loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 9 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
وبلاگ هاي من



1 . ღ ღ تنهایی های من ღ ღ
www.zeynabkhosravi.blogfa.com/
‎❤مــن؛❤ روزای سخــت با تـــو رو با روزای خــوب کنار کســی دیگه عــوض نمیکــنم… ❤
مــن؛❤ حـتی نداشــته هایــت را با داشتــه های کسـی دیگه عــوض نمیکنــم… ❤مــن؛❤




2 . ••* *••*دلنوشته های تنهایی من*••* *••
delneveshthayhanane.blogfa.com/
‎اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم! قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام... کسی دلش
برایم نسوزد. من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را. تنهایی... تنها اتفاق این روزهای ...




3 . عاشقانه های من برای تـــو
paeezaneman.blogfa.com/
‎عاشقانه های من برای تـــو - با احتیاط به تاریکخانه ام قدم بگذارید مبادا خرده های احساس
شکسته ام پای دلتان را بخراشد.....




4 . ღღتنهاییے هاے مــטּღღ
www.tanhatarintanha74.blogfa.com/
‎و من همیشه به دنبال کسی می گردم. که بفهمد یک نگاه ... خسته از این زندگی با غصه های
بی شمار... یکشنبه دوم تیر ... سلام بهـ وبلاگــــ مـــن خــوش اومــدی... حــرفـام مخـاطـبــ ...




5 . گوشه کنار تنهایی های من
goodfriend69.blogfa.com/
‎گوشه کنار تنهایی های من. دوست خوب. جوک جدیدآذر 93. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ
, سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www. ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﮐﻪ.




6 . کلبه ی تنهایی های من
kolbeietanhaii.blogfa.com/
‎کلبه ی تنهایی های من - "ورقه هایی از دفتر خاطراتم" - کلبه ی تنهایی های من.




7 . تنهایی های من
sara933.blogfa.com/
‎مینویسم برای تنهایی های خودم برای زمانی ک توسرگرم عشق خودت هستی. ولی من
تنهایی به توفکر میکنم از اون همه عشق فقط تنهاییش سهم من شد. پس منم تنهایی هامو ...




8 . دنیـــــای تنهایـــی هـــای من
kolbetanhaiy.blogfa.com/
‎مــن فقـط اینـو میـخـوام! گفـتی:ایـن نـه! بهـتر از ایـنو واســت گـذاشتـم کنــار... پـامـو
کـوبیـدم زمیـنو گفـتم:مـن همیـنو میـخـوام! آروم تــوی گـوشـم گفـتی:آخـه اون ازم قـول ...




9 . $ عاشـــــــقانه های مـــــــن $
lonelysaba2.blogfa.com/
‎عاشـــــــقانه های مـــــــن $. هرچیزی زمــــــــــانی دارد ... نفســـم هم ک باشی دیر بیایی من
رفتـــــه ام !!! خوش اومدین · تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ ...




10 . شب های تنهایی
shabhayetanhayi92.blogfa.com/
‎حال من خوب است. حالـــــــم خوب اســـــــت. امــــــا. دلـــم. تنگ آن روزهایـــــــــــی شده. که می
توانسـتـــــم. از ته دل بخندم. نوشته شده در یکشنبه ۹ آذر۱۳۹۳ساعت 16:19 توسط تنها|





11 . عــــــاشقانــــــه هــــای مـــــن
razavim.blogfa.com/
‎عــــــاشقانــــــه هــــای مـــــن - ... تولد نیمای من ( یکشنبه ۷ اردیبهشت۱۳۹۳ ) » ماه تولد (
یکشنبه ۳۱ ... هدیه ات تمامی ستاره های آسمان ، تمامی گلهای روی زمین. آواز هر چه پرنده ...




12 . آشیانه تنهایی های من
www.myownhouse1098.blogfa.com/
‎به یک جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی. بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان اینه
که نه سواد کافی برای حرف زدن. داشته‌باشه. نه شعور لازم برای خاموش ماندن.




