loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 33 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
گذاشت م به دارم بکشن د



1 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـــه اثبـــاتش را ...
www.hammihan.com/post/579697
‎Ashkan Azarabadeghan : حوصله نه خواهر ..دل اثباتش را نداشتم ..نه اینکه جرات بلکه
عشق اثباتش را نداشتم ..ارزو می کردم که ای کاش چوبه ی دارم کنار دیوار یار بود .
Images for گذاشت م به دارم بکشن د




2 . گذاشتــم به دارم بکشنــد بــی گنــاه بـــودم اما - کلوب
www.cloob.com/u/.../گذاشتــم_به_دارم_بکشنــد_بــی_گنــاه_بـــودم_اما
‎23 ژانويه 2015 ... گذاشتــم به دارم بکشنــد بــی گنــاه بـــودم اما. ... نوشتن برای تو وقتی ندانی که
برایت نوشته ام به چه درد می خورد؟… سعید , chakeret ...




3 . گذاشتم به دارم بکشند..!!! بی گناه بودم... - عاشقانه های من برای تــــو
https://www.facebook.com/a6eghanehayeman/.../410043189131265
‎گذاشتم به دارم بکشند..!!! بی گناه بودم اما!! حوصله ی اثباتش را نداشتم!!!!!




4 . لاله های غم زده - گذاشتم به دارم بکشند بی گناه بودم اما حوصله ی اثباتش ...
abkheradroshani.blogfa.com/post/202
‎لاله های غم زده - گذاشتم به دارم بکشند بی گناه بودم اما حوصله ی اثباتش را نداشتم -
زیباترین ها را اینجا بخوانید.




5 . ویسگون - ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﮑﺸﻨﺪ ! ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻣﺎ ... ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺍﺛﺒﺎﺗﺶ ﺭﺍ ﻧﺪﺍ...
wisgoon.com/pin/550952/
‎عکس و تصویر ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﮑﺸﻨﺪ ! ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻣﺎ ... ﺣﻮﺻﻠﻪ. ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﮑﺸﻨﺪ ! ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻣﺎ ..
. ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺍﺛﺒﺎﺗﺶ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ؟؟ 1 سال، 9 ماه قبل. ۱۱ · گوناگون · دانلود تصاویر ...




6 . گذاشتم به دارم بکشند!!! بی گناه بودم اما.... حوصله ی اثباتش را - ویسگون
wisgoon.com/pin/448353/
‎عکس و تصویر گذاشتم به دارم بکشند!!! بی گناه بودم اما. ... گذاشتم به دارم بیاآویزن
با اینکه بی گناه بودم اما حوصله اثابتش را نداشتم !!! گذاشتم به دارم بکشند.




7 . ویسگون - گذاشتم به دارم بکشند... بی گناه بودم اما، حوصله اثباتش را ...
wisgoon.com/pin/1364321/
‎عکس و تصویر گذاشتم به دارم بکشند... بی گناه بودم اما، حوصله .... گذاشتم به دارم
بیاآویزن با اینکه بی گناه بودم اما حوصله اثابتش را نداشتم !!! گذاشتم به دارم ...




8 . گذاشتم به دارم بکشند بی گناه بودم اما حوصله ی اثباتش را ندا
www.lenzor.com/p/fmZtJ
‎گذاشتم به دارم بکشند بی گناه بودم اما حوصله ی اثباتش را ندا.






10 . zahra75: گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ...
boloke13.com/view/post:1307989857
‎3 آگوست 2015 ... محل درج ِ توضیحات ِ کوتاه در مورد سایت. ... zahra75. گذاشتــم به دارم بکشنــد . . .
بــی گنــاه بـــودم اما ، حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم .





11 . saralove - گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم ام ...
www.nicefun.org/view/post:8073572
saralove - گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم ام..




12 . انجمن علمی، سرگرمی،آموزشی شاه چت - گذاشتــم به دارم بکشنــد ...
shaahchat.com/anjoman/archive/index.php?thread-496.html
‎7 مه 2015 ... دریافتم، زندگی معجزه حیات است. زندگی با کلمه‌های من ساخته می‌شود و هر کلمه‌ای رد پای
معجزه است. پس می‌توانم زیبایی را با کلماتم بیافرینم.




13 . بازم منو تنهایی بازم تنها شدم...!!!! - گذاشتــم به دارم بکشنــد
ejbarbetanhaei.blogfa.com/tag/گذاشتــم-به-دارم-بکشنــد
‎بازم منو تنهایی بازم تنها شدم...!!!! گذاشتــم به دارم بکشنــد! گذاشتــم به دارم بکشنــد
! بــی گنــاه بـــودم اما.... حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم...! برچسب‌ها: گذاشتــم به دارم ...




