﻻﯾﻖ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺟﺰ ﺁﻧﮑﺴﯽ ﮐﻪ: - سایت عاشقانه 98 لاو
www.98love.ir/Forum/Post/84403
‎ﻻﯾﻖ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺟﺰ ﺁﻧﮑﺴﯽ ﮐﻪ: . ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻧﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﺪ. ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺒﯿﻨﺪ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺣﺲ ﮐﻨﺪ
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻟﻤﺴﺖ ﮐﻨﺪ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺴﺎﺯﺩ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺴﻮﺯﺍﻧﺪ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺭﺍﯾﺪ ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺎﺯﺍﺭﺩ .. ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻨﺪﺍﻧﺪ ﻧﻪ ﺑﺮﻧﺠﺎﻧﺪ .




18 . عذاب میکشمــــو ازیادتو میرم.....
roz-goli92.blogfa.com/
‎چسب زخم واسه همین وقتاست. هیـــــچ چیــــزمن. دیگر به تو مربوط نیست. جزحالم ... به
این باور رسیده ام ، کسی جز تو لایق من نیست ، کسی جز تو محرم دلم نیست تویی از ...




19 . طنين اميـ ـد - سـالها ميگذرد،جز تو كسي نيست مرا…!!!
tanine-omid.blogfa.com/post/7
‎طنين اميـ ـد - سـالها ميگذرد،جز تو كسي نيست مرا…!!! - ❤❤با تمـام وجــود تقديـم بـه
خــ ـاص ترين فــرد زندگيـــم.




20 . شماره ٨٩: درد عشق تو که جز جان منش، منزل نيست - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/0D56
‎درد عشق تو که جز جان منش، منزل نيست. در دل مي زند و جز تو، کسي در دل نيست. اين
محال است که رويت به همه آيينه روي. ننمايد مگر آنجا محل قابل نيست؟ اين چه راهي است که





21 . فریاد تلخ تر از سکوت - جز تو کسی نیست بَرَم
giti.mihanblog.com/post/43
‎18 مه 2015 ... گوئیا کور شدم . جز تو کسی نیست بَرَم یا که من از خـــــود از خویشتنم بی خبرم در
میان همـــــــگان دیده تـــــــرا میــــجوید حال من بین > که بجز هـــــجر ...




22 . لايق تو كسي نيست جز آنكه : تو را انتخاب ميكند نه امتحان ... تو را نگاه ...
www.hammihan.com/post/3850358
‎لايق تو كسي نيست جز آنكه : تو را انتخاب ميكند نه امتحان ... تو را نگاه كند نه اينكه
ببيند ... تو را حس كند نه اينكه لمست كند ... تو را بسازد نه اينكه بسوزاند ... تو را ...




23 . امروز امیر الامراء جز تو کسی نیست - راسخون
rasekhoon.net/.../امروز امیر الامراء جز تو کسی نیست/
‎29 مه 2011 ... ۱۰ کشوری که کمترین توریست دنیا را دارند · چه کسی سنگ مزار امام‌ رضا (علیه السلام
) را حجاری کرد عکس ... امروز امیر الامراء جز تو کسی نیست




24 . جز خدا به کسی نگیم...
www.tamanna-z.blogfa.com/
‎هم من و هم تو می دانیم که، تنهایی خوب نیست؛. ولی چه می توان کرد وقتی خوبی نمانده تا
به تنهایی؛. واژه تنهایی را از تخته سیاه زندگی پاک کند؛. به تنهایی و بدون تو ...




25 . بهونه های من کم نیست کسی رو جز تو یادم نیست Archives - بهترین های ...
www.teh-dl.ir/tag/بهونه-های-من-کم-نیست-کسی-رو-جز-تو-یادم-نی
‎کسی رو جز تو یادم نیست اگه عکساتو میبوسم ببخشید اگه درگیر کابوسم اگه بی
تو دارم از غصه میپوسم ببخشید. جهت دانلود آهنگ اورجینال و ریمیکس آهنگ ببخشید ...




26 . نی نامک - به جز عشق، نامی برای تو نیست
neynaamak.blogfa.com/cat-162.aspx
‎مـزار تـو بـی مـرز و بـی انـتهاست. تو پاکیّ و این خاک جای تو نیست. بــه تـشـیـیـع
زخـم تـو آمــد بـهـار. که جز سبز رخت عزای تـو نیست. کـسـی کـز پـی اهـل مــرهـم رود.




