loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 73 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
ورژن جديدم توصيه ميکنم



1 . طلوع صورتی - ورژن جدیدم توصیه میکنم
donyayegati.mihanblog.com/post/4
‎ورژن جدیدم توصیه میکنم. دوشنبه 12 مرداد 1394 07:20 ب.ظ. نویسنده : *Lena*. از ✓
ورژن جدید ✓خودم .... خیلی خوشم میاد .... شدم یه آدم... ✘بد✘ ✓ سنگدل ✓ بی رحم ✓ خشک




2 . خانه - ورژن جدید Cfgفوق العاده AIRSHOTTERR | جستجو | - تبلیغات متنی
faceoff.ir/list/ورژن جدید Cfgفوق العاده ی AIRSHOTTERR.html
‎توصيه ميکنم حتما اين کانفيگ قدرتمند رو دانلود کنيد نا از بقيه ي پليرا تفاوت ...
دانلود ورژن جديد بازي کلش آف کلنز Clash of Clans 7.65.5 اندرويد. دانلود بازي ...




3 . آپدیت جدید اف ال استودیو 12 (12.0.2) - آموزش اف ال استودیو
flfa.ir/آپدیت-جدید-اف-ال-استودیو-12-12-0-2/
‎17 مه 2015 ... هنوز نسخه جدید را استفاده نکردید اف ال فا توصیه میکند ..... دوست عزیز این ارور
بهتون میگه پچتون با ورژن جدید تولید شده ، یعنی شما باید کرک ...




4 . دانلود آخرین نسخه نرم افزار directx 12
p30i.ir/1134/دانلود-آخرین-نسخه-نرم-افزار-directx-12.html
‎اجرای بازی های جدید ... گزارش خرابی لینک دانلود - گزارش انتشار نسخه جدید .... درایور
گرافیک و عملکردروان و بهتر این برنامه و برنامهc ورژن جدید توصیه میکنم.




5 . دانلود CM Security Antivirus AppLock 2.7.2 آنتی ویروس سی ام اندروید
www.apktops.ir/android-cm-security.html/
‎2 روز پیش ... مسلما وقتی یک شرکت نسخه جدید از یک سیستم عامل رو ارائه میکنه تغییرات ... لذا
شدیدا توصیه میکنم برای بهینه شدن گوشیتون نسبت به آپدیت ...




6 . اتناگروپ - csbazha
csbazhablog.athenagroup.ir/
‎توصیه میکنم دان کنید و نظرتونو در باره ی این Cfgدست ساز بیان کنید. برای دانلود
... به زودی ورژن جدید به محض انتشار در سایت csbazhaقرار خواهد گرفت. برای دانلود ...




7 . آپدیت گوشی Honor 3c به اندروید 4.4 - پاور الکترون
powerelectron.ir/آپدیت-گوشی-honor-3c-به-اندروید-4-4/
‎25 سپتامبر 2014 ... در ادامه باز ذکر شده که در نسخه جدید ایراد ها و باگ های مربوط به باطری و دوربین .....
فکر کنم این ورژن این مشکل رو دارهپبه هر حال توصیه میکنم از انجمن ...




8 . دانلود Mozilla Firefox 38.0 Final – دانلود فایرفاکس - دانلود نرم افزار
www.p30world.com/106/دانلود-فایرفاکس-firefox/
‎15 مه 2015 ... نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ....
توصیه میکنم که شما نیز با عضویت دراین سایت از محتویات آن نهایت ...




9 . ربات کلش اف کلنز – نسخه 3.6 – هماهنگ با نسخه جدید کلش ...
iranclash.com/ربات-کلش-اف-کلنز-clash-of-clans/
‎23 جولای 2015 ... ربات کلش اف کلنز – نسخه 3.6 – هماهنگ با نسخه جدید کلش ... جهت اطمینان بیشتر
توصیه میکنیم روزی 1-2 ساعت هم خودتون بازی کنید و اتک بزنید.




