loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 174 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
يار دل سرد من



1 . ܓܨVainܓܨ - دانلود آهنگ(سهراب اسدی)بی رحم
proudly-young.blogfa.com/post-126.aspx
‎15 ژوئن 2012 ... این دله دیوونم بی تو قهرشونه ای یار. یاره دل ... اینو صد دفعه گفتم بی رحمی و دلسرد.
تو چشام ... من به تو محتاجم دل به عشقت دادم هی نگو از پیشت میرم.




2 . دانلود آهنگ جدید امین شیرخانی بی رحم
www.cdmusic.ir/امین-شیرخانی-بی-رحم.html/
‎اشک چشمام انگار ، نم نم بارونه یار ، این دل دیوونم بی تو ، پریشونه یار. یار دلسرد من ،
درمونه یا درد من ، دیگه نگو ای دیوونه ، دست از من بردار. عشقم بودی و هستی ، هرچند ...




3 . رویای من
myme-a.blogfa.com/
‎رویای من - زندگي كردن من مردن تدريجي بود/آنچه جان كند تنم عمر حسابش كردم - رویای من.
... يار دلسرد من درموني و درد من ديگه نگو اي ديوونه دست از من بردار. عشقم بودي و ...




4 . آبان ۱۳۹۰ - ℒ𝓞𝓥𝓔
naragh-hadi.blogfa.com/9008.aspx
‎الهی دور تو بگردم اشک چشمام انگار نم نم بارونه یار این دل دیوونم بی تو پریشونه یار
یار دلسرد من درمونه یا درد من دیگه نگو ای دیوونه دست از من بردار عشقم بودی و هستی




5 . دانلود آهنگ جدید و زیبای فانوس با صدای علی اصحابی
atrin.net/دانلود-آهنگ-فانوس-علی-اصحابی.html
‎یه فانوس یه شب گرد یه دل یه کوچه ی ِ سرد ... کار ِ منی یار ِ منی تو ... از خلوت من آه … از
دل کندن تو سراغی از من بگیر از من دل نکن نرو . . یه فانوس یه شب گرد یه دل یه ...




6 . عشق بی وفا - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/tag/عشق_بی_وفا
‎تو برام خورشید بودی توی این دنیای سرد .... به شکست دل من یا پیروزی
خویــــــــــــــــش؟ ... به دل سادهی من میخندی که دگرتا ابد نیز به فکر خود
نیســــــــــــــــــت ؟ ..... اونی که یار تو بود، اگه غمخوار تو بود، قلبش رو پس نمی داد دل
به هر کس نمی داد، دل می ...




7 . متن عاشقانه غمناک - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/tag/متن_عاشقانه_غمناک
‎تا که یاری یار شد دل ز دل بیزار شد ... و باران همانگونه سرد ،که بود ، نگاه ها را سرد تر
می کند و قدم ها را تند تر. ستاره ی ... هیچکس نمی داند آنچه را که تو در دل داری و نمی فهمد.




8 . حمید مصدق - آوازه های من
avazehayeman.persianblog.ir/tag/حمید_مصدق
‎به من بتاب که سنگ سرد دره ام. که کوچکم ... تقدیم به او که دلم برایش این روزها تنگ
است: پس از توفان .... گفته بودند که از دل برود یار چو از دیده برفت. سالها هست که از ...




9 . جنون - فروغ فرخزاد
farrokhzad-forough.persianblog.ir/post/80/
‎16 آوريل 2009 ... دل گمراه من چه خواهد کرد. با بهاری که می رسد از راه؟ ... یار من کیست ، ای بهار سپید؟ گر
نبوسد در این بهار ... سردی و ظلمت زمستان را. می نهد روی گیسوانم ...




10 . سایت سارا شعر - ادبیات معاصر - برگزیده اشعار ابتهاج - 3
sarapoem.persiangig.com/link7/saye3.htm
‎صفای اینه ی خواجه بین کزین دم سرد نشد مکدر و بر آه ... گرش تو یار نباشی جهان به
کارش نیست چنان ز لذت دریا پر ... ز تشنه کامی خود آب می خورد دل من کویر سوخته جان ...