14 . !سکوت کن! - گذاشتم به دارم بکشند
khalvatgahnegin.blogfa.com/tag/گذاشتم-به-دارم-بکشند
‎سکوت کن! - گذاشتم به دارم بکشند - چقدخیابان سبز است از ان روز که مراکاشتی و
رفتی! - !سکوت کن!




15 . گذاشتم دارم بکشند... - عکس
168love.rzb.ir/Forum/Post/7370
8 مه 2015 ... پاسخ : 1 RE گذاشتم دارم بکشند... واقعا... منو ببر به دنیامو...به اون دستا که میخوامو...
به اون شبا که خندونم...که تقدیرو نمیدونم... ازاین دوری طولانی.




16 . مرجع وب فارسی | گذاشتــم به دارم بکشنــد
chess0831.ir/posts/گذاشتــم به دارم بکشنــد.html
‎غمگینم دوستت دارم شادم دوستت دارم می گریم دوستت دارم می خندم دوستت دار م می
رنجانی ام دوستت دارم می آزارمت دوستت دارم با توام دوستت دارم تنهایم دوستت دارم باران
می ...




17 . گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ، حوصلـــه ... - 3
peransia.com/.../گذاشتــم-به-دارم-بکشنــد-.-.-.-بــی-گنــاه-بـــودم-اما-،-حوصلـــه-اثبـــاتش-را-نـــداشتم-.-..html
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد . ... در کنار خانه های محــــقرشان بساطِـ گنــاه پهـــن است این
روزها گنــاه از نان شب هـــم واجب تــر شده ... واسه دیدن اون روی ماهت دارم لحظه شماری می كنم .




18 . گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ، حوصلـــه ... - وبلاگ 24
weblog24.com/.../گذاشتــم-به-دارم-بکشنــد-.-.-.-بــی-گنــاه-بـــودم-اما-،-حوصلـــه-اثبـــاتش-را-نـــداشتم-.-..html
‎نتایج جستجوی عبارت گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ، حوصلـــه
اثبـــاتش را نـــداشتم . . از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر ...




19 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـــه ...
www.eshgh96.ir/Forum/Post/263




20 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! - انجمن های گفتگو و سرگرمی بروزترین ها
forum.berooztarinha.com/thread94826.html
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!
Previous





21 . عشق یعنی دیوانگی - گذاشتــم به دارم بکشنــد!
2-eshgh-2.blogfa.com/post/20
‎عشق یعنی دیوانگی - گذاشتــم به دارم بکشنــد! - عاشقانه.




22 . مجنونم از من گذشت - گذاشتم به دارم بکشند بی گناه بودم اما حوصله ی ...
leyli1369.blogfa.com/post/180
‎مجنونم از من گذشت - گذاشتم به دارم بکشند بی گناه بودم اما حوصله ی اثباتش را
نداشتم - غمکده لیلی.




23 . علــــــــیرضا هستــــــم 's (@alireza_mashayekhi_72) Instagram photo ...
https://pixpix.co/alireza_mashayekhi_72/usXR6iKRbI/
‎View ✘✖علــــــــیرضا هستــــــم ♧✘'s (@alireza_mashayekhi_72) Instagram photo
online. گذاشتـم، به دارم بکشنـد، بـی گنـاه بـودم امـا...! حوصلـه اثبـاتش را نـداشتم.




24 . گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ، حوصلـــه اثبـــاتش را ...
espinad.com/blog/vida77/804081
‎وبلاگ ' گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ، حوصلـــه اثبـــاتش را
نـــداشتم . . ! ' به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی دریافت و با ذکر منبع
نمایش ...




25 . دلتنـــــــ ــــــــگی - گذاشتــم به دارم بکشنــد!
www.amourbarred.blogfa.com/post/359
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!
نوشته شده در یکشنبه ۲۲ دی۱۳۹۲ساعت 16:40 توسط رضـــ♥ـــآ| CM Archive | ...




26 . افسران جوان جنگ نرم - #حال-و-روز-من : گذاشتم به دارم بکشند، بی گناه ...
www.afsaran.ir/payamak/428949
17 نوامبر 2013 ... #حال-و-روز-من : گذاشتم به دارم بکشند، بی گناه بودم اما حوصله ... پس بی گناه نبودید!
حالا اگه به دارتون کشیدن پس چطوری اینجا پیام میذارید؟ alrahim.