13 . اگه نباشی......!
dokhtarone1376.blogfa.com/
‎بی تو تمام لحظات من بارانیست. ... دل من. بیشعورترین موجود دنیا " دله من " .... روزی
هزار تا دلیل و منطق براش میارم .... می چسباندیم روی این ترک های قلب ِ صاحب مرده ـمان




14 . عاشقانه های من بدون تو...............
rainyi.blogfa.com/
‎عاشقانه های من بدون تو............... - وقتی قسمتم نمیشه دست گرمتو بگیرم/دیگه چاره ای
نمونده که یه گوشه ای بمیرم ...
Images for وبلاگ هاي من




15 . عاشقانه های من
www.tanham488.blogfa.com/
‎بــــــــــــرو!!!! ترســــ از هیچ چیز ندارمــــ وقتیـــــ یقینـ دارم بیشتر از منـــ کسی
دوستت نخـــــــواهد داشت… بیشتر از منــــ کسی طاقت کمـــ محلی هایت را ندارد.




16 . عاشقانه هاي كاغذي من...
sommeryjekt.blogfa.com/
‎آتلیه حرفه ای فرناز - مجموعه ای از ترفندهای عکاسی،ژست ها، فن ها و بک گراند ها،
نورپردازی ،دوربین های بروز دنیا،




17 . ღ وبلاگ من ღ
maidenli.blogfa.com/
‎ღ وبلاگ من ღ - ♥حرف های دلم. ... بازي هاي كامپيوتري كه بر خلاف ظاهري ساده، بسيار
جذاب بودند. http://mj2.persianfun.info/img/94/2/. جمعه شانزدهم مرداد ۱۳۹۴ ♢ 21:34 ...




18 . دست نوشته های من
reghabaty.blogfa.com/
‎حکایت عشق من و تو. حکایت قهوه ایست که امروز به یاد تو تلخ نوشیدم. که با هرجرعه
فکر کردم که این طعم را دوست دارم یا نه؟! و انقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن.






20 . عاشقانه هاي من براي عشقم
love-story-sm.blogfa.com/
‎اری: سرزمین واژه های وارونه، سرزمینی که "من" "نم" زده است،. "یار" "رای" عوض کرده است،.
"راه" گویی "هار" شده،. "روز" به "زور" میگذرد،. "اشنا" را جز در "انشا" نمی بینی.





21 . غمکده ی ارکیـــــــــــــــــــــــــده
shabrangma.blogfa.com/
‎با این همه تسلیت و پارچه های سیاه بر در و دیوار خونه میخوان بگن دیگه رفتی واسه ...
من اصلا دلـــتنگ تو نـــیستم! .... کد افکت گذاری بر روی عکس های وبلاگ و سایت




22 . عاشقانه های من برای تو
www.onlymyloveforyou.blogfa.com/
‎عاشقانه های من برای تو - عشق من و محمد. ... میگم تو که اینقدر زحمت کشیدی اومدی
وبلاگ پس سر راهت بی زحمت. ... تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com.




23 . دلتنگی های من برای تو
www.maihanrahmani.blogfa.com/
‎سلام وبلاگ قشنگم. میدونم خیلی وقته بهت سرنزدم از شهریور 92 تا الان که مرداد94.
تقریبا دوسالی میشه که خودمو گم کردم. از وقتی که سعی کردم خودمو واسه خاطر کسی که
...




24 . من و آقاى يآر
6672.blogfa.com/
‎بذاره دستگاه واسه خودش کار کنه، اونوقت با لباس کار بیاد دنبال من، تا منُ برسـونه
کلاس! ... "گوشت رو بیار یه چیزی بگم" های علی هم ادامه داره و هیچ وقت یادش نمیره وقتی
...




25 . ღ عـــاشـــقانــه هــای مــــن ღ
shabashaghi.blogfa.com/
‎با سلام به همه ی دوستان عزیز ممنونم که به وبم سرزدید، این وبلاگ به روز است . از
دیگر قسمت های آن بازدید کنید. ( این وب مخاطب خاص ندارد ... همه این سخنان برآمده از دلــ
ـــه)




26 . عاشـ ــقانه های من و خـــدا....
asheghanehman.blogfa.com/
‎باز ماه ذی الحجه و بوی ماه خانه تو. ماه ذی الحجه وباز یاد آور لحظه های ناب عاشقی با هم بودن
در کنار خانه ات....... ماه ذی الحجه وباز یاد آور تو پای گناه من ایستاده ای و من پای خانه ات ...