11 . سایت سارا شعر - برگزیده زیباترین شعر ها از شاعران گذشته و امروز2
sarapoem.persiangig.com/link7/kashkul2.htm
‎روز اول که دل من به تمنای تو پر زد چون کبوتر لب بام ... خواستم راز درون فاش کـنم یار
نـخواست نگـهـی کرد و سخن .... صفای آینه خواجه ببین كزین دم سرد نشد مكدر و بر آه ...
Images for يار دل سرد من




12 . مظاهر مصفا - سرد و سیاه و تلخ
mozahermosaffa.blogfa.com/post-5.aspx
‎سرد است روزگار من و روزگار سرد. سرد است دست و دل دل و دستم به کار سرد. چون مهرگان
هوای بهاری گزنده است. سرد است روزگار خزان و بهار سرد. از یار و از دیار نجویم خبر ...




13 . َشعر - ELA
ela28.persianblog.ir/tag/َشعر
‎آن شب آمد به سرای من و خاموش نشست سر فرو داشت نمی گفت سخن ... که دلش با دل من
سرد شده ست. هوشنگ ابتهاج ... عمری به سر دویدم در جست وجوی یار جز دسترس به وصل ...




14 . ديوان رهي معيري - مثنوي ها و منظومه ها - کاروان گل - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/0BG3
‎الا اي فروزنده خورشيد من. بهار من و صبح اميد من. دلم روشن ... مرا پيش از اين جان و دل
سرد بود. ز بي درديم، سينه پردرد بود ... که بوي دل آويز يار آورد. بهار من اي تازه گل روي
...




15 . آهنگ ای یار از ایرج مهدیان متن آهنگ - Himp3
sedabax.ir/آهنگ-ای-یار-از-ایرج-مهدیان-متن-آهنگ/
‎در سکوت کوچه های سرد شبها آه. دل گرفته زین همه بیگانگی ها. رنگها ، نیرنگها ،
دیوانگی ها. HiMp3.iR. با من امشب گریه کن ای یار. با من امشب گریه کن ای یار. با من
امشب ...




16 . شعر - شب عــــاشقان بی دل
shabeasheghanbidel.persianblog.ir/tag/شعر
‎ببین بی جهت نیست که من ناامیدم تو اوج جوونی به پیری رسیدم. ببین بی جهت
نیست ... پشت سردی نگاهم هست حسی گرمْ پنهان ! ... عیش ما هر جا که یار آنجا بود آنجا
بود.




17 . کی تموم میشه فصل سرد انتظار
injuredlove.blogfa.com/
‎کی تموم میشه فصل سرد انتظار - می نویسم تا بخونید ز من و روزگار غمگین تر از
غمگین من. ... نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۲ساعت 11:39 توسط
دلتنگ یار| 200 نظر ... یا عامل بدبختی و زجرها دل تنگی ها و اشک های این روزهای من .




18 . شاعرترازهمیشه
shaertarazhamishe.blogfa.com/
‎شاعرترازهمیشه - پیرم اماعشق من باری جوانترمانده است.....گرچه ... دل او سرد و دلم سرد و
زمین سرد و هوا سرد. همه گفتند که غم خانه ... بهترین یار تو از چشم سیاهت افتاد. دل ...






20 . رویای با تو بودن
gurestan.blogfa.com/
‎يار بي وفاي من عكس دو تا دل رو كشيد ... من ...با دقایقم ... با زندگیم لجبازی می کنم !
نازنینم !غروب بار سنگین دلتنگی مرا هر ... هوای اینجا سرد و سنگین است نازنينم !





21 . يار سرد - آبادانی اندیشه
ariarman.persianblog.ir/post/45/
‎يار سرد. این دل من بیقراره. بی قرار یاره. یاری که نداره نام نشونی از من آواره. چه باید
کنم من ِ بیچاره. یار بده به من کمی بهاره. این دل من بیمار. بیمار رخ یاره. یاری که نداره.




22 . paroles de Ali Ashabi - Fanoos | Musixmatch
https://www.musixmatch.com/fr/paroles/Ali-Ashabi/Fanoos
‎5 مه 2015 ... فانوس شبگرد یه دل یه کوچه سرد دارم پیت میگردم تو خوب باش و برگرد ... صدای تب
دار منی کار منی یار منی تو ... سراغی از من بگیر از من دل نکن نرو




23 . قلب من چشم تو - عماد خراسانی ، شمس الدین عراقی
negahivayadi.blogfa.com/cat-26.aspx
‎اي که در سوختنم با دلِ من ساخته اي کاش يک شب دلت ... يار عاشق کش و بيگانه نواز
است هنوز خاک گرديدم و بر ... گر سرد همش در پاي كاري است بجا امشب پروانه مرا عمري ...




