loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 182 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
بي تو با خاطره هايت چه کنم



1 . بـے تـ ــو بـــا خاطره هایتـ چـﮧکنـمـ؟؟؟
reyhanelovely.blogfa.com/
‎بـے تـ♥ــو بـــا خاطره هایتـ چـﮧکنـمـ؟؟؟ - خدایا! یا خیلی ... چیه فکر کردی میخوام از
خودم تعریف کنم؟ ... بی تو بودن کار من نیست، تا دلت نرفته برگرد. نوشته شده در ...




2 . بی تو با خاطره هایت چه کنم
afshinx3.blogfa.com/
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم - دلی که یاد تو را دم نمی زند دل نیست.




3 . ...بی تو با خاطره هایت چه کنم
1asemoon-deltangi.blogfa.com/
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم. عشــــــــــــــــــــــــــــــــــق!!! عشق...
عشــــــــــــــــــــــــــــــــــق!!! هــــه! بیا "شــــینش" مال تــو....! من تــــــمام احســـــاسم را "
عــــــــق" میزنم!




4 . بی توباخاطره هایت چه کنم؟!
jastforhim.blogfa.com/
‎همانجای همیشگی. سر همان ساعت همیشگی. با همان شوق که می شناسیش. با خودم حرف می
زنم. برای خودم خاطره تعریف می کنم. و بی صدا مثل همیشه می روم . . . بی آنکه تو آمده ...




5 . بی تو با خاطره هایت چه کنم
www.bogzepanjere.blogfa.com/
‎آسمان با وسعتش تقدیم تو. رقص ماهی های دریا مال تو. هر چه دارم از تو دارم مهربان. زندگیم
امروز و فردا مال تو. نوشته شده در بیست و هشتم دی 1390ساعت توسط امیــــــــر ...




6 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟؟؟
www.chamedoonekhali.blogfa.com/
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم؟؟؟ - از این پس "تنها" هستم ام تنها من "تنها" نیستم!!!




7 . اس ام اس های عاشقانه، بی تو با خاطره هایت چه کنم - نازوب
www.nazweb.ir/67982-romantic-sms-without-you-with-memories.html
‎من خاطرت را می خواستم نه خاطره ات را و دریغا که سهم من از تو ، شد کوله باری از خاطره …
اس ام اس های عاشقانه، بی تو با خاطره هایت چه کنم. اگر خاطره های خوب می مانند پس آسوده ...




8 . بـے تـ ــو بــا خاطـره هایتـــ چـﮧ کنــم
roya124.blogfa.com/
‎از روزهايی كه نبودی از لحظه هايی كه نديدی از حرفهايی كه نشنيدی اين روزها ميخواهم با تو
بگويم از رفتارهای عادی از روزهای ساكت و آرام از ثانيه ها خسته از غصه های بی شمار






10 . بی تو با خاطره هایت چه کنم
bakhateratetchekonam.blogfa.com/
‎میدانی که اگر از کنارم بروی لحظه های زندگی برایم پر از درد و عذاب می شود. میدانم که
نمی دانی بدون تو دیگر بهانه ای نیست برای ادامه زندگی... جز انتظار آمدنت.





11 . بی تو با خاطره هایت چه کنم | فیس‌بوک
https://fa-ir.facebook.com/.../بی-تو-با-خاطره-هایت-چه-کنم/218859028308925
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم . ۲.۷۹۷ پسند · ۷ نفر درباره این صبحت می‌کنند .
تازگی ها از خواب که بیدار میشوم ، تازه کابوس هایم آغاز میشود …‏




12 . بي تو با خاطره هايت چي كنم | Facebook
https://www.facebook.com/betochekonam
‎در انتظار كسي باش كه هميشه در چشمانش استي. مثل گل بخند و مثل پروانه بچرخ. ولي
مثلي شمع كسي را نسوزان كه به اميد تو زنده است 'N'. بي تو با خاطره هايت چي كنم 's ...




