loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 57 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
در فكرخودم نيستم



1 . ابهام سکوت وبلاگ حامیان و طرفداران تفکر پاک - در فكرخودم نیستم
ebhamesokout.mihanblog.com/post/45
17 آوريل 2013 ... «در فكرخودم نیستم» لااقل دو مظهر عمده دارد. یعنی دو جاست كه من در فكر خودم نیستم: اول
این است كه من در زندگی همیشه به جای اینكه در حال مسابقه با خودم ...




2 . دنیای وبلاگ | اصلا به فکر خودم نیستم! - آخرین مطالب
donyayeblog.ir/page-151387.html
‎13 آگوست 2015 ... باید بیشتر. اصلا به فکر خودم نیستم! :: اصلا به فکر خودم نیستم! باید بیشتر.
در آینه دختری با چشمان گودرفته و زیرچشم سیاه به من خیره ماند.




3 . کدوتنبلی که عاشق شد...
ashubeman.blogfa.com/
‎اصلا به فکر خودم نیستم! در آینه دختری با چشمان گودرفته و زیرچشم سیاه به من خیره
ماند. غم چشم هایش٬ بغض گلویش٬ قلب تکه تکه شده اش بماند. این بار به نظر می رسد ...




4 . سیدصالحی: خودخواه نیستم که در زمین فقط به فکر خودم باشم/ اگر برای ...
www.tasnimnews.com/Home/Single/142312
17 سپتامبر 2013 ... خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که اگر تیمش برای
مساوی به دیدار سپاهان اصفهان برود نمی‌تواند به نتیجه موردنظر خود ...




5 . دانلود آهنگ فیلم سرگرمی اخبارجدید عکساصلا به فکر خودم نیستم! |
2weblog.ir/page-138764.html
‎اصلا به فکر خودم نیستم! در آینه دختری با چشمان گودرفته و زیرچشم سیاه به من خیره
ماند. غم چشم هایش٬ بغض گلویش٬ قلب تکه تکه شده اش بماند. این بار به نظر می رسد ...




6 . دانستنی ها -اصلا به فکر خودم نیستم! - rss - صفحه اصلی
ashubeman.rangeband.com/page-8537.html
‎اصلا به فکر خودم نیستم! در آینه دختری با چشمان گودرفته و زیرچشم سیاه به من خیره
ماند. غم چشم هایش٬ بغض گلویش٬ قلب تکه تکه شده اش بماند. این بار به نظر می رسد ...




7 . سیدصالحی: خودخواه نیستم که در زمین فقط به فکر خودم باشم/ اگر ...
www.shahrekhabar.com/sport/1379416020847584
سیدصالحی: خودخواه نیستم که در زمین فقط به فکر خودم باشم/ اگر برای مساوی به
اصفهان برویم، می‌بازیم.




8 . سیدصالحی: خودخواه نیستم که در زمین فقط به فکر خودم باشم - عرش نیوز
www.arshnews.ir/vdccmeqs02bqip8.ala2.html
‎18 سپتامبر 2013 ... عرش نیوز:سیدمهدی سیدصالحی در خصوص تقابل تیمش با سپاهان آن هم در شرایطی که
این تیم دچار تغییرات مدیریتی شده است، گفت: سپاهان در ...




9 . اما: - Google Books Result
https://books.google.com/books?isbn=9643129381
جین آستین - ‎2007 - Englandاصلاً باران نمى أيد . خبرى نيست . من فكر خودم نيستم . كفشم كلفت كلفت است . جين
مى كويد . . . خب ! . . . ) به محض اين كه يايش را از در كذاشت توى سالن ادامه داد : « .




10 . موضوع: ::.. کریستیانو رونالدو : اصلا به فکر خودم نیستم - دنیای ...
www.owmania.in/forums/thread6677.html
‎کریستیانو رونالدو : اصلا به فکر خودم نیستم ! ::.. سلام . کریستیانو رونالدو مهاجم
پرتغالی تیم رئال مادرید در سخنانی جدید اظهار کرد که در فصل جدید ...





11 . Zahramajd - ن منـــــــــــــ نیستم ب فکـــــــــر خودمــــــ ...
www.nicefun.org/view/post:11829313
ن منـــــــــــــ نیستم ب فکـــــــــر خودمـــــــــــــ واســـــــــه همین نمیـــــ خوام عاشـــ :) )))))
ــــــت کنم تو منـــــــــــــو خوب نشنآختـــــــــــــی ... وگرنــــــــــــــه دلتو ب منـــــ نمیـــــــ
...