10 . سازمان ناظر اروپایی تایید واکسن مالاریا را توصیه می‌کند - همشهری آنلاین
www.hamshahrionline.ir/details/302049/Health/curement
‎26 جولای 2015 ... همشهری آنلاین: «سازمان دارویی اروپا» (EMA) توصیه کرد به نخستین واکسن تولید
شده برای ... The online version of the Iranian daily Hamshahri ... یعنی روالی





11 . دانلود Facebook 43.0.0.29.147 - برنامه رسمی شبکه اجتماعی فیسبوک ...
www.farsroid.com/facebook-for-android/
‎ Rating: 4.3 - 1,330 votesتوصیه میکنم با فیلتر شکن از طریق خود نرم افزار فیس بیای . محیط و نحوه کار
کردن .... فیلتر شکنتونو اپدیت نکنید ورژن جدید قطع میکنه. alireza سه شنبه 16
دی ...




12 . دانلود Siegefall v1.1.0i – بازی سقوط محاصره اندروید دیتا (جدید)
www.javanmobile.com/30003/siegefall-android/
‎21 آگوست 2015 ... دیتا نسخه جدید بازی ( 1.1.0i ) به درخواست متعدد کاربران و برای اولین بار در ..... اگر
امکان دانلود در گوشی رو ندارید که توصیه می کنم چند دقیقه دیگر ...




13 . دانلود نسخه جدید مروگر سریع-فایرفاکس ورژن نهایی 38.1 - زیبا دیزاین
it64.ir/post/330
‎دانلود نسخه جدید مروگر سریع-فایرفاکس ورژن نهایی 38.1 - زیبا دیزاین،سایت
شخصی ... برای دیدن این سایت به شکل درست توصیه می کنم از مرورگرهای فایرفاکس
و ...




14 . پچ بروز رسانی کونامی DLC 4.00 Patch 1.03.00(لینک اصلاح شد)
www.pestools.ir/.../پچ-بروز-رسانی-کونامی-dlc-4-00-patch-1-04-00/
‎12 مارس 2015 ... آپدیت نقل و انتقالات زمستانی; اضافه شدن 60 فیس; استادیوم های جدید برای ایکس
باکس و پلی استیشن ..... توصیه میکنم از 1.5 استفاده کنید.




15 . اکسپلویت جدید باگ فایرفاکس فایل‌های کاربران را به طور مخفیانه ...
www.zoomit.ir/it.../22808-firefox-exploit-secretly-search-upload-files
‎8 آگوست 2015 ... کمپانی موزیلا به شدت توصیه می‌کند که کاربران مرورگر فایرفاکس خود را به نسخه‌ی
۳۹.۰.۳ یا به ... آسیب پذیری جدید از مکانیزمی ایجاد می‌شود که باعث می‌شود محتوای جاوا
اسکریپت و ابزار نمایشگر ... ورژن جدیدش واقعا سبک و روونه :P.




16 . قابلیت های جدید در PHP7 - Hive | مجله طراحی و برنامه‌نویسی
hive.ir/قابلیت-های-جدید-در-php7/
‎23 مه 2015 ... اما اینکه چرا نام ورژن جدید، PHP7 شد به این دلیل است که منابع و کتاب‌های .... را به
نوعی که شما برای تابع تعریف کرده‌اید تبدیل می‌کند، البته اگر بشود. .... برای
شروع کار با php هم حتما توصیه میشه در لینوکس کدنویسی انجام بشه.




17 . وبگردی سریع و امن با نسخه جدید گوگل کروم دانلود
www.yjc.ir/.../وبگردی-سریع-و-امن-با-نسخه-جدید-گوگل-کروم-دانلود
‎اگر به دنبال دانلود یک مرورگر سریع، قابل اطمینان و با امنیت بالا برای وبگردی
هستید دریچه توصیه می‌کند آخرین نسخه گوگل کروم را برای رایانه، IOS و اندروید
دانلود ...