13 . ...خاطرات بر باد رفته
www.avril1234.blogfa.com/
‎خاطرات بر باد رفته - بی تو با خاطره هایت چه کنم... ... شايد تصور كني تنها چند وازه
ساده را در كنار هم گذاشته ام تا جمله اي. را بيان كنم اما... اين تنها يك جمله نيست.




14 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ - Instagram Profile - INK361
ink361.com/app/users/ig-483713905/namim5514/photos
‎View the Instagram profile for بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ on INK361.




15 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ - سایت عاشقانه بیتاب
btab.ir/بی-تو-با-خاطره-هایت-چه-کنم؟/
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ که تو رفتی و … من با این دل دیوانه چه کنم؟ تو بگو دلم
بگیره … جز اینکه بشینم غصه خورم ، چه کنم؟ مطالب مرتبط با این موضوع :.




16 . ღ ღقصه اش طولانیست اما خدایم میبخشد !ღ ღ
www.cry-for-you.blogfa.com/
‎خاطره های پرهیاهو ... اماحتی یه بارم شکایت نکردن والان با اینکه خیلیاشون سنی ندارن
اما به تنهایی هم واسه ... عـــمق فـــاجعـﮧ را نـــﮧ مـــن درک خواهم کرد ، و نـــﮧ تـــو درک خــواهے
کــرد ... من از تکرار این شبهای بی تو . ... _ღ♥ღبی توباخاطره هایت چه کنم؟ღ♥ღ_




17 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ - *کاظم* - sachli - به
sachli.miyanali.com/148/بی_تو_با_خاطره_هایت_چه_کنم؟
‎4 دسامبر 2013 ... گاه دلتنگ میشوم... دلتنگ تر از همه ی دلتنگیها... گوشه ای مینشینم... و حسرت ها را
میشمارم... و باختن ها را... و صدای شکستن ها را... و وجدانم را محاکمه ...




18 . بی تو با خاطره هایت چه کنم: دانلود جدیدترین ها
delebarooni92.miis.ir/
‎... گفتی:از عشق حذر کن نفسم بند آمد/قافیه یک دل خوش سیری چند آمد/ بی تو مهتاب
شبی را باز هم میخوانم. منبع : بی تو با خاطره هایت چه کنماین شعرتو خیلی دوس دارم




19 . عشق تلخ - بی تو با خاطره هایت چه کنم؟
www.aftab-e-eshgh.blogfa.com/post/249
‎عشق تلخ❤ - بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ - خاطرات عشقی تلخ(❤ دیدی فقط خاطراتت
برام موند؟؟❤)




20 . afshin13-13 - بی تو با خاطره هایت چه کنم بی تو در ظلمت شب ، با ...
www.nicefun.org/view/post:10825067
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم بی تو در ظلمت شب ، با دلِ ؛ غم زده ی خویش بگو ؛.........با
غمِ اندوه درونم چه کنم . چه کنم. خرد 08 1393, 13:08 · در گروه "چترومیها 13".





21 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ @namim5514 Instagram profile - Pikore
www.pikore.com/namim5514
‎7 جولای 2015 ... See بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ (@namim5514) Instagram profile on Pikore.




22 . •**•.¸ღ كلبه تنهاييღ¸.•**• - بی تو با خاطره هایت چه کنم
hesseashegi.blogfa.com/post-48.aspx
‎تا فهمیدی دوستت دارم دلم برات بازیچه شد. خواستم که نفرینت کنم اما دلم راضی نشد.
طفلی دلم نمی دونست می خوای که اونو بشکنی. زیاده حرفای دلم خودت نخواستی ...




23 . خیلی تنهام - بی تو با خاطره هایت چه کنم ؟ ؟ ؟ . . .
tanhaie1365.blogfa.com/post/18
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم ؟ ؟ ؟ . . . ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽ.. ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺷﺐ ﻫﺎﯼ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺻﺪ ﻫﺎ ﺑﺎﺭ
ﯾﮏ ﺁﻫﻨﮓ ﺭﺍ ﮔﻮﺵ ﮐﺮﺩﻡ. ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺮﻭﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﯽ ﮐﻪ یک عمر باهم ساختیمشون. ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽ ...