12 . در فکر خود نبودن - استاد مصطفی ملکیان - Google Groups
https://groups.google.com/d/msg/4zano/AQZI-4pQwRU/xAr1OSuqTgAJ
7 نوامبر 2013 ... «در فكرخودم نيستم» لااقل دو مظهر عمده دارد. يعني دو جاست كه من در فكر خودم نيستم: اول
اين است كه من در زندگي هميشه به جاي اينكه در حال مسابقه با خودم ...




13 . amafhh313: خدایا ممنونم وقتی که من به فکر خودم نیستم به فکر من ...
sangariha.com/view/post:579768
‎خدایا ممنونم وقتی که من به فکر خودم نیستم به فکر من هستی
دوستتـــــــــــــــــــــــــــــــــــ دارمــــــــــــــــ. 1391/05/18 - 21:59 در عاشقانه با خدا... ·
گزارش. پیوست عکس:.




14 . سیدصالحی: خودخواه نیستم که در زمین فقط به فکر خودم باشم/ با ...
6o4.rozblog.com/post/47
17 سپتامبر 2013 ... سیدصالحی: خودخواه نیستم که در زمین فقط به فکر خودم باشم/ با پیراهن ۳ تیم به
سپاهان گل زده‌ام ,سایت خبری پرسپولیس و استقلال.




15 . صفايي: در جريان اختلافات كرش و نبي نيستم - روزنامه گل
goaldaily.ir/goaldaily/News.aspx?NID=55557
‎20 مه 2014 ... با توجه به چيزي كه در فكر خودم قرار دارد اگر احساس كنم نتوانم سودي براي تيم ملي
داشته باشم شايد از حضور در تيم ملي كناره‌گيري كنم. اشاره كرديد ...




16 . کاظمی: تا مزایده صبر می کنم - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران ...
https://www.tabnak.ir/fa/news/.../کاظمی-تا-مزایده-صبر-می-کنم
‎6 ژوئن 2015 ... من فقط به فکر خودم نیستم و بازیکنان در این فصل خیلی کم پول گرفتند.
بازیکنی که 450 میلیون قرارداد. داشته فقط 30 میلیون از قراردادش را ...
Images for در فكرخودم نيستم




17 . boojimmd: توو فکر خودم نیستم .. - بزرگترین میکروبلاگ فارسی
www.bipfa.net/view/post:13979481
24 فوریه 2013 ... توو فکر خودم نیستم .. اشتراک. امکانات بیشتر بیپ. برای دسترسی لطفآ وارد یا
عضو شوید · Facebook Twitter Digg Linked In ...




18 . من اعتراف می کنم --- ابراهيم نبوی :: روزآنلاین
www.roozonline.com/persian/tanssatire/tans.../-c78030388d.html
‎25 سپتامبر 2014 ... بخدا من به فکر خودم نیستم، فقط من نمی خوام به چیزی اعتراف کنم که فردا روزی که
شما بخواهید منو محکوم کنید اصلا هیچ دلیلی برای محکومیت من ...[PDF]






20 . چه گربه باشیم چه بچه ی موش خواهان مهریم و گرمای آغوش
shahrvand-newspaper.ir/1393/06/26/.../13930626-26-11-35.pdf
‎آخه من یه بچه ام، یعنی با قلبم تصمیم می گیرم،. یعنی مثل شما بزرگ ترها فقط به
فکر خودم نیستم. ما بچه ها راحت تر با هم. دوست می شیم، وقتی کسی احتیاج به کمک





21 . منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا - شاخ روان
shakh-ravan-sky.9089.org/page-161498.html
‎منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا. تنها کاری که از بچه گی
... مثل بقیه...و این منو می کشه،اینکه که هرگز دانشمندترین انسان روی زمین نیستم.




22 . جام مهر - داستان مثنوي مولوي خودآزمايي 6 درس حمله ي حيدري
jamemehr90.blogfa.com/post-13.aspx
‎معنی : من به خاطر احترام دین و حق مبارزه می کنم ، من بنده ی حق و مطیع خداوندم به فکر
خودم نیستم . شیر حقّم نیستم شیر هوا فعل من بر دین من باشد گوا. شیر حقّم : تشبیه.