18 . ارتقای برنامه و سازگاری با نسخه های جديد تر Apache PHP و MySQL ...
www.yektaweb.com/find.php?item=1.75.486.fa
‎برنامه جديد با نسخه های جديد سيستم lamp يعنی PHP 5.4 ، Apache 2 و MySQL 5.5
... با توجه به امنيت و سرعت بيشتر بستر جديد نرم افزاری توصيه می کنم در اسرع ...




19 . Asus N56 ارزان بازی کنید - لپ‌‌تاپ مدیا
www.laptopmedia.ir/1393/10/asus-n56-ارزان-بازی-کنید/
‎18 ژانويه 2015 ... امروزه نسل جدید تر این خانواده را مدل های Asus N550 تشکیل می‌دهند که .... توصیه اکید
می‌کنیم که مدل های مجهز به گرافیک های سری GTX بخصوص مدل را ...




20 . نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428
www.downloadha.com/.../نسخه-جدید-مرورگر-مایکروسافت-internet-explorer-11-0-9600-16428/
‎نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428. دسته بندی: نرم
... اینترنت اکسپلورر خیلی الکی هست توصیه میکنم یه مرور گر دیگه دانلود کنید.





21 . چگونه مک خود را برای نسخه جدید سیستم عامل مک (یوسمیتی) آماده کنید
www.gooyait.com/1393/04/02/prepare-your-mac-for-yosemite.html
‎اپل در کنفرانس WWDC 2014 نسخه جدید سیستم عامل مک یعنی OS X 10.10 ... اپل
معمولا توصیه می‌کند برای نصب به روز رسانی‌های بزرگ شما به 8 گیگابایت فضای ...




22 . نسخه جدید برنامه xmodgames اندروید برای هک کلش اف کلنز 7.1.1 ...
tra-star.ir/.../نسخه-جدید-برنامه-xmodgames-اندروید-برای-هک-کلش-اف-کلنز-7-1-1
‎26 فوریه 2015 ... Xmodgames جدید برای اولین بار در تمام سایت های ایران ترا استار TRA ... بهتون
توصیه میکنم در بازی کلش اف کلنز استفاده نکنید تا بن نشوید.




23 . آموزش جامع و کامل استفاده از محصولات Kaspersky (نصب – آپدیت ...
dvb67.com/archive/index.php/t-127009.html
‎برای دریافت بسته های آپدیت ورژن جدید به لینک زیر مراجعه کنید که فایل Gip .....
ولی توصیه میکنم در کنترل پنل و در قسمت Regional and Language Options ...




24 . دانلود نسخه جدید Media Player Classic
www.downloadha.com/tag/دانلود-نسخه-جدید-media-player-classic/
‎ساعت دستبندی LED اسپرت محصول جدید و فوق العاده پر طرفداری می باشد که به
تازگی .... شما نیز اگر کاربری هستید که به این موارد اهمیت میدهید توصیه میکنم حتما
از ...




25 . دانلود OGWhatsApp 2.12.67 جدیدترین نسخه ی مود شده و نامحدود استفاده ...
www.appbest.ir/دانلود-ogwhatsapp-2-11-432-برنامه-ی-استفاده-از-دو-اکانت/
‎8 دسامبر 2014 ... برای استفاده از این برنامه جدید که با نام Disa به شما معرفی کرده ایم می ..... توصیه
می کنم کهیک بار دیگه مراحل انجام بدین اگه این کار صبح زود انجام ...




26 . نسخه جدید اپلیکیشن جار منتشر شد | وبلاگ جار | Jaaar
blog.jaaar.com/1393/08/نسخه-جدید-اپلیکیشن-جار-منتشر-شد/
‎7 نوامبر 2014 ... پس از وقفه‌ای طولانی و فراز و نشیب‌های فراوان بالاخره نسخه جدید اپلیکیشن آندرویدی
جار آماده ارایه .... من هم شما رو به نسخه ویندوزفون توصیه می کنم.