27 . گذاشتم به دارم بکشند :: عاشقانه ها
teh-love.blog.ir/post/گذاشتم به دارم بکشند
‎1 نوامبر 2014 ... گذاشتم به دارم بکشند .... بی گناه بودم اما ................. حوصله ی اثباتش را نداشتم.




28 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! - انجمن - تکدختر
www.forum.takdokhtar.ir/Thread-گذاشتــم-به-دارم-بکشنــد--55309
‎23 مارس 2014 ... گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما.... حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم...!




29 . کافه تنهایی
www.jojeordakzesht70.blogfa.com/
‎به بعضی ها هم باید گفت نردبان عشقتو بردار و از اینجا برو...با این ... به بعضی ها
باید گفت بی مصرف بودی پرتت کردم تو سطل .... گذاشتم به دارم بکشند... بی.




30 . 2fan: ﮔــــــــــــــــــــﺬﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﮑﺸـــــــــــــــﻨﺪ ...
https://www.bipfa.net/view/post:18791454
‎30 مارس 2014 ... ﮔــــــــــــــــــــﺬﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﮑﺸـــــــــــــــﻨﺪ !!!.. ﺑﯽ ﮔﻨــــــــــــــــــــﺎﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻣــــــــــــــــــــــــــــــﺎ !!
ﺣﻮﺻﻠﻪ ﯼ ﺍﺛﺒﺎﺗﺸــــــــــــــــــــ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻤـــــــــــــــ ! اشتراک. امکانات بیشتر ...





31 . گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . - آلبوم نوشته های تنهای سال - گالری ...
nemo70.miyanali.com/gallery/1301
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . کد برای مطالب، وب سایت و وبلاگ: بازدید کل: 69 بازدید
امروز: 1. این تصویر توسط سعید کریمی. بررسی شده است. توضیحات: گذاشتــم به ...




32 . شهریور 1392 - (دخـــتــر ســکـــوت)
mahak18.blogfa.com/1392/06
‎31640552633475950004.gif. هَر چِــــــــقَدر عِینَـــــــــکَم رآ تَـــــــــمیز میکُنَمــــــــ ..
. دُنـــــــــــیآ کَــــــــــــثیف تَر می شَــــــــــــــ ــود ... گذاشتــم به دارم بکشنــد!




33 . گذاشتم به دارم بکشند - سایت عاشقانه بی 2 لاو
www.b2love.r98.ir/1393/08/09/گذاشتم-به-دارم-بکشند.html
‎گذاشتم به دارم بکشند .... بی گناه بودم اما ................. حوصله ی اثباتش را نداشتم ,
گذاشتم به دارم بکشند,سایت عاشقانه بی 2 لاو.




34 . غمگین ترین وبلاگ - گذاشتــم به دارم بکشنــد!
www.vaveila.blogfa.com/post/1013/گذاشتــم-به-دارم-بکشنــد-
‎غمگین ترین وبلاگ - گذاشتــم به دارم بکشنــد! - هی زندگی .از کردنت خسته ام -
غمگین ترین وبلاگ.




35 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! - قاطی و پاتی
www.faryad.in/fun/گذاشتــم-به-دارم-بکشنــد/
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد! سپتامبر 1, 2014 admin دیدگاهی بنویسید · r. گذاشتــم
به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…




36 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! - ســ ـــکـــ ــــوتـــــ تـــ ــــلـــ ـــخ
kolbeyeman.mahtarin.com/.../گذاشتــم به دارم بکشنــد!.htm
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد! - هـــ ــــر چــ ـــقـــ ــدر مـ ـــیــ ــخـــ ــوای بـــُـ ـــر بــ ـــزن …
مــــ ـــن هــ ــمـــیـــشــ ــه آس مــ ـی مــ ــونـ ــم …. !




37 . جستجوی گذاشتم به دارم بکشند - خانه
weblog.city/search/گذاشتم به دارم بکشند.htm
‎عبارت «گذاشتم به دارم بکشند» از بین تمامی وبلاگها و اطلاعات سایت جستجو شده
کلیه اطلاعات با ذکر منبع نمایش داده شده است همچنین مسولیت مطالب آن بر عهده نگارنده
...




38 . sahand-az: . گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم ...
caffesahand.ir/pro/view/post:3268951
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ، حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم . . !
3 امتیاز / 0 امتیاز - 1392/12/24 - 11:43 در مــحــكــوم عــشــق. . جامعه مجازی کافه ...




39 . مطالب عاشقانه و شعر - گذاشتــم به دارم بکشنــد!
loveormoney.mihanblog.com/post/112
10 ژانويه 2014 ... مطالب عاشقانه و شعر - گذاشتــم به دارم بکشنــد! - گذاشتــم به دارم بکشنــد!