23 . خفه نمی شوی بی هوای من؟
azin-alone.blogfa.com/
‎نه این طور که فکر میکنی نیست من یه فکر خودم نیستم. فقط... فقط میترسم وقتی
برگشت ظاهرم خوب نباشه. مهربون من صدام بهت میرسه؟ یا پرده بینمون نمیزاره. ولی من نه
...




24 . " رنگین کمان " نامه - چغندرنامه
www.choghondar.com/1390/09/13/post-352/
‎چون فکر می کرد " انگار تا اون نگه من به فکر خودم نیستم ! " یا دوست دیگه ای میگفت
که این احمقانه ترین حرفیه که تو یه رابطه میشه زد ! چون مگه میشه کسی مراقب خودش ...




25 . starsky: [B][I][green]من به فکــر خودم نیستم .. ! به فکر این پاهای ...
parsclub.net/view/post:3001869
من به فکــر خودم نیستم .. ! به فکر این پاهای بیچاره ام که همیشه ، به هرسازی که تو می
زنی ، می رقصن و کتک خور کفشم میشن .. ! آخه همیشه کفشم ، پامُ می زنه .. بعد از این ...




26 . Alî Bazyar - هي ميخوام گريه کنم هي گريه نميکنم هي باز بايد...
https://de-de.facebook.com/elibazyar/posts/392674907479625
‎... ميکنم هي ميگم بفکر خودم باشم هي بفکر خودم نيستم هي مچاله ميشم هي تنهاميشم هي
به فکر خودم نيستم هي فکر خودم نيستم هي از من بدشان ميايد هي ميترسم هي ميترسم ...




27 . نانگ: نفت حق اشتباه ندارد | ایرنا- مهاجم کامرونی تیم فوتبال - قطره
www.ghatreh.com/news/nn27336624/نانگ-نفت-اشتباه-ندارد
‎22 ساعت قبل ... البته باید بگویم تمرکزم روی موفقیت تیم معطوف است و فقط به فکر خودم نیستم.
نفت تهران درحالی دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ ...




28 . استکی: خیلی از ملی پوشان هندبال خانه نشین و بی پول هستند - تی نیوز
tnews.ir/news/46D847225797.html
‎3 روز پیش ... ... خیلی از بازیکنان را از خانه نشینی و بی تیمی نجات دهد. من اصلاً به فکر خودم
نیستم و بلکه حضور چنین باشگاه هایی به سود آینده هندبال ایران است.




29 . خیلی از ملی پوشان هندبال خانه نشین و بی پول هستند - تی نیوز
tnews.ir/news/428647226264.html
‎3 روز پیش ... من اصلاً به فکر خودم نیستم و بلکه حضور چنین باشگاه‌هایی به سود آینده هندبال ایران
است. منبع: فارس. برچسب ها: هندبال ، باشگاه ، تیم ملی ، استکی.




30 . منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا - تماس با ما
shakh-ravanf.4weblog.ir/index.php?id=626905
‎4 جولای 2015 ... منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا. شنبه 13 تير ... و این منو
می کشه،اینکه که هرگز دانشمندترین انسان روی زمین نیستم.





31 . من نیستم! - مجله‌ی شعر
poetrymag.ws/revue/ebook/naameinketaab/21.html
‎حالا که عازم ِ دَدَری. من نیستم دل خوش کُنک دوستِ پسری. من نیستم! جمع ِزن و مرد متّحدی
در گوشه بود. این جمع هم می شود سپری من نیستم! ... دایم به فکر خودم اگری من نیستم!




32 . سیدصالحی: خودخواه نیستم که در زمین فقط به فکر خودم باشم/ با ...
www.6o4.r98.ir/post/47
سیدصالحی: خودخواه نیستم که در زمین فقط به فکر خودم باشم/ با پیراهن ۳ تیم به
سپاهان گل زده‌ام ,سایت خبری پرسپولیس و استقلال.