27 . رفع مشکل ارور سریال تقلبی (Fake Serial) در IDM - پی سی کوئست
pcquest.ir/رفع-مشکل-ارور-سریال-تقلبی-fake-serial-در-idm/
‎توجه : تمام کرک های قبلی IDM از کار افتادن از نسخه جدید که در جعبه دانلود قرار داده
شده استفاده کنید. ... توصیه میکنم برای پاک کردن دانلود منیجر خود از یک برنامه
پاک کننده خوب مانند برنامه UninstallTool که ... ۵- آخرین ورژن دانلود منجر را نصب
کنید.




28 . Noarous - پاسخ به موضوع بدو بدو اپ نوعروس رو دانلود کن - نوعروس
www.noarous.com/fa/thread/69956
‎11 ژانويه 2015 ... اگر میدونستید و دانلود کردید که چه عالی، حتماً الان کلی دوست های جدید و ... هنوز وقت
دانلود اپ رو پیدا نکردید، اکیداً توصیه می کنم همین الان، بله دقیقاً ..... نوعروس های گل
خبر دارید ورژن جدید اپ نوعروس در کافه بازار ، قابل دانلود هست !




29 . دانلود VMware vSphere 5.1 | PersianVM
www.persianvm.com/node/144
‎نسخه جدید هایپروایزر VMware vSphere یعنی VMware vSphere 5.1 دیروز به ... از
مجموعه نرم افزاری VMware vSphere توصیه می کنم در یک محیط آزمایشی حتما آنها را ...




30 . جیلبریک IOS 8.4 توسط 25PP (ورژن مک و ویندوز لینک دانلود ) | اپل تِک
www.appletech.ir/جیلبریک-ios-8-4-توسط-25pp-ورژن-مک-و-ویندوز-لینک-د/
‎به هرحال اگر شما به هر دلیلی قادر به جیلبریک نشدید توصیه میکنم با این ابزار هم ...
ورژن PC را من بیشتر TaiG را پیشنهاد می کنم چون هم بهنیه تر و جدید ترین نسخه ...





31 . هک بازی clash of clans ورژن جدید - آپارات
www.aparat.com/v/t8XH0/هک_بازی_clash_of_clans_ورژن_جدید
‎13 نوامبر 2014 ... ... هک بازی clash of clans ورژن جدید clash of clans , جدید , , سید محمد صالح. ... همینه
سه شما دیگه چرا چهار توصیه میکنم یه شارژ دوهزار تومنی هدر ندید به ...




32 . اموزش ارتقا اوبونتو به ورژن جدید | سرخه تَله
www.farsigeek.com/?p=7281
‎23 سپتامبر 2011 ... نکته توصیه می کنم از فایل های خود بک اپ یا فایل پشتیبان بگیرید چون این ورژن
بتا هست و ممکن است با مشکلاتی همراه باشد و علاوه بر این ...




33 . خانه - دانلود جدید ترین ورژن دانلود منیجر Internet Download Manager ...
hastidownload1.accv.ir/page-20616.html
‎دانلود جدید ترین ورژن دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 18 Final.
... من دانلود این نرم افزار بسیار خوب را به شما دوست عزیز توصیه میکنم.




34 . برنامه تلگرام برای کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ - علم فردا
www.elmefarda.com/برنامه-تلگرام-برای-کامپیوتر/
‎15 آوريل 2015 ... ... کنید ، من توصیه میکنم که از نسخه دسکتاپ برنامه تلگرام هم استفاده کنید . ...
امکان اضافه کردن شماره جدید به لیست دفترچه تلفن ( اما نمی تونید ...




35 . نسخهٔ جدید کتاب اوبونتو برای تازه‌واردها- آزادراه
azadrah.net/2014/08/new-version-of-ubuntubook/
‎نسخهٔ جدید کتاب اوبونتو برای تازه‌واردها. ۲ شهریور ۱۳۹۳ | از: احمد صوفی .... همچنین
توصیه می‌کنم که Line Spacing رو زیاد بکنی، حس می‌کنم که خیلی تو هم رفتن!