40 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! - بهترین های روز
www.bestofday.ir/text-201505051859045732
‎5 مه 2015 ... گذاشتــم به دارم بکشنــد! ... تجاوز به دختر تنهاي 5ساله در خانه (545) »» مجري زن
درشادي خياباني برد ايران/عکس (220) »» زن جوان نقشه تجاوز به خود ...





41 . شبکه اجتماعی تبیان | خــــــاصــــــ | گذاشتم به دارم بکشند ...
net.tebyan.net/@2877/posts.html/702056
‎29 سپتامبر 2013 ... خـــــــــــاصــــ شبکه اجتماعی، تبیان، صفحه رسمی خــــــاصــــــ ، گروه
خــــــاصــــــ ، صفحه خــــــاصــــــ ، صفحه شخصی، ...




42 . رویای محال من.......
www.shokofeh41.blogfa.com/
‎ نوشته شده در یکشنبه سی ام شهریور 1393 ساعت 18:56 توسط shokofeh ... ولی الان
خودش پشت سر من هرچی دلش میخواد به دوستاش میگه . ... گذاشتــم به دارم بکشنــد!




43 . تنهايي محض
www.abtin-tanhae.blogfa.com/
‎نوشته شده در جمعه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۴ساعت 1:31 توسط . ... نوشته شده در
پنجشنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۳ساعت 23:42 توسط . ..... گذاشتم به دارم بکشند.




44 . savadkooh2: گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما ...
eima.ir/view/post:6854681




45 . ‎گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!
1392/08/29 - 14:00 در گروه فراموش شدگان تنها · شناسه پست: 6854681 · گزارش ...




46 . mobasser: گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ...
sangariha.com/.../گذاشتــم-به-دارم-بکشنــد-.-.-.بــی-گنــاه-بـــودم-ام....html
‎ما ساکن دربار حسینیم... گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم اما ، حوصلـــه
اثبـــاتش را نـــداشتم . . !!! 1393/05/08 - 19:17 · گزارش. نظر. شهید مصطفی کاظم زاده.




47 . گذاشتم به دارم بکشند… بی گناه بودم اما حوصله اثباتش را نداشتم….!
hotsms.ir/id/12403
‎31 مارس 2014 ... گذاشتم به دارم بکشند… بی گناه بودم اما حوصله اثباتش را نداشتم….!




48 . گذاشتــم به دارم بکشنــد بی گناه بودم اما… حوصله اثباتش را نداشتم ...
www.payamakyab.com/sms/message/18946
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد بی گناه بودم اما… حوصله اثباتش را نداشتم…




49 . گذاشتم به دارم بکشند بی گناه بودم اما حوصله اثباتش را نداشتم ...
www.payamakyab.com/sms/message/15808
‎گذاشتم به دارم بکشند بی گناه بودم اما حوصله اثباتش را نداشتم.




50 . مهران کاظمی: . گذاشتــم به دارم بکشنــد . . . بــی گنــاه بـــودم ...
goftalk.com/view/post:204747
‎13 ژانويه 2015 ... گفتاک یک شبکه اجتماعی نوین با قابلیت به اشتراک گذاری گفته‌های کوتاه به همراه
تصویر است. گفتاک رویکرد جدیدی را در میان شبکه های ...





51 . fereshte19: گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوص..
www.followers.ir/view/public_5646113.html




52 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!
1393/12/03 - 17:50. پیوست عکس: 85214785.jpg · 2560x1600px, 422KB.




53 . گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـ ...
facejavan.com/view/post:1304659
‎شبکه اجتماعی فیس جوان ، لحظات خود را ثبت كنيد لحظه لحظه در كنار شما خواهيم بود ...
maryam-86. زمان : 1393/11/3 - 11:55. گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم ...




54 . پاتوق بیکاران محترم
baran-azar.blogfa.com/
‎ نوشته شده در ۹۴/۰۴/۱۱ساعت 5 توسط ♥BEST♥ | 11 نظرBEST ... و خلاقیت و ابتکار
او یک جایزه 1 میلیون دلاری برایش به ارمغان آورد ... گذاشتــم به دارم بکشنــد .




55 . گذاشتــم به دارم بکشنـــــد!بــــی گنــاه بــــ ـــودم اما ...
facenama.com/view/post:296111066
‎3 ا کتبر 2014 ... گذاشتــم به دارم بکشنـــــد! بــــی گنــاه بــــ ـــودم اما…. حوصلـــه اثبـــــاتش را
نـــداشتم... 54992007636772026615.gif. vp77i0zqmzauu7rc5re.jpg.