33 . غزل عشق - شاعران پارسی زبان
www.irafta.com/showtext.aspx?id=26830
‎9 مه 2015 ... در فکر خودم نیستم و کفرم از این است فکر تو و دلواپس ایمان توام عشق یک چلچله
بفرست، دلم تنگ غروب است یک پنجره بگشا که به زندان توام عشق




34 . دنیای من قد یه زندونه اینجا کسی با من نمیمونه
www.esteghlali.com/forums/1627395-post333.html
‎10 نوامبر 2013 ... انقدر به فکر خودم نیستم... که سن و سالم دیگه یادم نیست... با خیلیا بودم کسی مثل..
. اونی که من از دست دادم نیست... دنیای من قد یه زندونه... اینجا کسی ...




35 . استکی: خیلی از ملی‌پوشان هندبال خانه‌نشین و بی‌پول هستند - فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940607001272
‎3 روز پیش ... من اصلاً به فکر خودم نیستم و بلکه حضور چنین باشگاه‌هایی به سود آینده هندبال ایران
است. انتهای پیام/آ. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید ...




36 . ایرنا - نانگ: نفت حق اشتباه ندارد
www.irna.ir/fa/News/81743549/
‎22 ساعت قبل ... البته باید بگویم تمرکزم روی موفقیت تیم معطوف است و فقط به فکر خودم نیستم.
نفت تهران درحالی دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ ...




37 . عید خود را چگونه گذراندید !!! ( دل نوشت 528 ) - خاطرات زندگی من
khateratezendegiman.persianblog.ir/post/634
‎5 آوريل 2015 ... تا من رو دید بخاری رو روشن کرد و عصبانی شد ک چرا فکر خودم نیستم و اینجوری اومدم
بیرون. رفتیم ژامبون هاش رو گرفت و یه بشقاب و نایلون هم جدا ...




38 . تپه‌هایی شبیه فیل‌های سفید
www.faranakfarid.com/ترجمه/.../16-تپه‌هایی-شبیه-فیل‌های-سفید.html
‎اما من به فكر خودم نيستم. من اين‌كارو مي‌كنم و بعدش همه چي روبه راه مي‌شه.» «اگه يه همچي
احساسي داري، من ازت نمي‌خوام اين‌كارو بكني.» دختر بلند شد و به طرف انتهاي ايستگاه
...




39 . raha.17.rm - ℜѦĦѦ ʝѺѺη - Loading... - INK361
ink361.com/app/users/ig-1925455937/raha.17.rm/photos
‎2 آگوست 2015 ... sasan_.r - joker اینقدر به فکر خودم نیستم @ که سنو سالم دیگه یادم نیست. 543 14
0 · Instagram photo by raha.17.rm - وقتے یڪے بهت میگہ تو ...




40 . "سین میم الف" (@sama__abed) | Instagram photos and videos
www.online-instagram.com/user/_sama___mo/1459779437
‎خوشبخت نیستم! چون پدرم همیشه با صدای آوازش خواب ِ من را بهم میریزد یا اگر بیدار
باشم و در فکر خودم غرق مدام از من تقاضای رساندن ابزاری را دارد تا با آن تعمیرات ...





41 . منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا - جوک
shakh-ravan.p30pars.ir/page-428742.html
‎منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا. تنها کاری که از بچه گی
... مثل بقیه...و این منو می کشه،اینکه که هرگز دانشمندترین انسان روی زمین نیستم.




42 . V SPORTS -معانی ابیات وکلمات درس 11 ادبیات هشتم شیر حق
www.vahidsky.blogarchive.ir/.../معانی-ابیات-وکلمات-درس-11-ادبیات-هشتم-شیر-حق
‎من به خاطر حق مبارزه می کنم ، من بنده ی حق و مطیع خداوندم به فکر خودم نیستم . 8) شیر
حقم نیستم شیر هوا فعل من بر دین من باشد گوا. من مرد قدرت راه خدا هستم و تابع هوا و ...




43 . منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا - صفحه اصلی
shakh-ravan-bsky.wikimaskan.ir/page-462912.html
‎منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا. تنها کاری که از بچه گی
... مثل بقیه...و این منو می کشه،اینکه که هرگز دانشمندترین انسان روی زمین نیستم.




44 . منو با همون خنجری که با دست فکر خودم ساختم بکشید لطفا
shakh-ravan-bsky.a4-france.ir/page-511433.html
‎و این منو می کشه،اینکه که هرگز دانشمندترین انسان روی زمین نیستم. اینکه انقدر
قدرتمند نیستم که از روی دیوارا بپرم. اینکه بزرگترین نویسنده ی دنیا نمیشم.