24 . هیزم شکن - بی تو با خاطره هایت چه کنم
looooove-me.blogfa.com/post-169.aspx
‎هیزم شکن - بی تو با خاطره هایت چه کنم - يه هيزم شكن وقتي خسته ميشه تبرش
كندبشه نه اينكه هيزمش زياد بشه تبر ماانسانها باورهامونه نه آرزوهامون.




25 . خـــاطــره ای از یــــــاد رفـــتــــه
hastivoroojak.blogfa.com/
‎ نوشته شده در چهارشنبه 13 مهر1390ساعت 11:6 توسط یه خاطره ... اون بارید و من گریه
کردم ، باهاش از تو حرف زدم . اون دلتنگ خورشید بود و ... بی تو با خاطره هایت چه کنم .




26 . ویسگون - بی تو با خاطره هایت چه کنم!:(
wisgoon.com/pin/2243343/
‎هی لعنتی! خاطره هایت رو از توی آهنگ های مورد علاقه ام بکش بیرون......می خواهم با آرامش
آهنگ گوش کنم ....نه با خاطرات تو. تنهایی نام دیگرپاییزاست...هرچه عمیق ...




27 . ღ ღغروب دریا دلانღ ღ - بی تو با خاطره هایت چه کنم؟
ghoroobe-daryadelan.blogfa.com/post/57
‎ღ♥ღغروب دریا دلانღ♥ღ - بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ - .عمری زندگی کردیم تا
بدانیم عشق چیست,عشق یک فرصت است و تکرار آن ممکن نیست.




28 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ - خاطرات کربلا
rlin.blogfa.com/page/karbala
‎خاطرات کربلا. کربلا عشق آتشین حسین در سینه میخواهد.... عصر 29/7/89 درسن
20سالگی همرا با پدر ومادم راهی کربلا شدیم در حالی که همه اشک تو چمشاشون حلقه زده
بود و ...




29 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ ( @namim5514 ) Instagram profile ...
instme.com/profile/namim5514
‎24 آگوست 2015 ... بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ ( @namim5514 ) photos and videos on Instagram
profile - Browse, download like and share • Instme.com.




30 . بی تو با خاطره هایت چه کنم - کلوب
www.cloob.com/u/mahla.jooon/.../بی_تو_با_خاطره_هایت_چه_کنم
‎17 نوامبر 2014 ... بی تو با خاطره هایت چه کنم. ... بی تو با خاطره هایت چه کنم میدونی حالم این روزا بدتر
از همه س اخه هر کی رسید... #یاد و خاطر کدومش واستون #عزیزتره .





31 . مرجع وب فارسی | بی تو با خاطره هایت چه کنم
delebarooni92.chess0831.ir/
‎ﻣـــﻦ ﻃـــﺎﻗـــﺖ ﻧــﺪﺍﺭﻡ …. ﻛــﻢ ﻣــﻲ ﺁﻭﺭﻡ .… ﺗــﻮ ﺭﺍ .... ﺩﺭ ﻟﺤـــﻈــﻪ ﻫــﺎﻳـــــﻢ ...ﻣﻦ ﭼﻴﺰﮮ ﻧﻤﮯ ﮔﻮﻳﻢ. ﺗﺎ
ﺑـﺪﺍﻧﮯ ﺩﺭ ﺳﮑﻮﺗــ ﻫﻢ ﻣﮯ ﺗـﻮﺍﻥ. ﻋﺎﺷـﻖ ﻣﺎﻧـﺪ .. ﺑﮧ ﻫﻤﻴﻦ ﺳﺎﺩﮔﮯ. منبع : بی تو با خاطره هایت چه کنم
...