24 . یاد یار (اشعار) - سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی
www.aviny.com/occasion/enghelab_jang/.../Shear/sheer01.aspx
‎من امشب خبر مي‌كنم درد را كه آتش زند اين دل سرد را. بگو بشكفد بغض پنهان من كه گل
سرزند از گريبان من. مرا كشت خاموشي ناله‌ها دريغ از فراموشي لاله‌ها. كجا رفت تأثير ...




25 . گنجور » شهریار » گزیدهٔ غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۴۳ - کاش یارب
ganjoor.net/shahriar/gozidegh/sh143/
‎در دیاری که در او نیست کسی یار کسی. کاش یارب که نیفتد به ... نپسندید دل زار من
آزار کسی. آخرش محنت جانکاه به چاه ... سود بازار محبت همه آه سرد است. تا نکوشید پی ...




26 . گنجور » رهی معیری » غزلها - جلد سوم » ستاره بازیگر
ganjoor.net/rahi/ghazalha3/sh14/
‎عاشقی ها از دلم دیوانگی ها از سرم. شمع لرزان نیستم تا ماند از من اشک سرد. آتشی جاوید
باشد در دل خاکسترم. سرکشی آموخت بخت از یار یا آموخت یار. شیوه بازیگری از ...




27 . اشعار برگزیده از رهی معیری - غزلسرا
liking.blogfa.com/page/rahi1
‎دل ماتمزده در سینه من نوحه گر است گریه و خنده آهسته و ... شب یار من تب است و غم سینه
سوز هم تنها نه شب در .... نمی خواهم که با سردی چو گل خندم ز بی دردی دلی چون لاله با ...




28 . هوشنگ ابتهاج - غزل معاصر
ghazal-moaaser.blogfa.com/cat-3.aspx
‎که شکیب دل من دامن فریاد گرفت. آن که آیینه ی صبح و .... نه به انتظار ياری, نه ز يار
انتظاری غم اگر به كوه گويم ... صفای آینه ی خواجه بین کزین دمِ سرد. نشد مکدر و بر آه
...




29 . دلنوشته هایم با تو ( شعر و متن عاشقانه )
tavab1.persianblog.ir/
‎15 مه 2014 ... آسمانم: حجم سرد یک قفس ... من هم از این تیره دل مردم , گریزانم چو اشگ .... کمی‌ مهتاب... و
بوی یـار.. و بوی یـار... و بوی یـار ...! تـو باشی مـن باشم و .




30 . قصه ی رنگ پریده - وب سایت رسمی نیما یوشیج
www.nimayoushij.com/poetry18.html
‎( برای دل های خونین) من ندانم با که گویم شرح درد قصه ی رنگ پریده، خون سَرد هرکه با
من همره و پیمانه شد عاقبت شیدا دل و دیوانه شد قصه ام عشاق را ... بازمی جستم همیشه وصل





31 . ساده ام ... همین - به دل گویم که چون .....
delgofto.blogfa.com/post-73.aspx
‎به حق اشک گرم من، به حق آه سرد من که گرمم پرس چون بينی که گرم از سرد، می‌دانم مرا دل
... هرکه شد محرم دل در حرم یار بماند وان که اینکار ندانست در انکار بماند. خداحافظ.




32 . شعر - همه جا خانه یار است ...
mnfarahani.persianblog.ir/tag/شعر
‎در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست. آسمان با قفس تنگ چه ... سقفهای سرد و
سنگین، آسمانهای اجاری. با نگاهی ... شوق وصال یار من، برده زکف قرار من. نغمه غمگسار
من، وه ...




33 . دستهایم سرد است … به گمانم دیگر آخر راهم یار من دل من پوسید اما هیچ ...
www.hammihan.com/post/703455
‎دستهایم سرد است … به گمانم دیگر آخر راهم یار من دل من پوسید اما هیچ کس نرسیده و
نمیرسد به حال زار من.