45 . نانگ: نفت حق اشتباه ندارد
www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2007955
‎22 ساعت قبل ... البته بايد بگويم تمرکزم روي موفقيت تيم معطوف است و فقط به فکر خودم نيستم.
نفت تهران درحالي ديدار برگشت از مرحله يک چهارم نهايي ليگ ...




46 . خواننده برگزیده جشنواره عمار: به سختی نام مدیرکل ارشاد را به یاد می آورم ...
www.boushehr24.com/.../8897-خواننده-برگزیده-جشنواره-عمار-به-سختی-نام-مدیرکل-ارشاد-را-به-یاد-می-آورم-به-دنبال-پول-نیستم-دانلود-ترانه-...
‎11 فوریه 2015 ... به دنبال پول نیستم دانلود ترانه جدید .... به فکر خودم نیستم زیرا موسیقی ارزشی به
من لذت می دهد و من این لذت را با هیچ چیزی عوض نمی کنم، ولی ...




47 . جهان نيوز - رقم قرارداد محسن بنگر مشخص شد
jahannews.com/vdcg379xxak9xy4.rpra.html
‎17 ژوئن 2012 ... بنگر ادامه داد: من به تازگي به پرسپوليس آمده‌ام اما در اين شرايط تنها به فكر خودم
نيستم و همه براي پرسوليس بازي مي‌كنيم. مدافع جديد پرسپوليس ...




48 . خواننده نماهنگ برگزیده جشنواره عمار: به سختی نام مدیرکل ارشاد را به یاد ...
www.dana.ir/News/238631.html
‎10 فوریه 2015 ... شاید به این دلیل باشد که من به دنبال پول نیستم! به فکر خودم نیستم زیرا موسیقی
ارزشی به من لذت می دهد و من این لذت را با هیچ چیزی عوض نمی کنم، ...




49 . متن و اس ام اس عاشقانه غمگین شهریور 93
www.amazing.ir/1393/06/14/text-and-sms-love-sad-sharivar-93/
‎من فکر بچه ام ها به فکر خودم نیستم! . . . عکس عاشقانه , عکس های عاشقانه. قایقت می
شوم بادبانم باش. بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم باد هوا شود دورترمان کند !




50 . ادای دین مقروضان نخستین نشانه عدالت جامعه مهدوی - مهدویت و ظهور - پرسمان
www.mahdaviat.porsemani.ir/.../ادای-دین-مقروضان-نخستین-نشانه-عدالت-جامعه-مهدوی
‎یعنی من تنها به فکر خودم نیستم و به فکر دین جامعه نیز هستم. حجت الاسلام
رمضانعلی زاده با اشاره به اهمیت ادای قرض در سنت و سیره نبوی، تصریح کرد: در





51 . مامان مریم - ماجرای زایمان من
maryami60.blogfa.com/post-32.aspx
‎... از توی اتاق سرشونو آوردن بیرون که کی اینطوری می دوید گفتم من پرستار گفت از
یه خانم حامله واقعا چنین سرعتی بعیده گفتم من فکر خودم نیستم فکر بچه هستم.




52 . سونات سکوت
soonatesookut.blogfa.com/
‎29 ژانويه 2015 ... دیدی من به فکر خودم نیستم؟؟؟ دیگربس است، حرف هایم ته کشید، تا فردا... البته
بدان که اگر. قرار باشد درباره ی تو بگویم، حرف هایم ته نمیکشد، تا ...




53 . متخصصین امر بچه داری و پوشک لطفا بیاین - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1155139
‎بد نیست خیلی تنهاس میخوام دومی را بیارم از تنهایی در بیاد زیاد به فکر خودم نیستم
. یاسی پست ها : 14عضویت:1394/4/1 ...




54 . دل نوشته هام
mnoehda.blogfa.com/1392/07/1
‎محمد ..... من دیگه به فکر خودم نیستم ... من دارم همه غلطی میکنم .... میترسم دیگه ندایی
که میگفتی پاکه و خوبه نباشم میترسم که اونطوری بشم که نباید بشم .... منتظرتم .




55 . با پيراهن 3 تيم به سپاهان گل زدم
www.98love.ir/Forum/Post/8012
‎17 سپتامبر 2013 ... با پيراهن 3 تيم به سپاهان گل زدم سيدصالحي: خودخواه نيستم كه در زمين فقط به فكر
خودم باشم من بازيكن خودخواهي نيستم كه در زمين مسابقه فقط به ...