32 . بی تو با خاطره هایت چه کنم: تاپیک تفریحی
delebarooni92.tapic.ir/
‎ﻣـــﻦ ﻃـــﺎﻗـــﺖ ﻧــﺪﺍﺭﻡ …. ﻛــﻢ ﻣــﻲ ﺁﻭﺭﻡ .… ﺗــﻮ ﺭﺍ .... ﺩﺭ ﻟﺤـــﻈــﻪ ﻫــﺎﻳـــــﻢ ...ﻣﻦ ﭼﻴﺰﮮ ﻧﻤﮯ ﮔﻮﻳﻢ. ﺗﺎ
ﺑـﺪﺍﻧﮯ ﺩﺭ ﺳﮑﻮﺗــ ﻫﻢ ﻣﮯ ﺗـﻮﺍﻥ. ﻋﺎﺷـﻖ ﻣﺎﻧـﺪ .. ﺑﮧ ﻫﻤﻴﻦ ﺳﺎﺩﮔﮯ. منبع : بی تو با خاطره هایت چه کنم
...




33 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟'s (@namim5514) Instagram photos - PixPix
https://pixpix.co/namim5514/
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ on Instagram. 249 Photos. 996 followers / 327
following. بی تو با خاطره هایت چه کنم؟'s (@namim5514) Instagram. namim5514.




34 . اینجا همه چی در همه
hrj9.mihanblog.com/
‎سلام خیلی خوش اومدین اینجا شعبه دوم بی تو باخاطره هایت چه کنم نظر فراموش نشه.
مدیر وبلاگ : حمید .... فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته
بود : نخورید ؛ مایع .... سلام این جا شعبه دوم بی تو با خاطره هایت چه کنمه اینم آدرس
شعبه ...




35 . بیتو با خاطره هایت چه کنم؟؟ - اس ام اس عاشقانه
jokland.ir/post/64217
‎14 جولای 2015 ... پاشو مرد دیار مردها پاشو محبوب دلها دیگه دوست نداری این دنیارو نمیخای بیای تو این
دنیای بی وفا الان چطوری حالت خوبه درد که نمیکشی ای کاش الان ...




36 . بی تو با خاطره هایت چه کنم: تفریحی
delebarooni92.2fun.biz/
بازم تولدت مبارک. دوستدارم عزیزم. فدات عشقم. منبع : بی تو با خاطره هایت چه کنم
برچسب ها : تولدت ,مبارک ,بازم ,عشقم ,تولدت مبارک ,بازم تولدت ,بازم تولدت مبارک ...




37 . بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ - دهکده آرزوها
kelakheil.persianblog.ir/post/66/
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی با نام حریص. مصلحت
نیست که این زمزمه خاموش کنید. [ سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸٩ ] [ ۱:٥٥ ق.ظ ] [ مجتبی ] [
نظرات ...




38 . عشق بی وفا - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/tag/عشق_بی_وفا
‎بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم سیاه لشکری بودم در عشق تو و فکر می کردم
بازیگر نقش اولم . .... ممنونم برای دروغ هایت ، که قدر لحظات صداقت را با آن ها فهمیدم.
ممنونم برای ..... به جای نفس آه میکشم و به جای غم حسرت میخورم ؛خاطره هایم را جا میگذارم




39 . دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )
tavab1.persianblog.ir/1392/11/
‎19 فوریه 2014 ... لیاقتیست تو را داشتن _ فرشته من _. دلم خوش است که این بار لایقت شده ام. برای رد
شدن از رود تلخ خاطره ها. سوار شو .... وارونه بی صبرانه می کردم.