36 . توصیه نصب 10 نرم افزار در لینوکس - انجمن گقتگو قاصدک سامانه
forum.ghasedak.com/index.php?/topic/207-توصیه-نصب-10...
‎دوستان عزیز و گلم سلام 10 تا نرم افزاری که توصیه می کنم حتما روی ... مبناي كار
Beagle ايندكس نمودن اطلاعات جديد و يافتن اطلاعات درخواستي از روي همين ... توی ورژن
۲ قرار شد که حجم فایل ISO سیستم عامل رو کم کنم و بجای اینکه نرم ...




37 . گوشی اکسپریای خود را به اندروید ۴ آپدیت نکنید!-آی‌تی‌رسان
itresan.com/5759/گوشی-اکسپریا-خود-را-به-اندروید-۴-آپدیت-ن.html
‎13 آگوست 2012 ... تصاویر منتشر شده از شاهکار جدید سونی با نام اکسپریا Z5 را مشاهده کنید ... من
توصیه می‌کنم اگر الان مشکلی با گوشی خودش نداره، صبر کنه و آپدیت نکنه .... خب یه
دلیل قانع کننده واسه ی آپدیت به ورژن 4 بیار که 2.3.7 اصلی نداشته ...




38 . بافیا - ورژن جدید Cfgفوق العاده AIRSHOTTERR | جستجو |
bafiamarkazi.ir/.../ورژن جدید Cfgفوق العاده ی AIRSHOTTERR.html
‎توصيه ميکنم حتما اين کانفيگ قدرتمند رو دانلود کنيد نا از بقيه ي پليرا ... به زودي
ورژن جديد به محض انتشار در سايت csbazhaقرار خواهد گرفت. براي دانلود اينجا ...




39 . ورژن جدید آهنگ کی فکرشو میکرد زنده یاد مرتضی پاشایی
bia4music.com/ورژن-جدید-آهنگ-کی-فکرشو-میکرد-زنده-یاد-م/
‎10 آگوست 2015 ... ریمیکس جدید زنده یاد مرتضی پاشایی به نام کی فکرشو میکرد متن آهنگ
Download New Remix Morteza Pashaei - Ki Fekresho Mikard text ...




40 . دانلود رایگان ورژن جدید نرم افزار دانلود منیجر با لینک مستقیم | موزال
mozaal.ir/دانلود-رایگان-ورژن-جدید-نرم-افزار-دانل.html
‎دانلود رایگان ورژن جدید نرم افزار دانلود منیجر با لینک مستقیم ... (موزال توصیه
میکند اگر تا به امروز دانلود منیجر نداشتید امروز ان را نصب کنید و از دانلود لذت





41 . اندروید در نسخه L با امکانات امنیتی جدید عرضه خواهد شد - دیجیاتو
digiato.com/article/.../اندروید-در-نسخه-l-با-امکانات-امنیتی-جدید/
‎19 سپتامبر 2014 ... دوستانى که نکسوس ۵ دارند من چند روز پیش متوجه شدم کانتکت جدید نمیتونم درست
کنم اگه ... من از روزی که اندروید ال اومده ازش استفاده میکنم واقعا عالیه چندتا ایراد داره
که همه اونا رو برا .... دوستان به شما هم توصیه میکنم این کارو بکنید.




42 . شایعه: آیا ورژن جدید تلگرام ویروسی است؟ - کَــلَــک آمــوز
kalakamuz.ir/شایعه-آیا-ورژن-جدید-تلگرام-ویروسی-است؟/
‎18 جولای 2015 ... اگر هم آپدیت مربوط به باگ نبود باز هم به نفع شماست که آپدیت کنید تا از امکانات
جدید برنامه لذت ببرید! توصیه میکنیم حتما برنامه هاتون رو از ...




43 . دانلود مرورگر اینترنت اندروید
www.sarzamindownload.com/tags/دانلود_مرورگر_اینترنت_اندروید/
‎نسخه جدید نرم افزار اینترنت دانلود منیجر - Internet Download Manager 6.23 ....
ورژن جدید فایرفاکس برای موبایل (اندروید) - Mozilla Firefox 15 Android .... اگر
موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، استفاده از این مرورگر قدرتمند را به شما توصیه
میکنیم.