56 . اس ام اس غمگین عاشقانه تیر 94 - فان ها
funha.com/اس-ام-اس-غمگین-عاشقانه-تیر-94.html
‎22 ژوئن 2015 ... من فکر بچه ام ها به فکر خودم نیستم! . . . قایقت می شوم بادبانم باش بگذار هرچه حرف
پشت مان می زنند مردم باد هوا شود دورترمان کند ! . اس ام اس غمگین ...




57 . shideh @shidehjah Instagram photos | Websta (Webstagram)
websta.me/n/shidehjah
‎shidehjah از اونجايي كه فقط به فكر خودم نيستم گفتم بزار علاوه بر كيك لبو ... از
نتيجه كار واقعا راضيم ،من اهل تزئين كيك نيستم چون اهل خوردن خامه و شكر نيستم .




58 . کدوتنبلی که عاشق شد...
ashubeman.sarvpress.ir/
‎اصلا به فکر خودم نیستم! در آینه دختری با چشمان گودرفته و زیرچشم سیاه به من خیره
ماند. غم چشم هایش٬ بغض گلویش٬ قلب تکه تکه شده اش بماند. این بار به نظر می رسد ...




59 . مـــــن كـــــافـــرم...! - ــــده...یـــــه گــــــرگـــــِ بــــارون دیـــــــ - پارسی بلاگ
shariativaeshg.parsiblog.com/Posts/112/مـــــن كـــــافـــرم...!/
‎من یه کافرم که نمیتونم ببینم و نگم،چون مــــــثل اطرافیانم به فکر خودم نیستم،من
کافرم چون. فشن میکنم،من کافرم چون سه تیغ میکنم،من کافرم چون با دختر حرف زدم، من
...




60 . بهمن 1388 - فقط به خاطره تو - Blogfa
tabesardeman.blogfa.com/8811.aspx
‎امشب دلم از این زمونه پره که حته به فکر خودم نیستم. امشب نمی دونم چرا همه بهم گیر
میدن. امشب از اون شبهایی هستش که چرا به دنیا اومدم. امشب تنها شبی هستش که شعری ...





61 . خاطرات جرج دبلیو بوش 31/ ترجمه: آرش عزیزی | shahrvand
www.shahrvand.com/archives/19185
‎3 نوامبر 2011 ... “خوب، الان به فکر خودم نیستم. به فکر خانواده ها و کودکان هستم. من مردی عاشق هستم اما
در عین حال کسی هستم که باید شغلش رو انجام بده و قصد دارم همین ...




62 . یه جای خوب واسه حس کردن زندگی
yejayekhob.persianblog.ir/1392/6/30/
‎24 سپتامبر 2013 ... ... بازی در نیارم و باعث نشم گوگولی پیش از موعد به دنیا بیاد و حتی الامکان از بلند
کردن اجسام سنگین پرهیز کنم و به فکر خودم نیستم به فکر بچه ...




63 . mAs'oud
ma3oud.blogfa.com/1393/03
‎به خدا من به فکر خودم نیستم. به فکر آرمان هاستم. به من مشروب بدند به تنهای انقلاب
میکنم. هی منو باش. اره من باش. از من بترس. ساقی پیک بعدی. جمعه سی ام خرداد ۱۳۹۳ ...




64 . عرفان عدیلی
fasletarane.persianblog.ir/
‎ببین فکرخودم نیستم. منم عینتو لبریزم. ببین مردوونه می ایستم. سلام ....سلام.....
سلام. هیچ حرفی جز ترانه ندارم پس فقط با عشق بخونید. یه جایه خالی روبه روت.




65 . زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 - مجید آژ
zananetar1.blogfa.com/post/230
‎ولی مژگان نمیشه فکرنکرد آخه دخترهای زیادی هستن که در عین زیبایی و خانومی سن
ازدواجشون گذشته و به قول مردم ترشیدن،به اون قرآن قسم به فکر خودم نیستم به فکر ...




66 . استکی: خیلی از ملی‌پوشان هندبال خانه‌نشین و بی‌پول ه
برچسب‌ها:
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 903
  • بازدید سال : 23,976
  • بازدید کلی : 285,064