40 . اقلیم ِ احساس
khckdk.parsiblog.com/
‎6 روز پیش ... با انگشتان کوچکش دستم را محکم گرفته. دلم هری می ریزد ... مامان که از دور می آید،
اشک هایم را تند تند پاک می کنم. دارد می خندد. ... همان غذای پر از خاطره را برایت درست





41 . شـبـهای روشـن - خاطـرات عشــقت
shabhayerooshan.ir/post/56
‎1 روز پیش ... شـبـهای روشـن - خاطـرات عشــقت,انتــهای شـب نگرانـی هایت را به خدا بسـپار و آسـوده
بخـواب که خـدا بیـدار اســت ... تلاقــی نگاه تــو و چشــم بی گــناه مـن ... دنیای آشفته ی
درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن




42 . رمان غبار خاطره هایت را پاک کن | برخورده تو رمان کاربر انجمن ...
www.forum.98ia.com/t1414830.html
‎رمان غبار خاطره هایت را پاک کن | برخورده تو رمان کاربر انجمن سلام. ... نمیفهمد که آنجا
دیگر جایش نیست وقتی خاطره ها امده اند .... امير با بي خيالي رو مبل دراز كشيده بود.




43 . دلتنگي هايم
springbanoo.persianblog.ir/
‎دلتنگي هايم. ... با لکه های خاطرات تابستان، با انعکاس مداوم لحظه های بی بازگشتمان
در کنار هم، بی .... تو می توانی از این درد، از این ویرانی سربلند و سلامت عبور کنی.




44 . دانلود اهنگ چه کنم با دل بی سروسامان
pastelco.ir/دانلود-اهنگ-چه-کنم-با-دل-بی-سروسامان/
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم اما باز هم مي خواهم عقده نشکفته ي دل را با نوشتن باز کنم.
بیشتر. ... مشخصات آهنگ بی گناهم ... دستای عشق (با کهزاد تهرانی و H.Z) ملانی ...




45 . شعر نو : اکبر کریم نژاد ترابی
www.shereno.com/profile.php?uid=35877
‎بی تو با خاطره ی عشق تو حالا چه کنم ** اکبر کریم نژاد ترابی بی تو با خاطره هایت
چه کنم؟ داغِ عشقت زده خنجر به دلم بی تو من مانده ام و بُغز و یه آه از همین کرده ی تو من ...




46 . خاطره هایم - کافه تنهایی
cafealone.ir/خاطره-هايم.html
‎در همين نزديکي ، کوچه باغي زيباست ، که در آن خاطره هايم پيداست آسمانش آبي است ،
جوي آبي جاريست و شقايق که در آن ... متن شعر صحنه دانلود دکلمه با… ... یادم آید تو
به من گفتی از این عشق حذر کن ... بی تو کس نشنود از این دل بشکسته صدائی




47 . شعر - شب عــــاشقان بی دل
shabeasheghanbidel.persianblog.ir/tag/شعر
‎ببین بی جهت نیست که من ناامیدم تو اوج جوونی به پیری رسیدم. ببین بی جهت .... که
خاطره اش کرده باز بی هوشم. اگر چه رفتی و من در ... رد پای اشک هایم مانده روی دفترم. ابر
باشم، در نبودت هی .... چه بازی ها که هر شب با دل دیوانه می کردم. یقین دارم سرانجام من ...




48 . عطر نفس هایت..
parmisp.blogsky.com/
‎عطر نفس هایت.. - همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست... ...
زیبا زندگی کنیم و دوست بداریم هرآنچه که دوست داشتنی است ... نمی خواهم تو را با هیچ
خاطره ای از گذشته. و با خاطره ی قطارهای درگذر ... در لحظه های بی خودی و مستی. شعر
بلند ...




49 . چه کنم..!! - برترین وب تفریحی
readauto.rozblog.com/post/1962/چه-کنم--.html
‎6 جولای 2015 ... بي تو با خاطره هايت چه کنم. bogzepanjere.blogfa.com. بي تو با خاطره هايت چه کنم -
... آرزوهايم زير انبوهي از خاکستر هنوز نفس مي کشند.




50 . ياد گرفته ام بي دل نبندم - صفحه اصلی
maag-avablog.bandarabbasscity.ir/.../ياد گرفته ام بي دل نبندم.html
‎و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !تو نگرانم نشو !!همه چیز را یاد گرفته ام
!یاد گرفته ام که بی تو بخندم...یاد گرفته ام بی تو گریه کنم...و بدون شانه هایت.