34 . هوشنگ ابتهاج - ...دل نامه
sade-del.persianblog.ir/tag/هوشنگ_ابتهاج
‎دل نامه. وقت است که بنشینی و گیسو بگشایی. وقت است که بنشینی و گیسو
بگشایی ... من به باغ گل سرخ،در تمام شب ِسرد ... ای دل به کوی او ز که پرسم که یار کو
؟




35 . ياد بارانم و دل باراني من
yadebaranam.blogfa.com/
‎ياد بارانم و دل باراني من - دست نوشته هاي باران - شعر - اس ام اس - مناسبت هاي سال -




36 . خاطرات ... قلم به دست سرد من شکسته روی دفترم ..... ياد آن بارش عشق در حرم يار بخير
.




37 . بانک سخنان بزرگان - اشعار هوشنگ ابتهاج
www.sokhan-bank.blogfa.com/cat-2.aspx
‎ای وای بر من و دل من، قاتل است این. کنت چرا ... یار گم شده. گر چشم دل بر آن مه آیینه رو
کنی. سیر جهان در آینه ی روی او کنی .... در دلم. زین موج اشک تفته و توفان آه سرد.




38 . قصه دل دیوانه
ghesedeledivaneh.persianblog.ir/
‎دل خون شد از امید و نشد یار یار من ای وای بر من و دل امید وار من. از جور روزگارچه گویم؟ که
در فراق هم روز من سیه شد و هم روزگار من. نوشته شده در ... در دل سرد سنگ تو نگرفت




39 . دلــــــــــم تنگ است
dokhtarafghan.blogfa.com/
‎دلــــــــــم تنگ است - دختــــــر افغـــــــان. ... نه یار هم نه غمخوار ونه همراهیم. منو تو عمق ...
تو را من میپرستیدم نه مانند خدا کمتر ... زمین سرد است وشمع بی تاب بی تاب است.




40 . حرف های نگفته قلب یک عاشق به معشوقش
www.paeeze-sorkh1.blogfa.com/
‎اینکه اینجا خفته در این گور سرد * بودنش را هیچ کس باور نکرد. دِلـمـ یه کـوچه ... دل من
همانند اتوبوس های شهر شده ! ... دلت که برای من تنگ شد بیا سراغ زیر سیگاریم …





41 . امیر ارجینی - دلت را خانه ما کن
rgon.blogfa.com/tag/امیر-ارجینی
‎دلت را خانه ما کن. ... دستاي گرمت رو بيار تو دست سرد من بذار كه آتيش دستاي تو چاره
بي طبيبيه خيلي رقيب .... یار قشنگ دلم بیا که تنگ دلم. تا که با دلتنگی باید ...




42 . هر چی که دلم می خواد - اس ام اس
sinasaba.blogfa.com/category/22/
‎من تو را به دلم قول داده ام ، نگذار بدقول شوم ! ..... چشمان خون سرد تو پیداست ، که قلب
تنگ سابق را نداری… .... بوی شوم امتحان آید همی / یار صفر مهربان آید همی. ما ز تعلیم ...




43 . سایه - امیر هوشنگ ابتهاج
sayeh-sayeh.blogfa.com/cat-2.aspx
‎ای دل ، به کوی او ز که پرسم که یار کو در باغ پر شکوفه ، که ... خوش باد مرا صحبت
این یار سرایی. -ه.الف.سایه- ..... من به باغ گل سرخ،در تمام شب ِسرد. روشنایی را خواندم ...




44 . دل گمراه من چه خواهد کرد ...
www.kodakbache.blogfa.com/
‎آنکه یار منست می داند! آسمان می دود ز خویش برون. دیگر او در جهان نمی گنجد. آه، گوئی که
اینهمه «آبی». در دل آسمان نمی گنجد. در بهار او ز یاد خواهد برد. سردی و ظلمت زمستان را.




45 . تار و پود هستي ام بر باد رفت اما نرفت / عاشقي ها از دلم ... - صفحه اصلي
www.g0lesorkh.com/archives/000205.php
‎18 ژانويه 2013 ... عاشقي ها از دلم ديوانگي ها از سرم شمع لرزان نيستم تا ماند از من اشک سرد آتشي جاويد
باشد در دل خاکسترم سرکشي آموخت بخت از يار يا آموخت يار




46 . من و پاییز
paeez66.blogfa.com/
‎من و پاییز - نمی دانم وقتی نیستی دلم میگیرد یا وقتی دلم می گیرد نیستی.! - من و
پاییز. ... سردی اندامم مرا به لرزه در آورده،کجاست آن عشق آتشینت که سوزانده مرا،. ای
زیبای من،تو میدانی که راز ... بی هوس بی دغدغده ای یار من. گاه گاهی در خیال خام خود.