27 . دلتنگی های من
hafez110.blogfa.com/
‎مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!
اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا با لبخند میاد و میگه : با من قهری با
...




28 . ناگفته های من
zendegiyekhosu30eman.blogfa.com/
‎ناگفته های من - خوشبختم اگر ...... ... رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود تو غیر از
من چه میجویی؟ ... هزاران توبه ات را گرچه بشکستی؛ ببینم من تورا از درگهم راندم؟ ...
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری
ششم ...




29 . وبلاگ تنهایی های من
www.yasamandeltang.blogfa.com/
‎وبلاگ تنهایی های من - آهای ای دو چشمان خیس من شما به او بگویید دوستش دارم.




30 . تمـــــــآمـــــ دلتنگيهآي منـــــــــــ
www.aramdel185.blogfa.com/
‎تمـــــــآمـــــ دلتنگيهآي منـــــــــــ - زيــر ســر تــواست گــريه هايم ... بيــدار شو ...
jbaymzn47yho1y1yyw متن های کوتاه و زیبای عاشقانه همراه با عکسهایی رمانتیک.





31 . ویلای پونی های من
rozadash.mihanblog.com/
‎اگر هک شدم یه وب جدید میزنم با همین اسم ویلای پونی های من اما ادرس وب رو میکنم .... آمار
وبلاگ. کل بازدید:66544 بازدید امروز :275 بازدید دیروز : 396 بازدید این ماه : 6112




32 . رمان های من
eiji50.mihanblog.com/
‎رمان های من - تو این وبلاگ فقط داستان و رمان و عکس می گذارم ... - رمان های من.




33 . وبلاگ شخصی سیده خانوم(عاشقانه های من برای همسر طلبه ام)
vareson.mihanblog.com/
‎من و مادرم دو هفته قبل عقد که هنوز اون موقع نمیدونستم حتی عاقدم کیه..رفتیم قم ... با
یه چادر سفیدبا زمینه گل های سبز خیلی خوش رنگ که خیلی قشنگ بود..عموم اینا یه ...




34 . دلتنگی های من
manetanha.persianblog.ir/
‎13 آوريل 2015 ... دلتنگی های من. ... می ماند عشق حقیقی ام: "به وقت امتحان درنظر داشته باشی که من بنده
ضعیفت هستم... " رها. نظرات (3) .... پروفایل مدیر وبلاگ. موضوعات.




35 . توئیت های من
jasmines.blog.ir/
‎من برای متنفر شدن نسبت به کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم. چون، درگیر
دوستداشتن کسانی ام دوستم دارند... ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۷ ۵ · ۰. مه ناز ...




36 . برداشت های من از جهان پیرامون
math1391.blog.ir/
‎بیش از نیمی از مامورین نیروی انتظامی که من می بینم روی موتور از کلاه ایمنی استفاده
نمی کنن!!! با این وضعیت ... بخشی از یکی از نوشته های این وبلاگ مطلب زیر هست.




37 . قالب وبلاگ دو ستونه عاشقانه های من | آوازک
tools.avazak.ir/theme/.../قالب-وبلاگ-دو-ستونه-عاشقانه-های-من.php
‎قالب وبلاگ دو ستونه عاشقانه های من برای بلاگفا قالب جدید دو ستونه عاشقانه های من
برای وبلاگ قالب با موضوع دو ستونه عاشقانه های من قالب جدید دو ستونه عاشقانه های من
...




38 . درس های من
fmehmanpazir.blogsky.com/
‎درس های من - این وبلاگ به تبادل فایل و منابع درسی فرهاد مهمان پذیر (عضو هیات علمی
دانشگاه) اختصاص دارد.




39 . دلنوشته های من
ebrahim4369.loxblog.com/
‎دلنوشته های من - دلنوشته های عاشقان. ... امـا مـن به همــه اون حرفـات رسیدم. ..... با توجه به
مطالب و عناوین گوناگون این وبلاگ , بسیاری از بازدیدکنندگان از تنوع پست های ...