44 . دانلود کتاب تماما مخصوص (ورژن جدید) - کتابناک
ketabnak.com/book/43540/تماما-مخصوص-ورژن-جدید
‎ Rating: 4.7 - 87 votesصفحه اصلی » اشخاص » عباس معروفی » تماما مخصوص (ورژن جدید). تماما مخصوص (
ورژن جدید) ... ۱۳۹۲/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۴. این کتاب عالیه و من خوندنشو توصیه میکنم! نقل قول.




45 . دانلود کرک FIFA 15 ورژن 2 - مرجع آنلاین FIFA و PES | Orpf.Ir
orpf.ir/news/دانلود-کرک-fifa-15-ورژن-2/
‎9 فوریه 2015 ... حل مشکل ویندوز ۸ و ۸٫۱ و ۷ ۶۴ بیتی در کرک جدید. ... ضمنا توصیه میکنم اول آپدیت و
کرک قبلی رو نصب بکنید و بعدش این کرک رو روی کرک قبلی ...




46 . بازخورد و به‌روزرسانی‌های نسخه Android - Nexus راهنما - Google
https://support.google.com/nexus/answer/4457705?hl=fa
‎توصیه می‌کنیم در طول به‌روزرسانی‌های سیستم، دستگاهتان را شارژ کنید و آن را به
شبکه بی‌سیم متصل کنید. آیا هنگام به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه Android با ...




47 . [معرفی و دانلود] دو قابلیت جدید در ادیوس 6 [آرشیو] - انجمنهای مجید ...
forum.majidonline.com/archive/index.php/t-162546.html
‎نکته: فیلتر mask که در ورژن 6 اضافه شده جایگزین فیلتر region است که امکانات
آن فوق العاده پیشرفته تر است. توصیه میکنم حتما به این ورژن ...




48 . اموزش نصب پیش نمایش ویندوز 10 برای لومیا ویندوز فون شما - ویندوز آرنا
windowsarena.ir/.../اموزش-نصب-پیش-نمایش-ویندوز-10-برای-لومیا
‎13 فوریه 2015 ... خب گوشی ویندوز فونی شما شروع به دانلود ویندوز 10 نسخه پیش نمایش میکند. ..... یا
با نسخه جدید برنامه windows phone recovery اونو دانگرید ... الان ویندوز 10 موبایل
هنوز رسمی منتشر نشده و توصیه میکنم هنوز نصبش نکنید




49 . بـیـسـت » » ورژن جدید دارم ماتیک میزنم کار دارم
20ist.com/archives/34457
‎ورژن جدید دارم ماتیک میزنم کار دارم. ... مام عزیز که با بزرگواری فوق بشری
انتقادامونو گوش میکنه و توصیه های بسیار بجایی میده و همیشه غلطامونو درست
میگیره …




50 . برنامه آلبوم اکسپریا با نسخه جدیدتر به روز شد دانلود
xperian.ir/برنامه-آلبوم-اکسپریا-با-نسخه-جدیدتر-به/
‎20 فوریه 2014 ... شما میتوانید در قسمت Update Center خود از انتشار نسخه جدید آلبوم ... داداش توصیه
میکنم منتظر باش امروز یا چند روز دیگه آپدیت میاد برای خاور میانه





51 . شیرینی فندقی ، نام رمز نسخه جدید سیستم عامل اندروید | گجت نیوز
gadgetnews.ir/52638/اندروید-شیرینی-فندقی/
‎25 مه 2015 ... تاکنون همیشه نام هایی که در نهایت برای نسخه جدید اندروید انتخاب می شدند با ... بنده
یک هکر کلاه سفید هستم و بهتون توصیه میکنم اگه میتونید،اول ...




52 . برای کسانی که قصد بازگشت از آی او اس 7 به 6 را دارند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/313782/ict/software
‎19 سپتامبر 2013 ... این سوالاتی است که برخی کاربران شاکی از جدید ترین سیستم عامل اپل روی .... من
شارج خالی میکنه داغ میکنه توصیه می کنم 6 بمونید میل خودتونه .