47 . عابر کوچه های ابر
aberkochehayeabr.persianblog.ir/
‎30 ا کتبر 2013 ... گل امید دل من توی سردی نگاه تو می میره. برگای درخت دل من باد پائیزی دل تو. غم عالم
رو دل من عشق و خنده با دل تو. غربت و غم با دل من یار و همدم با دل تو.




48 . شعر من،گنجینه بهترین اشعار عاشقانه,اشعار زیبای سیمین بهبهانی
iransast3.mihanblog.com/
‎که به جز تو سوی یار دگرش گذر نباشد ... چو عروسکم ز سردی، که دو دیده بلورم ... من و
تو. بود عمری به دلم با تو که تنها بِنِشینم کامم اکنون که برآمد بنشین تا بنشینم.




49 . دیوان شمس/قسمت هفتم - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/wiki/دیوان_شمس/قسمت_هفتم
‎17 سپتامبر 2011 ... حکم مژه تو آن کند با دل من, کز نوک قلم خواجه‌ی دیوان نکند. روزیکه وجودها تولد ... شاد
آنکه ز دور ما یار ما بنماید, چون بچه‌ی خرد آستین برخاید. چون دید مرا کنار ... بر
دلشدگان چه ناز در خورد بود, یعقوب که یوسفی کند سرد بود. عاشق که تواضع ...




50 . انوری (قصاید)/آب چشمم گشت پر خون زاتش هجران یار - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/.../آب_چشمم_گشت_پر_خون_زاتش_هجران_یار
‎15 سپتامبر 2011 ... آب چشمم گشت پر خون زاتش هجران یار, هست باد سرد من بر خاک از آن کافور بار. آب و
آتش دارم از هجران او در چشم و دل, از دل چون بادم از دوران گردون خاکسار.





51 . عصیان/جنون - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/wiki/عصیان/جنون
‎16 مه 2012 ... دل گمراه من چه خواهد کرد با بهاری که می رسد از ... يار من کيست ، ای بهار سپيد؟ گر
نبوسد در اين بهار ... می خزم همچو مار تبداری بر علفهای خيس تازهء سرد




52 . قصه ی منو عشقم واقعیست...
www.comet4.blogfa.com/
‎با تو هستم گل من من دلم تنگ شده سرد و بي رنگ شده و تو مي داني نه؟من. تو را مي خواهم ...
جار يست.سرزنش نكن مرا اشك همراه من است وقتي نيستي بهترين يار من است.بگذا.




53 . تو عشق خوب منی گل محبوب منی تو عزیز این دل from عشق و دلتنگی ...
www.downfacebook.com/download-facebook-video-630833780380485.html
‎تو عشق ناب منی همش تو خواب منی تو تنها مرهم این دلِ بی تاب منی تو رویای شبهای ، پر
از سردرد منی تو گرمای این دلِ ، نحیف و سرد منی تو تنها همدم من ، تو تنها یار منی تو ...




54 . دانلود آهنگ جدید علی اصحابی - فانوس
dornamusic.com/ali-ashabi-lighthouse/
‎یه فانوس یه شب گرد یه دل یه کوچه ی ِ سرد ... کار ِ منی یار ِ منی تو ... از خلوت من آه … از
دل کندن تو سراغی از من بگیر از من دل نکن نرو. یه فانوس یه شب گرد یه دل یه کوچه ...




55 . فروغ فرخزاد - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/فروغ_فرخزاد
‎که من وتو از آن روزنه ی سرد عبوس. باغ را دیدیم ... تا به کی در دل نهان سازم. حسرت
گرمای دوزخ را ؟ .... ای یار ای یگانه ترین یار آن شراب مگر چند ساله بود ؟ نگاه کن که در
...




56 . شعر - پارادوکس های روحی
paradise90.persianblog.ir/tag/شعر
‎زدم دل را به حافظ، دیدم او امشب برای من. "لبش می بوسم و در می ..... که ناگهان خود را رها می
کرد در احساس سرد نور .... باز انگار سوار، نتوانست بیابد ره سرمنزل یار. باز از من ...