27 . *".جــز تــــــو کســے نیست مــــرا."*
hamdeho0let.blogfa.com/
‎دلم برای کسی تنگ است....کسی که بی من ماند ،کسی که بامن نیست... کسی ....
دگرکافی ست. ... چرا بخواهم زندگی ام را جز تو با کسی دیگر قسمت کنم ، چرا بخواهم
قلبم ...




28 . واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!
www.khanjarekhyanat.blogfa.com/
‎اونی که جز تو کسی رو نداشت من بودم. بیداری تلخ ترین تراژدی ست وقتی تو را در
خواب دارم … بُگــــــــــــذار زمــانـــــه از حِـســـادتــــــــ بتـرکَــد انــــــگشتــــــان ِ مَـــــن




29 . Helen - کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست...
https://ar-ar.facebook.com/HelenTheVoice/.../10152001859443617
‎کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست به جز خیال تو هنوزم ، ببین
کسی کنار من نیست کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست به ...




30 . حرف دل - دیدم که در آن آئینه هم جز تو کسی نیست
barami.blogfa.com/post-4892.aspx
‎برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست. گویی همه خوابند ، کسی را به کسی نیست.
آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک. جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست. این قافله





31 . کسی جز خودم نیست تو زندگیم...
mardikhaste.blogfa.com/
‎26 ژانويه 2015 ... غم ها ارزش جنگیدن ندارند ! رهایشان کنید ... غم ها آنقدر خسته اند ،. که با کمترین بی
توجهی ،. از پای در می آیند ... پس برای شادی بغل باز کنید ،.




32 . دانلود آهنگ تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست - پارلین موزیک
www.parlin-music.ir/.../دانلود-آهنگ-تو-دنیای-من-هیچ-کس-جز-تو-نیس/
‎دانلود آهنگ جدید سامان آراسته بنام آینده با لینک مستقیم از پارلین موزیک. آهنگ و
میکس و مستر : سامان آراسته , ترانه : مهدی انصاری پور. برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب ...




33 . شادی هر دو جهان بی تو مرا جز غم نیست - نخل میثم
nakhlemeysam.ir/page/shadi-az-har-do-jahan
‎با غمت هیچ مرا زآتش دوزخ غم نیست. ملک هستی همه ماتمکدۀ تو است حسین جایی از ملک
جهان خالی از این ماتم نیست. گوهر اشک عزای تو به هر کس ندهند اهرمن را شرف داشتن ...




34 . بیا که جز تو مرا نیست آرزوی کسی - دیوان اشعارحاج ولی الله کلامی ...
kalamizanjani.blogfa.com/tag/بیا-که-جز-تو-مرا-نیست-آرزوی-کسی
‎به کشور تو نباشد کسی عدوی کسی. ((کلامیم)) به سلمم اگر جواب دهی. به حق هو ،
نهراسم زهای و هوی کسی. استاد کلامی زنجانی. برچسب‌ها: بیا که جز تو مرا نیست آرزوی
...




35 . جز تو دستان كسی شور در این ساز نزد هيچ كس پنجه بر اين چنگ خوش آواز ...
7beyt.com/نیست-نزدیکتر-از-تو-به-من-اما-باید/غزل-مدرن
‎جز تو دستان کسی شور در این ساز نزد هیچ کس پنجه بر این چنگ خوش آواز نزد. دست
برداشتن از خاک پریدن می‌خواست هیچ کس جز تو چنین دست به پرواز نزد نیست ...




36 . افسران جوان جنگ نرم - دل اگر دل باشد ، صاحبش جز تو کسی نیست... دل ...
www.afsaran.ir/payamak/1315858
‎8 ژوئن 2015 ... دل اگر دل باشد ، صاحبش جز تو کسی نیست... دل اگر دل باشد ، کلید قفل درش دست
کسی نیست ... دل اگر بندِ تو باشد ، دگر آزاده ی کَس نیست ... دل اگر ...




37 . Ebi - Mohtaj Live in Concert - YouTube
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 995
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,316
  • بازدید ماه : 1,316
  • بازدید سال : 24,389
  • بازدید کلی : 285,477