40 . وبلاگ های من | آیدا …آیدا …
aida.special.ir/برگه-نمونه-2/
‎سلام.ایشالا که طاعاتتون قبول باشه.وبلاگتون خوبه ایشالا که روز به روز پربارتر
بشه.شما نگفتید چه اتفاقی براتون افتاده و چند وقته. البته من تمام وبلاگو نخوندم.





41 . کودک من - نی نی وبلاگ
koodakeman91.niniweblog.com/
‎این وبلاگ با مجوز رسمی از مدیریت، در نی نی وبلاگ فعالیت می کند ::. بازدید : مرتبه.
موسسه تم تولد نی نیک. طراح و مجری جشن های تولد دندونی سیسمونی جشن عبادت ...




42 . قالب وبلاگ عاشقانه حرف های من | عروسک چت | گلین چت
2nelchat.com/قالب-وبلاگ-عاشقانه-حرف-های-من-2/
‎26 جولای 2015 ... قالب وبلاگ عاشقانه حرف های من : قالب وبلاگ دو ستونه با رنگ بندی بسیار شاد و جذاب
. موضوع قالب عاشقانه و در سبکی دو ستونه جدید و کلاسیک ...




43 . روزنوشته های محمدرضا شعبانعلی - سایت رسمی محمدرضا شعبانعلی
www.shabanali.com/ms
‎شاید دوست داشتنی‌ترین جمله‌ی وین دایر برای من، موضع بسیار عمیق و زیبایش در ...
به روز نشده‌اند و غبار زمان بر آنها نشسته) و آموزش های نوین (که بیشتر می‌کوشند از ما ...




44 . عاشقانه های من با تو
foadsh1356.avablog.ir/
عاشقانه های من با تو,عاشقانه های من با تو. ... کپي برداري از مطالب وبلاگ ، با ذکر نام و
مآخذ ، ایرادی ندارد. از اینکه من رو قابل میدونید و به وبلاگم سر میزنید ، ازتون کمال ...




45 . مینیمال‌هایی برای زندگی
mohamad.persianblog.ir/
‎می توانی اعتماد کنی وُ امیدوار باشی به از هم گسیختنِ رگه های انفجار. ... من از تقابلش
با درد و نگاهم به فردا و نوازشش بر زن، من از زخم‌های بی مرهم وُ چشم بُریدن از گریه های
زیرِ ..... لطفن در صورت اشتراک‌گذاری شعرها و مطالب ِ وبلاگ نام شاعر و نویسنده را ذکر
...




46 . دخترونه های من
donya-ye-dokhtaroone.rozblog.com/
‎دخترونه های من,دخترونه های من. ... تومردمن. ذره ذره ی تنت پرازیادگاری های من است. ..... آمار
وبلاگ. کل مطالب ارسالی : 15. کل نظرات ارسالی : 51. تعداد کل کاربران : 3.




47 . شریک کودکیهای من شوید
kish2009.persianblog.ir/
‎4 ژوئن 2015 ... وبلاگ ویژه کودکان و نوجوانان دهه شصت. ... ازتون خواهش میکنم در شبکه های اجتماعی و
موبایل ٰ-. گروه ها و ... سایتمو معرفی کنید و از من حمایت کنید.




48 . رونوشته های من
rooneveshtehayeman.persianblog.ir/
‎23 فوریه 2015 ... بدبخت، جوهر یا کربن مدادی که روی اسکناس های من ماسیده، روان عاصی نویسنده اش را در
خود دارد. حالا چه فایده؟ برو روی همهء ..... های من · ایمیل مدیر وبلاگ ...