56 . سایت عاشقانه نغمه سرا » 1392 » جولای
naghmehsara.ir/?m=139207
‎به هیچ چیز فکر نمیکنم… جز “او” و میدانم که خواب است… ... چـہ قــــرار و مـــدارے
بـهـــتـر از مــــ. نویسنده: محسن تاریخ: ... گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم
اما…




57 . دل شکسته
www.ma1521.blogfa.com/
‎دل شکسته# - بــــه انتــــهای بودنـــــم رسیدمــــ .... امــــا..... اشـــک ... نوشته شده در سه
شنبه ۱۹ اسفند۱۳۹۳ ساعت 6:50 توسط من | 3 نظر ... گذاشتــم به دارم بکشنــد!




58 . salamkhenejin:
گذاشتم ...
www.m-12.ir/view/post:595683
‎محل درج ِ توضیحات ِ کوتاه در مورد سایت. ... خادم حضرت مهدی(عج) •°*”˜.•°*”˜. گذاشتم به
دارم بکشند ! بی گناه بودم اما ... حوصله اثباتش را نداشتم ... kasi-hast-Copy.jpg.




59 . NASIM: گذاشتم به دارم بکشند!!! بی گناه بودم اما.... حوصله ی ...
sepidarchat.ir/view/post:339638
‎NASIM: گذاشتم به دارم بکشند!!! بی گناه بودم اما.... حوصله ی اثباتش را ن..




60 . گذاشتــم به دارم بکشنــد!! بــی گنــاه بـــودم اما... حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم...!!! ·.
1392/11/26 - 13:20. پیوست عکس: 1372405418870765_thumb.jpg · 200x200px ...
Previous





61 . خنده و گریه
roxana1380.blogfa.com/
‎گذاشتم به دارم بکشند .......... بی گناه بودم اما حوصله ی ..... اثباتش رو نداشتم.......... از
یه جاییی به بعد. یواشکی میری تو اتاقت گریه میکنی. هرکی در زد زود با بالیشت ...




62 . آبان 1392 - نجوای دل - Blogfa
parva288.blogfa.com/1392/08
‎ نوشته شده در پنجشنبه سی ام آبان 1392ساعت 19:36 توسط پروا | آرشیو نظرات ... در
هوای عفن،آواز پرستو به چه کارت آید؟ فکر نان باید کرد .... گذاشتم به دارم بکشند !




63 . مطالب قدیمی‌تر - نیمه گمشدم
www.nime-gomshodeam.blogfa.com/?p=2
‎اما فقط افراد کمی هستند که بلدند چگونه در عشق با یک نفر برای مدت طولانی ... همان
نگـاهی که روی هـمان نیـمکت به چـشمانم کـردی و گـفتی ... گذاشتــم به دارم بکشنــد!




64 . Amir-Abbas: گذاشتــم به دارم بکشنــد!بــی گنــاه بـــودم اما ...
manotoface.com/view/post:743337
25 ژانويه 2015 ... Amir-Abbas: گذاشتــم به دارم بکشنــد!بــی گنــاه بـــودم اما….حوصلـــه اثبـــاتش را
نـــداشتم…!




65 . mohammad: گذاشتــم به دارم بکشنــد!بــی گنــاه بـــودم اما... - رفسنگ
www.rafsang.com/view/post:2071424
23 آوريل 2014 ... گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما... حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم #
شبـــــ_خوشـــــــــ 7 موافق. حرف دل : همینی که ...




66 . elena: گذاشتم به دارم بکشند…!بیگناه بودم اما… حوصله اثباتش را ...
www.pcface.ir/view/post:195229
‎6 ژانويه 2014 ... elena: گذاشتم به دارم بکشند…!بیگناه بودم اما… حوصله اثباتش را ندا..




67 . عـــــــــــشق چیســـــــت ؟؟
sahel2gharib.blogfa.com/
‎گذاشتــم به دارم بکشنــد! بــی گنــاه بـــودم اما…. حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!
نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ساعت 23:29 توسط ســـــــاحل| نظر ...




68 . shabnam127 - گذاشتم به دارم بکشند...!
www.shabnam1270.blogfa.com/post/213
‎shabnam127 - گذاشتم به دارم بکشند...! - خـــدا را دوستــــــــــ دارم، بخاطراینکه
میگذارد دوستش داشته باشم،وقتی کهـ میدانم لیاقت آن را ندارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,014
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 25,087
  • بازدید کلی : 286,175