57 . دلنوشته - کلبه دلتنگی های گلنار...
shahfahim.persianblog.ir/tag/دلنوشته
‎اشک سرد... درپهنه دشت رهنوردی پیداست وندرپی آن قافله،گردی پیداست فریادزدم:((
دوباره ... که بی تاب ست و. دلتنگی میکند...!! بهونه دلم... من روی دلم تمام تو را حک کرده
ام . تاريخ : ۱۳٩۳/۱٢/۱٩ .... جرات می خواهد در چشم یار نگاه کردن وگفتن، دل شیر میخواهد ...




58 . كهكشان خیال
afghanartist.persianblog.ir/
‎5 نوامبر 2011 ... بیا با کمک مرغک شتابیم --- و او را از دل زندان رهانیم پرنده را ... اگر چه خوی من آرام و
خون من سرد است. تنور عشق ..... دلم سبد سبد از آرزوی یار پر است.




59 . شرح پریشانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/شرح_پریشانی
‎محتویات. [نهفتن]. ۱ شرح پریشانی; ۲ گلهٔ یار دل‌آزار; ۳ جستارهای وابسته; ۴ منابع ...
روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم, ساکن کوی بت عربده‌جویی بودیم. عقل و دین
باخته، دیوانهٔ رویی بودیم, بستهٔ ... دوزخ از سردی این طایفه افسرده شود. ای پسر، چند
به کام ...




60 . نیامدم که بخواهم کنار من باشی - زیباترین اشعار عاشقانه معاصر
poem.parsiblog.com/Posts/477/نيامدم که بخواهم کنار من باشي/
‎28 جولای 2013 ... نیامدم که بخواهم کنار من باشی میان این همه بیگانه یار من باشی. نیامدم که ... دلم گرفته
تر از بغض مهربان شماست ... دریچه ای به شب سرد و تار من باشی.





61 . دانلود آهنگ جدید امین شیرخانی بی رحم - هنره
honare.ir/Article/.../دانلود-آهنگ-جدید-امین-شیرخانی-بی-رحم.html
‎توی زندگی من ، خیلی عشقا بودن ، ولی هیشکی مثل تو نبود. واسه یک خونه ، خیلی جاها
... یار دلسرد من ، درمونه یا درد من ، دیگه نگو ای دیوونه ، دست از من بردار. عشقم بودی و ...




62 . شعر - دلتنگی های من
manetanha.persianblog.ir/tag/شعر
‎1 آوريل 2014 ... آنکه یار من است می‌داند! آسمان می‌دود زخویش برون. دیگر او در جهان نمی‌گنجد. آه، گوئی که
این همه "آبی". در دل آسمان نمی‌گنجد. در بهار او زیاد خواهد برد. سردی و ...




63 . آوای دل - شاعر : علی حیدری معاف - شعر : ای یار شیرین
avayedel.com/poems/1826/ای یار شیرین
‎سلامم بر تو ای مه پار سیمین مرا از خود مران ای یار دیرین که دل در سینه سوزد همچو فرهاد
ز شور انگیز عشقت یار شیرین دلم چون شیشه ُتردست ای دلارام مکن با من دلت را سرد ...




64 . دلنوشته های من.
delneveshteh91.persianblog.ir/
‎چیزی شبیه سردی یک جسد....!!! نوشته شده .... دل من آخرین جمعه سال.... وچه دورند و .....
باران... نبار!!! من نه چتر دارم... نه یار...! نوشته شده در ۱۳٩۱/۱٠/٩| ساعت ۱٢:٢۸ ب.ظ|
توسط ...




65 . دانلود اهنگ فانوس از علی اصحابی,فانوس از علی اصحابی - دانلود آهنگ جدید
www.meli-media.com/10786/فانوس-از-علی-اصحابی/
‎یه فانوس یه شب گرد یه دل یه کوچه ی ِ سرد دارم پی ــِت ... کار ِ منی یار ِ منی تو ... از
خلوت من آه … از دل کندن تو سراغی از من بگیر از من دل نکن نرو آه … از خلوت من آه …




66 . تو دلت را جای من بگذار شاعر می‌شود/مرحومه نجمه زارع - آیات غمزه
ayateghamzeh.persianblog.ir/post/94
‎14 ژوئن 2008 ... سخت است این‌که دل بکنم از تو، از خودم از این نفس ... «من» بی «تو» سرد و خسته و
ساکت تمام روز... یک درختِ ..... پروانه اى که دل به دلِ یار بسته است.




67 .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 4,133
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,922
  • بازدید ماه : 5,922
  • بازدید سال : 28,995
  • بازدید کلی : 290,083