49 . وبلاگ رسمی آرش بیخدا | دیدگاه های من در مورد مسائل مختلف
https://arashbikhoda.wordpress.com/
‎دیدگاه های من در مورد مسائل مختلف (بدست Arash_Bikhoda)




50 . دلمشغولی های من و شغلم | وبلاگ شخصی محمود طاهری
www.weblog.videography.ir/
‎1 آگوست 2015 ... ﻧﺰﺩﯾﮏ ٣٨ ﺳﺎﻟﻪ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭ ﺩﻋﺎ ﻭ ﻋﺰﺍ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﻧﺎﻟﻪ ﻭ ﻧﻔﺮﯾﻦ ﮐﺮﺩﯾﻢ ! ٨ ﺳﺎﻝ ﺑﺎ ﻧﺼﻒ ﺩﻧﯿﺎ ﺟﻨﮕﯿﺪﯾﻢ ! ۱۵ ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺭ ﺗﺤﺮﯾﻢ
ﺍﺯ ﻧﺎﺧﻨﮕﯿﺮ ﺗﺎ ﺩﺍﺭﻭﯼ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻭ ﺍﯾﺪﺯ ﻭ ﺯﮔﯿﻞ ﻫﺴﺘﯿﻢ ! ﭼﻪ حکمتیه ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﻫﻤﮥ ...





51 . سرزمین خوردنی های خوشمزه!
linguini.persianblog.ir/
‎سرزمین خوردنی های خوشمزه! ... پیرامید. درباره : اومدم این جا آشپزی هام رو از وبلاگ اصلی
ام جدا کنم.... جوگیر نشید فکر کنید من آشپز هستما!! جواهری در قصر رو دیدید؟




52 . وبلاگ های هک شده توسط من در بلاگفا - آپارات
www.aparat.com/v/.../وبلاگ_های_هک_شده_توسط_من_در_بلاگفا
‎20 فوریه 2015 ... M.Black Hat وبلاگ های هک شده توسط من در بلاگفاآپارات حذف کردی کانال های آپاراتت
میترکونم خوددانی وبلاگ های هک شده توسط من در بلاگفا وبلاگ ...




53 . سایه های زندگی من
sayehaye-zendegi-man.persianblog.ir/
‎14 دسامبر 2014 ... نویسندگان وبلاگ. مریم ... قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش تویی و به آزمون
هایی ... خورشید،هر روز صبح،بخاطر زنده بودن من و تو طلوع میکند!




54 . انديشه هاي من - پارسی بلاگ
adamyir.parsiblog.com/
‎اندیشه های من. ... برای اجرای یک کارحساب شده و منطقی نیاز به هدف گذاری های مناسب ،
خط مشی گذاری مناسب به عنوان راهنمای اقدامات ..... لیست کل یادداشت های این وبلاگ ...




55 . كنسرو حرف هاي من
konserv.persianblog.ir/
‎كنسرو حرف هاي من. ... این روزها که تو در جان من نفس می کشی را سخت می توانم توصیف
کنم...اصلا دلم نمی خواهد و البته .... وبلاگ های من. وبلاگ موسیقی من، فلوت سحر آمیز




56 . عاشقانه هاي من و تو l سايت عاشقانه
www.asheghaneh.org/
‎سایت عاشقانه هاي من و تو , عاشقانه هاي منو تو,عاشقانه هاي من و تو,عاشقانه هاي من براي
تو,رمانعاشقانه,رمان براي گوشي,آهنگ جديد,آهنگ جديد عاشقانه,عشق, عشق واقعی ,عاشق ...




57 . دلنوشته های من دلشکسته...
specific-man.persianblog.ir/
‎به درخواست متعدد شما دوستان مبنی بر خواننده آهنگ روی وبلاگ لینک دانلودش رو ... به
من به رگ هایم که خشک می شوند کم کم و زبانم که کویر شده بی تو. باز گرد و این ...




58 . همچین شوهری دارم من ... !
shohareman.persianblog.ir/
‎4 مارس 2015 ... و بسیاری موارد مشابه که از مزایای قهر کردن های آقای همسر به شمار میروند! ... *از همه
دوستان مهربونم که با نظرات دلگرم کننده اشون همراه این وبلاگ هستند ...




59 . ليست وبلاگ‌های به روز شده
update.1bn.eu/
‎وبلاگ رشته کامپیوتر · فـــارسـی بـــلاگ · من وآقامون اینا وفندق · ZARDALOO ·
shotormorghdaran ... ترجمه نشده های آیزاک آس · سایه ماه · ✿جادوی واژه ها✿ · رمانکده غزل
خدا




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 149
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 5,026
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,815
  • بازدید ماه : 6,815
  • بازدید سال : 29,888
  • بازدید کلی : 290,976