53 . نسخه جدید آپاچی بوستر منتشر شد . آخرین ورژن آپاچی بوستر ۲.۲ - سئو
compiler.ir/نسخه-جدید-آپاچی-بوستر/
‎29 مارس 2014 ... آخرین ورژن آپاچی بوستر یعنی نسخه apache booster 2.2 در وب سایت رسمی ... به
شما توصیه میکنیم قبل از آپگرید به آخرین نسخه ، فایروال و ...




54 . نسخه جدید نقشه کامل راه ها و شهرهای ایران با بزرگنمایی بی نهایت Iran ...
sibdownload.com/20388/iran-map93/
‎دوستانی که تابحال این نسخه رو نداشتن توصیه میکنم حتما دانلودش کنن با وجو
اینکه مال ۸ ... لینک خرابه لطفا درستش کنید در ضمن بهتره نقشه جدید باشه اینطوری
که ...




55 . ورژن جدید برنامه y!room 3.5 - انجمن تخصصی آیفون
www.i-phone.ir/forums/thread64690.html
‎در این ورژن جدید تمام مشکلات پیشین کاملا برطرف شده، و شما می توانید به ... این
برنامه وجود داشته باشه، توصیه می کنم از این برنامه استفاده کنید.




56 . دانلود ورژن جدید نرم افزار ایرو موزیک 3 - IroMusic 3 | کمیاب دانلود
www.kamyabdl.com/نرم-افزار-ایرو-موزیک-2-3-0-iromusic-2-3-0/
‎دانلود ورژن جدید نرم افزار ایرو موزیک ۳ – IroMusic 3 ... قابلیت دانلود فیلم های جدید
.... توصیه می کنم حتما این بر نامه رو روی کامپیوتر یا مبایلتون نصب کنید.




57 . آپدیت جدید برای پرچمدار هواوی Huawei Ascend P7 | بروز نت ...
berooznet.com/.../آپدیت-جدید-برای-پرچمدار-هواوی-huawei-ascend-p7/
‎27 جولای 2014 ... خیلی راضیم و به همه توصیه میکنم اگه میتونن نصب کنن… .... ورژن رو دارم یا نهواگرم
ندارم ورژن جدید رو چطور نصب کنم و اینکه چ تغییری میکنه؟




58 . دانلود آموزش زبان انگلیسی با روش نصرت ورژن جدید | آموزش سریع زبان
rapidlearn.ir/tag/دانلود-آموزش-زبان-انگلیسی-با-روش-نصرت-و/
‎نسخه نهایی نصرت دارای ویژگی های جدید و بسیار کارامدی است که به محض قرار دادن ....
هم روش زحمات زیادی کشیده شده ، توصیه میکنم از زحمات و اشتیاقی که اساتید در به ...




59 . جدید ترین ورژن رپید لیچ - اکسپرس
expres.ir/جدید-ترین-ورژن-رپید-لیچ-مد-۱٫۵۵-بروز-ش/
‎6 سپتامبر 2012 ... شدیدا توصیه میکنم از این مد استفاده کنید. قابلیت‌ها به تفضیل : قالب فوق العاده
سبک و زیبا–سعی کردم طرح جدید بزنم -طوری که در عین استفاده ...




60 . دانلود نسخه جدید اینترنت اکسپلورر Internet Explorer 10
www.doostiha.ir/.../دانلود-نسخه-جدید-اینترنت-اکسپلورر-internet-explorer-10.html
‎26 فوریه 2013 ... دانلود جدیدترین ورژن مرورگر قدیمی و معروف شرکت مایکروسافت ... سال هاست کار
نمیکنم و فقط فایرفاکس استفاده میکنم و به شما هم توصیه میکنم. 0.





اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 239
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 4,349
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,138
  • بازدید ماه : 6,138
  • بازدید سال : 29,211
  • بازدید کلی : 290,299