loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 30 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
ما را تمام لذت هستي به جستجوست.



1 . اشعار کوتاه و زیبای فریدون مشیری - حکیمانه - Blogfa
jomalatziba.blogfa.com/cat-63.aspx
‎ما را تمام لذت هستی به جستجوست. پویندگی تمامی معنای زندگی ست. هرگز "نگرد!
نیست" سزاوار مرد نیست... فریدون مشیری. از همان روزی که دست حضرت قابیل گشت
آلوده ...




2 . ما را تمام لذت هستی به جستجوست - کلاس جغرافیا - بلاگفا
www.geography-class.blogfa.com/post-148.aspx
‎ما را تمام لذت هستی به جستجوست . . . در پشت چارچرخه ای فرسوده. کسی خطی نوشته
بود: " من گشته ام، نبود! تو دیگر نگرد،. نیست! " این آیه ملال. در من هزار مرتبه تکرار ...




3 . ما را تمام لذت هستی به جستجوست - صداقت
azar164.persianblog.ir/post/52/
‎ما را تمام لذت هستی به جستجوست. نویسنده: - سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳٩٠. در پشت چارچرخه ای
فرسوده. کسی خطی نوشته بود:" من گشته ام، نبود! تو دیگر نگرد، نیست!




4 . وبلاگ شخصی عذرا مجیبی - ما را تمام لذت هستی به جستجوست ...
ozra-mojibi.blogfa.com/post-3280.aspx
‎ما را تمام لذت هستی به جستجوست...«فریدون مشیری. «من گشته ام نبود. تو دیگر نگرد
، نیست!» در پشت چار چرخه ی فرسوده ای کسی خطی نوشته بود: «من گشته ام نبود.




5 . ما را تمام لذت هستی به جستجوست در پشت چارچرخه ای - کلوب
www.cloob.com/.../ما_را_تمام_لذت_هستی_به_جستجوست_در_پشت_چارچرخه
‎13 جولای 2014 ... ما را تمام لذت هستی به جستجوست در پشت چارچرخه ای فرسوده کسی خطی نوشته بود: "
من گشته ام، نبود! تو دیگر نگرد، نیست " این آیه ملال در من هزار ...




6 . کلک خیال انگیز - در پشت چار چرخه ی فرسوده ای کسی خطی نوشته...
https://www.facebook.com/persianpoem/posts/447590021985745
‎ما نیز گشته ایم «و آن شیخ با چراغ همی گشت» آیا تو نیز - چون او - انسانت آرزوست؟
گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان : ما را تمام لذت هستی به جستجوست پویندگی ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 3,582
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,371
  • بازدید ماه : 5,371
  • بازدید سال : 28,444
  • بازدید کلی : 289,532