51 . رویایی از برای تو
samir-rahmanii.persianblog.ir/
‎22 نوامبر 2013 ... قرارمان نبود. بی تو بگذرد شب هایم. قرار نبود ... بی تو در حســـــــرت شبهای چراغانم
من. ====== ... تـــــــو با من ؛ خاطرات و مــرور می کنی. شبام سرده بی ...




52 . کاشکی تو ... تو ... تو .. خواننده ی شعرم باشی
amshf.persianblog.ir/
‎23 جولای 2015 ... تو گفتی .. اما اگر بداند با گفتن واقعیت همین چند لحظه شاد بودن را هم از دست میدهد ..
سخت است اما .... بگو بابا، غم بی پدری را هم، مداوا می کنی یا نه؟ نوشته شده در یکشنبه
۱۳ ... جای خالیت را با خاطره هایت پر کرده ام..... حرامم باد این روزگار ...




53 . اشعار عاشقانه - آیات غمزه
ayateghamzeh.persianblog.ir/tag/اشعار_عاشقانه
‎بیش از تمام رنگ هایت رنگ کاشی را/ پانته آ صفایی بروجنی .... با تو می مانـَم که از
نـام تو دل آذیــــن شود ... تا که شرح عشقمان یک قصـــه ی ..... در خاطره دفن می کنم شعرم.




54 . رونوشتی برای خدا
bitaamiri.persianblog.ir/
‎1 ژوئن 2015 ... اشعار و دل نوشته های بی تا امیری نژاد. ... دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟
وقت رفتن می شود با بغض می ... با خنده اخم می کنی و با نگاه ظلم/من مانده ام به دست تو
یاس است یا که داس؟! البته گاهی .... با با نبود و خاطره ها درد می شدند.




55 . خاطره هایم :: افکار معلق
1z1z1.blog.ir/category/خاطره هایم/
‎24 ژوئن 2015 ... ۱۶ مطلب با موضوع «خاطره هایم» ثبت شده است - ... عاشقانه هایم برای تو ... اذیت و ازار
من بی دفاع را دارد همینک ارزومندم از روی ناچاری ارزو کنم که خانه شان ...




56 . دیگر خاطره ها , کفاف تنهایی هایم را نمی دهند , بیا... - هم میهن
www.hammihan.com/post/6739664
‎hossein rossilver در پاسخ به leila hp : هر چه کردم نشوم از تو جدا بدتر شد//و ... با
رفتن تو وضع هوا بدتر شد//چاره دارو و دوا نیست که حال بد من//بی تو با خوردن دارو و دوا
...




57 . ناله هایم همیشه قسمت تو - مجموعه اشعار امیر طاهری
amirtaheri.ir/ناله-هایم-همیشه-قسمت-تو/
‎30 مه 2014 ... ناله هایم همیشه قسمت تو ، چشمهایت همیشه قسمت من قبله ی من همیشه قامت تو ، شورِ اشعار
تو قیامت من شیطنت ... نام: بی تو ، شاعر: امیر طاهری .... در هر خاطره ای که تو در آن پیدا
شوی ... معمـایِ دلِ ایـن شـاعرِ در حـال ویـرانی صدایت را ، نگاهت را ، به این اشعار برگردان
جوابم ده، نگاهی کن، بکش . .... با سنگ بشکستند نای شیشه ها را ...




58 . منو بی کسی هام
manobikasi.persianblog.ir/
‎9 نوامبر 2014 ... تو بغض رود مرا بی بهانه می شکنی. غروب خاطره ی چشم بی پناهم باش ... نگاه کنیم و
دیگه جایی تشریف نبریم متفکر ... از گلبرگ سرخ لب هایم بدزد ... آدمهایی که امروز
با تعریف هایشان تو را به عرش میبرند و فردا سخت بر زمینت میزنند.




59 . دفتر یادگاری
s3.utlc.ir/s-42/13/دفتر یادگاری
‎بی تو با خطره هایت چه کنم ... زندگی دفتری از خاطره هاست؛ یک نفر در دل شب ، یک
نفردر دل خاک ؛یک نفر همدم ... سعيد : با همه ي بي سرو سامانيم باز به د نبال پريشانيم
...




60 . دانستنی ها -خاطره هایت... - صفحه اصلی
love-island.rangeband.com/page-17278.html
‎... خاطره هایت را. باخورشید قلبم خشک کنم و تو را فراموش کنم ... با جمع کردن قطره
قطره های اشکم. دوباره قیانوس خاطره هایت را زنده کنم ... کجایی که نمیتوانم پیدایت





61 . خاطرات پرنسیا - 1
peransia.com/blog/marela
‎منبع : خاطرات-. برچسب ها : :: همه چیز را یاد گرفته ام ! . یاد گرفته ام که چگونه بی صدا
بگریم . یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم . تو نگرانم نشو !




62 . من وخاطره هام
anasor7ganeh.loxblog.com/
‎مساحت خلوتم را پر کن. عمودی یا افقی فرقی ... هیچ دلی بی بهانه نمی تپد.. نمیدانم
بهانه ها ... فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن! قلب من برای .... و هنوز جمله ای که
بتوان با آن تو را وصف کرد متولد نشده. بهترینم تولدت .... خاطرات تنهایی · روزی
روزگاری




63 . این واژه ها عطر پرنده می دهد...
birdperfume.persianblog.ir/
‎29 جولای 2015 ... هجا کن! الفبای اندام مرا. و با حروف ابجد بنویس. بر دیوارهای بی راه اتاق ات. نام کوچکم
را. ..... وقتی تو! دست هایت را شسته باشی،. از خون جنگل و آبی بی مرز. خالی شده از
عطر نفس های تو! .... دوفنجان خاطرات باران نوش را. بر ثانیه های رمیده ام ...




64 . List of Instagram Users with nickname @چه_کنم | Instagramology
instagramology.com/user/search/چه_کنم
‎بی تو با خاطره هایت چه کنم؟ namim5514. make_up_n_dress. چطور آرايش كنم،چه
لباسى بپوشم. make_up_n_dress. bito.99. بی تو با خاطره هایت چه کنم. bito.99.




65 . برای پدر
delsokhtegan.persianblog.ir/
‎9 مه 2013 ... چطور پنهون کنم بغض تو نوشتهام که نشکنه دلت؟ ... من آن شانه هایت را می خواهم که پناهم
بود همان یک وجب از شانه ات تمام دارایی ام بود من آن دست های گرمت را می خواهم که یک
عمرعبادت نوشت. با آن نگاه مهربان و آن همه خوبی من بی تو طاقت ماندن ندارم ...... حس کرد
من بودم با این همه یاد و خاطره حتی تا آخرین دقایق زندگیت چطور ...




66 . ناگفته ها؛ من به آخرين سطر نانوشته هايم مي انديشم
pakbazan.blogspot.com/
‎یادتو همه جا همراه خود کرده بودم اما حضوره فیزیکیت مطمئنا میتونست زیبا تر و شاداب
ترش کنه! بی تو بودن درس قدر و ارزش تو را داشتن را به من داد. یاداوری خاطره با تو ...




67 . متن وشعرهای عاشقانه
sahebbehzad2012.persianblog.ir/
‎آن دستهای سرد را تنها تو میتوانستی با دستهای گرمت گرم کنی ! لحظه های ... ساحل
دریا یادگاری بود از دلتنگی هایم ، لحظه باریدن باران خاطره ای بود از عشقم و ..... عشق را
در امواج نگاههای بی تابی و دلنگرانی هایم می دیدی و حقیقت درونم را روشن می گرفتی




68 . افســــــــــــــــــونگر
0afsongar0.persianblog.ir/
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 3,779
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,568
  • بازدید ماه : 5,568
  • بازدید سال : 28,641
  • بازدید کلی : 289,729